Videa
Není to náhodou ten samý Allan Mc Nish, který nedávno zařídíl penalizaci Hamiltona za "příliš optimistické" předjíždění???
že pojem The Risk of being Over Motivated tady dostává nový rozměr. 😄
"If you dont go for a gap, you are no longer a racing driver"
Ayrton Senna
Ayrton Senna
Až jsem celej na křivo, že šli hrábě na pivo! >😒]
Tohle si ohromně nezaslouží! 😒 😒 😒 😒 Snad bude pilot také jaktakž vpořádku. 😐
V závodu se nic neřeší rychlejší vyhraje a kdo zaváhá nejede.
To je ... Schovanej za jiným autem a pak se vyřítí jak zběsilý, mám skoro pocit, že tak blbý ten řidič ani být nemohl, skoro mi to přijde, že mu nefungovaly brzdy..
P.S. Je nádherný, ajk je vidět, že ty prototypy mají tu kapotáž jen jako, je to an tom navěšený, tak tak to drží, páč z toho auta to začalo odlívtávat ještě než vůbec narazilo....
😒
Můj tip... Technická závada.
A´t se na mě nikdo nezlobí ale ferrari podle mě jelo ideální stopu a to Audi to tam prostě v plné rychlosti poslalo ideální stopou napříč... To se pak nemůže divit že sejme všechno co tam bude v cestě. Bohužel v závodě stejně jako v životě na chyby doplácejí i nevinní...
Samozřejmě, že zezadu viděl, že stájového kolegu tam brzdí to Ferrari, i proto chtěl využít to místo na vnitřní straně zatáčky, které tam pro něj bylo (viz video), jenže v momentě, kdy oba vozy předjížděl ho tam to Ferrari prostě zavřelo (podívej se dobře na úhel Audi k vnitřnímu okraji vozovky a na úhel toho Ferrari v době střetu). Netvrdím, že umýslně, klidně ho v té rychlosti mohl řídič Ferrari prostě přehlédnout..., jen netuším co je na tom pro tebe tak hrozně nepochopitelného...
Jsou to závody! Kdyby tam nikdo nikdy neriskoval a všichni jezdili bez jediné chybičky a na jistotu, byla by to trochu nuda. Kdyby si ho řidič ve Ferrari všiml, tak by svoji stopu přizpůsobil, což se v závodech běžně stává. Určitě by mu ten "bodyček" nedal vědomě... , prostě to předjetí nedopadlo, ale napsat, že za to může jednoznačně pouze jeden z nich je až příliš jednoduché..
Tohle je jednoznačně McNishova chyba, on sice má za úkol jet v prvních hodinách co nejagresivněji, ale napálit to naslepo do rychlé zatáčky už je opravdu trochu moc. Navíc ve spojení s tím, že Audi mají podle všeho malý přítlak na přední nápravě...
Druhá havárie je nämlich to stejné, Ferrari prostě musí ve 320 km/h trefit apex zatáčky, jinak by se poslal do svodidel sám. Že ho při tom Rockenfeller sestřelil byla dost smůla.
Tak jako tak jsem rád, že jsou všichni v pořádku a Audin je opravdu škoda. Aspoň, že ta poslední se drží na špici.
Podívej v bleděmodrém co já napsal i Cara. S tvým názorem že u závodních aut brzd netřeba jdi na pískoviště. Mě to nebaví... To už je v podstatě jako bys tvrdil že závodění je jen o rychlém autě a trať a co se na ní děje sledovat netřeba... Vážně mě to nebaví..
P.S. Podle tvé "logiky", když tu napíšu, že je tráva fialová a někdo se tu k mému názoru přidá, tak mám vlastně automaticky pravdu já a ne někdo, kdo tady "sám" tvrdí, že je zelená...
Že si rád hraješ na intelektuála je mi jasné už od tvého komického výstupu v diskusi na "mojeauto" jen jsem přitom doufal, že jsi aspoň trošku dospělejší... 😉
A pokud si myslíš že nižžší kategorie mají v Le Mans povinost strhnout řízení do kačírku v okamžiku kdy se v zrcátku mihne R18 tak si tu klidně dupej nožičkama. Za sebe říkám že je to takový nesmysl, že mě nebaví se nad tím vůbec pozastavovat.
A zaávodí se od toho abys dojel do cíle závodu (na co nejlepším místě) a né abys jel hlava nehlava a rozsekal dvě auta už pomalu na začátku. Nevím co je na tom nepochopitelného.
Na tom MAčku přece primárně vůbec nešlo o tvé znalosti ohledně focení, ale pokud ti to až do dnešní doby nedošlo, je vlastně úplně zbytečné se k tomu vracet...
8-s 😉
Narazil jsem na konkurenční autowebu, na názor jednoho redaktora na tu první bouračku, ne že bych s ním zcela souhlasil, ale dám ti to sem hlavně proto, ať vidíš, že názory na to můžou být různé, který je ten správný, těžko jednoduše říct😒br /> "Rozhodně to bylo předjíždění o kolo, ta auta nebyla ve stejné třídě, takže by to pomalejší auto mělo vyklidit ideální stopu a udělat místo rychlejšímu. Risk určitě, ale tahle havárie byla velmi zbytečná a šlo se jí vyhnout, nebyl to souboj o pořadí. Ale jasně, chyby se stávají... a v tom frmolu na okruhu, kde se prolínají různé vykonostní třídy... to bude vždycky o hubu. Nedovedu si představit totéž na Ringu s 200 posádkami na trati, prostě nedovedu."
Já se spíš přikláním k verzi, že řidič Ferrari chtěl právě udělat místo pro to Audi za ním, ale přehlédl přitom to rychlejší další Audi zevnítř. Ale kdo z nás je nejblíž pravdě, asi ví nejlíp právě řidič z toho Ferrari...
I nižší kategorie jedou svůj závod a to si je potřeba uvědomit. Uhýbat můžou tak na rovince, těžko v okamžiku kdy už mají najetou zatáčku a někdo se tam přiřítí z boku. V dané rychlosti by se sami odkázali k tomu poroučet se směrem ke svodidlům.
A tady je ještě citace z článku po skončení závodu: "Allan McNish předjížděl druhé Audi a před nimi jedoucí Anthony Beltoise s Ferrari týmu Luxury Racing jej prostě neviděl."