Ekonomika
Tu spotřebu trochu přepískli. Je ted modní udávat nereálné spotřeby . V běžném provozu bude tak o 20-25% větší. :-!
proc je usporny motor k dispozici jen v socka verzi ? pokud chci alespon zakladni komfort musi automaticky me auto zrat zbytecne vic ?
....promo článeček. Ale beru, je třeba udržet web "živý" a tak se tu šupne kde co. Jinak všim jsem si, že Renault nabízí benzínové motory i pro bioethanol... btw teda.
Nicméně, tato spotřeba opravdu smysl nedává, protože nejvíce záleží na noze řidiče. Passat zraje v parádní vůz, bohužel s mr.dkoisním vnitřkem 300 let starým, bohužel. Co se spotřeby týká - měl jsem k dispozici P508 2hdi 140 koníků a spotřeba byla - kombinovaná 4,7, město 5,5, mimoměsto 3,9,.... proč se pak honit se slabším motorem, který nejede, ve spotřebě.
Ta pseudokomunistickosocialistická unie je největší klíště světa..... jen saje krev a je škodná.
Nicméně, tato spotřeba opravdu smysl nedává, protože nejvíce záleží na noze řidiče. Passat zraje v parádní vůz, bohužel s mr.dkoisním vnitřkem 300 let starým, bohužel. Co se spotřeby týká - měl jsem k dispozici P508 2hdi 140 koníků a spotřeba byla - kombinovaná 4,7, město 5,5, mimoměsto 3,9,.... proč se pak honit se slabším motorem, který nejede, ve spotřebě.
Ta pseudokomunistickosocialistická unie je největší klíště světa..... jen saje krev a je škodná.
Ak mám na také drahé vozidlo, tak snáď mi tých pár deci na 100 km nebude chýbať. Okrem toho je palivo len časťou nákladou prevádzky vozidla a ostatné mi ostávajú ... a nie sú zrovna malé.
Osobně si asi nového passata koupím, ale s 1,8 TSI. Tenhle slavný ekologický má šíleně dlouhé převody,takže když to má jet,pak se tak moc podřazuje,že to bere víc než, auta normální, bez pikačovin.