Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Passat BlueMotion: 4,1 l/100 km za 619.900,- Kč

Volkswagen začal na českém trhu prodávat nejúspornější provedení nového Passatu – verzi BlueMotion s motorem 1,6 TDI.
Zpět na článek
21. 5. 2011 13:22
21. 5. 2011 14:11
21. 5. 2011 15:45
21. 5. 2011 19:43
21. 5. 2011 13:05
A má to celé zmysel ?
Je samozrejmé, že dnes už i pri luxusnejších automobiloch je dôležitá spotreba, ale nejako mi uniká zmysel superúspornosti v tejto kategórii vozidiel ....

Ak mám na také drahé vozidlo, tak snáď mi tých pár deci na 100 km nebude chýbať. Okrem toho je palivo len časťou nákladou prevádzky vozidla a ostatné mi ostávajú ... a nie sú zrovna malé.
Rozbalit vlákno
2
21. 5. 2011 15:33
Re: A má to celé zmysel ?
Smysl to rozhodne ma. Ale je to tak trochu chaby vysledek, kdyz Toyota dokaze nabidnout nizsi benzinovou spotrebu. Pritom litr benzinu obsahuje mene energie nez litr nafty, emise pevnych castic jsou neporovnatelne mensi. Diesel nejak ztraci pro individualni dopravu smysl.
21. 5. 2011 17:03
Re: A má to celé zmysel ?
Smysl to nemá. Např. Stop-start.Už vidím tu úžasnou životnost motoru s turbem, když se popojíždí v dopr. zácpě na dálnici a na 15 km se 50 x rozjede a zastaví. Je to stejná hovadina jako DPF obohacené o MĚŘo. Píši o posledním z vlastní zkušenosti, spotřeba o litr větší než motopr bez DPF a olej se kouzelně ředí nespálenou naftou(těžké frakce) při regeneraci filtru.Mazda6 po FL,měním jej po 8 tkm! Protže nafta fakt blbě maže,chladí,chrání proti kotrozi. Takže toto je další úlet, aby koko**z EU měli radost..Ve finále se těchto tabulkových spotřeb dosáhne leda na zkušebně.
Osobně si asi nového passata koupím, ale s 1,8 TSI. Tenhle slavný ekologický má šíleně dlouhé převody,takže když to má jet,pak se tak moc podřazuje,že to bere víc než, auta normální, bez pikačovin.
Avatar - Guttalax
21. 5. 2011 13:22
Hezké
Tu spotřebu trochu přepískli. Je ted modní udávat nereálné spotřeby . V běžném provozu bude tak o 20-25% větší. :-!
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2011 14:11
Re: Hezké
Přesně tak každej kdo má nový diesel tak má mít 4-4,5l spotřebu a lidi si ztěžujou že pod 5,5 litrů nejde kvůli modernizaci a EURO. Nemá to cenu stejně je to o to dražší takže se to vlastně nevyplatí některý se ale nechaj nachytat pro tyhle lidi to dělaj :no:
21. 5. 2011 15:45
ulet
proc je usporny motor k dispozici jen v socka verzi ? pokud chci alespon zakladni komfort musi automaticky me auto zrat zbytecne vic ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2011 19:43
NEXT
....promo článeček. Ale beru, je třeba udržet web "živý" a tak se tu šupne kde co. Jinak všim jsem si, že Renault nabízí benzínové motory i pro bioethanol... btw teda.
Nicméně, tato spotřeba opravdu smysl nedává, protože nejvíce záleží na noze řidiče. Passat zraje v parádní vůz, bohužel s mr.dkoisním vnitřkem 300 let starým, bohužel. Co se spotřeby týká - měl jsem k dispozici P508 2hdi 140 koníků a spotřeba byla - kombinovaná 4,7, město 5,5, mimoměsto 3,9,.... proč se pak honit se slabším motorem, který nejede, ve spotřebě.
Ta pseudokomunistickosocialistická unie je největší klíště světa..... jen saje krev a je škodná.
Rozbalit vlákno
0