Profi
Mrzi mne, ze stale zarazujete clanky, ktere konci timto 😒br />
autor: Ladislav Černý
Jejich uroven je zalostna.
autor: Ladislav Černý
Jejich uroven je zalostna.
mi to pripada, ze to chalani este dokoncia cez tyzden 😄
to je sci-fi... nedokonci to uz nikto. Nechapem, ved tabulka a udaje mi pridu kopirovane od vyrobcu, cize ziadne zdlhave merania na ktore treba spustu dni... Nech mi tie auta daju na 2 dni a napisem nie taky test + min. 20 kvalitnych foto...
PS: PO, Rover 75?
PS: PO, Rover 75?
BOhuzel, tesil jsem se a zase prd, Tundru chci kupovat k modifikovanemu HiLuxu a rozhoduji se, zde Hummer H2, nebo T Tundra....videl jsem titulek, zajasal jsem, pak jsem si precetl text, zaplakal jsem, tak nak jsem tusil autora, kdyz jsem se presvedcil, ze je to zase kazisvet p. Cerny, bylo mi vse jasne...
V USA už přes rok jezdím s Toyotou Sequoia, což je SUV velmi příbuzné s Tundrou (shodný 5.7 V8 motor, převodovka, interiér, nicméně Sequoia má vzadu nezávislé zavěšení kol a má jiný, tužší, plně uzavřený rám). Soused má vedle Tundru, takže mohu porovnávat i s ní. H2 je úplně jiné auto, daleko méně komfortní pro běžné ježdění, zato o něco schopnější v terénu. Sequoia/Tundra ale také není v terénu úplně k ničemu, Sequoia má stejnou aktivní kontrolu trakce jakou používá Toyota v LC a tam kde nevadí velikost se s ní dá projet ledacos. Obecně je to velmi pohodlné auto se spoustou místa i na zadních sedaldech (lepší než v BMW 7). Sequoia je také jedno z mála aut, kde se i do třetí řady sedadel pohodlně vejdou tři dospělí. Nevýhodou v ČR bude zejména šířka, Sequoia i Tundra jsou asi o 10 cm širší než třeba Transit. Na druhou stranu mají na tak velké auto dobrý poloměr otáčení, což ledacos zachrání, nicméně jezdit s tím a parkovat v centru Prahy bych nechtěl.
Diky, uzitecne info. Jak to bude s Tundrou v CR me netrapi, ziju na Islandu 😄 a tady te odfoukne vitr ze silnice, kdyz nemas velkou a tezkou karu. Kolik to zere? Ne ze by to bylo nak podstatne, ale pro zajimavost....H2 jezdi za 15-17 coz je slusne, vim ze je to uplne jina kategorie, ale moc me to netrapi, auto se v garazi ohreje maximalne 2 roky, takze kdyz udelam chybu, nebude me to dlouho stvat.
Dlouhodobou spotřebu mám 15,6 l/100 km s podílem města kolem 60%. Je ale třeba počítat, že US město a Evropa se dost liší a také s tím, že dálniční limit v Kalifornii je vetšinou 70 mil/h. Každopádně mě přijde ten motor docela úsporný. Zajímavou možností je přidat k tomu originál Toyota turbo kit, který zvýší výkon asi na 520 koní, nicméně reálně je to zbytečný, těch asi 380 koní bohatě stačí. Je zajímavé, že Tundra je lehčí než Sequoia a docela je to znát i na tom, že Tundra je o něco živější. Jinak u Sequoi někde v testu naměřili 0-60 mph za 6,5 s, takže i ta docela jede 😄
Videl jsem parvideii na youtube s tim kitem. Co za to chtej? Je to origo, tak bych to koupil, nemaj neco i pro Hi-Luxe? Ta tvoje sekvoj je vice mene celokapotovana zcivilizovana tundra, tedy alespon mi to tak z obrazku pripada. 15,6 je OK je to jako H2ka, chci se se spotrebou vejit do 20ti, nad 20 to nema smysl....jedine snad TopKick 😁.
Ten turbokit je docela drahý, asi $6,000. Něco o něm jsem našel třeba tady: [odkaz]
Cokeby si skryzil H2 a Tundru? mohlo by z toho vzniknut LC V8 :-! :yes: >😁
No ta X6 je diskutabilna (no comment) no znie mi ako lepsia alternativa k arctic trucku...lebo H2 je ovela viac neohrabana... a Rav4 som jazdil minuly tyzden... no Outlander na mna spravil lepsi dojem...
Ze priatelka nakupuje designom ma neprekvapuje... no zaujimave je ze si vymenoval len same SUV a off road, ako 2-he, pripadne 3 tie auto neuvazujes o sedane ci coupe... taky 3er aj s 4x4 napr. ci CLS... a pri SUV by som sa zastavil aj pri XC 60 a Lexu RX - no to sa asi "osklivo mraci" :-!
Tak zatim serus
PS: aj do mesta aj na ladovec >😁 take nechce?
[odkaz]
PS: Veta o listovych perach v Tundre ma zabila 😲 , do tvrdsich podmienok alebo na vecsiu nosnost pan autor????
kdyz jsem videl, ze je o jeden prispevek v diskusi vice, zajasal jsem v domneni, ze pan Cerny konecne odepsal. Pak jsem zjistil, ze to nebyl on, ale vy. I tak je to fajn, vedet, ze je nas nespokojenych hodne. K tomu posilani do pr_ele....ano, alespon to by pan Cerny udelat mohl.....snad uz tu dlouho strasit nebude...
Nicméně k vaší otázce ke srovnání. Tento test byl - jak jsme již psal 6.10. v 10:53 - o dodělávkách, které umí Dajbych. Považuji je za špičkové. Nicméně nejsou příliš vhodné pro běžné uživatele. Pokud nehodláte brzy vyrazit do Skandinávie či do Afriky, pak tato diskuze by mohla být poněkud mimo praktickou mísu. Modifikací těchto věciček pro off-road je tolik, že stejně každý, kdo je skutečně potřebuje, jde přímo k výrobci a jde s přesně vytýčeným cílem. K narážkám tipu reklamního letáku se zase ptám já vás skrytý asALIENe, zda jste je četl nebo aspoň zahlédl z rychlíku - když tak seběvědomě tvrdíte, že letáky jsou lepší?