Ekonomika
ManInBlack
0
A nezapomeň na Italy. Ti neuměj auta vůbec, bo reznou a alfy se ke všemu věčně se*ou. Zato Škodofka je nejlepčí!
Přejít do diskuze
no jo, to jsou prostě ty zažité urban legends - Oply reznou, Rencky se kazí, ameriky umí jezdit jen rovně, VW je superkvalita a Saab je jen přebouchaný a předražený Opel. Necháva mě to chladným, kdo chce, ten se dopracuje ke skutečnému stavu věcí a kdo nechce, ten at si tláchá 😉
netvrdím, že situácia nie je vážna, ale aj tak zostávám optimistom
snáď toho kombíka ešte dokopú, na toho sa skutočně teším :yes:
snáď toho kombíka ešte dokopú, na toho sa skutočně teším :yes:
-Kuko, to nie je malý nedostatok hotovosti...
Jediným zdrojom ich príjmov je predaj áut.. Ak to stojí vyše mesiaca, tak je obrovský problém. Ak im banky nechcú dať ani prekleňovací úver, tak to tiež o niečom svedčí...
Chcel by som sa mýliť, staršne by som sa chcel mýliť, ale nevidím to dobre...
A zmluva s Pang DA im dá možno len pár mesiacov navyše... Čo sa za tú dobu dá stihnúť? Koľko zákazníkov aj z toho mála čo mali, už medzitým prešlo niekam inam?
A čo vývoj novej 9-3... stojí...
Samé zlé správy...
Jediným zdrojom ich príjmov je predaj áut.. Ak to stojí vyše mesiaca, tak je obrovský problém. Ak im banky nechcú dať ani prekleňovací úver, tak to tiež o niečom svedčí...
Chcel by som sa mýliť, staršne by som sa chcel mýliť, ale nevidím to dobre...
A zmluva s Pang DA im dá možno len pár mesiacov navyše... Čo sa za tú dobu dá stihnúť? Koľko zákazníkov aj z toho mála čo mali, už medzitým prešlo niekam inam?
A čo vývoj novej 9-3... stojí...
Samé zlé správy...
Věř a víra tvá tě uzdraví 😉
njn, číňani jsou tak vzrostlí, že potřebují speciální prodloužené verze, aby se do nich vešli >😁
Problém je v tom, že hodně lidí to neví a přistupují ke všemu tak, že "to říkali v televizi/psali na tom eternetu, tak to musí být pravda". A to myslím celkově.
njn, číňani jsou tak vzrostlí, že potřebují speciální prodloužené verze, aby se do nich vešli >😁
Problém je v tom, že hodně lidí to neví a přistupují ke všemu tak, že "to říkali v televizi/psali na tom eternetu, tak to musí být pravda". A to myslím celkově.
tak možno ti zoženie importér nejaký kúsok z predsérie 😉
Za posledné 2 roky už Saab tolkokrát skončil, že nejaký malý nedostatok hotovosti ma necháva v kľude 😄
Za posledné 2 roky už Saab tolkokrát skončil, že nejaký malý nedostatok hotovosti ma necháva v kľude 😄
Kuko ja sa bojím, že toto sú už len predsmrtné kŕče...
Ak nemajú ani len bežný prevádzkový kapitál a už vyše mesiaca im stojí výroba, kvoli neplateniu dodávateľom, tak je to zlé...
Pomaly ale isto sa lúčim so svojím kombíkom... 😒
Ak nemajú ani len bežný prevádzkový kapitál a už vyše mesiaca im stojí výroba, kvoli neplateniu dodávateľom, tak je to zlé...
Pomaly ale isto sa lúčim so svojím kombíkom... 😒
já věděl že se nějaký Saabista chytne >😒]
ironie, to je oč tu běží 😉
čím dřív Saab pronikne do Číny, tím líp. Nevím jestli se jim někdy povede zacelit díru po US, kde umísťovali v čase největší slávy celou 1/3 roční produkce. Čína se svou obrovskou poptávkou by mohla být alternativou. A ani nemusí dělat prodlouženou verzi alá S80L nebo A6L 😄
ironie, to je oč tu běží 😉
čím dřív Saab pronikne do Číny, tím líp. Nevím jestli se jim někdy povede zacelit díru po US, kde umísťovali v čase největší slávy celou 1/3 roční produkce. Čína se svou obrovskou poptávkou by mohla být alternativou. A ani nemusí dělat prodlouženou verzi alá S80L nebo A6L 😄
kuko: 9-5 byla vyvinutá a připravená dřív než Insignia, ale pro GM byl Opel důležitější značka, takže vypuštění a prodej 9-5 pozdrželi (jsou to 😉. Takže Insignia je ve skutečnosti očesaná 9-5. To jen pro info.
gl😜 Pang Da není automobilka, ale pouze dovozce a prodejce a prodává v Číně Audi, Mazdu a dalších asi 5 značek.
gl😜 Pang Da není automobilka, ale pouze dovozce a prodejce a prodává v Číně Audi, Mazdu a dalších asi 5 značek.
presne, keď eurosocialisti majú ľudské právo jazdiť v prebúchanej Insignii, tak aj ich bratia proletári na východe majú ľudské právo jazdiť v prebúchanom Buicku >😒]