Novinky
ale radsi 88kW ...to mam ted v Bravu, za dva roky pujde z domu a na jeji misto Julinka😄
Radsej si priplat za multiair... 88kW je na Giuliettu malo.
Nemám rád názory, kdy majitelé např. HTP nebo jiných slabších motorizací omezeně tvrdí, že je naprosto zbytečné a k ničemu mít silnější motor a považují to za nesmysl. Stejně tak nemám rád, když majitel (trochu) silnějšího auta tvrdí, že se základní motorizací se nedá jezdit a vůbec to nedává smysl.
Význam tyto nářky mají tehdy, když si ani jeden z těhle dvou extremistů nemůže vybrat pro sebe vhodný motor. Pokud je nabídka široká, tak kde je problém?
Za širší paletu má u mne Alfa :yes: Navíc, 77 kW a 200 a nějaké drobné Nm je pohodové na auto nižší střední třídy.
Význam tyto nářky mají tehdy, když si ani jeden z těhle dvou extremistů nemůže vybrat pro sebe vhodný motor. Pokud je nabídka široká, tak kde je problém?
Za širší paletu má u mne Alfa :yes: Navíc, 77 kW a 200 a nějaké drobné Nm je pohodové na auto nižší střední třídy.
to nie je ziaden extremizmus. nizsia stredna trieda teraz zvycajne vazi okolo 1300kg a 100-120, aj turbom dopovanych koni nie je na tu hmotnost vela. auto by malo mat aj nejaku vykonovu rezervu. hlavne v obsadeni 3-mi osobami + nejaka batozina ta o tom presvedcia bez najmensich problemov. ak jazdis iba mesto, pripadne kratke primestske trasy, nie je to problem. na dlhsie trasy to ale nie je. bodka.
Podívej se na ten točivý moment. I v pěti lidech to auto rozjede, nebude to trhat asfalt, ale pořád to bude rychlejší a pružnější než 70% aut na silnici, možná více, takže není problém.
Samozřejmě, pokud nutně v provozu potřebuješ závodit, tak ano, je to málo.
Pokud ale umíš odhadnout při předjíždění své možnosti a nejedeš kde nemáš jistotu, tak taky není problém se 77 kW a 200 Nm jezdit pohodově. Golf začíná na 59 kW, Octavia tuším taky, Megane na 74 kW (podle verze)... základní motorizace jako vyšitá, jako bonus vyšší točivý moment. Tohle nebude mít problém poradit si s atmosférickými jednašestkami, kterých je na silnici v této třídě nejvíce.
Samozřejmě, pokud nutně v provozu potřebuješ závodit, tak ano, je to málo.
Pokud ale umíš odhadnout při předjíždění své možnosti a nejedeš kde nemáš jistotu, tak taky není problém se 77 kW a 200 Nm jezdit pohodově. Golf začíná na 59 kW, Octavia tuším taky, Megane na 74 kW (podle verze)... základní motorizace jako vyšitá, jako bonus vyšší točivý moment. Tohle nebude mít problém poradit si s atmosférickými jednašestkami, kterých je na silnici v této třídě nejvíce.
ale ved dobre Ronault, ale ruku na srdce, isiel by si do predajne a kupil by si si 59kW Golf ci Octaviu? ja teda nie. 77kW a 200Nm - budiz. s velkym sebazapretim sa s tym jazdit bude dat. ale pokial ma take auto zohravat ulohu rodinneho priblizovadla, je to malo. bicykle na streche ti to auto zastavia...
Přiznám se, že ano, 59 kW Golf bych si klidně koupil. Není to trhač asfaltu, ale dá se s ním jezdit a jeho zpřevodování je takové, že na plynulou jízdu po dálnici (nevymetám levý pruh) by mi to stačilo.
Se sebezapřením bych jel jedině vlakem, ne autem.
Se sebezapřením bych jel jedině vlakem, ne autem.
Každej nevydělává miliony, aby si kupoval nejsilnější motorizace. Neříkám, že bych nechtěl silnější motor, ale na pohodové ježdění mi stačí i těch základních 90 koní...
bych viděl v tom, že tento základ můžou adekvátním nastavením ceny postavit přímo proti Golfu 1,2TSI, kde zatím Alfa nemá čím bojovat a zároveň si zachovají základní model s dostatečně silnou motorizací jaká se u Alfy očekává.
IMHO to bude hlavně marketing a úspora za motory.Jeden motor, změna naladění a 4 až xx různých výkonů.Pak mohou nabídnout i do "oholených" výbav moderní motor a nevadí že je slabší.Ušetří se na logistice kapacitách výroby , těch důvodů může bejt samozřejmě více.Někdo prostě silnej motor nechce, ale chce lepší výbavu....bohužel nemáme,Takhle to mít budou...
Otázka ale zostáva: aký význam má turbo s výkonom atmosféry rovnakého objemu? A to neplatí len pre Giuliettu, ale napr. aj pre Audi A4 s motorom 1,8TFSI - 88 kW. Ja viem, že priebeh krútiaceho momentu...blablabla, pýtam sa ale: stojí komplikovanejšia, drahšia, potenciálne kazovejšia technika (a o nič menšia spotreba) za to, ak neprináša ani o chlp vyšší výkon, ako atmosféra? 8-s
P.S. A bude takáto základná Júlia lacnejšia, keď technika je úplne rovnaká? Výrobne lacnejšia teda rozhodne nebude.
Sportovně založené auto je to pořád. Pamatuj, že ta 1,4 77 kW není jediná motorizace a platí pořád totéž, chceš-li silnější motor, můžeš jej bezevšeho mít.
U benzínu ten otáčkový rozsah turba může být daleko širší¨než u diesela a už i diesela je ten rozsah často velmi široký. Mám stále rád atmosférické benzíny, nicméně doba jim nepřeje a pro běžné ježdění a základní motorizace nějaký ten turbobenzín neí špatnou volbou.
Alfa potřebuje prodávat, pak řešit, jestli je to základní motor úctyhodný. A jak jsem už jednou psal, nemusíš si jej koupit vůbec. 😉
Zjednodušeně řečeno, pro běžné ježdění je postačující dynamika jednodušeji přístupná/dosažitelná, než u atmosféry.
A ano, za vyšší výkon se logicky více připlácí, co je na tom?
Proč ale má připlácet někdo, komu stačí těch 77 kW (což rozhodně není málo), ale dá přednost jiným věcem, které si rád připlatí.