Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dacia Duster: Nová reklamní kampaň Dacie – Taky závidíte? (video)

Majetní řidiči prémiových aut v Německu nezvládají příznaky statusového syndromu. Provokuje je Duster.
Zpět na článek
26. 5. 2011 11:54
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:36
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 10:51
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:00
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 12:17
26. 5. 2011 10:31
26. 5. 2011 10:36
26. 5. 2011 11:18
26. 5. 2011 13:04
26. 5. 2011 13:27
26. 5. 2011 20:17
26. 5. 2011 20:54
26. 5. 2011 21:44
27. 5. 2011 08:21
26. 5. 2011 21:43
26. 5. 2011 10:53
26. 5. 2011 11:19
26. 5. 2011 11:38
26. 5. 2011 12:28
26. 5. 2011 12:45
26. 5. 2011 21:46
26. 5. 2011 21:24
27. 5. 2011 08:22
26. 5. 2011 11:03
26. 5. 2011 11:20
26. 5. 2011 12:03
26. 5. 2011 13:03
26. 5. 2011 13:29
26. 5. 2011 20:24
26. 5. 2011 21:13
27. 5. 2011 07:49
27. 5. 2011 08:29
28. 5. 2011 09:09
26. 5. 2011 21:25
26. 5. 2011 23:53
26. 5. 2011 23:52
26. 5. 2011 10:51
26. 5. 2011 11:21
26. 5. 2011 11:36
26. 5. 2011 21:48
26. 5. 2011 11:52
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:53
26. 5. 2011 11:55
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:30
26. 5. 2011 21:49
26. 5. 2011 12:02
26. 5. 2011 12:27
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:32
26. 5. 2011 12:43
26. 5. 2011 12:54
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 13:52
26. 5. 2011 14:00
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 14:24
26. 5. 2011 15:03
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 14:34
26. 5. 2011 14:46
26. 5. 2011 15:56
26. 5. 2011 21:46
26. 5. 2011 21:55
26. 5. 2011 21:53
26. 5. 2011 13:56
26. 5. 2011 14:30
26. 5. 2011 21:54
26. 5. 2011 16:29
neregistrovaný "XFS"
26. 5. 2011 16:50
26. 5. 2011 17:02
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 17:52
26. 5. 2011 21:55
27. 5. 2011 12:29
26. 5. 2011 17:54
26. 5. 2011 19:47
26. 5. 2011 20:04
27. 5. 2011 09:05
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 11:04
27. 5. 2011 11:45
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 12:09
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 21:56
27. 5. 2011 08:17
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 12:39
27. 5. 2011 12:53
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 08:29
27. 5. 2011 13:36
26. 5. 2011 18:06
26. 5. 2011 19:04
27. 5. 2011 08:26
26. 5. 2011 11:26
26. 5. 2011 12:01
26. 5. 2011 12:20
26. 5. 2011 12:23
26. 5. 2011 12:36
26. 5. 2011 17:28
26. 5. 2011 17:52
26. 5. 2011 13:06
26. 5. 2011 13:19
26. 5. 2011 22:02
26. 5. 2011 22:34
27. 5. 2011 01:15
27. 5. 2011 17:57
27. 5. 2011 20:55
27. 5. 2011 21:30
27. 5. 2011 23:18
28. 5. 2011 08:03
28. 5. 2011 11:48
28. 5. 2011 13:22
28. 5. 2011 13:51
28. 5. 2011 00:04
28. 5. 2011 11:56
28. 5. 2011 13:45
26. 5. 2011 16:42
26. 5. 2011 19:35
26. 5. 2011 22:03
26. 5. 2011 22:08
26. 5. 2011 22:20
27. 5. 2011 12:31
26. 5. 2011 22:54
26. 5. 2011 23:57
27. 5. 2011 01:51
27. 5. 2011 12:52
27. 5. 2011 13:56
27. 5. 2011 03:31
27. 5. 2011 11:59
28. 5. 2011 15:17
Avatar - delphino
26. 5. 2011 09:58
spíš odradí
Mě ta reklama spíš odrazuje. Když někdo je schopen natočit něco takovýho tak mě nepřijde, že by chtěl hrát fér. Rozhodně to nepůsobí dostatečně "s nadhledem"
Rozbalit vlákno
17
26. 5. 2011 10:31
Re: spíš odradí
Plne souhlasim s tebou, jako napad to bylo dobre...ale chybi tomu vstipeni parodie-sarkasm a duvtipu...nic z toho tam neni.

U toho prvniho klipu mi spise pripada, ze majitel Range Roveru je nastvany, ze mu nejspise dotycny "udrzbar golfoveho parku" vzal oblibene parkovaci misto...

Neni to dustojna reklamni kampan...hodna francouzu...tedy najate PR ci reklamni agentury...spise mne uchvatila litost, ze nekdo muze toto nazvat dobrou kampani.
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:54
Re: spíš odradí
Nejlepší reklamní kampaň má... Volkswagen (klidně mě ukamenujte) :-)
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:26
Re: spíš odradí
myslíš tu jak si to dítě hraje s tím autíčkem a ono s ním ulítne ze dveří? To je docela povedený a hlavně vtipně udělaný.
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:36
Re: spíš odradí
Myslim tim víceméně všechny ;-) Zejména (moje nejoblíbenější):
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
... a další ;-)
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:48
Re: spíš odradí
Obzvláště ta reklama na ten Passat s tím dojezdem je povedená a na to Lupo taky. Ty nemají chybu
26. 5. 2011 13:32
Re: spíš odradí
Já myslím že nejlepší reklama na VW je tato...možná proto ji už nevysílají.... ;-)

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:41
Re: spíš odradí
>:D >:D >:D mi se líbí ta na emerického pašíka s tím klukem z Star Wars...ta je pěkná.... :-)
27. 5. 2011 10:21
Re: spíš odradí
Lupo je dost dobré, ale nejlepší je brouk. Tak jsem se dlouho neřezal... >:-[]
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 10:51
Re: spíš odradí
Na broukovi jsou nejlepší ty bílý pruhy :-)
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:40
Re: spíš odradí
...udržbař gr neparkuje na parkingu hostů. Mě to pobavilo - hlavně ta ujetá baba s tím malým štrajchpudlikem
26. 5. 2011 10:33
Re: spíš odradí
Naopak, já tam poznal GTIho... >:D :yes: Hned na prvním videu (kdo neví, jak vypadá).

P.S. Uznávám, že pro Dacii je to trochu riskantní reklama... nicméně zadání plní dokonale. šokuje... Takže myslím, že je dobrá, výstižná, charakterizující.

P.S. 2 Duster není vůbec špatné auto, ale nepřijde mi ani nijak extra levné (s trochou výbavy)
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:00
Re: spíš odradí
Já si to nekoupim. To bych měl věčně rozbitý čelní sklo nebo odpadky na kapotě...
27. 5. 2011 12:17
Re: spíš odradí
:yes: :yes: :yes:
26. 5. 2011 14:09
Re: spíš odradí
No já nevím,šokovala, to jistě, asi se o ní bude hodně psát i povídat, možná budou značky tam zmíněné i protestovat, to vše jistě na duster upozorní, to bezpochyb, ale myslím že hlavní duvod reklamy bylo udat víc vozů,jen hádám ale myslím, že většina diskuzí bude ve stejným duchu jako zde.....a tudíž..jaký bude závěr......kdo si koupí auto, kterému se každej v evropě bude posmívat...nikdo nechce být za chudáka kterej má krám a těch co si řeknou at si každej myslí co chce, mně se to auto líbí, já si ho koupím, těch moc nebude....nedivil bych se ani kdyby v dusledku této reklamy prodeje klesly.....
Co si myslíte vy?
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:42
Re: spíš odradí
>:D >:D >:D gti byl schovaný vzádu u výfuků.... :*) >:D >:D >:D
Avatar - pallas
27. 5. 2011 02:28
Re: spíš odradí
klečel? >:-[]
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 10:31
trapárna
Tak to je největší trapárna, co jsem mezi reklamam kdy viděl. Zlatý houpání na dveřích Golfa.
Fakt nechápu, proč si Renault pořád léčí koplexy. Z největších Lowendů dělá bůh ví co. Z fluence dělá limusínu a z Dustera luxusní SUV. Dokonale mě tímto odrazuje. Za ty prachy to jsou dobrý auta, ale nechápu, proč z toho musí dělat to co to ani zdaleka není. Už vidím frajera z toho LandRoveru, jak je naštvaný na Duster. Kdyby si do toho přesednul, tak mu bude celou dobu z toho interieru, co je na úrovni favorita z roku ´93, špatně od žaludku.
Rozbalit vlákno
32
26. 5. 2011 10:36
Re: trapárna
No víš... Máš samozřejmě pravdu (v jednom úhlu pohledu)...
Ale pak je tady druhý extrém... a tím je spousta (nejen) zdejších MACHO, kteří prioritně v autě řeší to jak rovnou spáru má na přístrojovce, a jaksi zapomínají na to podstatné (např. ve tříde Duster kudy to auto je schopné projet a obecně jak jede)....

ALE OPĚT... nečekám, že tohle chápeš..., tak se asi ani neobtěžuj reagovat... >:-[]
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:18
Re: trapárna
V Dusteru jsem jezdil, takže nemám problém s tím o něm něco napsat. A je mi úplně jedno, jestli má rovnou spáru, nebo ne, ale jestli tohle napíšeš, tak jsi toho Dustera viděl tak možná na obrázku.
Pokud vemu jeho cenovku, tak je za ty prachy v pohodě. Ale jedná se o nejlowendovější Lowend, co meyi SUV je. Pod ním je snad už jen NIVA. Prostě levné auto, na kterém to je vidět. Má své místo na trhu a uplatnění si najde. Ale nemusí z toho dělat nadsuv.
26. 5. 2011 13:04
Re: trapárna
Niva je terénní automobil, nikoli SUV. Sportovní není určitě, užitková možná, ale hlavně: je to auto určené primárně mimo zpevněné komunikace.
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 13:27
Re: trapárna
Spíše jsem tu uváděl v kontextu toho, jak to auto je tvořené. Prostě by jsi těžko hledal jiné auto, kde by byly ty úspory víc vidět.
26. 5. 2011 20:17
Re: trapárna
No tak u Nivy to nejsou úspory, Niva je artefakt, dinosaurus, taková latimérie podivná :-) Jenže, když vidím stav českých silnic (a leckdy i dálnic), prostě mě nenapadá smysluplnější nové auto. U Dusteru jsou úspory vidět, pochopitelně ano, při základní ceně (byť za ni člověk dostane holátko) prostě vidět být musí. Jenže, proč si ho nekoupit - a klidně i verzi s černými nárazníky, která mi přijde dost praktická? Styděl by ses za to, že jezdíš v dacii? Já ne. Na prestiž nebo marketingový pojem "prémiovost" kašlu. Autem si nemasíruju ego.
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 20:54
Re: trapárna
Ale já nepopírám, že to auto má smyl. Obzvláště v základních verzích, kde boduje cenou. Určitě by jsem se v něm nestyděl. Občas jezdím Peugeotem 205 z roku 1988 s motorem 1,8D. ALe konkrétně já by jsem si dacii nekoupil. Ale to neznamená, že spoustu lidí si jí nekoupí. Prostě za ty prachy proč ne. Ale jako auto na dálnici by to bylo utrpení. V rychlostech okolo 130 už je znát veškerý možný hluk. Ale pokud někdo bude jezdit dálnice a bude potřebovat nutně nové levné auto, tak sáhne po fluence, nebo loganu a podobně.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:44
Re: trapárna
a jak se jezdilo? jaké auto to je? jaký má podvozek? motor? spotřeba?
Avatar - kari.laz
27. 5. 2011 08:21
Re: trapárna
To auto je v pohodě. Není to nic extra ale nejezdí se v tom špatně. Jezdili jsme s tím hlavně po louce a zkoušeli terénní možnosti. Ty jsou překvapivě dobrý. vyhrabalo se to i z docela slušnýho bahna. Ale na delší cestys to není nic moc. Sedačky nemají moc co nabídnout. Měli jsme motor 1,5 DCI, ale spotřebu opravdu nevím. Vzhledem k tomu, že jsme s tím jel opravdu asi půl hodiny, tak jsem toto nezkoumal. Motor na to auto poměrně postačoval. Není to na žádné velké vyskakování.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:43
Re: trapárna
naprostý souhlas
26. 5. 2011 10:53
Re: trapárna
Zatímco ten dealer se poměrně vtipně snaží pozitivní formou prezentovat přednosti značky, tady jde pouze o snahu hrát na ty nejspodnější pudy jako je závist...
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:19
Re: trapárna
Tak je to celkem reklama dost divná, ale prostě tam ukáže, že auto je bytelný. Tady se snaží hleat luxus, tam kde není.
Avatar - Mira328i
26. 5. 2011 11:38
Re: trapárna
ten dealer uráží jmenovitě ostatní značky, přitom to co testuje vydrží kdejakej šuplík :no:
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:28
Re: trapárna
Spíše vyzívá k porovnání, než uráží, ikdyž to podal takovou nadřazenou formou. Tady vyloženě z dustera dělají něco nad všemi. Ale i ta reklama na golfa je dost divná, ale rozhodně ne zdaleka jako tohle.
Avatar - Mira328i
26. 5. 2011 12:45
Re: trapárna
tohle je opravdu velmi nevhodná reklama, jestli se tomu vůbec reklama dá říkat...spíš snaha o zviditelnění.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:46
Re: trapárna
každá reklama je snaha o zviditelnění.... pak se rozvíjí, buduje image.....atd. Takže podle tebe je to dobrá reklama....
26. 5. 2011 21:24
Re: trapárna
Tak už reklama "i moje kabelka je dražší" byla v tomhle tónu a moc mi neseděla. Ale jo, přišla mi vtipná. Tohle, na druhou stranu, mi úsměvné ani vtipné už nepřijde.
Avatar - kari.laz
27. 5. 2011 08:22
Re: trapárna
jj, s tou kabelkou zase zase trapně snažili vyvolat dojem luxusu, podobně jako ve fluence. Ale tady už to je zahnaný do extrému.
27. 5. 2011 11:12
Re: trapárna
Ale trapně to vyznívá v konečném důsledku jenom těm, kteří by si to auto stejně nekoupili a šli by v potravinovém žebříčku výš, mnohem výš. A proto, i když je trapná, je vlastně dost dobrá. A těm ostatním, kteří po Dacii sáhnou kvůli užitkovosti, ty tahle reklama úplně mine... :-!
Avatar - 4hill
26. 5. 2011 11:03
Re: trapárna
Nesmysl..reklama splnila svůj účel a zaujmula.Duster je za svoje peníze výborný auto což se o kupříkladu Freelanderu říci nedá..Myslím že se i na zdejší diskuzi najde pár "nadlidí" co soudí auto jen podle znaku na kapotě a ceny.A že by ze sebe Dacia dělala něco víc?Nevšiml jsem si.Nebo myslíš že golf hrajou jen majitelé luxusních vozů?Divil by ses ale najdeš tam i toho tvého Favorita z roku 1993..
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:20
Re: trapárna
Copak jsem psal někde něco o golfu, nebo že na Golf jezdí jen pracháči v drahých autech. Jen jsem psal, že už je Renalt trapný s tím, že z lowendu dělá luxusclasse. A že by ze sebe nedělali něco víc, to jsi asi koukal na jiný videa.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:03
Re: trapárna
Ona cena a znak na autě o tom voze ale většinou docela dost řeknou....
26. 5. 2011 13:03
Re: trapárna
vidis, teraz si zapotil ale poriadnu blbost.... sudit auto podla znacky je velmi hlupe a kratkozrake...
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 13:29
Re: trapárna
Kdeyž budeš mít na kapotě trojcípou hnězdu, nebo znak dacie, tak už to dost napoví. Když budeš mít Trojcípou hvězzu za 3 000 000 a daciácký znak na utě za 179 900, tak už to napoví hodně o rozdílu mezi autama.
26. 5. 2011 20:24
Re: trapárna
Ty si kup mercedesa, značka Dacia je zaměřená na úplně jinou klientelu. Mně se třeba Duster líbí víc než rádobyprémiová SUV od trojcípé hvězdy. Současný designérský trend Mercedesu (zhruba posledních patnáct let) a jejich cpaní se do tříd, kam nepatří, už asi nikdy nepochopím. Renault udělal z Dacie evropskou značku. Ne každý potřebuje dokazovat někomu svým autem, že je něco víc.
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 21:13
Re: trapárna
Zkus se nejdřív podívat, na co jsem reagoval. Já tu neporovnávám Dacii a Mercedes, ikdyž jsem je zrovna vybral. A Renault udělal z dacie hlavně Lowendovou značku. Ale trefil se do černého, protože tím dopřál nové auto těm co na něj do té doby neměli.
27. 5. 2011 07:49
Re: trapárna
Dovolím si opravit. Dacia byla vždycky low end. Ale Renault z ní udělal takový low end, jaký si koupí i lidi v Německu nebo ve Francii. Jo, jako low end, ale koupí...
Avatar - kari.laz
27. 5. 2011 08:29
Re: trapárna
Je to prostě Lowend a lidi to kupují všude možně, protože ta cena je absolutně nesrovnatelná s čímkoliv jiným ve třídě. Takže lidi to nekupují, protože by se jim to náramě líbíli, nebo protože by jim to připadalo luxusní a já nevím co, ale pro to, že jim to nabídne ty nejdůležitější parametry, a velký prostor za malé ceny. Kdyby měl člověk 700 000, tak si koupí třeba superba a ne Logana MCV. Každopádně to, že to Renault postavil tak jak to postavil, tak našel kupce, kterým to postačuje a kteří na to mají.
28. 5. 2011 09:09
Re: trapárna
Ty tu neporovnáváš Dacii a Mercedes? :-) Promiň, ale píšeš o rozdílu mezi auty, co se ceny týče. To nemám chápat jako porovnání? :-)
Avatar - Typhoon
26. 5. 2011 21:25
Re: trapárna
Koukni na svou kartu uživatele. Máš tam chybu. Oprav si to na Dacia Duster.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 23:53
Re: trapárna
No srovnávat SUV od mercedesu s dacií... :-O
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 23:52
Re: trapárna
To si nemyslím. Každá značka má svůj styl, svoji minulost. Jsem si jist, že když ti řeknu jakokoliv značku tak si konkrétně hned představíš nějaký její vůz a budeš vědět co od ní můžeš očekávat...
27. 5. 2011 11:22
Re: trapárna
Že jsem tak smělý, co je na Freelanderu špatného ? Stojí trošku víc, ale myslím, že rozdíly jsou taky vidět... ;-)
Avatar - Mira328i
26. 5. 2011 10:51
ubohost
:no:
....a zrovna majitelé takových aut jako je ta dácia většinou sou ti co závidí, pochybuje že kočka co vyleze z porsche vůbec okem zavadí o nějakou dácii... >:D
Rozbalit vlákno
53
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:21
Re: ubohost
už vidím, jak jezdí v Audi kolem parkoviště a kouká na Dustery.
Avatar - Mira328i
26. 5. 2011 11:36
Re: ubohost
no jasně >:-[] , fakt blbá reklama...
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:48
Re: ubohost
důležité, že si rozumíte >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:52
Re: ubohost
No celkem obecně skupina majitelů velkých SUV se na silnici chová tak, jako by auta nižší kategorie vůbec neexistovala...
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:53
Re: ubohost
Tak už z toho důvodu jim je nějaký Duster úplně volný
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 11:55
Re: ubohost
jj, tahle kampaň je opravdu nešťastně formulovaná.
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:30
Re: ubohost
Třeba nápad by to asi nebyl nejhorší a chtěli poukázat na to, že je nejlevnější ve třídě, ale to jak to podali je opravdu hnusný.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:49
Re: ubohost
to by ses divil jak umí takový duster rozpálit diskuzi a jak právě ti majitelé lux suv jsou "soudní" a "chladní".....
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:02
Re: ubohost
Nikdy jsem si ničeho takového nevšiml.
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:27
Re: ubohost
Tak to zkus sledovat - nedání přednosti v jízdě, tlačení se na zadní část auta a nevhodné parkování jsou na denním pořádku.
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:32
Re: ubohost
Asi by jsem to nepaušalizoval na všechny majitele. Ale někteří opravdu dávají navědomí nadřazenost. Na druhou stranu je dost těch, co se zase nechtějí smířit s tím, že mají starý střep a snaží se jezdit jak nicky lauda a chovají se podobně.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:43
Re: ubohost
Ano to máš pravdu. Nicméně nevšiml jsem si že by to dělali majitelé SUV. Řekl bych že dementi podobného typu jsou hojně zastoupeny ve všech typech vozů a sociálních skupinách. Moje zkušenosti se nadají brát jako statistika. Ale najezdím kolem 70tis za rok a dementy potkávám jak v SUV tak v oktávkách, passatech, starejch střepech...
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 12:54
Re: ubohost
Mě teda celkem úspěšně vychází, že když tramvaj začne náhle brzdit, tak při hledání příčiny většinou najdu na kolejovém přejezdu velké SUV. Když někoho vidím zastavit na přechodu nebo těsně před ním, bývá to spíše velké a drahé auto. Když někdo na parkovišti zaparkuje tak šikovně, že zabere dvě místa, bývá to zpravidla velké SUV. Když někdo přijede dát dítě do školky u nás v ulici a postaví se mi před vrata v moment, kdy potřebuju vyjet, bývá to velké SUV.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 13:52
Re: ubohost
Ale SUV je přece velké jen opticky...spoustě lidí vadí SUV pro jejich velikost a proto že zabírají místo na parkovišti a ve městech. Přitom když prozkoumáš skutečné rozměry aut tak zjistíš, že většina limuzín je větších než SUV. BMW X5 vadí ale mercedes S ne....přitom je větší než x5...
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 14:00
Re: ubohost
Tak proč parkuje v tom místě přes čáru tak, že je současně na dvou parkovacích polích, přestože by se do jednoho vyhrazeného pole bez potíží vešel? ;-)
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 14:24
Re: ubohost
To přece ale nemá nic společného s velikostí auta. To je jen problém řidiče...
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 15:03
Re: ubohost
Nemá. Ale u neprémiových aut se s tím tak často nesetkávám ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 14:34
Re: ubohost
Proč parkuje má sestřenka s Hondou Jazz přes dvě čáry na parkovišti?
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 14:46
Re: ubohost
Řekl bych ti to ale chci být k ženám galantní :*)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 15:56
Re: ubohost
Já to klidně řeknu sám, protože je to za volantem asi ňouma.
26. 5. 2011 21:46
Re: ubohost
Mě primárně vadí, že většina jejich řidičů nepřizpůsobuje styl jízdy těžšímu a vyššímu vozu. U normálních aut je to běžný jev, jen u SUV jsou důsledky horší. Až sekundárně mi vadí jejich zbytečnost. To, že někdo zaplatí hmotností a horší aerodynamikou a přitom nevyužije vyšší stavby, je mi celkem jedno, je to jejich problém. Kdyby šlo čistě o praktičnost, tak se budou rozmáhat auta s proměnlivou světlou výškou. Je to čistě o image (podívejte, jsem ve velkém tanku) a možná o falešném pocitu bezpečí. IMHO SUV, které v terénu nedokáže porazit, řekněme, Allroad, je zbytečné SUV.

Já osobně preferuji pocit, že mám zadek spojený se silnicí. Což nutně neznamená co nejníže. Ale spíš je to o celkové konstrukci, auto na mě musí mluvit a musí si být jisté v kranflecích. Jedině tak se cítím v autě bezpečně.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 21:55
Re: ubohost
To co nevyhovuje tobě není zbytečnost. To co má kupce nemůže být zbytečnost. Každý prostě máme jiné požadavky.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:53
Re: ubohost
No ono pořadí debility:
1. okt 1 a 2
2. sup1
3. všechny pasaty, golfy
4. audi - více starší modely
5. bawo - spíše nové, x5,x6, 5er
......
určitě se najdou výjimky..... ale tohle je skoro pravidlem.... napříč městy u nás.
26. 5. 2011 13:56
Re: ubohost
Vím o čem píšeš,ale všimni si, všichni co toto dělaj, jsou už vozy, které mají mnoho najeto....jsou to vozy koupené ojeté našimi pseudopodnikateli, kteří si na to nakradli a vrcholem podnikání je pro ně pořídit si takovéto auto a cítí se být někým lepším než jsou všichni ti ostatní ubožáci v těch malejch krámech...to že on ještě před měsícem jezdil taky v takovém je jiná. Ještě sem neviděl, že by se takto chovali majitelé takovýchto drahých aut, kteří si je pořídili nové..ti obvykle nemají takové komplexy....druhou skupinou jsou pak felicie, favority a ojeté VW s černými skly....ti jsou nejrychlejší ze všech...zrovna tuhle jsem jel po pražském okruhu za relativně novým MB S 63AMG, hádejte jestli byl rychlejší on nebo dříve zmíněné letité vozy......máte pravdu...mercedes nestačil evidentně... :-), dával blinkr při přejíždění z pruhu do pruhu atd...
Sám mám letité auto, tak se na mě nevrhejte,popisuju tu jen své zkušenosti. a řidiči těchto aut prostě většinou mají ptřebu si takto něco dokazovat, byt je to slabomyslný a ohrožujou tim jiný řidiče.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 14:30
Re: ubohost
Fakt je že v dnešní době která občas připomíná únot 48, kdy se lidé dělí na dělnickou třídu a na ty bohaté je divné když někdo z politiků chce lidi pokutovat podle druhu a objemu vozu. Protože kdo jezdí se silným SUV v benzínu je přece milionář. Ty lidi jsou zaslepení. Třeba můj kamarád si koupil ML AMG. Čili velký a silný vůz. Tím pádem je milionář. To že po něm toužil léta, koupil ho za 250tis a jezdí s ním jen o víkendu protože jinak 25 litrovou spotřebu neuživí je věc druhá. Ta se ale jaksi politikům a závistivým lidem nehodí do krámu.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:54
Re: ubohost
...to je výjimka...
neregistrovaný "XFS"
26. 5. 2011 16:29
Re: ubohost
Mozem potvrdit. Idem si tak po dialnici v lavom pruhu kludnych cca 140kmh. Zrazu v spatnom zrkadle vidim ako sa na mna lepi starsi Golf (s tmavymi sklami :D ), trosku zrychlim, stale sa lepi. Potom sa preradi do praveho pruhu a ide ma predbiehat z prava, cakam. Ked je zarovno so mnou dupnem na plyn a chudacikovy uz dochadza dych pri 180kmh...
Zaver: neviem co si chcel dokazovat: ze ma rychlejsie auto? alebo aby potom v krcme rozpraval ako na dialnici "rozdritl" jaguar >:D
Neda sa to globalizovat, ale vacsina takychto ludi co som zatial stretol sedela v golfoch, oktavkach a sem tam nejakom Peugeote. Takze nakoniec precalen na tom nieoc bude.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 16:50
Re: ubohost
Proč jsi jel v levém pruhu bezdůvodně? Proč jsi mu neuhnul?

Nic ve zlém, ale předvel jsi se jako... no... Máš jet vpravo, pokud musíš vlevo při předjíždění, tak se máš zpět zařadit co nejdříve to jde. A pokud ten Golf jel rychle jak chtěl, tak mu máš uhnout...

Někdy se mylně domnívají naopak majitelé "rychlých aut", že ti ve slabších s nimi závodí, neb si chtějí něco dokázat. Ne, i oni třeba zrovna jedou více jak 50 km/h, protože i oni to dokážou 8-s
:no:

A ještě tak mimochodem, jak zrazu vidíš? TO tak málo v levém pruhu kontroluješ zpětné zrcátko?
neregistrovaný "Hooonza"
26. 5. 2011 17:02
Re: ubohost
klasickej vytrestávač
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 17:52
Re: ubohost
Taky mi to tak příjde. 8-s
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:55
Re: ubohost
....závodí...teda chtějí .... ale je pod úroveň s těmi střepy soutěžit navíc v provoze. A jsou to golfy, oktavy, ...
Avatar - Rojin
26. 5. 2011 17:54
Re: ubohost
>:D To jste všichni na Slovensku tací tvrďáci? >:D
Až Tě jednou předjede zlato-zelenej dvojkovej golf z 86. ani se moc nesnaž :-) než ta kočka zareaguje, golf bude o kilometr před Tebou :-!
Ale jinak :no: za to, že si ho nepustil. Proč sis spojil golfa s hospodou? ;-\
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 18:44
Re: ubohost
No nic ve zlém, ale když jsem měl ex dědka Porsche 944 S2 s 211 koníkama, tak se mě při každé jízdě vždy snažil předjet kdejakej tuner a potom speciální skupina Golf&Octavia TDI, opravdu mě to už nudilo je vždy "vytrestat" mou nohou na plynu ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 19:47
Re: ubohost
A udělalo ti to radost, viď? A nesnažil se tě předjet proto, že jel třeba rychleji?

Často mě napadá otázka, proč řidiči každého vozu berou předjetí jako výzvu... 8-s

Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby ten dotyčný jen chtěl předjet, ne předjet Porsche, prostě předjet tě i kdybys jel v Porsche a ty bys ho tím ohrozil a na nejbližší křižovatce tě vytáhl z auta a nafackoval ti ;-)

Jednou ještě s minulým autem mě takhle před sebe za žádnou cenu nechtěl pustit před sebe majitel Octavie RS se SK značkou. Ale ne takovým stylem, že nechtěl uhnout či přidával plyn, na to měl strach, co kdyby radar, ale jel po dělící čáře dálnice asi 3 km. Měl jediné štěstí, před světelnou křižovatkou odbočil vpravo a mě se jej nechtělo pronásledovat dále... Měl štěstí, páč bych se ač jsem kliďas, neudržel.
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 19:58
Re: ubohost
To jsi pochopil špatně, šlo o provokatéry, kteří ohrožovali provoz okolo. Takto jsem udal na policii 4x spz tzv Trpišáčků, jen pro info ;-)
Já provoz nezbržďuji, ve městě jezdím striktně ale mimo město kde je bezpečno pro mě 90/130 neplatí ;-) ale narozdíl od bezmozků pravidla znám a na silnici se nechovám jako kunda
Jestli by někdo někoho vytahoval z auta, tak jsem to já a né nikdo jiný. Jsem kliďas, ale jak mě někde hodně vyprovokuje tak lítaj třísky
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 20:04
Re: ubohost
Jenže tím vytrestáním jsi nebyl v tom ohrožování o nic lepší než tihle, to si je nutno uvědomit ;-)

Třísky občas létají, to jo, jen je důležité se zavčasu zastavit, než za to zaplatíš ty, zatímco taková facka, co udělíš, je někdy asi nejlepší. Ale kdo ví, tak daleko se snad doufám nikdy nedostanu 8-s >:D
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 20:08
Re: ubohost
Vytrestání ale v mém podání není Trpišák, ale to že jsem je pěkně předjel a gentlemansky zamával >:D
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 09:05
Re: ubohost
Celkem odvážné, otevřeně se chlubit tím, že ignoruješ zákon o provozu na pozemních komunikacích :no: Ať už je bezpečno nebo ne, ten zákon platí pro všechny bez rozdílu.
27. 5. 2011 11:04
Re: ubohost
A ty ho striktně dodržuješ ? Nehraj si na moralistu. Na silnicích není řidiče, který na 100% dodržuje zákon/vyhlášku.
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 11:45
Re: ubohost
Snad akorát kvůli urychlení předjetí překročim povolenou rychlost s tím, že po ukončení manévru se vrátím zpět do povolených mezí, ale když je silnice volná, tak rozhodně rychlejc než je dovoleno nejedu, přestože bych překročením rychlosti nikoho neomezil. A o tom to je. Jednou tu platí nějaká pravidla a je mou občanskou povinností se jich držet.
Nezastavuju když to není povoleno, dávám přednost když mám a narozdíl od spousty ostatních si udržuju odstup min. 2 jízdní sekundy od přede mnou jedoucího vozidla, pokud jej zrovna nepředjíždím.
Avatar - white label
27. 5. 2011 12:00
Re: ubohost
Pak jsi ovšem velmi vzácná, "občansko povinná", výjimka... ;-) :-)
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 12:09
Re: ubohost
To je spíš tim, že jsem vyrůstal střídavě tady a v Německu, kde je mentalita přecijenom dost jinde...
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 21:56
Re: ubohost
Prosímtě co je to kunda?
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 08:17
Re: ubohost
Kosočtverec s příčkou
27. 5. 2011 12:39
Re: ubohost
Já s tebou soulasím, nevím kde jezdí renault..ale já mám stejné zkušenosti s octávkama a golfama s černými skly fčipu.. :-) a nemám porsche, renaulte nevím proč takové hájíš, možná hájíš sebe...to nevím, ale tam kde jezdím, tak se setkávám pravidelně s takovými pseudozávodníky, jezdí arogantně, agresivně a zcela bezohledně k jiným učastníkům silničního provozu...klasika..myšky, brzdění, bez blinkru
neregistrovaný "Hooonza"
27. 5. 2011 12:53
Re: ubohost
Ty černý skla jsou mor. Argumenty typu že ta fólie je schválená neberu, protože je tam omezení celkové propustnosti oken na dveřích řidiče na minimálně 70%. Což už maji tónovaný skla z fabriky, takže jinou než čirou fólii na ně dát nesmíš, i kdyby byla stokrát schválená. Neni totiž povolená montáž... A má to i svuj důvod - skrz černý okýnka u řidiče nevidim, kam se kouká, jestli mi na křižovatce tu přednost míní dát nebo ne, jestli mne vůbec registruje...

Na dveřích pro zadní pasažéry a zadních oknech ať si maji co chtěji, to nijak omezený neni a koneckonců někerý typy aut ty okna ani nemaji.
27. 5. 2011 08:29
Re: ubohost
Tady jde spíš o to, že panáček se bezdůvodně držel vlevo a je uplně jedno čím jel a kdo s čím ho chtěl předjet.
Avatar - Rojin
27. 5. 2011 13:36
Re: ubohost
:-) já nejsem tuner :-) to vůbec ne. Tomuto nešvaru já rozhodně neholduju! Mám golfa v origo stavu a nikdy bych ho nezničil rádoby tunerstvím. Jen motor je mírně poladěn ;-) to nikdo nepozná.
Navíc se nechovám na silnici tak, jako psal XFS nahoře. Já si jízdu s GTi užívám, nemachruju a Ty co chtějí závodit ať si jedou. Na to máme Masarykův okruh... Jen jsem musel reagovat a trošku mu srazit hřebínek ;-) :yes: ok?
26. 5. 2011 18:06
Re: ubohost
on si chcel vraj nieco dokazat a zaver z toho je, ze si si dokazal nieco ty a si na to cely pysny 8-s keby si bol normalny, tak si nic nedokazujes aj napriek tomu, ze mas silnejsie auto a borcovi normalne uhnes vpravo nech si on robi co chce...fuj
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 19:04
Re: ubohost
Možná máte na Slovensku jiná pravidla. Pokud já jedu v levém pruhu se svojí 4.4 v kliďánku 140 a někdo se mi lepí na zadek tak nezrychluju ale uhnu mu. :-| A je jedno jestli to je Rolls Royce nebo Felicie na pokraji svých sil.
27. 5. 2011 08:26
Re: ubohost
Nauč se jezdit po víceproudé silnici ! :no: :no:
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 18:27
Re: ubohost
Přesně tak, slečna z Boxsteru s čivavkou nebude řešit krabici co stojí před ní, respektive ano bude pokud ji bude zabírat vhodné místo >:D
26. 5. 2011 10:51
Přesně pro cílovou skupinu
Trapné, ubohé.
Rozbalit vlákno
7
26. 5. 2011 14:43
Re: Přesně pro cílovou skupinu
To je presne vono - jde jenom o to, ke komu ma reklama promlouvat! Evidentne ne k nikomu v tyhle diskuzi. Myslim, ze v Dacii si zjistili, co trapi + potesi jejich potencionalni zakazniky a ted jim tam brnkaji ... rek' bych - velmi dobra marketingova prace!
26. 5. 2011 18:08
Re: Přesně pro cílovou skupinu
povedz, preco su podla teba ludia, ktori vlastnia alebo si chcu kupit Duster trapni a ubohi?
26. 5. 2011 21:00
Re: Přesně pro cílovou skupinu
Zakaznici Audi, Porsche, nebo Landroveru jsou lide, ktere nikdo nemusi presvedcovat, ze nad jejich autem budou vsichni blednout zavisti, prezidentni budou odhazovat sve limuziny oni se budou jen usmivat, jak vyhodny nakup ucinili. Tito lide si to jiz vetsinou uvedomuji a proto takova auta porizuji. Je usmevne, ze reklama na vetsinu "levnych" vyrobku, ktere se snazi predstirat neco vic, presvedcuje potencionalni zakazniky o tom, ze s koupi daneho vyrobku se konecne zaradi mezi spolecenskou elitu, kam vlastne odjakziva patri, nicmene mnohem snazsim a levnejsim zpusobem, nez se to podarilo tem, kterym zavidi.
26. 5. 2011 21:10
Re: Přesně pro cílovou skupinu
Vravis to tak, ako keby tato reklama bola dovodom kupi vsetkych dusterov. Pokial ja viem, Duster sa predava uz nejaku tu dobu a predava sa dobre, zato tato reklama prisla az teraz. Nemam pocit, ze by bolo treba nejakych ludi o niecom presviedcat.

Ja mam o kupcoch Dusteru presne opacnu predstavu. Ludia, co sice nemaju extra vela penazi, ale nehanbia sa za to a tu Daciu si kludne kupia (namiesto nejakej "lepsej" jazdenky) a za soje peniaze dostanu dobry kus auta.
26. 5. 2011 23:06
Re: Přesně pro cílovou skupinu
Ten, kdo si bude chtít hrát na elitu si nekoupí novou Dacii, ale skončí za stejné peníze u prémie z bazaru. Zákazníci Dacie = závistiví hochštapleři - tuto rovnici nikomu soudnému nevnutíš. Jinak jak už bylo psáno - trochu nadhledu nebo klik na [odkaz]
27. 5. 2011 11:00
Re: Přesně pro cílovou skupinu
Dobrý je relativní pojem. Kolega se ale odpovědí trefil do toho, co jsem chtěl říct. Výrobci podřadného zboží (to je prosím terminus technicus a neříká to nic o tom, že prostě točený salám leckomu stačí) se velmi často snaží hrát na primitivní notu. Hlavně ve smyslu "ten je ale blbej, že si koupil za milion Audi, když já mám Dustera za dvěstěpade". Výmluvné je také například použití Superbu v reklamně na Lidl atd. atd. atd.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:57
Re: Přesně pro cílovou skupinu
takže pro tebe.... :-!
Avatar - Emel
26. 5. 2011 11:26
Trošku bulvár
Trošku bulvár, ale na druhou stranu jako nápad celkem vtipné... raděj takovouhle reklamu než třeba XXXLutz tata tata :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 11:34
Re: Trošku bulvár
Tak do vtipu to má hodně daleko. To by ten nápad museli úplně jinak realizovat. Když už by chtěli pracovat s nápadem, že jim dacii závidí, tak z toho měli udělat úplně jiný spot a ne jak z kriminovin.
26. 5. 2011 12:15
Re: Trošku bulvár
No já si myslím, že XXXLutz dokonale splnil účel, během týdne o té firmě ví dalších 10 milionů lidí >:D Za pár korun za reklamu myslím velice dobrý výsledek...
No a s Dustrem to bude to samé, šokovat, jakkoli, za málo peněz se rozvíří debata, lidi se o tom dozví, zjistí, že vůbec něco jako Duster existuje, protože ač se to lidem chodícím na auto.cz nemusí zdát, 95% populace auta vůbec nezajímají a touto reklamou se o Dacii dozví rozhodně rychleji než pozitivní reklamou =) Takže marketingově za 1 :-)
Já osobně na Dacie názor nemám, sou mi jedno =)
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:17
Re: Trošku bulvár
Jen doufám že ta reklama někoho neinspiruje. V ČR jeden nikdy neví.
Avatar - Andromeda
26. 5. 2011 17:10
Re: Trošku bulvár
A viděl si někoho, jak tahá v baru z kapsy Perwoll >:-[] ?
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 17:37
Re: Trošku bulvár
NE. Ale odřenejch aut od klíčů jsem viděl dost.
Avatar - Andromeda
26. 5. 2011 21:15
Re: Trošku bulvár
To já taky, v průběhu mnoha let a reklamy na to vliv neměly ;-) . To je na dlouhou debatu. Ale tuto kampaň bych nedémonizoval - nehledě na to, že tady se zjevující "hity" typu, že majitelé této značky patří mezi ony "závistivce" , co jsou toho schopny :-! - kravina. Někdy bylo velmi překvapující, kdo a proč tím klíčem upravil lak - běžně se takto nedávno vyřizovaly osobní a obchodní spory. Apriory to přičítat "závistivým" majitelům méně prestižních vozů je kravina.
A to pomíjím aspekt lokality parkování a věcí souvisejících...
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 12:38
Re: Trošku bulvár
Musím se přiznat že reklama na XXXL mě tak štvala, že jsem vždycky málem vyskočil z kůže, když jsem jí někde slyšel. A zapřísáhnul jsem se, že tam nikdy kvůli tý reklamě nepůjdu. A ještě jsem tam nebyl.
27. 5. 2011 08:35
Re: Trošku bulvár
Tak to máme uplně stejně >:D . I manželka chápe mé znechucení a alergii na tuto reklamu a tím pádem i společnost a slíbila, že tam také nevkročí. >:D
Drž se svého přesvědčení, jsem s tebou :yes: ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 21:58
Re: Trošku bulvár
:-) přesně tak, z tohoto pohledu je to geniální reklama... :yes: :yes: :yes:
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:01
Reklama
Ta reklama s tou kabelkou byla vtipná...tohle už je možná trochu moc. Teď už dělá Dacia parodii na sebe sama. :-! Nicméně ta reklama se dá vysvětlit minimálně dvěma způsoby. Jednak že te nčlověk závidí a pak že chce ukázat majiteli Dacie že na golf mezi ostatní auta nepatří. Chtěl jsem si koupit Duster ale po dnešku jsem si to rozmyslel. Nechci mít přece pořád rozbité sklo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 18:31
Re: Reklama
Tak s jakoukoliv Dacii nemůžeš přijet na český golf a nejen s ní ;-) to je jak v nejlepší společnosti vytáhnout z igelitové tašky krabicové víno ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 12:20
Nooo
Nápad je to už dávno použitý u Peugeotu 307, ale tam to měli lépe zpracováno.

Pamatuji se, že známý měl kdysi novou 307 a cestou na lyže nás zastavili policisté a dostal pokudu za nezapnutá světla. O 100 metrů dále byl billboard - Peugeot 307, všichni vám jej budou závidět.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 12:23
Re: Nooo
U tvý recenze jsem sem málem zlomil v pase. Moc vtipně napsaný :yes:
Avatar - Krispos
26. 5. 2011 17:28
Re: Nooo
Kdy bude recenze na novou káru? >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 17:52
Re: Nooo
Snad brzy, dneska jsem si pořídil stativ, neb starý jsem si dost nešikovně rozbil, navíc je vysoký, takže nebudou jen fotky "vod spodu", z čehož vyplývá, že se už fotí a ladí detaily. ;-) Takže někdy kolem vánoc >:D
26. 5. 2011 13:06
dobre reklama :)
Podla mna celkom dobra reklama. Taka nekonvencna. Kde je napisane ze auta musia mat iba pozitivne reklamy kde chodi kazdy usmiaty ako leco...
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2011 13:10
reklama ve stylu Da..čie level
možná by se ještě chytla v Rumunsku a dalších "velmocích", ale ve vyspělých zemích je akorát pro smích :no: To dřív začnou padat trakaře z nebes než aby někdo někomu záviděl jeho Dacii a tím spíše majitelé německých značek. Dacia tímto videem akorát skvěle prezentuje svoji rumunskou méněcennost >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 13:30
Re: reklama ve stylu Da..čie level
možná by jsem to poupravil, že to ani není k smíchu jako spíš k pláči.
27. 5. 2011 10:31
Re: reklama ve stylu Da..čie level
TV Rumunsku teda 100% né :-) .... dačie (byť nová) je povl pro přepravu "socek" ....
26. 5. 2011 13:19
Lowkick
a není to nick občas se objevujícího se kolegy diskutéra, ale skutečně vyjádření kopu trošku níž, než je "zvykem". Je to satira? Asi ano - ale z mého pohledu to trošku útočí na ty "nižší" lidské pudy. Nic proti majitelům Dacií a Dusterů zvláště - z mého pohledu je Duster dobrý vůz, splňující to, co v daném segmentu má, ale tohle, byť to vypadá jako funny, zas ve svém důsledku tak vtipné není........ Kozy vnadných modelek(pardon - vnady) už asi nezabírají, tak nastoupí závist...........
Kdo by nesnil o vozu, který mu druzí budou závidět? No tááák nedělejte se - každého minimálně jednou zahřálo u srdce, když mu někdo pochválil hezké auto a čím víc té chvály, tím lépe........ Ale tohle rozehrává takovou tu strunu - A tohle Vám budou závidět ti lepší, než Vy - to je důvod, proč si ho koupit - jste stejně schopní, ba co, oni Vám závidí - jste tedy schopnější....... Někoho to může hřát, někomu to může připadat velmi zábavné(což při prvním podívání i, bez zapnutí závitů, je), ale ve svém důsledku............... no zkrátka lowkick a zábava pro ................. doplňte, co komu libo................
PS - nikdy jsem nechápal, jak se někdo může za břicho popadat, když čumí na videa, kdy si někdo v reálu zlomí vaz, nebo nadvakrát nohu.............. a k tomuhle "low" vnímání světa tahle reklama tak trochu směřuje........... auto je tady spíš obětí............
Rozbalit vlákno
18
Avatar - white label
26. 5. 2011 18:18
Re: Lowkick
Přesně, výstižně napsáno...
Navíc bych se rád zeptal každého, kdo tu plácá něco o pravdivosti této reklamy, proč jsou teda ty záběry z průmyslových kamer pouze fiktivní?
Jedním z mnoha důvodů proč se tyto vozy kupují, je i to, že naopak nezpůsobují závist a s tím logicky spojené úmyslné poškození zavistivými vandaly. A pokud někdo úmyslně poškodí i Dacii, rozhodně není hlavním motivem značka vozu, nebo jeho cena...
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:02
Re: Lowkick
...tady někdo píše o pravdivosti těch reklam? .... jsem to asi přehlíd. Jinak naprostý soulas s tím, že tyto auta nevzbuzují závist....
26. 5. 2011 22:34
Re: Lowkick
:yes:

Jako malý kluk jsem chtěl auto, které by mi někdo záviděl. A nejen auto. Ale člověk z toho vyroste. Naopak fakt, že mohu Dacii nechat na ulici a nikdo na ní ani nesáhne, mi přijde jako výhoda. Snad každý, kdo jezdí nějakou prestižnější značku a parkuje s tím i na ulici, byť jen aby si skočil do obchodu nebo na úřad, potvrdí, že mít auto, které ti lidé závidí, je jen k zlosti. Co bych dal za to, kdyby se na silnici moje auto umělo proměnit v Mazdu nebo Toyotu a splynout s davem.
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 01:15
Re: Lowkick
Ano, lowkick (vnitřní a vnější )je tvrdý kop směřovaný na spodní část těla soupeře, nohy, dle hesla: Kdo nestojí, nebojuje -> muay thai. Kdo někdy sám zkusil úpolový sport, mi dá za pravdu, jak nesmírně účinná je to zbraň ( neználek se usměje nad tím, jak že mu může ublížit boční kop na stehno... ;-\ jen do té doby, než je mu předvedena jeho ničivost ) jsem si odzkoušel na vlastní končetiny.
A nezlob se, ale tentokráte tuto techniku, možná nechtěně, předvádíš ty. Nějak se tu dle mne mylně míchá mnoho argumentů, jiné se vůbec nezmiňují, další se oněm klipům neprávem připisují.
O několik sloupců níže jsem se už jednou snažil toto vysvětlit a nastínit řekl bych realističtější pohled bez zbytečně vztahovačných emocí.
Začneme tím, že s pocitem výjímečnosti dané vlastnictvím onoho výrobku pracuje reklama firem naprosto běžně napříč spektrem výrobců a produktů - někdy více, někdy méně , ale pracuje. Zrovna tak jakoby podprahově cílové skupině sděluje, že právě díky onomu kousku ( dle segmentu ) bude vyjímečný, "slibuje" příslušnost k ceněným, váženým, vyjímečným,etc... -> dosadí si každý sám. A nezřídka i přes omezení legislativou reklamě daná, operuje s "nevyřčenou závistí" okolí, sousedů, partnerů, soupeřů, atd... -> zase si dosadí každý dle svého, jako s ceněnou "přidanou hodnotou".
Přirozené je, že onu nevyřčenou výlučnost především spojujeme s určitou skupinou značek a jejich produktů, jež si renomé v průběhu let vydobyly a úspěšně obhajují. Potud vše ok.

Ke zkouknutí zde byly klipy reprezentující značku, jenž je jednak vnímána jako opak reprezentativního vlastnictví a navíc v opačném gardu, pojetí, co se týče tzv. "závisti", než je obecně veřejností vnímáno. A neslýchaně "konkretizovala a podsunula" tento paradox majitelům prémiových značek, jež obsadila do role škodících závistivců, to vše umocněno dojmem autentičnosti "nasnímáním" průmyslovými, dohledovými kamerami beze svědků při jejich překvapivém ( a dodejme vysoce nepravděpodobném ) destrukčním chování. Tudíž jednoznačně postavené na momentu překvapení z onoho paradoxu a těžké nadsázce - NEZAPOMÍNAT toto slovo, je důležité a nemá souvislost s tím, jestli klipy nominuji na Oscara :-) .

Proč se tedy těmto klipům připisuje tak démonický vliv, dokonce jsou nařčeny z vyvolávání "třídní nenávisti" a vandalismu vůči majitelům dražších vozů ?

Nejprve se zeptám, co by se dělo, kdyby vše bylo obráceně a klipy byly součástí jiné, avšak bohulibé a předsudky splňující kampaně -> nic, přece normál.

Za další - již v 70-tých letech se v kinech promítaly komické filmy s B.Spencerem a T. hillem, kde si vozy v nadsázce ničily kladivy sami lotři, v dalších dekádách se nejen na plátnech kin, objevovali díla plná destrukce vozů, včetně žánrově žádoucích cílených likvidací mnoha sakra drahých vozů ( ne, že bych byl obdivovatel ) - proč někdo nezmiňuje tento masový fenomén? Projevilo se to ve statistikách - ano, nebo ne? Nebo se to odbude tím, že: Každý ví, že jde o nesmysl? Ale to v tomto případě taktéž!
Když jsme u vandalismu jako takového - on neexistuje, nebo neexistoval v letech minulých ? A nedocházelo náhodou velmi často k poškozování oněch vozů z důvodů vyřizování osobních účtů či obchodních, finančních sporů ? Proč se ve svatém rozhořčení vypouští planoucí vozy, nebo nebo nedej bože explodujicí - to je normální či pod rozlišovací schopnost ?
A nebylo spousta vozů poškozena na objednávku:
a) ať už kvůli náhradním dílům - tomu se myslím říká trh, sice nelegální, ale výnosný
b) na objednávku kohosi, kdo rozhodně nejezdí Dacií a vlastní většinou podobnou třídu ?
Dále proč nezmínit lokalitu, kde vůz parkuje - pokud jde o sídliště pánové, tak jde o svérázné pojetí významu slova demokracie a osobní svoboda, u určité části obyvatelstva, jenž nemá čím se bavit při cestě z baru, nebo potřebuje na jointa a zrcátko,popřípadě jiný artefakt se jako prodejní komodita hodí .
Jsou to, vážení, určitě majitelé Dacií, nebo kvantum těch běžně hákujících lidiček ?
Když jsme u té závisti - jste přesvědčeni, že závist je automaticky vlastností těch méně majetných ? Opravdu ?

To, že je v této zemi prostředí v tomto směru takové jaké je ( množství kradených,vykradených,poškozených a na součástky rozebraných vozů ), za to obviňujme jiné a jinde, ale navlékat psí hlavu pár reklamám a připisovat jim účinek výstřelu z Aurory, včetně zmínek o tušených osobních újmách, je diplomaticky řečeno přitažené za vlasy.
Jde v nich jen a pouze o účelovou a krajní výměnu zažitých představ s použitím "jako" reálného záznamu s cílem upoutat - nic víc!!!
Budu se opakovat - pokud jsou ony klipy pro někoho paskvil, budiž, pokud se jiným zamlouvají, budiž.
Jen jimi bezdůvodně a lehce ideologicky nemávejme jako s Petrovými kameny a Zeleným Tomášem k tomu.

Ve světle tohoto se mi zdá, že došlo k nešťastnému uchopení tematu a porce nadhledu by k těm klipům sekla rozhodně lépe.
27. 5. 2011 17:57
Re: Lowkick
no, co napsat......... ano - lowkick - je rozhodně účinná zbraň a kdesi jsem dokonce slyšel, že kopat výš, než do úrovně pasu je pouze efektní a bezúčelná frajeřinka, plýtvající energií. Pokud se Ti někdo kopem trefí na stehno - je to ještě fajn - pokud to sklouzne nevhodně na koleno - nemá pak cenu o čemkoliv diskutovat a šikovně nakopnutý lýtkový sval je také blaho..... K tomu, že kdo je na zemi nebojuje - pravda existuje sice jakás takás šance a dokonce se boj ze země trénuje - stejně jako střelba - ale i to má svá specifika a "pravidla". Pokud jsi se o lowkick párkrát otřel, tak víš, že bez myšlenky či duchovní náplně jaksi prostá mlátička postrádá smyslu a je jen "kratochvílí" bez dalšího vývoje......... a z tohohle pohledu mi tahle reklama vadí.......... Co píšeš o současném stavu reklamy, filmů atp. - naprostá pravda. Co mi (mně osobně) na této reklamě vadí - je prostě její bezduchost u produktu, který si to nezaslouží.....Dle mého - a psal jsem to jinde u Dusteru - je to dobrý produkt - vadí mi zkrátka ta "nízkost" reklamy. Je to jen můj osobní problém - můžu se smát, jak truhlík, že někdo rozbíjí železem sklo auta - a brát to jako nadsázku. Fajn......... Bohužel asi už stárnu a některé věci vidím jinak. Když mi přijde tříletý syn s maketou pušky(kdepak jí asi vzal, že?) a namíří na mně a s "vážnou"tváří dle televize, kterou shlédl před chvilkou dělá "bác bác" jsi mrtvej.......... můžu se potutelně usmívat a šveholit - ale ty jsi roztomilé robě a položit se na záda a hrát si s ním na vojáčky.......vždyť je to normální ........... ale protože mám něco málo za sebou - tak mu radši řeknu, že na lidi se nestřílí - blbé co? - a půjdem radši - když už chce střílet - střílet na krabice od mlíka.............. až časem ho můžu zatěžovat tím, co je dobro a zlo a nutná obrana - ale nechci, aby považoval za "funny" a noumální - flákat železem do skla...............a že závist je normální a jejím ventilem je násilí...........
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 20:55
Re: Lowkick
Nějak se nepotkáváme a ani nepotkáme. Ale popořadě.
Co se týče lowkicku - psal jsem o úpolovém SPORTU, ne o totální likvidaci alá Krav Maga. Pokud píši, že kdo nestojí-nebojuje, jde o oficiální ringovou verzi muay thai s rozhodčím, ne o zápas MMI nebo "černý" Ultimat pro dobře situované v podzemní garáži, což by ti mělo být jasné, když už větší část komentáře v ledabyle zasvěceném stylu věnuješ v sarkastickém tónu právě lowkicku. Nejen, že jsem se o něho otřel, kupodivu i své díky nim kdysi odkulhal - ale jak tě čtu, máš to za sebou asi taktéž, ne ? Apropo, duchovní částí doufám nemyslíš jisté " jakoby sakrální scény" z filmů s J.C. van Dammem...
Vůbec jsem se nevěnoval tomu, jestli se líbí, nebo nelíbí - to je mi fuk. Šlo o použité argumenty proti ní, připisování nesmyslných vlastností, obavy z vandalismu a nařčení z vyvolávání nenávisti vůči majitelům drahých vozů (pardon, nízkost jsem nejmenoval,jaksi z toho pro tebe automaticky vyplývá ).
Smysl těch klipů je podle mne s použitím trochy logiky někde jinde, než řehňání z rozbíjeného skla , ale budiž, když to tak chápeš a zasáhlo tě to...

Co ovšem vůbec nepobírám, jak souvisí zbrojní výbava tvého syna s těmito klipy - to myslíš vážně ? O tom, jaké hračky má dítě k dispozici rozhodují rodiče, o tom, jaké programy a jestli vůbec tv dítě sleduje rozhodují opět rodiče a o tom, jakou názorovou průpravu dítě dostane, co a jak mu je vštěpováno rozhodují zase rodiče.Není nic jednoduššího, než to dělat podle nejlepšího vědomí a svědomí.
Pokud po tobě střílí po zhlédnutí tv, popřemýšlej na co smí koukat a zopakuj mu, proč se na lidi nestřílí - jen neházej kameny do výkladu Dacie ale uprav programovou nabídku .
Není mi dvacet, nepotřebuji tyto výchovná školení a dceru jsem si pořídil v kristových letech, vyrůstala na Krtkovi, na čtených nebo vyprávěných pohádkách a hojné komunikaci v příjemném prostředí- proto brzo mluvila, byl jí znám princip souvislosti - pokud udělá to či ono, děje či stane se toto a dokázala takto odůvodnit pomoc jiným.
Tudíž bych díky jemnému předivu vztahů při výchově potomstva toto tak expresivně nepředhazoval a nezneužíval děti jako argument - bič.
Nikdo normální to co uvádíš v posledních dvou řádcích dětem neumožňuje či neschvaluje - taková podpásovka,že?
Pokud to argumentačně ženeš na hranu jako v posledníc řádcích ( očekával bych více stylu, více vlastního hrudníku - ne děti jako štít, rukojmí a hráče na citlivé struny ve stylu napínavé headlines či krimi rubriky ) nemáme se o čem bavit a já si odpustím reagovat na tvé ... řádky.
27. 5. 2011 21:30
Re: Lowkick
no to se asi nepotkáváme - začnu od těch garáží - to je zábava pro mentálně podprůměrné - jak Ti, co tam "zápasí", tak pro ty, kteří to sledují - můj názor.... Co se duchovních scén alá fandám and další, co sepnou ruce a zašeptají nějakou slabiku a pak rozrazí ocel sovětského tanku - tak to asi nebudou ty scény..... ad další řádky o dětech, krtečkovi, argumentační hraně a braní si dětí jako "štít". Buď mám teď tak vypnuto nebo nepobírám nebo jednoduše dochází na to, že psaná komunikace a text má jednu obrovskou nevýhodu - nereaguje se online, nelze dialog rozvíjet na místě a spoustě nedorozumění nelze předejít vzájemným ujasněním výkladu - samozřejmě i v mluvené diskuzi vycházím z toho, že je tu vzájemné pochopení a ne lpění na dogmatech..... Takže jako u knihy, kdy stejné řádky jsou jinými lidmi chápány mnohdy různě - mohli bychom si tu vyprávět dlouho a dlouho a pravděpodobně bychom se sešli či alespoň si vyjasnili své postoje po mnoha peripetiích. Takže se omlouvám, ale shrnul bych to tak, že si své děti za štít fakt brát nechci a nebudu a "střílení" do krabic od mléka - nevím jestli máš děti okolo tří let - je řešení v okamžiku, kdy má v ruce plastovou hračku od babičky s přísavkami - a ne reálné cokoliv - a v tu chvíli, než mu to trhat z ruky, tak zkrátka obrátím pozornost jiným směrem - a od krabic od mléka je krůček ke kostkám ze dřeva a ten kus plastu bude ležet jinde............. K posledním dvěma řádkům - jistě - nikdo normální to dětem neumožňuje - ale protože jsem se otřel i o pedagogiku, tak bychom mohli sáhodlouze rozprávět o tom, co děti považují za normální a co ne - co sledují a jak to na ně "dopadá", byť my to chápeme jinak a jak se někteří "normální", leč vytížení rodiče pak nestačí divit........a to celé bez sarkasmu či postranních úmyslů........hezký večer
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 23:18
Re: Lowkick
Nikdo ti nebere názor, že je to slabá zábava - je to někde řečeno ? Já tvrdím, už po X-té, že s minimem nadhledu a logiky jde o něco jiného, ale budiž, každý má svoji optiku.
S exportem pediatrie, příběhů, potomků a pedagogiky, včetně vysvětlení toho, čeho se chceš ve výchově syna v souvislosti právě s oněmi klipy vyvarovat jsi začal ty - mne by to prostě v souvislosti s tímto nenapadlo! A bylo to formulováno tak jak bylo - velice dobře víš, že jako výzva, apel na truhlíka, co se chechtá s dětmi v křesle úderům golfové hole do skla, ukopávání zrcátka nebo skřípění klíče o lak, což byl pro mne šok.
Z mé strany šlo pouze o obranu a konstatování, že podobných školení u mne netřeba, neb mám vlastní takové a makové dítě ( dnes 12 v pubertě ),vyrůstala takovým a makovým způsobem v takovém a makovém prostředí - nic tebou nadneseného se nedělo a smysl výrazu NORMÁLNÍ ( obzvláště pokud je mnou psáno o spoustě mluvení,vysvětlování,čtení ) dle mne není třeba podrobně zjevně inteligentnímu diskutérovi vysvětlovat.
Dostáváme se k jedné a podstatné věci - výrazové a formulační technice psaného slova, k myšlenkové a tematické logice, včetně rozvíjené a schopnosti udržet výkladovou, tematickou a logickou linii, linie a schopnosti plynule navazovat. Dávám si docela pozor na výběr výrazů, pojmenování, na slovosled - prostě na formulaci jako takovou proto, aby bylo pokud možno každému ihned zřejmé o čem že mudruju, proč tak mudruju a jak to vlastně myslím, přičemž to dělám právě proto, že výkladové možnosti češtiny jsou nesmírné a individuální vnímání podmíněné mnoha proměnnými a přihlédnutím k omezením daným formou komunikace. Jinými slovy se snažím být za gentlemana, radši věc popíšu, vysvětlím proč, abych předešel šumům a bylo zřejmé, o čem je řeč - snažím se držet logickou a významovou linku.
Ale u tebe jsem tak malinko paf - sleduji nicky jak a co píší, tomu přizpůsobuji svoje řádky a teď nevím, jak to myslíš. Prostě jsem tě měl a mám v kategorii inteligentních, psaným slovem a výrazovou jistotou vládnoucích diskutérů.
Reagoval jsem naposled ostřeji právě proto, že tě mám takto zařazeno a vyhodnotil jsem tvé řádky jako směs sarkasmu, lehkého cynismu s nádechem výsměchu - tak působily tvé řádky,jak formulací, tak významem i argumentačním skákáním.
Jestli jsem střelil mimo omlouvám se - není mým cílem kopat okolo sebe.
28. 5. 2011 08:03
Re: Lowkick
Dobré ráno. Tak teď mám takzvaně smíšený pocit - jako, když má tchyně spadne s mým novým vozem z mostu(pokus o hyperbolu). Na jedné straně ješitné Já těší omluva - ano jsme normální chlap s Egem a na druhou stranu to, občas mírně rozumnější napíše - není třeba se omlouvat. A to z následujícího důvodu - já tyhle stránky beru jako relaxační a protože mne baví - mnohdy - a to je má chyba - píši ve zkratkách - tedy těch myšlenkových - protože mnohdy počítám jen s tím, že vyjádřím svůj názor a čtenáři si to přečtou a mnohdy ani nebudou pátrat po hlubší sémantice textu. V Tvém případě je "vidět", že jdeš v každé sentenci do hloubky. A pak platí to, co jsem psal dřív - každý podle svých zkušeností vkládá do řádek druhých určitý výklad - a pak se dostáváme k tomu "neonline" výkladu. Zastávám názor, že určitý názorový "střet"(v pozitivním slova smyslu) je vždy lepší, pro vlastní orientaci. A tahle diskuze je přesně ten příklad. Nebudu zastírat, že jsi mně s tím braním rukojmí trošku vnitřně nastartoval, ale ráno vždy moudřejší večera...Navíc jsem sebou po mnoha letech ze "stařecké" nerozvážnosti nechal mlátit o žíněnku, takže jsem měl já i moje tělo o čem v noci přemýšlet. Ta reklama mi zkrátka nesedla.... Hezký den.
Avatar - Andromeda
28. 5. 2011 11:48
Re: Lowkick
Příjemné dopoledne. 100% platí ono klasické: ráno moudřejší večera. Samozřejmě, ješitnost tak nějak ke klukům patří. Nicméně mimo to by k té ješitnosti, která v některých případech uražená pěkně vystrkuje drápy, měla patřit i sebereflexe a alespoň krapet pokory -> to mířím na sebe.
Pokud se dnes s chladnou hlavou ohlédnu zpět na včerejšek, tak se musím ještě jednou omluvit za neadekvátní reakci, především směrem k tobě a synovi -> nebylo to z mé strany vůbec košer. Jak jsem už vysvětloval, vyhodnotil jsem nesprávně tvé řádky, i v souvislostech, a ostře reagoval,ač střety nemám rád - pro mne je vítězstvím se jim vyhnout. Možná o to razantnější jsem, pokud ho vyhodnotím jako nezbytný...
Nejspíš jsem byl včera už unavený, opotřebovaný z dlouhosáhlého podrobného vysvětlování proč být nad věcí, až mi ten mnou ordinovaný nadhled došel - nestává se mi to a musím uznat, že jsi zachoval jako zkušený "bojovník" chladnou hlavu, což je cesta k úspěchu.
Včera v podvečer jsem si dal přes 20km v tempu na kole a docela je cítil...
Rukavice bych po těch letech už asi nenasadil - jak kvůli letům, tak kvůli jistým překážkám to udýchat :-) .
A já od začátku vlastně chci říci: Jen to jen ani ne reklamní, jako upoutávková akce, o nic nejde...
Prima víkend.
28. 5. 2011 13:22
Re: Lowkick
no........ napsat ty řádky - máš můj hluboký respekt a zároveň mne těší, že jsou tu lidé, kteří jsou schopni diskutovat :yes:
Hezký víkend i Tobě..............
Avatar - Andromeda
28. 5. 2011 13:51
Re: Lowkick
To byla nezbytnost a jsem rád, že tu jsou lidé, co mají velké srdce ;-) .
Báječný zbytek týdne Tobě i všem u Vás doma :yes:
Avatar - white label
27. 5. 2011 23:32
Re: Lowkick
Tvá zmínka (v reakci) o (jeho) dítěti, jako o štítu, či rukojmí mi přijde naprosto nepřiměřená/nadekvátní a mimořádně podpásová... Tohle bych zrovna od tebe nečekal... :-O
Já měl první vlstní dítě ve třiceti, druhé ve čtyřiceti (k nim jsem ještě třetí vyženil) a tohle bych si žádnému "skutečnému" rodiči napsat nedovolil, zvlášť s ohledem na to, na co jsi reagoval... Nikdo z nás nemá patent na výchovu a nikdo z nás si nemůže být zcela jistý, jak zrovna jeho děti (v tomto ohledu) nakonec dopadnou...
Avatar - Andromeda
28. 5. 2011 00:04
Re: Lowkick
Jen se zeptám, jestli jsi četl celé vlákno ( rozepsal jsem se nezvykle bohatě aby bylo zřejmé co a proč zastávám ), použití dítěte v tomto tématu byl pro mne šok, není z mé klávesnice a řádky z 17:57 jsem vyhodnotil tak, jak jsem uvedl v odpovědi Ozawasanovi ( včetně omluvy za ostřejší reakci ).
Kupodivu jsem se cítil právě kvůli obsažnosti mých prvních řádků jako terč já. Než mne znovu odsoudíš, přečti si vlákno znovu. Nedovolil bych si tak citlivou část člověka, jakým dítě je, napadat, včlenit do debaty.
Patent nemá nikdo a sám nevím...
Reagoval jsem tak jak reagoval, zpátky to nevrátím...
Avatar - white label
28. 5. 2011 00:23
Re: Lowkick
Samozřejmě četl (a jeho reakci ze 17:57 několikrát, protože jsem stále hledal co tě mohlo přimět k tak neadekvátní reakci v souvislosti s jeho ditětem) jinak bych si to ani nedovolil napsat. Stále nikde nevidím něco tak hrozného, co by skutečně odpovídalo tvé formulaci v následné reakci.
V dikusích jsme každý logicky občas terčem někoho, můžeme psát i o vztahu ke členům našich vlastních rodin, ale hodnotit v diskusi vztahy/výchovu v jiných konkrétních rodinách spoludiskutujících, by mělo být nepsané tabu...
Avatar - Andromeda
28. 5. 2011 11:56
Re: Lowkick
Ano, máš pravdu, včera jsem přestřelil - zkusil jsem se omluvit. Vyhodnotil špatně řádky a nastartován reagoval. Rozhodně mi chybělo to, po čem tak často volám, nebo co jsem v souvislosti s těmi klipy doporučoval - nadhled a klidná hlava....
K tomu tabu - zaútočil jsem tak proto, že jsem byl v ten moment přesvědčen o tom, že tím terčem v tomto případě jsem já, nic víc, nic míň.
Avatar - white label
28. 5. 2011 13:34
Re: Lowkick
Jasně, stane se (každému), nechcu z toho dělat nějakou nekonečnou vědu, věřil jsem, že se nakonec (d)omluvíte, což se stalo a jsem za to rád, považuju vás oba za vyzrálé diskutéry, proto byla i ta moje kritika poněkud "ostřejší"...
26. 5. 2011 13:37
Trapné opravdu trapné
Takhle trapnou reklamu jsem ještě neviděl! Jo taková reklama od VW kde skáčou na dveřích to je aspoň reklamní majstrštyk! :yes: A upadnout zrcátko po dvouch kopnutí no to je hrozná kvalita! Takovej Golf se za zrcátko může i pověsit do vzduchu!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Mira328i
26. 5. 2011 13:48
Re: Trapné opravdu trapné
ty dvě poslední věty mi fakt rozesmály >:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:02
Re: Trapné opravdu trapné
>:D by mě zajímalo, jak by skákal na dveřích Lamba >:D
Avatar - ryman
27. 5. 2011 00:43
Re: Trapné opravdu trapné
>:D :yes:
Avatar - gld
26. 5. 2011 14:13
Každá reklama je dobrá reklama
..a zvlášť keď dokáže ako táto zaujať. Stačí sa pozrieť na tunajšiu diskusiu- málokedy reklamná kampaň vyvolá toľko reakcií (ak sa nebavíme o americkom šimpanzovi vešajúcom sa na dvere golfu).

Osobne mi ale príde, že dacia mala aj podarenejšie reklamy:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2011 14:41
Pokrytčtí mravotepci
To by jeden nevěřil, kolik pohoršených pokryteckých mravotepců se vyloupne zrovna na automobilovém webu. Skoro to vypadá tak, jakoby spusta z diskutujících by byla z těch, kdo by tu golfovou hůl použili stejným způsobem.

Velká část reklam, zejména na nejdražší vozy, je založena na potvrzení statusu majitele, na poškádlení ega a vzbuzení závisti sousedů. V podtextu bývá vždy řečeno, že koupí jejich drahého výrobku, se stáváte něčím více než jsou ostatní "socky" s běžnými vozy. Duster je dělaný pro opačný konec zákaznického spektra, tudíž je stejný princip použit zcela opačně. A najednou je to nízké a trapné. Nikoliv. Je to naprosto stejné a navíc marketingově velmi trefné. Ten nápad, ubezpečit zákazníky v tom, že oni jsou ti chytří, protože za pár korun koupili to co hlupáci draze platí, je k nezaplacení. O čemž nakonec svědčí, že na západních trzích jim zákazníci rvou ruce. Některé reklamy jsou krásné, některé jsou zábavné a některé z toho nemají nic, ale zase opravdu prodávají. Což je zrovna tento případ.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 14:47
Re: Pokrytčtí mravotepci
Vyložil jsi si to posvém. Ale na ubohosti té "reklamy" to nic nemění.
26. 5. 2011 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 17:35
Re: Pokrytčtí mravotepci
V top gear usi dělaj * ze všeho. Každý kdo ten pořad chápe jinak než jako zábavný dělá chybu.
26. 5. 2011 22:36
Re: Pokrytčtí mravotepci
Přesně tak.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:04
Re: Pokrytčtí mravotepci
aby ti nepraskla žilka ;-) >:D >:D
Avatar - kari.laz
27. 5. 2011 08:35
Re: Pokrytčtí mravotepci
Neboj Paroubku, já jsem jen konstatoval ubohost té rádobyreklamy.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:04
Re: Pokrytčtí mravotepci
..... :yes: ...... přesně tak.
Avatar - ryman
27. 5. 2011 00:40
Re: Pokrytčtí mravotepci
naprosto přesně napsáno.. :-) podpis :yes: :-!
26. 5. 2011 15:21
Zdrava sebekritika
Tak nakonec Rumuni vedi, kam ta auta patri, bud do srotu.... nebo jak to i pan v R8ce ukazal, je to proste odpad... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
27. 5. 2011 10:42
Re: Zdrava sebekritika
Tohle by v Rumunsku vůbec nefungovalo, tady všichni ví jaký OBROVSKÝ rozdíl je mezi autama různých značek ...
Ale docela občas i chápu flustraci majitelů "drahých" vozů .... ať už vyhodí za novou káru jakoukoliv částku, velký dojem prostě neudělají ... a ještě se je snaží na dálnici předjet nějaký závodník v oktávii .... :-)
26. 5. 2011 15:30
Skvělá reklama
Už tahle diskuze je důkazem, jak ta reklama zafungovala. Reklama může být pozitivní i negativní. Jen závistivým ubožákům přijde ubohá.
Závist je přítomná ve všech kruzích. Mercedesák bude závidět Rollsákovi stejně jako Laďák bude závidět Bemarákovi.
Tyhle reklamy ale nenarážejí na závist, ale spíš na nenávist a pocit nadřazenosti. Je smutnou pravdou, že část zbohatlíků se cejtí být ve společnosti důležitější a svoji nadřazenost dávaj pěkně najevo. Bohužel, nepochopitelně se tak stává i mezi mými VW spolubojovníky. Jako, že když jezdím v Golfu, jsem sociálně výš než ten, co jezdí v např. Bravu. Tady, někteří by to Bravo tím klíčem i objeli.
Já říkám skvělá a hlavně fungující reklama. Kdyby nebyla, bylo by tady v diskuzi 0 příspěvků.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 17:33
Re: Skvělá reklama
Tak moment začínám se v tom ztrácet. Takže te nkdo odsuzuje ničení cizích aut je závistivý?
26. 5. 2011 18:21
Re: Skvělá reklama
Promiňte pane, mluvíte česky?
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 19:02
Re: Skvělá reklama
Jistě. Jinak bych nereagoval tak jak reaguju.
26. 5. 2011 21:39
Re: Skvělá reklama
Potom je závada na mým příjimači. Nic to ale nemění na faktu, že jsem tvoji reakci nepochopil. ;-\
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 21:58
Re: Skvělá reklama
To neřeš na pochopení mojí reakce Svět nestojí :yes:
Avatar - Krispos
26. 5. 2011 17:51
Re: Skvělá reklama
Ty si vážně myslíš, že majitel BMW bude rozbíjet sklo nebo objíždět klíčem Dacii? Nebo že mu snad tu dacii závidí? Ta reklama je úplně mimo...
26. 5. 2011 18:22
Re: Skvělá reklama
Ta reklama funguje tak jak má. To, že o tom tady diskutujeme je toho důkazem.
Avatar - petrumr
26. 5. 2011 20:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Andromeda
26. 5. 2011 21:29
Re: Skvělá reklama
A ty si myslíš, že se to před cca 10,15 i 20-ti lety nedělo ? Proč např. některá auta hořely - měla na to vliv nějaká reklama ? Kravina !!!
Ve velké míře si kluci vyřizovali osobní a obchodní spory - kupodivu někdy vozy i explodovaly ! Byl by jsi překvapený, kdo a s jakým vozovým parkem byl třeba na objednávku iniciátorem.
A to pomíjím lokalitu parkování a z toho vyplívající komplikace. Tvrdit paušálně, že to mají na svědomí majitelé starších vozů "neurozeného původu" je kravina, podpásovka a silně účelové.
Tak že to zděšení alá Blesk bych tlumil...
PS: A co nadsázka, co z toho čouhá ?
Avatar - Krispos
27. 5. 2011 21:48
Re: Skvělá reklama
Dobře, vyřizovaly se obchodní spory... ale že by někdo zapaloval trabanty protože byly levné? Mě ta reklama od Dacie prijde az moc arogantni... ale je to věc názoru.
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 23:32
Re: Skvělá reklama
Člověče, ty v tom máš zmatek ;-) . Nech to plavat, včetně nadhledu a drž se svého názoru... ;-)
Avatar - white label
26. 5. 2011 18:21
Re: Skvělá reklama
Vidím, že na tebe ta reklama zafungovala sice negativně, ale za to "dokonale"... 8-s :no:

Proč jsou podobné záběry výhradně pouze fiktivní, ti ve tvém světě jaksi nedochází...
26. 5. 2011 18:29
Re: Skvělá reklama
Já na ni koukám jako na reklamu. To, že zafungovala vidíš v diskuzi. Jak zafungovala není vůbec důležitý. Sice přehnaně, ale i tak poukázala na to, že ani drahý auto neudělá z magora inteligentního člověka. To je ale vidět každej den (i tady na diskuzi).
P.S. je dobře, že ses ozval. Psal jsem taky m.j. o tobě
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 19:01
Re: Skvělá reklama
Zatímco Dacia z tebe vychová inteligenta :yes:
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 19:40
Re: Skvělá reklama
To ne, to taky neřekl. Jen je tady mnoha lidem vtloukáno každý den, že prémioví lidé jezdí prémií atd. ;-)
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 19:48
Re: Skvělá reklama
Z mé strany to byla nadsázka. Prémiovkou jezdí lidé co na to mají. S jejich pozitivními vlastnostmi to nemá nic společného. To je takový společenský omyl jako že třeba doktoři a učitelé jsou slušní lidé...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2011 20:01
Re: Skvělá reklama
To je pravda, holt se to tady dosti zaměňuje
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:07
Re: Skvělá reklama
ou, další velká pravda.... ano je to tak. :yes: :yes: :yes:
Avatar - white label
26. 5. 2011 20:04
Re: Skvělá reklama
Psal jsi především sám o sobě, bohužel ti to jaksi stále nedochází, viz má původní reakce...
26. 5. 2011 21:37
Re: Skvělá reklama
To, že pokračuješ je jen důkazem, že ten s krátkým vedením jseš ty. Děláš opravdovým fandům koncernu VAG jen ostudu.
26. 5. 2011 19:11
Re: Skvělá reklama
Takže ta většina tady (skoro absolutní) jsou závistiví ubožáci. Zajímavé. Ještě že ty proflálné nicky tady nikdy nezklamou.....
26. 5. 2011 21:36
Re: Skvělá reklama
A další, o kterým jsem psal zareagoval. Nezklamas. ;-)
27. 5. 2011 12:25
Re: Skvělá reklama
Děkuji, o tvé inteligenci svědčí tvoje reakce. Pravopis trošku horší, takže pochopit tě, dá práci, ale jde to - nekonec jsi dost jednoduché a předvídatelné individuum. Že mívám s řadou stálých lidí tady velice podobné názory (a white label patří mězi ně) je stejně normální, jako že co tvůj názor, to "perla". Kdybych s tebou v něčem souhlasil, začal bych přemýšlet, jestli je vše v pořádku. Příště si místo smajlíků ohlídej písmenka a čárky, nebo proveď dodatečně opravu.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:06
Re: Skvělá reklama
Trefil jsi to naprosto přesně. :yes: :yes:
Avatar - Dan0044
26. 5. 2011 16:42
SMÍCH
Nevím, zda-li je to mou dnešní náladou (která ale tak špatná není) anebo něčím jiným.... Ale po tom, co jsem shlédnul první video, tak... nic. Ani koutek u úst se nezvedl. Nadpis mě docela navnadil, dokonce tak, že jsem se na to video podíval, nicméně to video je jedno velké zklamání. Toto téma šlo i jinak, lépe zpracovat. Teď z toho vzniklo něco.... něco, pro co nemám slov. Ani ubohost to plně necharakterizuje. Snad jen to, že lidé jsou schopní poškrábat jakýkoliv "nový" vůz, a to píšu z vlastních zkušeností. Poškrábené zadní sklo, hřebíky v pneumatikách každý měsíc, rýha pod znakem auta... A další. Tohle NENÍ sranda, tohle je ubohost, i kdyby se to týkalo Audiny či BMW.
Rozbalit vlákno
10
26. 5. 2011 19:35
Re: SMÍCH
Jak tady někdo píše už nahoře, reklama, kde ona panička konstatuje, že její kabelka je dražší, mně připadala vtipná - ale zcela souhlasím, že aby reklamou na auta byla scénka, že z vandalizmu někomu auto poškodím, je zvrácenost. Na druhou stranu, tuhle reklamu si objednali (pokud jsem to správně pochopil) v Německu, takže ani Dacii ani Renaulta bych za ní prvoplánově neodsuzoval.

A navíc, není ostuda dělat levné zboží a není pravda, že levné zboží musí být vždy nekvalitní - spíš může plně vyhovovat pro daný účel a nemusí mít vychytávky, jejichž využitelnost je v normálním životě pro někoho problematická. Ale tohle není ubohost, ale spíš totální neschopnost v dané branži (reklama) a asi to dělala taková agentura, jakou zpodobnili autoři v nijak vynikajícím filmu Vy nám taky, šéfe. Dokonce si myslím, že tomuhle bych se tak leda zasmál jako skeči v Monty Pythonech. Tady ne. Jediné, co zbývá konstatovat je, že pokud někdo ty, co reklamu odsuzují, nazývá závistivými ubožáky, tak maximálně sám závistivým ubožákem je sám a patří do oné malé skupinky lidí, které tento reklamní paskvil oslovuje......
Avatar - Andromeda
26. 5. 2011 22:03
Re: SMÍCH
Koukám, že sporně pojatá klipová reklamní kampaň rozpoutala i vášnivou sociologickou debatu. Zkusíme to celé obrátit a zaměnit vozidla, celé to vznosně nazvat jako kampaň proti vandalismu ... Další věcí je, kde všude po Evropě vyvolá tato kampaň tak vášnivé reakce, kde se objeví taková citlivost na i na konfliktní pojetí low versus premie v obráceném gardu, kde se ve svatém hněvu obecném zapomene na nadsázku, kde zničehonic procitnuvší začnou míti díky těmto klipům obavu o drahé vozy ( přičemž utrpí náhlou amnezii a opomenou zdejší letitou realitu řešení obchodním a osobních sporů, velkoryse přehlédnou sídlištní a někde i lokální noční nájezdy ať už na objednávku - to je přece taky projev trhu, nebo jen tak cestou z baru pro zábavu, atd ) a z hrůzou odsoudí díla coby návod na vandalismus ( ač ten tu bují vesele naprosto nezávisle na nějaké rekl. kampani nota bene automobilky - příčiny a pachatele hledejte jinde, na jiných webech s jinou specializací ) stejně intenzivně jako zde ;-) .

Nadsázka až absurdita, nic víc, nic míň, obrácené garde pánové - k pousmání .
Tak že více nadhledu a pokud je to pro část místních komentátorů "paskvil" - budiž, pokud je to pro jinou část přijatelné - taky budiž.
Důležité je vědět proč, umět si svůj názor obhájit a i vzhledem k lokalizaci reklamní kampaně ( nejspíše deutch, nicméně se může objevit i zde ) zachovat nadhled ;-) .
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:08
Re: SMÍCH
Andromedo, tebe číst je radost. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Andromeda
26. 5. 2011 22:20
Re: SMÍCH
Nechval dne ... >:-[] . Už takhle jsem za bublinu ;-) ...
27. 5. 2011 12:31
Re: SMÍCH
Zato tebe číst radost rozhodně není, nicméně je to užitečné, aspoň si člověk uvědomí, že ne všichni jsou schopni napsat něco souvislého, co má hlavu a patu. Jsou i takoví, co sesmolí jednu (vesměs hloupou) větu, ve které se plně projeví (ty oktávie, superby, bavoráci a spol. ti asi hodně leží v žaludku, co...) a váhu svým tvrzením dodávají smajlíky a zdviženými palci, nakonec, je to nejjednodušší.

Jedno známé rčení říká, že je lepší mlčet a být možná pokládán za blba, než promluvit a všechny dohady vyvrátit. Jestli tedy rozumíš, co jsme tím chtěl říct.
Avatar - MAP2009
26. 5. 2011 23:57
Re: SMÍCH
Ale mě ta reklama nepohoršuje. Přijde mi jen hloupá a vůbec ne vtipná.....
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 01:51
Re: SMÍCH
Odpovídal jsem v obecné rovině. A navíc jsem přece konstatoval, že pokud ji kdokoliv považuje za špatnou, tak proč ne ? Jen jsem trochu polemizoval s tím ( obecně ) , co se jí snaží někteří připsat a volal po nadhledu, nezasahoval do vkusu - je to jen kampaň ušitá na míru zadavateli pro uřčitý trh, region. NIc víc, nic míň ;-) .
27. 5. 2011 12:52
Re: SMÍCH
Já souhlasím, že reklama nenavádí k vandalizmu vůči autům obecně ani ho nebude eskalovat. Mně připadá hloupá a hlavně jsem chtěl říct, že tvůrce kampaně byl neschopný z toho důvodu, že nedokázal vymyslet něco daleko lepšího na základě potenciálu, který Dacie má. Na jednoduchém zboží, které má svoji kvalitu a dobrou cenu není nic špatného a z toho by speciálně reklama tady měla vycházet. Protože Dacia se za poslední dobu zdá být právě takovýmhle produktem. Dacia je podle mně kladivo na třeba činskou konkurenci, nekvalitní napodobeniny za velmi lákavé ceny....Nedávno tady někdo napsal úžasný slogan - evropský design, japonská kvalita, korejská cena. Týkalo se to KII, zejména posledních modelů. To je reklama jako noha a rozvinout ji do kampaně by blo zcela jistě úžasné.

Mně (jak opakuji), to s tou kabelkou přišlo vtipné, obecně Renault má vesměs buď vtipné nebo vizuelně velmi hezké reklamy - nevadí mi ani ona s Albertem a klubem, i když dělání limuzíny z Fluence je skutečně trochu mimo. Na druhou stranu třeba reklama na Clio (falešně zpívající nápadník), na Scénic (záletný tatík s kopou dětí, kterému v autě zbyde mulatek) nebo reklamy, kdy auta projíždí časem (Megane) a nejkrásnější na Master s oním staříkem ze začátku století, který okukuje současnou produkci jsou podařené.

Tahle reklama skutečně vznikla pro Německo a jak znám Německo a Němce (nejčastější partneři a zákazníci), vandalizmus podobného ražení je jim cizí a snobství je jim daleko méně vlastní než nám. Takže, tahle reklama Kdyby vznikla pro nás) by vycházela z mentality lidí daleko víc (viz. diskuze tady a nejen o Dusteru), než v Německu - pravda z nových spolkových zemí znám tak akorát Drážďany, zatímco v Porýní a v Bavorsku se vyskytuji dost často.
Avatar - Andromeda
27. 5. 2011 13:56
Re: SMÍCH
Nemám proč s tebou nesouhlasit a co musím upřesnit jako první -> moje "dílo" výše mělo být pod samostatným nadpisem.
Nesouhlasil jsem s tím, že ona kampaň staví jen na vandalismu a že je zvrácená - to mi přišlo a přijde přehnané díky zřejmé míře použité a myšlené nadsázky - používají ji všichni v různé míře, s různou intenzitou a konečně i s různým úspěchem.
Jde mi v tomto případě hlavně o cit pro nadsázku, nadhled, ač jsou klipy kontroverzní jak obsahem, tak vlastně i "redefinicí" cíle ataku a těch, kdo škodí ;-) . V některých příspěvcích nahoře jsou jim mylně připisovány věci, na které si ambice tvůrce nejen nedělal, ale ani ho nenapadly.
Nešlo mi ani o přestřelku kvůli reklamní tvorbě Renaultu, kterou vnímám obrysech podobně jako Ty.
Ano, mentalita v Německu je jiná - o to více kontroversně vyznívá.Naproti tomu nejsem takový znalec, abych odhadl jejich "citlivost" směrem k drahým vozům a míru pochopení nadsázky ;-) .
Avatar - Martin911Turbo
26. 5. 2011 18:24
Ubohost největší
Tak těmato trapnejma reklamama u mě je Renault/Dacia naprosto :no:
Hrát si na něco na co nemají to dělá jen zavistivá socka, holt nejslabší francouská automobilka se ukázala
Bohatě mě stačí jezdit deně firemním Loganem MCV a mám z to chutí jej zhodit s Macochy... :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
26. 5. 2011 21:23
Re: Ubohost největší
U nás chtěli vyměnit Fordy Rangery za Dustery. Dali nám jednu na testování, aby jsme to prubli. Nakonec se vznesla docela slušná vlna kritiky a F Rangery snad zůstanou a budou se obnovovat dál.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:10
Re: Ubohost největší
vidíš a já bych si dastíka klidně na zimu koupil a na ***čku....proč ne?
Avatar - ryman
27. 5. 2011 00:31
Re: Ubohost největší
tak se pak moc nediv, až dostaneš ty nebo někdo z tvých kolegů padáka, jen proto, aby se mohly obnovit rangery... ;-)
Avatar - kari.laz
27. 5. 2011 08:37
Re: Ubohost největší
Tak na to jsou výdělky moc miliardové, aby se v tom Ranger projevil.
Avatar - ryman
27. 5. 2011 12:22
Re: Ubohost největší
v tom případě se divím proč chtěli přistoupit k výměně... :-O
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2011 22:10
Re: Ubohost největší
dávej pozor, at tam není průmyslová kamera, jinak jsi další obět.... >:D >:D >:-[] >:-[] 8-s
29. 5. 2011 08:13
Re: Ubohost největší
No podle všeho se jedná o reklamní kampaň německé Dáčie, nechápu, co s tím má společnýho Renault, nebo snad myslíš, že Renault vymýšlí pro německou Dačii reklamy?
Mohu vědět jak si proboha došel na to, že je Renault nejhorší francouzská automobilka? A úplně na konec jen lehké konstatování. Renault není tím, kdo si na něco hraje, na to tady máme úplně jiné experty. Lidovým vozem začínaje a Mladou boleslavi konče. Bohužel majitele těchto vozítek velmi často vyzdvihují umělě vytvořenou kvalitu a image jejich vozů... někdo nahoře to napsal velmi pěkně.... tato "reklama" (mě to nijak nezaujalo, ale kontroverzní) probudila stádoidní typy k velkému tažení proti zlé Dačii, která haní naši prémii....
Avatar - Martin911Turbo
30. 5. 2011 19:04
Re: Ubohost největší
Co s tím má společného Renault no přeci všechno ;-)
Ano ve formuli má Renault formu, ale v osobákách je na 3 místě francouzského žebříčku ;-)
Škodovku obhajovat nebudu, ani jedno auto od Škodovky bych si dobrých 15 let zpětně nekoupil včetně současných.
VW je samozřejmě lepší standart a je to potřeba tak brát :-)
Avatar - pallas
27. 5. 2011 02:18
V Rumunsku to maju naopak
Tam majitelia Dacii ( a ze ich je tam vacsina) zo zavisti skriabu klucmi dvere na porsche, landroveri, audine >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - saldy
27. 5. 2011 03:31
šoky
Tak po ránu jsem se dočetl, že písně Heleny Vondráčkové jsou naše kulturní dědictví, pak že známá pitva mimozemšťana v "oblasti 51", byl vlastně jen ruskej trpaslík, kterého pro Stalina vyšlechtil Mengele....a teď TOHLE, dobrou noc. 8-s
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2011 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2011 11:59
trefa
a to myslim opravdu vazne ze tato reklamni kampan se trefila a sokuje presne tak jak reklama sokovat ma, je jina, neuhlazena, surova, bude se o ni mluvit a bude videt, splni tedy hlavni ucel reklamy

ostatne vime co v malem Ceskem statecku zpusobila reklama na "Cesky sen" reklama je hodne mocne medium a spousta lidi na to zapomina a nepripousti si to ;-)

spousta diskutujicich tady zapomina na dost podstatny fakt, auta si nekupuji jen nerd diskuteri na autoforech, ale hlavne bezni lide ktere nejaka diskuze na autoforech naprosto nezajima, a takovich lidi je naprosta vetsina, tech co jen uvidi reklamu a mozna se doslechnou ze k ni je nekde nejaka vasniva diskuse na necem jako je socialni sit :-)
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2011 12:41
Účel reklamy
Já si myslím, že reklama chtěla taky ukázat, jak je tupé vytvářet kasty podle auta (socka, boss) a přistupovat k ostatním autům ve stylu "co tady chce ten vrak". Prostě každý auto má svůj účel a kupovat si auto určité značky nebo typu jen proto, abych vypadal jako pracháč, to je trapné. Je ale pravda, že tohle se děje spíš v ČR než v Německu, tam klidně šéf firmy jezdí po městě šalinou. U nás každej rádoby podnikatel i kdyby měl hodinu hledat neplacený místo tak prostě do MHD nevleze, protože tam přece jezdí jen socky.
Já auto kupuju vždy podle použití, nikdy podle značky. Takže klidně jezdím po městě v Seicentu a s rezervou zaparkuju na místě, který přede mnou několik větších SUV a limuzín přejelo. Když mě nekdo na parkovišti odře, není to zase taková tragédie. Taky nemusím používat páku na volant, zámek řazení, pedálů, poplašné zařízení a tajné spínače, protože Fiaty nikdo nechce :-)
Kdybych potřeboval něco do terénu, nemám problém jít i do Dustera 4x4, ale stejně tak do Pandy 4x4, Jimnyho, možná i Nivy.
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2011 15:17
Takové *
kdo by záviděl takové na první pohled odpuzující krabici, uvnitř už i felicia vypadá líp....a věta z článku: "Ti si podle kreativců koupili mnohem dražší auto, přestože model Duster jim nabízí TO SAMÉ za nižší cenu." je velmi ZCESTNÁ, kterou musel ze své nemocné hlavy vyprodukovat opravdu jen blázen. Až mi je teď líto všech lidí kteří si koupili tento vůz.
Rozbalit vlákno
0