Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford B-Max dostane nový tříválec 1,0 EcoBoost

Ford se chystá posunout techniku EcoBoost do nižších pater. Přeplňovaný tříválec se nejprve dostane do malého MPV B-Max.
Zpět na článek
7. 6. 2011 10:03
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 13:01
7. 6. 2011 17:40
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 10:16
7. 6. 2011 11:21
7. 6. 2011 12:54
7. 6. 2011 13:02
7. 6. 2011 13:05
7. 6. 2011 13:08
7. 6. 2011 13:33
7. 6. 2011 13:50
7. 6. 2011 16:01
7. 6. 2011 21:49
7. 6. 2011 13:13
7. 6. 2011 14:57
9. 6. 2011 19:36
7. 6. 2011 13:19
7. 6. 2011 13:31
7. 6. 2011 13:31
7. 6. 2011 13:52
7. 6. 2011 15:13
7. 6. 2011 21:48
7. 6. 2011 23:41
7. 6. 2011 23:46
7. 6. 2011 23:51
7. 6. 2011 23:57
8. 6. 2011 00:06
8. 6. 2011 00:21
8. 6. 2011 08:07
9. 6. 2011 19:50
7. 6. 2011 21:45
7. 6. 2011 21:45
7. 6. 2011 14:55
7. 6. 2011 15:14
7. 6. 2011 17:47
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 13:01
7. 6. 2011 13:02
8. 6. 2011 09:22
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 10:03
Jsem
zvědavý na Ford A-Max s jednoválcem 0,1 EcoEcoEco >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 13:01
Re: Jsem
pokial moze robit fiat 0.8T dvojvalec, skoda 1.2T stvorvalec, preco by ford nemohol 1.0T trojvalec? nehovoriac o novych trovalcoch BMW... mimochodom, nebol to opel kto zacal s EcoTec?
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:40
Re: Jsem
taky to nestálo za nic, žena měla Corsu, tří válec, no........., bez komentáře, to že mám nick Oplik, neznamená, že jsem nekritický zastánce Oplu, hezký den
7. 6. 2011 10:16
Proč ne
Proč ne, pokud to bude mít spotřebu 3-3,5/100, tak jako druhé auto do rodiny na popojíždění ve městě ideální.. ;-)
Rozbalit vlákno
60
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 11:21
Re: Proč ne
Spotřebu 3 litry to nebude mít nikdy, maximálně tak na papíře.
7. 6. 2011 12:54
Re: Proč ne
Nesuď jen podle VW >:D
Avatar - Nerez
7. 6. 2011 13:02
Re: Proč ne
V sobotu jsem jel s kamaradem z Olomouce do Brna na autosalon. Já jsem jel v minulé generaci Astry, 1.4 66kW a kamarád s Fábii Monte Carlo 1.2 TSI 63kW. V obou autech 4 lidé a jeli jsme společně na hranici rychlostního limitu, místy lehce nad. V Brně spotřeba dle PP, Astra 7,4 a Fabia 7,3. Tady downsizing moc nezafungoval :-)
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 13:05
Re: Proč ne
predpokladam, ze ta tvoja astra je rovnako pruzna ako ta fabca co...
Avatar - Nerez
7. 6. 2011 13:08
Re: Proč ne
Ne, protože Astra má o 130kg víc. Pokud vím, tak podstatou downsizingu je snížení emisí a spotřeby, což tak úplně nefunguje.
Avatar - Righ
7. 6. 2011 13:33
Re: Proč ne
Jasne, ze podstatou downsizingu je snizeni emisi a spotreby, nicmene tyto udaje musis porovnavat s atmosferickym motorem s odpovidajici dynamikou. A to 1.4ka ve stary Astre proti 1.2TSI proste neni - duvod pritom nehledej primarne v hmotnosti (i kdyz i ta se na dynamice samozrejme vyznamne podili), ale v nepritomnosti turba, tzn. odlisny krivce tocivyho momentu. Vsad se, ze kdybys do Fabie vrazil ten svuj motor z Opla, jela by podstatne hur nez s TSI, byt hmonost by byla +/- stejna.

A mimochodem, zatimco tvuj motor v Astre ma podle spritmonitoru realnou prumernou spotrebu cca 7l, tak u Fabie se zminovanym TSI je to cca 6,1l - tedy termer litrovej rozdil. Podle realnych statistickych dat tedy downsizing funguje i v pripade stejnyho nominalniho vykonu turba a atmosfery, byt jizda s turbem je nesrovnatelne zivejsi (viz vyse).
Avatar - Nerez
7. 6. 2011 13:50
Re: Proč ne
Ano, dynamika je samozřejmě díky vyššímu a nízko položenému točivému momentu u TSI lepší, ale hmotnost se na tom také podílí a 130kg není zanedbatelný rozdíl. Netvrdím, že i se 130ti kg by Fabia neměla o něco lepší dynamiku, ale rozdíl by tam nebyl tak markantní jak teď. Osobně si myslím, že pokud člověk po těchto downsizingových motorech chce trochu více, spotřeba již potom není jejich silnou stránkou.
Avatar - gld
7. 6. 2011 16:01
Re: Proč ne
Objavil si ameriku. Starou pravdou zostáva, že nezáleží až tak veľmi na aute, ako na medzičlánku za volantom ako ekologická/ekonomická bude jazda.
7. 6. 2011 21:49
Re: Proč ne
A ta Fabia je zase tak prostorná jako Astra?
7. 6. 2011 13:13
Re: Proč ne
Dyť říkám nesuď jen podle VW... >:D
Avatar - miromen
7. 6. 2011 14:57
Re: Proč ne
Deadlifte maš smulu protože 1.2 TSI patři k těm malo motorum ktere dokažou jezdit za opravdu papirove hodnoty. To by jsi spiš Ford měl udělat pořadek v papirovych hodnotach u atmosferickych benzinu.
9. 6. 2011 19:36
Re: Proč ne
To máš smůlu ty, zrovna 1.2 TSI žere v tlustém Yetim jako českoněmecký čuník... >:D
7. 6. 2011 13:19
Re: Proč ne
Tak to naozaj neviem ako tvoj kamos siel, lebo, ked ideme 4 ludia v autena hranici rychlostneho limitu 110 mimo mesto, 55 obec, tak na Octavke 1,4 TSI je spotreba Trencin - Brno (tiez som siel na autosalon a na vylet po Brne) 6,2. A naspat caste predbiehanie, Buchlovske kopce s nahananim s Passatom v TDI, tak vysledna 7. Takze ked mal na TSI Fabke viac ako 7 v kludnom tempe, tak to potom bude niekde problem niekde na sedacke. Da sa chodit svizne v pohode s turbobenzinom, len treba kusok predvidat a nie chodit ako ... a nebude clovek vobec brzda premavky.
Avatar - Nerez
7. 6. 2011 13:31
Re: Proč ne
To nevím jak jel, celou cestu jsme jeli spolu +- stejným tempem. Možná jsou tyhle nejslabší TSI více náchylné na spotřebu.
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 13:31
Re: Proč ne
jj, a pumpar kamosovi bali benzin do folie... "nahanali" ste sa akurat tak na parkovisku s nakupnymi vozikami...
Avatar - Nerez
7. 6. 2011 13:52
Re: Proč ne
Opět si mi potvrdil, že tvé diskusní příspěvky za poslední dobu nelze brát ani trochu vážně. Jako již poněkoliké jsi se zde ztrapnil a mám pocit, že to nebude naposled. Už se těším, až si zase od tebe přečtu, že malý kufr Focusu je vlastně +
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 15:13
Re: Proč ne
1. nereagoval som na teba, ale na Tomikuti
2. ak niekto napise, ze sa "nahanal" s 1.4TSI, v obsadeni 4mi osobami a vysledna spotreba mu vysla 7l, tak sa strapnil akurat on...
3. ak mas nieco proti mojim prispevkom, daj si ma do blacklistu a citat ma nemusis...
4. v pripade Focusu som napisal, ze maly kufor nie je handycap, ze honba za obrovskym kufrom je domenou akurat tak v postkomunistickom bloku a tot vse...
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 21:48
Re: Proč ne
1. No a co, reagoval jsi pitomě
2. Pokud jsi někde ten úsek jel, tak přes buchlovické zatáčky se dá nahánět klidně 90km/h a může to být pěkný adrenalin i ve 4 lidech
3. Chceš-li být u všech v hate-listu, tak to rovnou nemusíš diskutovat
4. Ne, lidé v Evropě nemají zavazadla, typický zájemce o kompakt jezdí má služebnou, která mu jezdí nakupovat, na dovolenou jezdí zásadně all inclusive, v horách si kupuje vybavení na lyže zásadně jednorázové a kufr má jen proto, že je to nutné zlo.
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 23:41
Re: Proč ne
1. jisteee
2. problem nie je rychlost, ale spotreba. nepochopil?
3. jistee
4. to je to typicky zaujemca o kompakt? ja budem asi ten netypicky co?
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 23:46
Re: Proč ne
1. Snaž se.
2. Spotřeba a rychlost spolu nesouvisí?
3. Snaž se.
4. Proč jsi volil sedan a ne hatchback? V recenzi totiž píšeš. že jsi chtěl menší auto, nakonec je rozdíl jen 10 cm a dokonce je širší, takže někde se stala změna v preferencích, když jsi zvolil delší auto. Proč?
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 23:51
Re: Proč ne
1. musim tati?
2. ustalena 90kmh nie je nahananie sa, 90kmh cez sturec v serpentinach ano. rozdiel v spotrebe? x2
3. zase?
4. nemam rad hb, povazujem sedan za proporcne vyvazenejsi. preferencie sa nezmenili.
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 23:57
Re: Proč ne
1. Pokud chceš aby z tebe něco bylo, ano.
2. A co jsou podle tebe Buchlovické zatáčky? Jel jsi tam někdy? Prvně od Trnčína pěkná silnice, široká, rovná, cca 110 km/h normálka, pak Buchlovické zatáčky, kde je místy nahánění vlastně jen 90 km/h, taky se tam už pár motorkářů zabilo. Pak pomalejší okreska do Brna.
Žádné dálnice, žádná velká města, proč ne taková spotřeba?
3. ANo, stále.
4. A ten větší kufr je jen nenápadný bonus, vid?
Avatar - Atlis
8. 6. 2011 00:06
Re: Proč ne
1.ty sa ako dlho snazis?
2. nahananie sa = honicka (evidentne to znamena pre kazdeho nieco ine)
4. iste. 98% casu ho mam prazdny.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:21
Re: Proč ne
1. Celý život se musíš snažit.
2. Ty praktikuješ na silnici v provozu "honičky"? Jestli ano a myslíš honičku v řízení a ne nic perverzního, tak tě doufám nepotkám v provozu.
4. A ty 2%?
Avatar - Atlis
8. 6. 2011 08:07
Re: Proč ne
1. pytal som sa teba, nie seba
2. nemyl si honicku s honitbou. s honickou/nahananim zacal Tomikuti, co praktizuje on sa opytaj jeho
3. tie 2% vyuzivam kufor podla potreby. objem kufra nebol v mojom pripade prioritny, zmier sa s tym.
Avatar - Ronault.
9. 6. 2011 19:50
Re: Proč ne
1. Když se ptáš, tak logicky nevíš. Jak na tebe koukám, tak toho nevíš více.
2. Je rozdíl mezi nahánění se v běžném provozu, což nemusí být nijak nebezpečné a honičkou a la pánové v GT-R. Pokud nedokážeš pochopit rozdíl, tak je to smutné, ale není to tak smutné, jako bys nechtěl. Když se ti nechce, tak je to horší než když nemůžeš.
3. Uvědomil sis taky někdy, že nejsi středobod celého vesmíru a jediný zájemcem o tohle auto? Nikoho nezajímá, jestli si v kufru vozíš vzduch nebo rozřezané tělo tchýně.
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 21:45
Re: Proč ne
To je sice hezké, že jsi jel s 1,4 TSI z Trenčína do Brna za 6,2, ale já jel tuto trasu s podobnými rychlostmi s větší Lagunou na LPG za 7 l/100 km.

PROČ?

Protože kolem těch 100 km/h má auto ještě pořád malý aerodynamický odpor a každé zvednutí rychlosti zvyšuje spotřebu, takže kdybych tohle je po dálnici ve 130 km/h, tak jsem na 9,5 l/100 km.

Jestli jezdíš často stejnou trasu, tak zkus jet jednou 130 s tempomatem, 124 s tempomatem.... mezi 110 a 130 ti to udělá s benzínem 2 litry rozdílu ani nemrkneš, klidně více.
Avatar - miromen
7. 6. 2011 14:55
Re: Proč ne
Kamarad asi neumi řadit. Mit spotřebu nad 7l při delši trase to už chce u 1.2 TSI opravu razantnějši jizdu.

Zde je citace z jineho fora kde jsem psal o nedavne jizdě s tim že mam větši a těžši auto a to Golf 1.2 TSI 77kw:
Dnes vylet z Haviřova do Štramberka se zpatečni zajižďkou do Ostravy trasa cca 120km v 5 lidech takže nutne větši vytačeni z toho cca 60% puštěna klima zbytek v mokrem a deštivem počasi s vyslednou spotřebou 6.6l. Rychlosti nadlimitni parkrat nad 150km/h. Spotřeba toho šiciho stroje je opravdu paradni.
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 15:14
Re: Proč ne
paradne mu akurat tak ukazuje bludy palubny pocitac. ze to tym ludom furt zeriete, je na zamyslenie...
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 21:57
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Připadá mi, že se nedokážete přenést přes svou vlastní vísku.

Z Havířova do Štramberka jedeš prvně na Frýdek, přes pár zatáček kolem Žermanické přehrady, žádný sprint, tam se pomalu nedá jet ani stovkou. Projedeš přes Frýdek 70 km/h, za Frýdkem se to pěkne uspořádá do kolony a jedeš pěkně ve vláčku až k odbočce do Hukvald, tam se více jak přes 100 km/h dostaneš leda za chlebovicemi za motorestem. Za hukvaldama máš asi 5 km dvoupruhovky, kde jedeš 100-110, více ne, pak sjedeš přes Příbor a po úzké silnice do Kopřivnice a pak za ní do Štramberka. Těch pár úseků rovinky z kopce do Ostravy z Frýdku (ano, je to klesání, po proudu řeky Ostravice to z kopce je) ještě není takový problém.

Olomouc Brno vede dálnice. Do Vyškova je to samá zatáčka a dost stoupání a klesání, jedeš neustále 130 km/h. Před Vyškovem začne panelová dálnice, která taky spotřebě nepřidá, naopak se snažíš jet ještě rychleji abys nemusel do pravého pruhu často uhýbat..

To jsou dvě naprosto neporovnatelné cesty!
Do Štramberka s trochou snahy bych to udělal i se svou Lagunou do 7 l/100 km. Z Olomouce do Brna jede motor už mimo optimální otáčky.
Avatar - miromen
7. 6. 2011 22:46
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Problem je v tom že mě neznaš jako řidiče a těch mist kde se da jet rychleji je pro mě prostě vic a jezdit ve vlačku mě jaksi nebavy. Ja jsem co se tyče rychlosti tak trošku hovadko. Navic byli v tom i jizdy po městě a tu stejnou trasu by nebyl problem udělat se spotřebou pod 6l ale to by bylo přiliš kdyby. Samozřejmě je pravda že se neda porovnavat spotřeba na ruznych trasach ale 1.2 TSI je opravdu velmi dobry co se spotřeby tyče a zajet prakticky jakoukoliv delši trasu se spotřebou nad 7l chce už na to dost šlapat nebo jezdit na dalnici nadlimitnimi rychlostmi.
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 23:04
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Píšeš, že je to z fora, takže jak to je?
Nevymýšlej tady nějaké povídačky o tom jaký jsi pilot. Ta cesta je tam jasně daná, tak jak píšu, kdybych to nejezdil dvakrát týdně obě trasy, tak bych se neozval. Za Frýdkem si neškrtneš, obec za obcí, táhne se to tam, do Frýdku pěkná silnička a i když pojedeš rychle, tak v pěti lidech ne tolik, co bys jel po dálnici.
TSI je opravdu podařený motor, jede super, spotřeba je dobrá, ale povídačky kolem pěti litrů si nechte na fora.
Realita je takováhle:
Golf 77 kW[odkaz]
Golf 63 kW: [odkaz]
Fabia 77 kW: [odkaz]
Octavia 77 kW: [odkaz]

Takže do sedmi v průměru ano, když připočteme, že ti, co si spotřebu takhle evidují se často i o ní snaží, tak je to těch 7 litrů při různých kombinacích, na dálnici ve 130 těch 7 a více nebude vůbec problém.
Avatar - miromen
7. 6. 2011 23:12
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
I kdybi jsi tam jezdil od rana do večera tak to nic nezměni na tom jaky jsem ja řidič. Tu trasu znam hodně dobře jezdim tama na valachy za rodinou ruzne vylety atd. a prostě jsem řidič ktery bohužel jezdi dost nadlimitně takže se mi opravdu nesnaž vnutit že tak nejezdim. No a samozřejmě udaje ze spritmonitoru znam a ta čisla jsou pravě dukazem toho že je to usporny motor. No a na te dalnici spiš nebude problem při těch 130 do 7l. ;-)
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 23:25
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
"Na dálnici se při 130 km/h na 6. rychlostní stupeň zastaví ručka otáčkoměru na 2900 min-1 a spotřeba nepřekročí hranici 7 l/100 k"

Z testu tady na MACZ, teď si připočti, že jeli v tom autě 4 lidi.

Nebudu se hádat s tebou o tom, jestli jsi nebo nejsi pirát silnic, taky nejsem loudal, ale jsou useky, kde jede nad limit jen naprostý šílenec a tohle je jedna z těhle cest, Frýdecká dokud nebude dostavěná, tak žádnou nadlimitní rychlost a la 130 neumožňuje.
Avatar - miromen
7. 6. 2011 23:46
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jasně ono pokud bude v autě vice lidi tzn. 4 nebo 5 tak ta spotřeba bude vyšši ale už mam auto 1 rok takže ty spotřeby při ustalenych rychlostech nesleduji. Co si ale pamatuji naposledy tak ve 2 lidech na rudne při ustalene tacho 130 se hybala spotřeba mezi 6.2-6.8l při ještě nezajetem motoru to bylo o par deci vice.
No a s tim jestli jsem pirat nebo ne to je jednoduche prostě asi jsem a par znamich už mi řeklo že jezdim jako h....o a jeden kamoš se mě ptal jestli nahodou nejezdim u Kobry 11. >:D Jinak ten usek je opravdu děs běs a už dopředu se na něj nervově chystam ale pokud je možnost tak tam prostě předjiždim čimž si i zvedam spotřebu.Parkrat jsem měl štěsti že mě tam neodlapili policajti protože snad každou druhou jizdu co tama jedu tak jsou na značkach.
Avatar - Ronault.
7. 6. 2011 23:51
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
6.2-6,8 plus další lidi navíc a dost členitá dálnice do Brna z Olomouce (ty panely jsou otřesné a před tím je to taky bída, sám tam vždycky pozoruju, jak mi od Olomouce stoupne spotřeba tak o 3 deci při stejné rychlosti) a jsi na 7,3 l/100 km. Takže kde je podle tebe problém u toho výsledku ono týpka s Fabií?

Já to na tom úseku vzdal, vzhledem k tomu, že tam jezdím hodně a ročně najedu kolem 30 000 km, navíc často ve 4-5 lidech v autě, tak si řízení pro zábavu nechávám na úseky okresek, kde není nutno předjíždět a je malý provoz.
Třeba nedávno jsem jel z Pardubic do Brna jen po silnicích 2. třídy přes Krounu, Svratku, N.M. na Moravě a Tišnov a tam jsem se vyžil do sytosti se spotřebou pod 7l/100 a bylo nutno předjet tak 2 auta za celou dobu, tak proč se snažit o pokutu na Frýdecké ;-)
Avatar - miromen
8. 6. 2011 00:19
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Tak na dalnici z Olomouce do Brna už jsem taky parkrat jel ale spotřebu neznam. Letos tam z největši pravděpodobnosti pojedu pokud bude HR takže se zkusim na to zaměřit. Loni když jsem jel do HR z Haviřova tzm. cca 90% dalnice tak jsem měl pruměrnou spotřebu z Haviřova po A/SLO hranice 5.9l při pruměrne rychlosti 105km/h. Auto mělo najeto něco přes 1000km takže jsem jel na mě až moc opatrně a přes 130 jsem moc často nešel.
To že jsem ještě nenafasoval pokutu sam nechapu a asi je nade mnou nějaky ochrance. Naposled jsem to ukecal na 1000kč kde mi naměřili 106 v 50 a bylo to těsně před bodama takže už je to docela davno. Prostě mam takovy blby zlozvyk jezdit takhle rychle ale na druhou stranu nejsem uplně bezohledny řidič takže nejezdim tak abych někoho omezoval nebo nedej bože ohrožoval ikdyž někdy ta rychla jizda o tom moc nepřesvědčuje. Ale řidičak mam 14 let a za celou dobu jsem neměl jedinou kolizi ani havarku.
Avatar - Nerez
8. 6. 2011 00:26
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
106 v 50 je celkem prasečina, to bych se styděl. Být to dnes tak jsi kámo bez řidičáku :no:
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:33
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Je to prasečina, ale taky se mi to stalo, ale omylem. Jak se jede přes Horní nebo Prostřední Bečvu, teď nevím, která z nich to je, je dvojproudovka do kopce a vůbec to tam jako obec nevypadá... no naštěstí neměřil, ale jak říkám, značky, že jsem v obci jsem si všiml až při výjezdu. Úmyslně je to samozřejmě tak na profackování :-|
Avatar - miromen
8. 6. 2011 00:34
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
No hele to ja vim a nějak se mi to moc psat nechtělo protože takove reakce jsem čekal ale prostě na to přišla s Ronaultem debata. Na obranu je třeba napsat že to bylo na rovnem scela přehlednem useku ktery je ale současti obce.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:36
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jestli myslíš Rudnou, tak to se ti nedivím >:D
Avatar - miromen
8. 6. 2011 00:48
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Bohužel zrudnout bych měl ja. :*)
Avatar - Nerez
8. 6. 2011 00:40
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Nevím, místo které myslíte neznám. Třeba je to jen zbytečné omezení rychlosti. Ale mám zkušenosti z Olomouce, kde se na určitých místech lítá kilem v obci na místech, kde je přechod a škola, to mě pak čerti berou :no:
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:31
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jestli ti můžu doporučit, jelikož bydlím kousek od Havru (mezi ním a Č.T.), tak je lepší si koupit SK známku a jet od nás na Třinec - Žilinu, za ní hned začíná dálnice a je až do Vídně. Lepší svezení než u nás a kilometrově to je možná ještě blíže. Plus vyhneš se úseku od Pohořelic na dálnici v Rakousku, i když je to už lepší díky tomu, že se Vídeň dá projet už lépe než kdysi.

Jel jsem před léty HR i přes Maďarsko a nebylo to taky vůbec špatné, jenže od té doby se to tam jistě změnilo a nebudu tvrdit něco, co už nemusí být pravda. Nicméně pokud plánuješ jet přes Rakousko, tak má loňská zkušenost z cesty tam přes SK a zpět přes Brno je taková, že přes SK se jede parádně.

Já teda pokutu, taky kupodivu, za rychlost ještě za svých 8 let ježdění nedostal. Ale tak z druhé strany od dob čerstvého řidičáku jsem se dost uklidnil a dnes se spíše vyblbnu na okreskách a samotná rychlost pro mne tolik neznamená.

Ale z druhé strany, kdyby v sobotu měřili v Brně rychlost, jak jsem jel předváděčkou Peugeotu R-CZ, tak bych přišel i o rodný list, páč 180 za Pisáreckým tunelem je už fakt hodně. Ale já za to nemůžu, byl jsem ujištěn, že se neměří nikde na testovací trati a mám jet na plný plyn >:-[] >:D
Avatar - miromen
8. 6. 2011 00:45
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Diky za dobre doporučeni zitra nebo vlastně už dnes na to pořadně kouknu.
Předvaděčka v R-CZ tak to zavidim tohle auto se mi dost libi a i recenze jsou na něj velmi pozitivni. Jinak s tou předvaděčko si mi připoměl když jsem loni vybiral auto ktere jsem nakonec koupil ve F-M kde jsem jel pravě jednu jizdu v Golfu 1.4 TSI a směrem na Ostravici mi najednou začal prodejce klepat na koleno a až při pohledu na tacho jsem zjistil že neni teplej ale že bych měl brzdit tušim že tam bylo 170. >:D
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:52
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
RCZ s 200 k THP jela perfektně, možná mě někdo obviní, že jsem nejel s tím či oním, ale i tak musím říct, že perfektní zážitek. Navíc spolujezdec trasu znal (já sice trochu taky, jel jsem tam před tím s 508) a znal to auto, takže mi říkal jak kterou zatáčku mohu jet rychle, takže super. Hlavně má to auto perfektní zvuk, tuhé a citlivé řízení, hodně hbitou reakci na plyn, až jsem se divil jak může být rozdíl mezi slabší THP v 508 a silnější v RCZ, výborný interiér... no prostě zážitek.
I iudex byl nadšený :-)

Mrkni na to, pokud třeba ještě navíc nemáš CZ známku, není vůbec o čem váhat. Já teda jel přesw SK v noci a byla to paráda, všetně Vídně bez jediného zaváhání či komplikace... a ani výmol jsem nepotkal, což se o našich dálnicích nedá říct.

Na Ostravici 170? To se tomu prodejci nedivím, ne že by to bylo hodně, ale stojí tam velmi často :-)
Avatar - miromen
8. 6. 2011 01:00
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
No koukam že dnes stravim u PC vice času než jindy. >:D Přehodnotit a přeplanovat trasu a ještě kouknout na ceniky RCZ a do HR nakonec pojedu jinou trasou v jinem autě jen nevim jestli je na to RCZ vhodna. >:-[]

Nadhera :yes:
[odkaz]
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 01:10
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Pokud nejedeš už zítra, nech to na zítra, to ti neuteče ;-)

Mohl ses svézt RCZ i v Havru, akce testuj a vyhraj byla i tam ;-) Tak kufr pro dva stačí, klimu to má a podvozek na to jaké to má vlastnosti, není nepohodlný, tkaže klidně... Spíše je otázkou, kde vzít 800t 8-s >:D

No nic, mrkni na to, u mne to má doporučení, samozřejmě nemůžu zaručit, že se nenajde komplikace, přes špičku může být i Blava zasekaná, ale to stejně jako Vídeň, kterou ale objedeš díky tomu...
... a já jdu spát, dobrou :-)
Avatar - Nerez
8. 6. 2011 00:30
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Souhlasím, ta dálnice z Olomouce do Brna je tragická, sám kopec a povrch silnice hrůza. Když jsem jel z Olomouce do F-M, spotřebu jsem měl nižší i když nás v autě bylo 5 a měl jsem plný kufr.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2011 00:46
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jak píšu níže, do Olomouce mám spotřebu nižší, tak 7,6-7,7 dle PC, od Olomouce to pak začíná růst a v Brně jsem na 8-8,2.
Poslední dobou jsem dokonce rezignoval na panelovku a ve Vyškově sjíždím z dálnice a jedu po souběžné výpadovce. Sice to zpomalí, ale cokoli je lepší než panely... 8-s
7. 6. 2011 18:37
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jak to, downsizing přeci funguje. Objem válců je o 2 deci nižší a přesto z něho člověk dostane 77kW (o 11kW více než ze zmiňované Astry) - záměrně uvádím 77kW, protože 63 kW verze je de facto jen nachipovaná na nižší výkon. Pokud jste jeli v závěsu shodnou rychlostí tak jste jeli za přibližně stejných energetických ztrát (odpory jízdy, zrychlení, převýšení) = spotřeba je tedy logicky podobná (zákon zachování energie). Turbo "jen" pomůže dostat z malého objemu vyšší výkon, protože mu zvyšuje účinnost. Jelikož jste celou trasu jeli po dálnici tak je celkem logické, že TSI jelo před maximální hranící a tudíž si cuclo paliva tak nějak více. To je u turbo benzínu normální. Kdyby jste po dálnici jeli cca kolem 100km/hod tak by se, myslím si, ukázalo TSI jako vítěz (TSI má malou spotřebu oproti atmosféře pouze za předpokladu plynulé a pozvolné jízdy - osobně otestováno). Každopádně obě spotřeby jsou na dálnici při jízdě kolem zákonných limitů hezké. Kdo chce spořit na dálnici musí koupit naftu.
Avatar - Typhoon
7. 6. 2011 20:37
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Problém motoru 1,2TSI 63kW je v tom, že fábka má převodofku jen s 5°. To je na dálnici pro úspornou jízdu málo.
Avatar - Nerez
9. 6. 2011 09:36
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Fabie točí při 130ti km 3100 ot. na pětku, většina aut s pětikvaltem 4000 ot. takže si myslím, že pořád je úspornější než většina ostatních aut s 5st. převodovkou.
Avatar - miromen
9. 6. 2011 10:19
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Jen nepatrny detail je to turbomotor a tam je to na otačky citlivějši.
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 13:14
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Možná by stálo za to, kdyby na psychiatrii otevřeli nové oddělení na léčbu mindráků z VW. Možná by to pomohlo k tomu, aby se přestal VW tahat tam, kde o něm není ani článek, ani zmínka v diskuzi. Ale holt nemoc je nemoc.
7. 6. 2011 13:41
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Ani zmínka v diskusi..."Možná jsou tyhle nejslabší TSI více náchylné na spotřebu."

Nauč se číst, ty paciente! ;-)
Avatar - kari.laz
7. 6. 2011 13:50
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
Takže koukám, že už ti dělá problém i sled událostí. Tvá první narážka na VW byla ve 12:54 a byla to rekace na příspěvek, který ani vzdáleně nenaznačoval nic o VW. Koukám že tvá VWFobie je v pokročilém stadiu.
neregistrovaný "Oplik1.3"
7. 6. 2011 17:47
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
bože ty jsi anglický pacient, chodíš na diskuse a sleduješ kdo na koho reaguje, taky diagnoza VWMENCE, pokročilejší stadium demence
7. 6. 2011 13:46
Re: Naprosto neporovnatelné cesty
No, se 120hp a 8stupňovým automatem to to natrhne prcinu kdejakému TSI ve vozed "skoro střední třídy", škudkaři to budou těžko rozdejchávet! Ale je jasný že pro opravdový chlapy je jedině načipovaná Fabka HTP ;-)
7. 6. 2011 13:01
tříválec
Snad Ford napraví reputaci tříválcům po českém HTP faux-pas od VW! ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Atlis
7. 6. 2011 13:02
Re: tříválec
Ked nie Ford, tak urcite BMW...
7. 6. 2011 13:07
Re: tříválec
Nebo Mercedes... >:D ,kdo šetří, má na tři.
7. 6. 2011 15:54
Re: tříválec
mercedes male motory jedine uz len od renaultu >:-[] ;-)
Avatar - Guttalax
8. 6. 2011 09:22
To je pokrok
;-) Jsme zvědav kdy se ty pidiobsahy s úžasnými výkony začnou sypat. Nepřeji majitelům nic špatného,ale možná v budoucnu budou na opravy těchto motorů pořadníky. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0