Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další zachránce Saabu: Čínská Pang Da nakoupí švédská auta za 1,1 mld. Kč

Nový čínský partner současně získá za 65 milionů eur 24% podíl ve firmě Spyker.
Zpět na článek
16. 5. 2011 22:08
Avatar - gld
16. 5. 2011 22:08
Čínsky baywatch
Keď na to tak pozerám, uchytenie sa na čínskom trhu pôsobí ako jediný reálny spôsob záchrany saabu. V kooperácii s domácou automobilkou to môže vyjsť..prečo by ázijskí komunisti mohli zachraňovať len buicky >:-[]
Rozbalit vlákno
10
17. 5. 2011 09:20
Re: Čínsky baywatch
presne, keď eurosocialisti majú ľudské právo jazdiť v prebúchanej Insignii, tak aj ich bratia proletári na východe majú ľudské právo jazdiť v prebúchanom Buicku >:-[]
Avatar - ManInBlack
17. 5. 2011 09:49
Re: Čínsky baywatch
kuko: 9-5 byla vyvinutá a připravená dřív než Insignia, ale pro GM byl Opel důležitější značka, takže vypuštění a prodej 9-5 pozdrželi (jsou to *). Takže Insignia je ve skutečnosti očesaná 9-5. To jen pro info.
gld: Pang Da není automobilka, ale pouze dovozce a prodejce a prodává v Číně Audi, Mazdu a dalších asi 5 značek.
17. 5. 2011 13:42
Re: Čínsky baywatch
já věděl že se nějaký Saabista chytne >:-[]

ironie, to je oč tu běží ;-)

čím dřív Saab pronikne do Číny, tím líp. Nevím jestli se jim někdy povede zacelit díru po US, kde umísťovali v čase největší slávy celou 1/3 roční produkce. Čína se svou obrovskou poptávkou by mohla být alternativou. A ani nemusí dělat prodlouženou verzi alá S80L nebo A6L :-)
17. 5. 2011 13:56
Re: Čínsky baywatch
Kuko ja sa bojím, že toto sú už len predsmrtné kŕče...
Ak nemajú ani len bežný prevádzkový kapitál a už vyše mesiaca im stojí výroba, kvoli neplateniu dodávateľom, tak je to zlé...
Pomaly ale isto sa lúčim so svojím kombíkom... :-(
17. 5. 2011 14:40
Re: Čínsky baywatch
tak možno ti zoženie importér nejaký kúsok z predsérie ;-)

Za posledné 2 roky už Saab tolkokrát skončil, že nejaký malý nedostatok hotovosti ma necháva v kľude :-)
17. 5. 2011 15:23
Re: Čínsky baywatch
-Kuko, to nie je malý nedostatok hotovosti...
Jediným zdrojom ich príjmov je predaj áut.. Ak to stojí vyše mesiaca, tak je obrovský problém. Ak im banky nechcú dať ani prekleňovací úver, tak to tiež o niečom svedčí...
Chcel by som sa mýliť, staršne by som sa chcel mýliť, ale nevidím to dobre...
A zmluva s Pang DA im dá možno len pár mesiacov navyše... Čo sa za tú dobu dá stihnúť? Koľko zákazníkov aj z toho mála čo mali, už medzitým prešlo niekam inam?
A čo vývoj novej 9-3... stojí...
Samé zlé správy...
17. 5. 2011 16:09
Re: Čínsky baywatch
netvrdím, že situácia nie je vážna, ale aj tak zostávám optimistom

snáď toho kombíka ešte dokopú, na toho sa skutočně teším :yes:
Avatar - ManInBlack
17. 5. 2011 14:48
Re: Čínsky baywatch
Věř a víra tvá tě uzdraví ;-)

njn, číňani jsou tak vzrostlí, že potřebují speciální prodloužené verze, aby se do nich vešli >:D

Problém je v tom, že hodně lidí to neví a přistupují ke všemu tak, že "to říkali v televizi/psali na tom eternetu, tak to musí být pravda". A to myslím celkově.
17. 5. 2011 16:12
Re: Čínsky baywatch
no jo, to jsou prostě ty zažité urban legends - Oply reznou, Rencky se kazí, ameriky umí jezdit jen rovně, VW je superkvalita a Saab je jen přebouchaný a předražený Opel. Necháva mě to chladným, kdo chce, ten se dopracuje ke skutečnému stavu věcí a kdo nechce, ten at si tláchá ;-)
Avatar - ManInBlack
17. 5. 2011 17:53
Re: Čínsky baywatch
A nezapomeň na Italy. Ti neuměj auta vůbec, bo reznou a alfy se ke všemu věčně se*ou. Zato Škodofka je nejlepčí!