Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla Roadster: 100.000 elektrických kilometrů za 2 roky

21 komentářů

Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zajímaly by mě od něj i další informace, třeba jak je to s dojezdem v realitě, když nikam nespěchá a nebo naopak, když na to trošku šlápne... a tak dále a dále. Taková uživatelská hodnocení jsou k nezaplacení.
Tu mas vsetko zhrnute:
[odkaz]
Avatar - eLzyx
eLzyx
tohle video je blbost, má za účel jen šokovat a zesměšňovat danou technologii :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo aha, trapky z TG... Nuda.
Nicco
Hlavne ze Tesla zazalovala TG, pretoze si to Clakson zase prikraslil, aby to malo ten spravny "riz". Obe auta boli pripojene na diagnostiku a data ukazali, ze to bol TG vymysel.
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
Mě by hlavně zajímalo, jak dlouho jel do toho Berlína na ten sraz? Kdyby byl využit maximální dojezd 340km a nabíjel to 8h z běžné zásuvky, tak si nemůžu pomoct, ale při dálničních 130km/h by 3h jel a pak 8h dobíjel, tak by ta cesta trvala cca. kolem 22-23h. Odpočinek započítávat nemusíme, na ten by měl čas při tom dobíjení.
Když to porovnám s tím póvlem s motorem s vnitřím spalováním, ve kterých nepochopitelně jezdí drtivá většina řidičů, tak ti by těch 840km dali za kolik? 7h? Plus mínus.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Akumulátory Tesly umí tu hezkou věc, že je lze velmi rychle dobít na 80-85% kapacity a s tím už někam dojede...
IPace
nato prave spousta kritiku elektroaut dost casto zapominaj, ze nektere z nich maji tu moznost nabiti na nizsi kapacitu za kratsi casovej usek

asi jako by vsichni vzdy tankovali do nadrzi plnou kapacitu
Avatar - FISHkaa
FISHkaa
a spousta optimistů zapomíná na to jak se vytratí jejich kapacita v nízkých teplotách, tj. i dojezd se rapidně zkracuje...
Wartburg 353W
A spousta pesimistu pouziva sve zkusenosti s olovenymi akumulatory za nizkych teplot a bezmyslenkovite a bez snahy si neco zjistit je prenasi na Li-ion, ze? :-!
IPace
covece a zkousel jsi to nekdy? nebo jen placas nesmysli co sis precet na netu? chodim casto fotit a jako uloziste a nahled fotek na miste pouzivam TabletPC, a nevsiml jsem si zeby se me v zime nejak zkracovala doba po kterou vydrzi, stejne tak fotak vydrzi +- to same

a pokud vim tak v Tesle jsou vpodstate baterky z notebooku

u elektroskutru jsem to zatim nezkousel, ale zrejme to nasledujici zimu overim jak je to vlastne s tim rapidnim poklesem dojezdu >:D
Nicco
Myslim, ze ma pravdu. Nechaj tablet cez noc vonku a rano uvidis ;-)
Avatar - Ronault.
Ronault.
Nic neuvidí, nechá ho venku a ráno tam nebude >:D
IPace
asi tak no >:D

jelikos s tou Teslou majitel ujel za 2 roky 100k km tak to asi takovej problem nebude, to je v prumeru cca 136-137km za den pri kazdodenni jizde, ja osobne bych tech 100k km najizdel asi tak 5-6 let a jizd delsich 200km mam do roka asi tak 10, osobne bych ale chtel spise SUV nebo vetsi kombik a ty se zatim jako elektro predstavujou spis jen jako koncepty, bohuzel
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já to vidím pro sebe trochu jinak.
Pokrok nezastavíme, ropu nedočepujeme, takže to vidím minimálně tak, že elektroauta budou malé potvory pro poskakování po městě. I já bych to viděl tak, že si koupím za pár let elektroauto na cestu do práce, která nebude více jak 30 km daleko, což předpokládám a nebudu muset jezdit hromadnou ani po městě, nebude to za mnou smrdět. Mimo město druhé auto na občasné delší jízdy už na spalovací motor. Ideální. Teslu Roadster ač bude dobrá, bych si nekoupil. Přecejen sportovní auto nemá být jen rychlé, ale taky má být cítit benzínem, má dělat ten správný kravál a chytit za srdce fandy a znalce, tohle je sice rychlé, ale malinko sterilní.
IPace
no ja zatim pokukuju dobudoucna po nejakem EV s elektrodojezdem tak 30-40km, takze primarni elektro a benzinak jen jako generator na delsi dojezdy, a pokud mozno i s moznosti E85 nebo i LPG
ale urcite vetsi kombik nebo SUV, mala auta us proste nechci, sem holt zviklej si * posadit do neceho luxusnejsiho kde me nasledne neboli celej clovek :-)

taze udealne Audi A6 avant nebo Fiat Freemont s pohonem EV, doufam ze me aspon nejaka znacka vyslisi a takove auto na trh prinese >:D alespon ten Fiat by to mohl zvladnout kdyz "jejich" chrysler s tim koketuje, u A6 to asi bude jen normalni hybrid no [odkaz]
jamp
na notebooku som mal na baterky výdrž prvé dva mesiace 8 hodín, teraz sa to ustálilo na 6 hodín a za 3 roky čakám tak 3 hodiny. Ten pred tým išiel z 3 hodín na 1,5 hodiny. A u oboch stále na 100%, len ten čas sa skracuje. VYpnuté všetky funkcie šetrenia ( inak po minute nečinnosti vypne čo môže ). A po celý čas pripojenie k netu a pozeranie grafov, čítanie auto.cz >:D a klepkanie. Som zvedavý, ako budem u elektromobilu vedieť, že 100% už nie je 300 km ale iba 200 8-s
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
Ale stále to není odpověď na to, jak dlouho mu ta cesta trvala.

PS: Já vždycky tankuju plnou. 1-2x měsíčně.
Avatar - T613
T613
tady máš test 5G, na rozdíl od TG je normální
[odkaz]
Wartburg 353W
Nizka teplota nesnizuje energii ulozenou v baterii, zakon zachovani energie plati porad. Hlavni roli pri nizke (zimni) teplote ma zvyseny vnitrni odpor, kvuli ktere je tezsi a mene efektivni dostat z baterie dostatecny vykon. Ale to trva jen tak dlouho, nez se baterie ohreje. Trakcni baterie elektromobilu ma dostatecny objem vzhledem k povrchu, aby ji jeji thermal management dokazal ohrat. V tomhle problem vazne neni. V arktickych oblastech by se pripadne k ohrevu baterie a kabiny dalo pouzit fosilni palivo, jehoz spotreba by byla velmi nizka ve srovnani s jeho pouzitim k pohonu. Elektromobily jezdi v Antarktide.
Avatar - T613
T613
těsně vedle ;-)