Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford C-MAX 1.6 EcoBoost – Zapomeňte na diesel

Jestli se chystáte utratit větší sumu peněz za MPV s dospělým turbodieselem, zadržte. Nový Ecoboost je podle naší zkušenosti lepší volbou.
Zpět na článek
25. 5. 2011 08:25
neregistrovaný "konopi79"
25. 5. 2011 13:49
25. 5. 2011 19:48
27. 5. 2011 08:30
27. 5. 2011 09:53
27. 5. 2011 08:32
27. 5. 2011 09:03
27. 5. 2011 09:25
27. 5. 2011 09:58
27. 5. 2011 10:02
neregistrovaný "konopi79"
25. 5. 2011 08:25
Poslední odstavec?
CTRL+C z [odkaz] a vloženo sem. Autor by si to měl po sobě před zveřejněním aspoň přečíst...
Rozbalit vlákno
10
25. 5. 2011 09:30
Re: Poslední odstavec?
To je sranda, oni to tam prachsprostě nakopírovali i stím dieslem. >:D Úroveň testů na auto.cz je čím dál bídnější.
25. 5. 2011 11:40
Re: Poslední odstavec?
Proto začni číst něco jiného a kvalitnějšího. Tam se třeba dozvíš, že C-Max nestačí na krále třídy Scenica.
[odkaz]
:-!
25. 5. 2011 12:20
Re: Poslední odstavec?
zajímavý test - na Scénicu tam nenechají nit suchou a přesto vyhrál, divný svět :-)

faktem ale je, že proti C-Maxu z tohoto testu (nejsilnější Ecoboost) nemá Renault odpověď - 2.0Tce se do Scénicu tuším nemontuje
25. 5. 2011 23:10
Re: Poslední odstavec?
Scenic je jako Golf. V ničem nevyniká, ale celkově je stále nejlepší. :yes:
25. 5. 2011 23:13
Re: Poslední odstavec?
Většina MPV jezdí na naftě a tam zase ztrácí C-Max. Navíc C-Maxu chybí to základní - variabilita vnitřního prostorua prostor celkově.
26. 5. 2011 12:18
Re: Poslední odstavec?
nuže, byl by to těžký výběr. Ani Scénic ani C-Max rozhodně žádný krasavec není, víc se mi líbí třeba Picasso. Osobně bych asi spíš krátké verze ignoroval a vybíral v prodloužených. Tam bych Grand Scénic pro mě byl přijatelnější, ale zase by měl silnou konkurence v pažoutovi 5008, který je hezký zvenku i uvnitř.
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 09:14
Re: Poslední odstavec?
vacsina ludi si aj tak kupi c-max s 1.6TDCi alebo 1.6Ti-VCT (na forach v PL sa to hemzi ludmi, ktori dokonca kupuju 105k verziu atmo 1.6 >:D )
27. 5. 2011 09:29
Re: Poslední odstavec?
o tom nepochybujem, ja som len tak teoretizoval o špičkových alternatívach ;-)
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 09:38
Re: Poslední odstavec?
jaska :-) ja sa len vzdy smejem na tom, aky je kazdy v diskusii pretekar...
25. 5. 2011 11:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2011 10:32
za tyhle prachy uz radeji mondeo
za 650 uz bude kombik ve slusne konfiguraci
Rozbalit vlákno
9
25. 5. 2011 11:19
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Mno to ano.
Jenže..já osobně zvažuju Focus a ten ceníkově také vlastně na úrovni Mondea ( 1,6 Ecoboost Titanium + nejake veci extra a najednou je cena cca 650 ).
Podovzkově mi přijde lepší Focus, než Mondeo, posez se mi zdá také lepší a velikostí je Focus pro mě tak akorát, takže i tak bych šel za defacto stejné peníze do Focuse.

Spíš to chce asi ještě pár měsíců počkat a ono to lehce spadne?
Avatar - MAP2009
27. 5. 2011 00:11
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Dnes jsem koupil mondeo 1.6 ecoboost v nejvyší výbavě enterprise za 550tis. Na mondeo se dá teď sehnat sleva až 30%.
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 09:09
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
vyborna volba MAP2009 :-) ja som mal v plane zobrat Mondeo 1.6 Ecoboost, ale na jazdenie v meste by to bol masaker. Takze som skoncil pri Focuse sedan s rovnakym motorom :-)

k cenam - 650tis za c-max? no to mozno v cenniku. tak ako aj na mondeo, tak aj na c-max su fajn zlavy. 10% nemoze byt problem vytrieskaj aj ked je niekto lama...
Avatar - MAP2009
27. 5. 2011 11:06
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Proč myslíš masakr? Já ho koupil tátovi. Nechtěl jsem motor 1.6 protože mi na tenhle objem přišlo 160 koní až moc. Když jsem se s ním svezl tak jsem byl překvapen. Není potřeba ho vytáčet, není hlučný, turbo není slyšet a spotřeba se pohybuje do 8 litrů.
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 14:06
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
...motor nie je problem, ved ho mam. problem je obratnost v meste. mondeo sedan meria vyse 4,8m. a do 8l... no tak to musite byvat v meste, kde nemate ziadnu premavku, pretoze mne ten motor berie zatial okolo 9-10l.
Avatar - iudex
27. 5. 2011 09:23
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Blahoželám, dobrá voľba. Vyberať dnes v tejto triede, volím presne tento model, motor a výbavu. :yes: Daj potom dojmy do recenzie na moje.auto.cz
25. 5. 2011 22:29
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Kdyz chce nekdo jezdit v peti, tak mu kombik za 650 ve slusne konfiguraci bude k nicemu.
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 09:10
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
na jazdenie v 5 ti bude aj c-max maly. teda jedine, ze mas male deti.
28. 5. 2011 14:16
Re: za tyhle prachy uz radeji mondeo
Na jizdu v peti staci Roomster a vetsi. Detem staci i Fabie.
Avatar - iudex
25. 5. 2011 12:36
Priehrštie superlatívov
Tak tento test ukazuje, že keď Ford k tradične výborným podvozkom pridá špičkový motor a výrazné zlepšenie kvality interiéru, aj skúsený testér je nadšený a nešetrí superlatívmi.
Teda obdoba Focusu v rámci triedy MPV s tým, že C-Max si odpustil ten kontroverzný dizajn. Takže nový kráľ triedy berie do ruky žezlo a zdá sa, že ešte chvíľu bude triede vládnuť; pravda, ak si vyberieš ten správny motor. :-)
Rozbalit vlákno
5
27. 5. 2011 08:29
Re: Priehrštie superlatívov
To si nemyslím.
Avatar - iudex
27. 5. 2011 09:25
Re: Priehrštie superlatívov
To som od Renaulťáka ani nečakal. ;-) Každopádne ten Scénic je asi druhá najlepšia voľba. >:D
27. 5. 2011 09:45
Re: Priehrštie superlatívov
počkajte až sa dovalí "dottore" a vysvetlí vám, že eurodrzek, pravý chlap za volantom, si može vybrať len jeden jediný model - a ani C-Max, and Scénic to určite nebude >:-[]
Avatar - iudex
27. 5. 2011 10:00
Re: Priehrštie superlatívov
Zaujímavý pohľad na človeka šoférujúceho MPV je v tomto teste C-Maxa: [odkaz]
28. 5. 2011 00:32
Re: Priehrštie superlatívov
C-Max první generace je hezké auto a jako řidič denně vidím, že je koukatelný z venčí, lidé si ho všímají. Navíc - jezdit s ním po kvalitních okreskách je více než radost a tam kde jiní brzdí, tam C-Max zrychluje a ukazuje, že málokteré auto nižší střední třídy má i po 7 letech od ukončení vývoje stejný apetit vrhat se do zatáček.
Nový C-Max mě na první pohled lehce zklamal (vnitřní uspořádání v zadní partii), po zkušebním svezení beru vše zpět a myslím že bude skvělou volbou pro sportovně založené tatínky kteří už vyrostli z kombíků.
A pro ty, kteří se pořád podivují nad oblíbeností MPV jeden jednoduchý test: zkuste si v zimě ve sněhu 10x nastoupit a 10 vystoupit z kombíku a potom z MPV :-)
25. 5. 2011 13:10
C-MAX vs. TOURAN
Já se už těším na přímý srovnání C-MAXe a Tourana. C-MAXe tady pan redaktor vynese do nebes, Tourana zkritizuje ve všech bodech, ale nakonec to Touran stejně vyhraje ;-)
Rozbalit vlákno
3
25. 5. 2011 13:58
Re: C-MAX vs. TOURAN
>:D >:D >:D ... ;-)
25. 5. 2011 14:25
Re: C-MAX vs. TOURAN
...njn,ještě jsi nepochopil,jak se to s automobilovejma značkama má. Na Volkswagen se jako na etalon hold vždycky bude dívat přísnějšíma očima. Ale v konečném důsledku nezbyde,než uznat, že je pořát z mainstreamu nejlepší... ;-)
25. 5. 2011 23:01
Re: C-MAX vs. TOURAN
VW nikdy nejlepší nebyl. ;-)
25. 5. 2011 13:49
Minusy
Velky minus pro mne je, ze porad chybi moznost doobjednat pohon vsech kol. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
25. 5. 2011 19:48
Re: Minusy
Pre mna je to tak isto minus a dost vyrazne ,je to velka skoda!!! :no: Inac to auto nema chybu fakt sa mi velmi paci :yes: Ten motor musi byt bomba :yes: :yes:
27. 5. 2011 08:30
Re: Minusy
Ja by som chcel pohon šiestich kolies....
27. 5. 2011 09:53
Re: Minusy
to by Renault bol zase priekopníkom - revolučný pohon 4x6 >:-[]
27. 5. 2011 08:32
Re: Minusy
Které ze středních MPV ho má prosím???
Avatar - Atlis
27. 5. 2011 09:03
Re: Minusy
ziaden... ale to asi bude tym, ze nikto normalny si na jazdenie po meste s detmi stvorkolku nekupi ;) a uz pol storocia su cesty do lyziarskych stredisk odpratavane :P ten kto ma chatu v horach, nekupuje MPV, ale kupi SUV pripaden crossover...
Avatar - iudex
27. 5. 2011 09:25
Re: Minusy
To je taková Deadliftova otrepaná pesnička, ktorú spieva kdekoľvek, či ide o superšport, alebo mini segmentu A. >:D
27. 5. 2011 09:58
Re: Minusy
no kdysi se dělal Scénix RX4 a pak i Scénic druhé generace byl v "outdoorové" edici. Možná ještě částečně do této kategorie by mohl zapadnout i CrossTouran - takže vždy šlo spíš o speciální edici v rámci modelové řady a ne jen o možnost doplnit 4x4 do standardního modelu, ale celkově je to velice marginální záležitost, a na rozdíl od klasické střední třídy zde zjevně neexistuje větší poptávka po 4x4
Avatar - iudex
27. 5. 2011 10:02
Re: Minusy
Pamätám, ale to bolo skôr z núdze cnosť, keď nemali SUV Koleos.
A ako píšeš, dopyt po MPV 4x4 nie je, tak načo to ponúkať. Technicky by to iste problém nebol.
29. 5. 2011 10:15
Zapomeňte na diesl,......
Vůbec se titulku nedivím :-) Po dlouhé době jsem řídil diesl (Insignia, 4x4, automat, 160 koniku) ...no hrůza..po zvyknutí na ticho s Ecoboostem a vůbec celkový komfort spojený s jízdou s turbo benzínem....bych už se nerad k dieslu vracel. Tak že řadě Ecoboost :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atlis
29. 5. 2011 11:02
Re: Zapomeňte na diesl,......
:yes:

mam podobny pocit, ked sadam z ff do sluzobneho prasata tdi cr
Avatar - Ada je zase tady
29. 5. 2011 20:07
Chybi tomu 4x4 a diesel
A palubka je designove naprosto silena :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atlis
30. 5. 2011 09:22
Re: Chybi tomu 4x4 a diesel
Riesili sme to vyssie. V tej kategorii nema 4x4 nikto, takze tomu nic nechyba... kto chce jazdit po horach, kupi si crossover alebo SUV. Dizajn palubky je cisto vec vkusu :-)
30. 5. 2011 11:17
Re: Chybi tomu 4x4 a diesel
To je Áda...toho nesmíš brát vážně :-) diesl to má, 4x4 nemá nikdo, a palubka se např. mě líbí :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud