neskutocne krasne a elegantne auto aj ked mne sa viac paci E coupe asi ze je praktickejsie ale co sa tyka elegancie a stylu cabrio je uno nuno :yes:
interier je takisto dokonaly, MB sa nesie opat na vlne uspechu co ma osobne velmi tesi, casy stareho nepodareneho cecka a acka a zenskeho slk-acka su uz prec, medaky su opat na spici :yes: aj v dizajne
To je silne individuálne, kto "válí" (myslíš predajne, alebo subjektívne pre Teba?), ja by som bez váhania dal prednosť A5 cabriu: [odkaz] a aj v predajoch myslím E cabrio poráža.
E kabrion a A5? Tady si myslím není o čem. E kabrio je opravdu nádherné. Dokonce se mi líbí tak moc, že se možná i kacířsky rozmýšlel, jestli E kabrio nebo 3er kabrio, což je u mě s podivem.
Překvapila mě vaše preference manuálu. S MB mám zkušenosti a platí, že automaty mají nejen nižší spotřebu, ale jsou také rychlejší. Platí to i tady, výrobce s manuálem udává z 0 - 100 za 8,8 sekundy (tak jak píšete), s automatem za 8,6 s.
Potvrdit to můžu i ze své zkušenosti, ikdyž ne u tohoto motoru.
Je to paradoxné, ale je to tak. MB sa dlhodobo sústreďuje na pilovanie svojich automatov, ktoré volí prevažná väčšina zákazníkov, logicky preto manuály stoja trochu v ústraní a je to na nich vidieť. S tou spotrebou je to dané skôr tým, že automaty majú 7stupňov, zatiaľ čo manuály o jeden menej, a to sa prejaví. Nemyslím ale, že staré 5st. automaty MB budú úspornejšie, ako 6st. manuály.
je to můj sen, jednou vlastnit tuhle věcičku. Za 10 let určitě spadne cena, tak bych si to možná mohl dovolit :-! Jak je výše psáno, MB na to šlape a je to vidět!
Současná E-klasse se mi odzačátku nelíbí. A to jak na fotkách, tak na silnici (i když live je to o něco lepší) a už vím proč - má to přebytečnou střechu! Stačilo správně říznout a hned to vypadá k světu :-) Výborně M-B :yes:
.... to auto je opravdu nádherné.... Ač sám zastávám názor, že pěkná se vyráběla hlavně v minulosti, tento kousek připomíná, že je pořád možné přijít s něčím novým a krásným :yes:
Zevnějšek je tedy opravdu fenomenální (a to včetně zvolené barvy), vnitřek už trošku nestíhá (třeba ty hliníkové pedály se do toho auta vůbec nehodí....). A pod kapotu takového auta už z pricipu patří šestiválec.... Ale to jsou jen detaily, celek si zaslouží téměř absolutorium....
Mimochodem, nedávno jsem jel za konkurenčním kabriem od BMW (šestková řada....?) a to se s tímhle skvostem opravdu ani nedá srovnávat.... 8-s
MB je na poli designu vozů úplně jinde než všichni ostatní.....