Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test: Toyota Land Cruiser vs. Toyota Tundra

Pokud chcete u Toyoty dostat slušný terénní vůz s osmiválcem, můžete zvolit Land Cruiser či Tundru.
Zpět na článek
4. 10. 2009 11:30
4. 10. 2009 12:06
4. 10. 2009 17:30
4. 10. 2009 23:17
5. 10. 2009 01:09
5. 10. 2009 15:39
5. 10. 2009 21:23
6. 10. 2009 14:21
4. 10. 2009 23:50
6. 10. 2009 10:53
neregistrovaný "Ladislav Černý, profi auto.cz"
6. 10. 2009 13:34
6. 10. 2009 19:53
7. 10. 2009 08:36
neregistrovaný "KingFrame"
8. 10. 2009 15:55
15. 10. 2009 11:17
neregistrovaný "Ladislav Černý, profi auto.cz"
16. 10. 2009 08:40
neregistrovaný "KingFrame"
9. 10. 2009 15:07
9. 10. 2009 21:50
9. 10. 2009 21:52
4. 10. 2009 15:45
4. 10. 2009 11:30
Úroveň.
No nechci být jedovatý, ale nějak jsem ten test nepobral. Mně to připadá hlavně jako reklama firmy Dajbych. To co bych očekával od testu řekněme jak se to chová v terénu a jak na silnici, a pod. tamy chybí nebo to je odbyté. Za to nechybí sáhodlouhý vyčet příplatkové výbavy montovaný výše uvedenou firmou. :no:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - misoo
4. 10. 2009 12:06
Re: Úroveň.
tak tak, tiez som cakal od clanku uplne nieco ine 8-s
Avatar - Johny.Rico
4. 10. 2009 15:42
Re: Úroveň.
Co je toto za "test"??? :no: :no: :no: >:-[] :no: :no: :no: :no: :no:
4. 10. 2009 17:30
Re: Úroveň.
Nehlede na to , ze Dajbych tu Tundru pekne zprasil, ten ochranej ram je katastrofa a laminatova nastavba z toho dela vzhledove pohrebak.... :no:
Avatar - kolmar
4. 10. 2009 23:17
Re: Úroveň.
Nazdar, vcera som bol v NR a tam bola bordova Tundra tiez V8, nemenovana firma to zvysila o 20 cm, mal pneu 325 na 22" (pri takom "tanku" vobec nie velke, ani utopene - tak akurat) navyjak v narazniku a obytnu nastavbu ala USA na korbe! Dokonca nam ju otvoril a sme prezreli aj interier... vyzeralo to ovela inak ako ta s pevnostnym naraznikom (no vydrz a pevnost tohto v terenu sa so seriovym neda ani nahodou zrovnat)
5. 10. 2009 01:09
Re: Úroveň.
Caus chlape.... ja ted prave premejslim o druhem aute k modifikovanemu HiLuxu, zatim to je mezi Tundrou a H2, jenze asi si budu muset detailni prohlidku vseho a nasledny zatezkavaci test udelat kompletne sam...ono je to tak asi lepsi.
Avatar - kolmar
5. 10. 2009 15:39
Re: Úroveň.
Zdravim... kurnik chlape chcel by som mat tvoje problemy... >:D ale v poho ;-) . Ja by som na to isiel nielen srdcom (co vidno na vybere aut) ale aj rozumom... cize ak mas Arctic Truck tak k tomu druhy pick-up by som urcite nekupil. Dokonca uz asi ani druhy off road, ale nieco na sviznejsiu a pohodovu jazdu po zpevnenych vozovkach...pripadne nejake SUV pri tvojich moznostiach s V6... aby si mal kde zbalit batozinu, nabrat ludi a ist na dlhsiu trasu ak ta lietadla zacnu nudit... Co ty nato?

Cokeby si skryzil H2 a Tundru? mohlo by z toho vzniknut LC V8 :-! :yes: >:D
5. 10. 2009 21:23
Re: Úroveň.
Mas pravdu, ted jsi mne inspiroval, ale je tu jedna promenna, jeden prvek, kterej je nevyzpitatelnej a jeho (jeji) nazor je hodne dulezitej. Vis, pritelka vybira auta ocime a srdcem a kdyz rekne, ze se na ni to auto osklive mraci, tak i kdybych se ***, tak to auto proste nebude, to neni vsechno....auto se taky nesmi pritrouble smat, jak ona rika :D, nebo tvarit se nedustojne >:D ...takze asi tak ... LC je pekny auto, jedinej jeho problem je, ze na Islandu jich je strasne, ale opravdu strasne moc a to auto jako takove je univerzal, bohuzel nicim neoslni, je neosobni a to se ke me a me slecne proste nehodi, respektive oba jsme trosku exibicioniste.... :-) . Krom toho postupem casu ziskavam dojem, ze budem potrebovat auta 3. HiLux od Arctic trucku uz je na ceste, jak uz naky tyden vis, pak asi tu H2ku(nebo mozna X6) a pak neco na jezdeni po Reykjaviku, bo ulicky jsou tu celkem uzke...s normalnim autem typu RAV4 atd nemas problem, ae co si budem povidat, H2ka zabira hodne mista i v pruhu na dalnici....
Avatar - kolmar
6. 10. 2009 14:21
Re: Úroveň.
No OK...ked uz tak nakupujes, tak hod do kosika jedno aj pre mna... len smiesnu jazdenku za 10-20 tis. Euro >:D ;-) .

No ta X6 je diskutabilna (no comment) no znie mi ako lepsia alternativa k arctic trucku...lebo H2 je ovela viac neohrabana... a Rav4 som jazdil minuly tyzden... no Outlander na mna spravil lepsi dojem...

Ze priatelka nakupuje designom ma neprekvapuje... no zaujimave je ze si vymenoval len same SUV a off road, ako 2-he, pripadne 3 tie auto neuvazujes o sedane ci coupe... taky 3er aj s 4x4 napr. ci CLS... a pri SUV by som sa zastavil aj pri XC 60 a Lexu RX - no to sa asi "osklivo mraci" :-!

Tak zatim serus

PS: aj do mesta aj na ladovec >:D take nechce?

[odkaz]
Avatar - kolmar
4. 10. 2009 23:50
Re: Úroveň.
Tak tak... reklama na Dajbych a viac velmi nic. Jazne vl. na ceste...potom v terene, prevadzkove naklady, ceny, komfort, priestrannost, kvalita vsetkeho mozneho (napr. Tundra nema skoro ziadne bocne vedenie sedadiel...).

PS: Veta o listovych perach v Tundre ma zabila :-O , do tvrdsich podmienok alebo na vecsiu nosnost pan autor????
neregistrovaný "Ladislav Černý, profi auto.cz"
6. 10. 2009 10:53
Re: Úroveň.
Chlape, jasně že ten text je o dodělávkách á la Dajbych. Land Cruiser (kromě teď nově upraveného) a Tundra jsou už starší auta. Nejzajimavější na tom srovnáníbyly ty doplňky, o kterých se moc nepíše. Vlastě píše - srovnání vyšlo v měsíčníku Autoprofi, který se zabývá zejména užitkáči už sedmnáct let.
6. 10. 2009 13:34
Re: Úroveň.
Kvuli recenzim v autoprofi nenavstevujeme tyto stranky vaze Pane Cerny. Priste rovnou kopirujte reklamni letaky, ty se aspon daji cist, vase modifikovane CTRL+C - CTRL+V ,,testy" nestoji za nic. Jeste mi prosim sdelte, co jste tedy testoval a jak? Pohledem? Vyborne. Jen tak dal :no: .
6. 10. 2009 19:53
Re: Úroveň.
Ja stale doufam, ze obdrzim odpoved.
neregistrovaný "KingFrame"
7. 10. 2009 08:36
Re: Úroveň.
Obávám se pane kolego, že se nedočkáte. Já jsem se dotazoval pana Černého už celkem dvakrát a tento neskutečný břídil se ani neobtěžoval poslat mě do pr**le. Čímž mi potvrdil, že je neschopný a ani neví o čem píše, protože napsat o stlačeném zemním plynu, že je kapalný, to chce tedy opravdu hodně neschopnosti hraničící až s ignoranstvím. Proto nepočítejte s tím, že se odpovědi dočkáte, pan Černý se ke svému problému totiž neumí postavit ani jako chlap a uznat to, že se mu něco nepovedlo a nebo nevede už nějakou dobu a proto by měl zvážit jestli není vhodné začít se zabývat něčím jiným.
8. 10. 2009 15:55
Re: Úroveň.
Zdravim,
kdyz jsem videl, ze je o jeden prispevek v diskusi vice, zajasal jsem v domneni, ze pan Cerny konecne odepsal. Pak jsem zjistil, ze to nebyl on, ale vy. I tak je to fajn, vedet, ze je nas nespokojenych hodne. K tomu posilani do pr_ele....ano, alespon to by pan Cerny udelat mohl.....snad uz tu dlouho strasit nebude...
neregistrovaný "Ladislav Černý, profi auto.cz"
15. 10. 2009 11:17
Re: Úroveň.
Milý acALIENe a KingFrame bez pardonů čekáte, že na otázku dostanete odpověď ještě ten den či nejpozději o půl druhé v noci. Komentujete nedodržení těchto pouze vámi stanovených podmínek stejným stylem v soukromém životě face to face? Odpověď na toto nečekám.
Nicméně k vaší otázce ke srovnání. Tento test byl - jak jsme již psal 6.10. v 10:53 - o dodělávkách, které umí Dajbych. Považuji je za špičkové. Nicméně nejsou příliš vhodné pro běžné uživatele. Pokud nehodláte brzy vyrazit do Skandinávie či do Afriky, pak tato diskuze by mohla být poněkud mimo praktickou mísu. Modifikací těchto věciček pro off-road je tolik, že stejně každý, kdo je skutečně potřebuje, jde přímo k výrobci a jde s přesně vytýčeným cílem. K narážkám tipu reklamního letáku se zase ptám já vás skrytý asALIENe, zda jste je četl nebo aspoň zahlédl z rychlíku - když tak seběvědomě tvrdíte, že letáky jsou lepší?
neregistrovaný "KingFrame"
16. 10. 2009 08:40
Re: Úroveň.
Vážený pane Černý, s politování konstatuji, že jste b.l.b.e.c. Nikdo po Vás nechtěl odpověď hned a okamžitě, to co jste tady předvedl je jen sprostý alibismus a snažíte se akorát zříci své odpovědnosti za to jaký jste břídil. Protože je to u Vás jak tak sleduji přesně podle rčení : " Milý V.O.L.E., píši Ti pomalu, protože vím, že neumíš číst rychle!" Tak pro Vaši informaci(pomalu, aby jste měl čas číst), první můj dotaz byl ze na článek publikovaný 11.9. a druhý na článek publikovaný 15.9. oba tohoto roku, je to více než měsíc a do této doby naprosto nic, žádná odpověď, tuto nepočítám, protože to je snůška keců. Nebo mi snad chcete tvrdit, že měsíc je pár hodin? Tak tedy znovu a naposledy! Vysvětlete mi Vy ignorante jak může být stlačený zemní plyn kapalný(článek v časopise Profi - Auto - Ford Transit CNG) a kde jste našel u motorů Volvo řady D13 a D16 vysokotlaký sytém Common Rail(Test: Volvo FH 440 a FH16 560 - Rodinný duel) když ho tedy uvádíte v článku? A prosím! Buďte od té dobroty a odpusťte si nějaké konstatování o tom, že plést se může každý! V případě, že hodlám něco seriózně a odborně publikovat, o což se tady (marně) pokoušíte Vy, ale bohužel jen przníte tu odbornou část, plést se prostě nesmím. Tím jen dokazujete, že naprosto netušíte o čem jste to psal! A závěrem! Ani kolega acALIEN po Vás jak jsem vyrozuměl nechtěl odpověď hned, jeho prvotní reakce byla jen pouhým konstatování či snad přáním, ale pokud čeká na odpověď 10 dní nebo dokonce měsíc? No to už si zná děláte legraci a ano, očekávám, že když se na něco zeptám, dostanu odpověď. Bývalo slušné odpovědět na jasně danou otázku přímo a bez vytáček, chápu, že pro Vás, člověka neznalého to může být novým zjištěním, ale rozhodně to nejsou podmínky jen mnou nebo kolegou acALIENem stanovené, to, že nejste ani schopen adekvátně odpovědět neschováte za alibistické okecávání! To je jen a jen Váš problém. Face to face? Upřímně? Za takové bláboly typu kapalného stlačeného zemního plynu a ještě plané okecávání této zásadní neznalosti by jste ode mne obdržel navrch ještě pár facek. Člověk, který není schopen odpovědět a chybí mu základní znalosti, neumí uznat svojí chybu, která se vůbec neměla stát ( nestudoval jste náhodou v Plzni? Vaše znalosti by tomu odpovídaly) si nic jiného nezaslouží a už vůbec si nezaslouží zasvinit jakýkoli technicky zaměřený časopis nebo internetový portál svými rádoby odborným odpadem! A na závěr! Otázka kolegy acALIENa zněla jednoduše, chtěl vědět co a jak jste testovat, odpovědi na tuto otázku se nedočkal ani teď takže by bylo nanejvýš vhodné, aby jste si příště nechal kecy kolem a šel přímo k odpovědi na položenou otázku!
9. 10. 2009 15:07
Re: Úroveň.
Pane Cerny, tak co? Dockame se vysvetleni, nebo alespon vaseho ukonceni vkladani zbytecnosti na tento server?
9. 10. 2009 21:50
Re: Úroveň.
Tak asi nic no...
4. 10. 2009 15:45
Vazena redakce
Mrzi mne, ze stale zarazujete clanky, ktere konci timto :

autor: Ladislav Černý

Jejich uroven je zalostna.
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2009 22:32
to je cely clanok?
mi to pripada, ze to chalani este dokoncia cez tyzden :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kolmar
4. 10. 2009 23:53
Re: to je cely clanok?
to je sci-fi... nedokonci to uz nikto. Nechapem, ved tabulka a udaje mi pridu kopirovane od vyrobcu, cize ziadne zdlhave merania na ktore treba spustu dni... Nech mi tie auta daju na 2 dni a napisem nie taky test + min. 20 kvalitnych foto...

PS: PO, Rover 75?
5. 10. 2009 01:07
Re: to je cely clanok?
BOhuzel, tesil jsem se a zase prd, Tundru chci kupovat k modifikovanemu HiLuxu a rozhoduji se, zde Hummer H2, nebo T Tundra....videl jsem titulek, zajasal jsem, pak jsem si precetl text, zaplakal jsem, tak nak jsem tusil autora, kdyz jsem se presvedcil, ze je to zase kazisvet p. Cerny, bylo mi vse jasne...
10. 10. 2009 12:06
Re: to je cely clanok?
V USA už přes rok jezdím s Toyotou Sequoia, což je SUV velmi příbuzné s Tundrou (shodný 5.7 V8 motor, převodovka, interiér, nicméně Sequoia má vzadu nezávislé zavěšení kol a má jiný, tužší, plně uzavřený rám). Soused má vedle Tundru, takže mohu porovnávat i s ní. H2 je úplně jiné auto, daleko méně komfortní pro běžné ježdění, zato o něco schopnější v terénu. Sequoia/Tundra ale také není v terénu úplně k ničemu, Sequoia má stejnou aktivní kontrolu trakce jakou používá Toyota v LC a tam kde nevadí velikost se s ní dá projet ledacos. Obecně je to velmi pohodlné auto se spoustou místa i na zadních sedaldech (lepší než v BMW 7). Sequoia je také jedno z mála aut, kde se i do třetí řady sedadel pohodlně vejdou tři dospělí. Nevýhodou v ČR bude zejména šířka, Sequoia i Tundra jsou asi o 10 cm širší než třeba Transit. Na druhou stranu mají na tak velké auto dobrý poloměr otáčení, což ledacos zachrání, nicméně jezdit s tím a parkovat v centru Prahy bych nechtěl.
10. 10. 2009 15:47
Re: to je cely clanok?
Diky, uzitecne info. Jak to bude s Tundrou v CR me netrapi, ziju na Islandu :-) a tady te odfoukne vitr ze silnice, kdyz nemas velkou a tezkou karu. Kolik to zere? Ne ze by to bylo nak podstatne, ale pro zajimavost....H2 jezdi za 15-17 coz je slusne, vim ze je to uplne jina kategorie, ale moc me to netrapi, auto se v garazi ohreje maximalne 2 roky, takze kdyz udelam chybu, nebude me to dlouho stvat.
10. 10. 2009 18:18
Re: to je cely clanok?
Dlouhodobou spotřebu mám 15,6 l/100 km s podílem města kolem 60%. Je ale třeba počítat, že US město a Evropa se dost liší a také s tím, že dálniční limit v Kalifornii je vetšinou 70 mil/h. Každopádně mě přijde ten motor docela úsporný. Zajímavou možností je přidat k tomu originál Toyota turbo kit, který zvýší výkon asi na 520 koní, nicméně reálně je to zbytečný, těch asi 380 koní bohatě stačí. Je zajímavé, že Tundra je lehčí než Sequoia a docela je to znát i na tom, že Tundra je o něco živější. Jinak u Sequoi někde v testu naměřili 0-60 mph za 6,5 s, takže i ta docela jede :-)
12. 10. 2009 14:31
Re: to je cely clanok?
Videl jsem parvideii na youtube s tim kitem. Co za to chtej? Je to origo, tak bych to koupil, nemaj neco i pro Hi-Luxe? Ta tvoje sekvoj je vice mene celokapotovana zcivilizovana tundra, tedy alespon mi to tak z obrazku pripada. 15,6 je OK je to jako H2ka, chci se se spotrebou vejit do 20ti, nad 20 to nema smysl....jedine snad TopKick :D.
12. 10. 2009 18:17
Re: to je cely clanok?
Ten turbokit je docela drahý, asi $6,000. Něco o něm jsem našel třeba tady: [odkaz]
13. 10. 2009 13:38
Re: to je cely clanok?
OK, tak je to jen na Sekvoj a Tundru, diky za tip. Pokud se rozhodnu pro Tundru, asi si to tam necham dat, budu s tim jezdit vice mene jenom ja, tak at je to zabavnejsi. Snad to nebude vadit pohonu 4x4...