tak si to kup ;-)
Pokud je auto v dobrém stavu a není to vyloženě nějaká rafinovaná rarita, tak provoz není nic extra drahého a složitého.....
Akorát holt musí mít člověk čas v tom někdy jezdit, že....
Značku OSCA založili bratři Maseratiové poté, co odešli z původní firmy stejného jména. Kontrolu nad ní převzala už v roce 1938 rodina Orsi, podle smlouvy mohli zůstat ještě deset let, což se také stalo. OSCA tedy vznikla v roce 1948 a mimochodem, monoposty se objevily i ve formuli 1. Víc toho z hlavy nedostanu.... :-)
Dřív mě veteráni nijak nebraly, ale člověk k tomu asi musí tak nějak dospět. Dnes takové fotky doslova hltám. Nejvíc se mi líbí předválečné auta, zhruba od roku 1932 a to hlavně Tatry 77,87,97 a Tatraplan. Myslím, že taková T 77a by tam udělala hodně parády i v takové konkurenci. Toho designu se nejde nabažit a jen škoda těch historických událostí, které zapříčinily takový dopad událostí okolo těchto osobních Tater ;-\ A taky se jich bohužel vyrobilo strašně málo, takže jejich dnešní ceny jsou pro normálního člověka těžko dosažitelné.
milovníky klasických tvarů může uspokojit i toto:
[odkaz]
Jinak na MM jsem byl vloni a je to paráda :yes:
A nadšený jsem byl i z bezprostřednosti chování jezdců, kteří jsou prostě v pohodě a když jim gestem naznačíš, aby tošku prošlápli plyn, tak tak rádi učiní ;-) (krásný kontrast k chování českých machýrků v autech za zlomek ceny těch veteránů.... :-) )
Tak ta Alfa 8C nemá chybu!!! Ten aerodynamický zadek s jedním trojným světlem je prostě dokonalý. Díky za super tip/typ!
To sice nevím jak se chovají čeští machýrci, ale veteránské soutěže určitě jsou o něčem jiném, takové víc uvolněnější s domácí atmosférou. Zkrátka jako jedna velká rodina postižena virem lásky ke starým vozům. Já jsem už taky trochu zasažen.
Všechno tohle začíná u tebe v... kapse. Co si tam honíš? Jednu otlučenou devětsetjedenáctku od matchboxu? Nebo snad toho svého megána? Pokud tam máš tu devětsetjedenáctku, jsi zde na správné adrese. Není vůbec důležité, jestli se účastníš jako divák, jezdec či kapsový kovboj, zde na diskuzi je důležité, jak to všechno vnímáš, jak to cítíš a jak to... žiješ.
Možná má pro tebe větší grády tatínkův fluence na plechovejch čtrnáctkách. Jo, nic proti, svět aut umí být i neskutečně krutý, avšak ten svět umí i to nebe, umí i ten... ráj.
No a nyní jsi v tom ráji, jen pohleď, výkvět světové sportovní legendární ikonozní produkce. A nejen té sportovní, vždyť brouk, Volkswagen brouk, je tam vlastně mezi svými. Jak by ne, když se za ním krčí třipětšestka... On i ten GOLF GTI I tam určitě někde čeká na svůj čas...
Tak nezapomeň, však znáš tu známou pravdu, že u pumpy jsme si všichni rovni, pravda ovšem je, že někteří mají přednost jaksi z nebeského dobrodinní. To jsou ti praví jezdci, ať už sedlají legendárního racka od Mercedesu nebo broučka od Volkswagenu.
Konečně, čti článek a hlavně odezírej fotografie. Kde jinde by ses chtěl něco dozvědět o kráse, o stylu, o kotvě, o srdci, o lásce a o... sobě.
VW Brouk se mezi těmi Ferrari, Porsche, Mercedesy a spol. vyjímá opravdu luxusně. Asi jako Woody Allen ve společné sprše s týmem amerického fotbalu..... 8-s
VW se klasické Mille Miglia nejspíš nikdy nezůčastnil, takže jako značka tam nemá vůbec co pohledávat..... A jet to s Golfem GTI první série by mohlo napadnou opravdu jen duševně chorého člověka ;-)