1) Ta octávka ale moc SÉRIOVÁ NEní, že? :-)
2) I tak bude to sériové Subaru možná rychlejší (je to totiž dost náročná trať samá zatáčka - tam jakkoliv naSTEROIDovaná octávka spíš NEmá šanci ;-)
3) Pěkný den (se Subaru WRX STi rozhodně ANO :yes::-)
Nojo, krátký rozvor s BIG převisy = to NEbude soupeř pro WRX STi ;-)
PS: Viděli jste už novou (příští generaci) Octavie? Proběhla nedávno německým tiskem. Je taková .... opět NAPROSTO STEJNÁ :-)
NEjen že si NEjsou podobné - subaru wrx a škoda octavia představují dokonce pravý OPAK pojetí vozu nižší střední třídy.
Impreza je sportovní hatchback na větším rozvoru náprav přitom o nějakých 15 cm kratší = IDEÁLní vůz pro zábavnou sportovní jízdu zatáčkami.
Octavia je zřejmě nejdelší vůz své kategorie a současně vůz s nejkratším rozvorem své kategorie = vůz s VEEEELKÝM zavazadelníkem (plynoucím z onoho krátkého rozvoru v kombinaci s velkou celkovou délkou = "big" převisy), ale opravdu NEpříliš vhodná konstrukce na "prohánění zatáčkami"
Prostě Impreza a Octavia "vědomě" a "úmyslně" představují přesně OPAČNÝ přístup v konstrukci vozu ;-)
Tak TOHLE jsem měla na mysli těmi "big převisy" - konkrétně Impreza x Octavia
délka 4,41 x 4,57
rozvor 2,62 x 2,57
PS: Ale auta "o číslíčkách" až tak NEjsou - projeďte si pár zatáček s WRX STi a pak to zkuste stejnou rychlostí s Octávií ... a "je to" ;-)
Pěkný den (se Subaru WRX STi rozhodně ANO :yes::-)