Teď mě klidně sežerte, ale tak jako při první nehodě si myslím, že vina není na straně pilotů AUDI... Tady jasně řidič ferrari musel vidět že jede kolem něj pilot AUDI, ještě se mi zdálo, že ho problikával před tím a pak jak ho míjel a stejně ho prdl ... První nehodě si myslím, že by to AUDI vyjelo, ikdyž nejel optimální stopu..
1. nehoda: víc jsem napsal u minulého článku [odkaz]
2. nehoda: GT vozy mají povinnost držet závodní linii. Uvědom si, že v místě nehody jedou GT okolo 270 km/h a prototypy asi 330 km/h, navíc do pravotočivé zatáčky bez únikové zóny. V těchto rychostech se nedá ve tmě odhadnout, jak daleko je auto za tebou. Pokud by pilot Ferrari uhnul víc vlevo, zatáčka by ho vynesla mimo trať do svodidel, tady prostě musí trefit apex.
Nebyla to ničí chyba, prostě závodní incident, který se stává.
Zbývající Audi mi ale dělá jen a jen radost. :yes:
Já to hodnotím tak, že za první nehodu si McNish může tak trochu sám. Vzhledem k vývoji závodu v té chvíli, mohl nechat předjetí na nějaké jiné místo trati, potencionálně ohrozil totiž i ten druhý vůz Audi, co tam zrovna byl. Druhá nehoda je tak trochu záhadná, skoro bych řekl jako by toho pilota Ferrari to druhé probliknutí od Audi zmátlo.
Ale co mohu namítat víc, Audi #2 jsem tlačil očima po obrazovce...
Jak Allan, tak Rocky můžou jen děkovat svým inženýrům, že se při návrhu R18 rozhodli pro takový koncept, pro jaký se nakonec rozhodli (tedy karbonový monokok vyhotovený z jednoho kusu, a ne ze dvou). Domnívám se totiž, že jim tento krok pravděpodobně zachránil jejich další závodní kariéru.