V ciernou strechou a novym zafarbenim diskov vyzera este o nieco lepsie :yes: a zvyseny vykon je ako ceresnicka. Megane RS potvrdil svoje miesto na plagate >:D
Inak pre redakciu: za Cup verziu sa minimalne v Cesku a na Slovensku nijak nepriplaca. Aj Lux aj Cup zacinaju rovnako na 749k.
Mám menšího brášku Clio RS Cup ve žluté a to auto je neskutečné - už mám najeto skoro 15tis. km a furt nechápu >:D, tak co teprve "velkej" brácha. I když slyšel jsem takový hezký přirovnání, že Megane RS je jako 911 TURBO a Clio RS jako 911 GT3 - to je krásný :-)
Vzhledem k tomu kolik jezdí na Nordschleife o volných jízdách GT3 a Cliáků, tak na tom něco bude ;-)
Stejně jako při článku o uprávě Octavie na solné pláně... Zde plnící tlak 2,5 baru. Opravdu ? To je spíše hodnota jak z rychle a zběsile. Např. standartní GT2 plní 1.4 baru, pro RS zvyšovali na 1.6 baru. Evo VIII FQ-330 tlačí 1.4 baru.
Ty bys chtěl na tomhle autě, které bude limitovaná edice opravdu ostrá, najet třeba 40 000 km na našich cestách? Na to jsou jiná auta.
I když nepochybuju, že při slušném zacházení a ne 100 000 km na závodním okruhu, tento motor vydrží.
Protože nevěřím, že je ten motor schopný zvládnout dlouhodobě takové tlaky.Skoro bych ho přirovnal k závodnímu motoru, který prochází generálkou po každém závodě.Motor možná těch 100 tisíc vydrží, ale turbo sotva.
1.5 baru je sice vyšší, ale nikterak závratná hodnota a pokud se k motoru bude majitel chovat tak, jak má, tak bych neočekával zásadnější problémy. Závodní motor... >:D >:D
Pokud má tento Megan 265 PS (viz i jeho název), pak nemá 198 kW udávaných redakcí v článku, ale logicky "jen" 195 kW, tedy stejně jako vzpomínané
rocco R a o 4kW méně, než Golf R (199kW/270PS)...
Nepoužívají ten samý, na to bacha. Jedni užívají mechanického, druzí nominálního a třetí odbržděného koně...jak se to hodí.
Ve finále je to úplně jedno, protože je to pouze o ničem nevypovídající plus mínus střední hodnota (anebo jen tak nástřel, co když to vyjde - viz M5 E39).
PS: hádej, proč koncern používá u svého vlajkového modelu mechanického koně (745,7W )? ;-)
A na to si přišel kde/jak? U Renaultu je 66kW 90 koní, nebo 81kW 110 koní, úplně stejně jako u VW.
[odkaz]
A VW má stejný přepočet jak u běžných, tak u vrcholných verzí.
Pokud tvrdíš opak, dolož to např. odkazem.
Jiný přepočet kW/PS se používá častěji např. za mořem (i když nejen tam), v evropské automobilové produkci v tom zmatek není..
VW tedy používá metrickou! koňskou sílu u všech modelů, (nikoli mechanickou, jak tvrdíš ty), tu naopak použil (ale jen! u této limitované edice) Renault. Otázka je proč, když ji u běžných verzí nepoužívá a nepoužívá ji ani u běžného Meganu RS se 184kW/250PS, viz můj předchozí odkaz a tento článek...
Třeba tak, že moje 110kW Alfa 155 měla v prospektu 147.5 koně.
Nebo proto, že se vedly hooodně dlouhý debaty o tom, kolik koní má vlastně McLaren F1 anebo o tom, zda ten Veyron náhodou nená jen 986 koní.
Mě je to upřímně jedno, kolik to má koní, stejně mě výkon zajímá jen a jen v kilowattech. A jestli něco má 198 anebo 195 nepozná ani dynamometr.
Ale ano, pro naprostou korektnost prosím o přejmenování na Mégane RS 269.2 Trophy. ;-)
Četl jsem tento článek na francouzském Renault-fóru a tam o kW není ani zmínka. Popravdě jsem tam ještě nikdy neviděl udávat výkon v kW. Možná Francouzi kW nepoužívají, možná je nepoužívají jen Renaulťáci. Snad se k tomu vyjádří někdo z PSA-Fans. V Anglii také kW nepoužívají. Ve Francii se v tomto článku o Mégane RS Trophy udává 265 ch, v Anglii je u stejného článku 261bhp.
Tak pokud bylo v Anglii uvedeno jen 261bhp, pak by to v mechanických koních odpovídalo 195kW, které jsou v metrických koních skutečně těch 265 koní. Takže potom je nejpravděpodbnější ta verze, že to má špatně redakce tady v tomto článku, kde uvádí 198kW, místo správných 195kW.
Pak se tedy znovu vracím k mé dnešní připomínce ze 17:05, kterou mylně zpochybnil Cara Binieri... ;-)
P.S. Pak tedy velmi prvděpodobně ty kW ani nejsou v oficiální zprávě Renaultu k tomuto modelu a je to jen matematická aktivita zdejší redakce, která jen přepočítala 265 koní na kW s tím, že si k přepočtu mylně vzala 265 koní mechanických, místo správných metrických, čímž by byla tato "záhada" definitivně vysvětlena detektivní kanceláří "white label". >:-[]
Takže tímto prosím autora článku o vyjádření k tomuto "problému"... a všem zúčastněným děkuji za případnou pozornost k tomuto nezáživnému tématu :-)
Dobre, dobre, presvedcili jste me. :-) Nejspis spatny prepocet na strane redakce.
Timto se detektivni kancelari omlouvam a uznavam, ze ma Megane Trophy jen 265 plus minus 4 kone. ;-)
PS: nekdy si projdi fora a DE/IT/UK fanouskovske servery, kilowatty vzdy sedi, ale kone udava kazdy jinak... :-)
Že se mechanické koně používají např. v UK a za mořem vím, ale v dnešní kontinentální Evropě se s tím (oficiálně) u výkonů nových automobilů prakticky vůbec nesetkáš... :-)
Osobně znám člověka který má upraveného Megana II RS z původních 225 na 250 a používá ho na každodenní ježdění a s motorem nebyl problém. Je jasné, že dřív nebo později něco odejít musí. To je naprosto normální vliv opotřebení a pokud odejde například turbo tak to jistě nebude chyba francouzských konstruktérů z Dieppe. Teď nevím jaké turbo je v tomto Meganu jestli KKK nebo Garet případně jiný ale pokud odejde tak je to vlivem opotřebení nebo vadný kus od subdodavatele. A označit Renault Sport za garážové tunery kteří neví co dělají je opravdu legrace. >:D Doporučím navštívit tamní továrnu a asi změníte názor. Kde jinde uvidíte pohromadě vznikat Formule Renault 1600, 2000, 3500, Clio Cup, Clio R3, Megane Trophy, Twingo R1 a R2... a jejich civilnější verze?