Som sa čudoval tomu prečo ľudia volia kúpu faceliftnutého Matizu uvedeného na trh v roku 1998 pred konštrukčne vyspelejšou a modernejšou i10kou uvedenou na trh o 10 rokov neskôr. Cenník mi dal odpoveď 36 000 Kč. Uvidíme čo trh povie na reakciu Hyundaiu
oholili základnú verziu a ruzdiel zmenšili na 16 000
Máš samozřejmě pravdu, aktuální Matiz (tj. od roku 2005) stojí dokonce i na jiné platformě než jeho předchůdci (hold korejci nejsou jako škodovka, aby recyklovali přes 10 let staré technologie stále dokola). Navíc Spark bych tomu ani neříkal, protože se tak jmenuje akorát v bývalém východním bloku a všude jinde v Evropě (i po světě, s výjimkou třeba Egypta) je to stále Matiz. Problém Matizu je to, že teď ho válcuje větší Aveo. Čas Matize ale zase přijde příští rok v jeho zcela nové generaci (v Koreji už se prodává od 1. září)...
Pred časom to vyzeralo na veľký súboj o kráľa triedy v najhorších predajoch, ale vidím, že IQ už šancu stratilo, jednoducho na mistra elegance nemá nikto. :yes::yes: