Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Premiéra Audi A6 Avant: Středa 18.5.2011, 20:00 h

19 komentářů

Avatar - praptak
praptak
Snad ve všem, když pominu pseudoekologický přístup EU. Raději z mého pohledu. Diesel je možná úspornější při podobném výkonu, ale nikoliv výhodnější a už vůbec ne charakterní. A pokud člověk nechce přeplňovaný motor, může si vybrat i atmosférický.
Avatar - white label
white label
Tak se klidně rozepiš v čem dnes dává v Evropě, v kombi vyšší střední třídy, větší smysl benzínový kompresorový 3.0 TFSI, proti dieselovému turbu 3.0 TDI (180kW), nemluvě o na podzim připravované ještě silnější 3.0 (bi)TDI verzi.
Avatar - praptak
praptak
Porovnávejme porovnatelné, takže v této třídě raději benzínový šestiválec, ostatně o něm byla na začátku řeč. 😉
webpaja
Zatím ne 😉 Radši než 2,0TFSi ale naftový šestiválec v této třídě.
Avatar - praptak
praptak
Tušil jsem, že to někdo vytáhne. Ale určitě lepší čtyřválcový benzín než naftový. V tomto případě to byla spíše řečnická otázka, když jsme se bavili o prodávaných motorizacích. Zda je to novinářský šotek nebo opravdu budou i motory 2,0 TFSI , protože v sedanu se zatím neprodávají. 😄
Avatar - positivemind
positivemind
Já bych raději, pěkně prosím, klasický automat
webpaja
To je zajímavý, diesel je pasé, ale benzínový čtyřválec ok 😄
Avatar - praptak
praptak
Tak jasně, sedan se prodává (tady se ale bavíme o provedení Avant). Ovšem nevšiml jsem si, že by se prodával s benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI, jak je zmíněno v článku. 😉
webpaja
Tak jestli je pro tebe toto vrchol krásy u BMW, pak jsem klidnej 😄

BMW dnes nemá ve vyšších třídách slabé místo, Audi je na tom podobně. E Klasse je jen stínem působivosti S a předchozího modelu. O kombi, které vypadá jako pohřebák není třeba diskutovat.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - white label
white label
Ale prodává se už sedan, takže o motorizacích nové A6 můžem klidně psát v přítomném čase... 😉
Avatar - praptak
praptak
Myšleno při pořízení, ještě se neprodává, takže je. 😉
Avatar - boost.
boost.
Audiny se mi teď začínají docela líbit, hlavně nová A6 nebo A8. Myslím, že je Audi na správné cestě. Z německé trojky jsou s MB (který je na 1.místě), vepředu, co se týče designu. Nové bavoráky mě extra nenadchly, ale taková F11 s BBSkami - [odkaz]

:yes:
Avatar - white label
white label
Já to tu psal, že zdejší informace o tom, že tentokrát přijde A6 allroad před A6 avant, jsou liché... 😉

P.S. A tohle:"karoserie dostane zadní výklopné víko připomínající spíše velký hatchback než ryze užitkové kombi.", už přece je i u současného A6 avantu/allroadu...
webpaja
Oproti různým testům mi třeba S-Line podvozek připadá schopnější odfiltrovat rázy od kol u stejně velkých rozměrů pneu než je tomu se standartním podvozkem.
Nicméně k Audi určitá tvrdost patří. Je daní za umístění hnacího agregátu a tím pádem na limitu případnou horší agilitu.
webpaja
By byla znamená není 😉
Avatar - praptak
praptak
Ve vašem duchu by se dalo říct, proč jsou lidi praštění a slyší na naftu. Charakter motoru totiž také patří ke komfortnímu svezení. Pro mě by byla jasná volba benzínový motor.
Cara Binieri
Asi proto, ze vykony motoru odpovidaji spis sportakum nez usedle limuzine 😄
Ale taky bych si dal libit nejakeho vyvoneneho Citroena XM, jen tak pro radost.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Požadavky: 3,0 TDI, 4x4, dvouspojka. Jen nevím proč jsou lidi praštění a slyší na sportovní jízdní vlastnosti víc než komfortní svezení.