Design pěkný, neokoukaný. Doufám, že se bude prodávat v Evropě, je třeba trochu osvěžit, v řadách evropské šedi. Dát tam pořádné motory jako má infiniti, slušnou cenu a myslím, že by mohl mít úspěch :yes:
Ja myslim, ze prodejum by urcite vice prospela neznama (exoticka) image Samsungu, nez lowendova image Renaultu. Proc si Rencek neudela luxusnejsi brand jako Infiniti atd, podle me by to uspech melo. Samsung ma docela dobre postaveni jako vyrobce elektroniky, spatnou image by tu podle me nemel
a na zapada ma lepsi postaveni? Krome Francie teda. Ptam se uprimne, ne zadna hadka. ale i tak by mohl byt Samsung vnimany exoticky a i kdyzby jen ve stredni a vychodni Evrope, i to neni prece zanedbatelny trh
Na Západě je to jeden z řady brandů, nic víc ale také nic míň.
Naopak třeba Renaultsport má v UK výbornou image a přitom všichni víme, jak mají Angličani žabožrouty rádi. :-)
Není to jen "problém Renaultu", tady na diskusích jsou třeba Alfa i Lancia vnímány jako něco podřadného, pak si člověk promluví s pár lidmi z Británie anebo Německa a zjistí, že je tito řadí na úroveň BMW anebo Mercedesu...
My jsme pouze zanedbatelný trh, dál na východě má Renault Dacii a Ladu a ještě dál Samsung a Nissan. V podstatě je jedinou světovou značkou (Renault-Nissan), která má pokryté všechny kontinenty a významné země. Ostatním vždy něco chybí. :-)
Jestli se nepletu, tak byla Aliance ve světových prodejích třetí. A jak správně píšeš - Renault je normální mainstream, Image a ceny na úrovni VW, Fordu, Oplu-Vauxhallu.
Samsung?
Sorry, ale tento problém mám i s Hyundai. Prostě mít auto stejné značky, jako mixér nebo mikrovlnka, pračka či vysavač...
Prostě třeba taková pračka BMW by mohla mít úspěch >:-[] >:D ale opačně to podle mě nefunguje.
Samsung je v Evropě vnímán jako výrpbce elektroniky a doufám, že tomu tak i nadále zůstane ;-)
Tak Renault prostě takový je. By mě zajímalo, kde je považován Renault za něco víc?
Jsou to levná občas dobře vypadající a dobře vybavená auto za dobré peníze.
Jinak ten Samsung vypadá povedeně. jen ty převisy jsou až moc...
Renault = lowend platí snad jen pro pár odborníků v diskusích u nás. Obecně není to není nic víc ani míň než kterákoliv jiná tradiční evropská značka, Citroenem počínaje, přes Škodu, VW, Opel až k Fordu.
No Samsung v niektorých odvetviach stále má slabší image a postavenie, napr. pri fotoaparátoch (hoci neopodstatnene, technikou už sú na plne konkurenčnej úrovni, ale cenovo výrazne lacnejší, a to či medzi kompaktmi, tak aj medzi EVF zrkadlovkami). Pri autách je image ešte dôležitejší. Takže optimálne by bolo stvoriť novú značku (napr. niečo z histórie Renaultu) s technikou Samsungu.
S těmi značkami z historie má Renault trochu problém. Má zavedenou značku s víborným image - Renaultsport a evidentně už proto neví co se značkami Alpine a Gordini. 3 sportovní značky je i na Renault trochu moc. Povídá se s o tom, že by měl Renaultsport dělat i nové modely, které nebudou jen deriváty stávajících modelů. Možná ponesou názem Alpine a docela mě zajímá, jak se jim případně povede tyto dvě značky oddělit a zvládnout.
Druha vec je, kebyze Reanult namiesto aktualneho Latitudu teraz predstavi tento sm7 s jemnym restylovanim viac do renaultu, to by bola troska ina kava :-)
Začnem ako obvykle - Samsung nemám rád :-) Ale zober to objektívne - je to megafirma s aktívami 300 miliárd dolárov. Máš predstavu, koľko to je? Je to viac, ako je ročný HDP celej Českej republiky, všetko, čo česi za rok vyprodukujú je menej, ako má Samsung aktíva. A aj ked k tomu pridáme slovenské HDP, stále to nestačí >:-[]
rohYpnol-e, zabudni na rádio a mikrovlnku, v elektronike patria medzi absolútnu svetovú elitu, vyrábajú pre najlepších na svete. Podobne sú na tom aj v ostatných oblastiach, nás zaujíma strojárstvo - to patrí k tým najpresnejším na svete. Takže ak sa pýtaš, či by som si kúpil auto Samsung, tak ja nemám problém. Aj keď viem, že samotná technológia nestačí, v triede kde sa pohybujú strčia do vrecka ktoréhokoľvek európskeho výrobcu.
Máme tu SM5 alias Latitude. Na 20k europapieroch začína cenovka auta o kus väčšieho, ako je napr. Passat, auta, ktoré má čo ponúknuť. Teraz prichádza jej natiahnutá verzia v podobe SM7. Ak budú chcieť zaujať, tipujem štart cenovky od 26 tisíc euro slovenských. Mal by si problém jazdiť takýto kus kvalitne vyrobeného auta za dobré peniaze? Ale úprime a nehraj na lokálpatriotizmus, veď ani nevieš, čo to tá globalizácia vlastne je ;-)
Dosavadní ohlasy na Latitude ukazují, že bez ohledu na aktiva Samsungu je co zlepšovat, zejména pokud u auta hledáš nějaké řidičské radosti. Už V6 Latitude je z hlediska podvozku bez velkých rezerv.
Pro koho je přínosem prodloužení auta bez odpovídajících zlepšení podvozku? Manažerovi to nic nepřinese, pro rodinu to taky asi ideální auto není. Možná pokud bych měl k autu řidiče a měl hluboko do kapsy... zvláštní kombinace, ale dejme tomu.