To zase bude v robote humbuk >:D Tento tyzden zase zakaznik zistil,ze na 207 s panoramatickou strechou nieje dobre jazdit 130 km/h pretoze sa sklo odlepi >:D Nuz,zvysovanie rychlosti vyroby si vybera svoju dan .....
Myslim, ze tato "kauza" je stara uz asi pol roka. Samozrejme, ze casopis Watchdog je nasa obdoba Noveho casu a Blesku, takze aj takmer z nicoho urobia big problem. Je to ciste mechanicky problem riesenia brzdoveho pedalu a s hadickami to nema absolutne nic spolocne. Ide o to, ze ked urobi spolujazdec neprirodzeny pohyb a vie kam presne ma tu nohu dat, tak vlastne stlaca tiahlo, co ide priamo na brzdovy posilnovac. Takze pevny koberec na spodu palubovky vsetko dokaze vyriesit a zamedzi tomu, aby nejaky pako pchal nohy az do suplika :-). Toyota nedokazala zastavit a Citroen dokaze aj spolujazdec...ja by som to dal patentovat ;-)
"V posledních měsících se svolávacích akcí objevilo ve světě několik. Mezi nejkurióznější důvody oprav aut patřil špatně zapojený klakson ve Volkswagenu Jetta pro severoamerický trh, který místo troubení vypínal motor."
To se může stát fakt jen VW ale proboha jak??? >:D
Od pondělí to bude také v nabídce na českém trhu jako součást příplatkové výbavy, ovšem pouze v kombinaci s adaptivním tempomatem a systémem pro detekci a rozpoznávání dopravních značek. Snahou automobilky bylo vyvinout systém, který by neslušné řidiče odnačil zneužívání klaksonu ve městě a všude tam, kde je to zakázáno.
Při snaze zatroubit ve městě zhasne řidičům-hulvátům motor. Opětovné stisknustí klaksonu oplatí automobil vystřelením airbagu umístěného ve volantu.
jj nikdo jiný nemá tak "nadupanou" základní výbavu "sound and stop" systém >:D
Ještě že ta Škoda má být dle VW "horší" :-) . .snad ten systém bude vypínatelný ;-):yes:
V článku se jednou píše že spolujezdec může mačkat brzdový pedál o kus dál že může zmáčknout brzdovou trubičku?
Tuší autor článku kde je vlastně chyba?