Ekonomika
201 kusov je snad jeho najlepsi mesacny vysledok za posledny rok a dokonca predava lepsie ako nova C4 ktora za maj mala o 72 kusov menej ako Peugeot 308 co je dost slusny rozdiel.
Mozno je to psosobene dopredajom predfaceliftovaneho modelu za akcne ceny ale po facelife to snad bude este lepsie :yes: aj bez akcie
alebo zeby uz faceliftovany levik takto vyceril zubky ?
kadopadne perfektny vysledok za maj pre Peugeot 😉
Mozno je to psosobene dopredajom predfaceliftovaneho modelu za akcne ceny ale po facelife to snad bude este lepsie :yes: aj bez akcie
alebo zeby uz faceliftovany levik takto vyceril zubky ?
kadopadne perfektny vysledok za maj pre Peugeot 😉
Ceed sa zaradenim silnejsieho zakladu opat vrati pred i30tku a porazi ju aj ked o nic nejde 😉
japonci opat slabota a jedine auris co to predava ale ani to moc nestoji za rec
octavia uz zacina mierne klesat aj ked to pri tych cislach nie je az tak vidiet ide uz z kopca
japonci opat slabota a jedine auris co to predava ale ani to moc nestoji za rec
octavia uz zacina mierne klesat aj ked to pri tych cislach nie je az tak vidiet ide uz z kopca
No ono je to tak, že pro HKMC je i30 a cee'd jedno auto, takže jestli se prodává jedno nebo druhé lépe pro společnost nehraje zas tak velkou roli (pokud ten rozdíl není dramatický). i30 i cee'd čekají na své nové generace takže myslím že tabulka nepřináší nijak zásadní překvapení.
Konkretne Toyota,pozeral som u predajcov a vozidlá na sklade slabota,alebo ani kus.Nieto ešte vyberať podľa výbavy.
Ahoj. Už jsme se bavili několikrát, že HKAG opravdu splývají cee'dem a i30 v jedno auto, které v ČR dohromady vykazuje tržní potenciál něco nad 10% (podle zdejší metodiky, zatímco v tabulkách SDA je to dlouhodobě kolem 20😖. Dalším znakem je, že vytěsnily z pozic dvojčata PSA, se kterými se dřív přetahovaly - dnes pravidelně končí s jasným předstihem před nimi (Fiat se ztrácí kdesi ve tmě a Seat si koncern zlikvidoval vlastní pílí). Na druhé straně je evidentní, že cee'd i i30 jsou ve druhé půlce generační životnosti, takže prodeje začnou postupně klesat. Jestli mi paměť slouží, přijde nová i30 v roce 2012 (tudíž i cee'd), čili to časově odpovídá. Plus ty prodeje budou klesat/stagnovat i proto, že prodávají rostoucí počet modelů v jiných segmentech: HKAG se celkem daří stabilizovat se v segmentu "terénních" (jak tomu říká SDA) a v posledním období se takhle zachytávají v "malých" (s i20, čeká se na nové Rio, které předchází příznivá pověst) a také v MPV (ani bych nečekal, že se ix20/Venga takhle ujmou). Pro ně je to příznivý vývoj, daří se jim rozkládat váhu prodejů rovnoměrněji do různých segmentů, nebýt závislí jen na prodejích jediného modelu. Je jasné, že jsou namlsaní, takže by se rádi výrazně zadrápli i ve střední třídě, která je vedle nižší střední a malých pro celkové (kusové) objemy prodejů rozhodující.
Když je řeč o Astře a Opelu, je zajímavé, že uvnitř GM dál pokračuje tendence vytlačit Opel na okraj coby problémovou regionální značku nebo ho dokonce prodat ([odkaz] ) . Zdá se, že profitovat by mohl buď VW nebo Číňani (ti jsou za každým rohem, žejo).
Když je řeč o Astře a Opelu, je zajímavé, že uvnitř GM dál pokračuje tendence vytlačit Opel na okraj coby problémovou regionální značku nebo ho dokonce prodat ([odkaz] ) . Zdá se, že profitovat by mohl buď VW nebo Číňani (ti jsou za každým rohem, žejo).
gratulace pro VW, jen v mém okolí přibyly dva Golfy 1.2 tsi s cenou do 400t. Astra se vyhoupla jen tento měsíc, asi se vrátí zase dolů, korejci ztrácí, ale je to asi opravdu přirozený vývoj již stárnoucích modelů-fl i30 navíc nebyl nijak zásadnější, přidané kw u základního motoru ceeda, zdá se má překvapivě pozitivní odezvu. Prodeje Loganu jasně ukazují kam už kupující v ČR nehodlají zajít.
Nejjednodušší je i30 a cee'd za 1-5/11 sečíst a porovnat se stejným obdobím 2010. Udělal jsem to podle tabulek SDA, zdejší počítání na ACZ mi uniká. Takže podle SDA loni i30+cee'd 3171 vozů, letos 2920, rozdíl -7,9%. Hlavní podíl na zhupu má Kia, protože proti loňsku spadla o víc než 500 kusů. Celkově to ale vypadá jako celkem normální klesající tendence se stárnutím modelů. Na druhé straně, ještě není konec roku - může to dopadnout nakonec hůř i líp.
češi asi začínají pomalu chápat, že existuje i něco jiného než octavia...i když tržní podíl je opravdu obrovský ještě...
stejně si však myslím, že co do velikosti a prostoru octavia prostě nemá konkurenci, prostor liftbacku a zavazedlník 550 litrů by jste u hatchbacku focusu nebo golfu hledali hodně těžko, to by si člověk musel připlatit o třídu větší passat či mondeo(i když ono octávia s lepší výbavou a motorem už cenově mondeu zdatně konkuruje, protože 1.4MPi a 1.6MPi je předpotopní motor pro důchodce...) než octávku s první relativně slušnou výbavou ambiente a se živým motorem 1.4TSi nebo 2.0 TDi tak už raději mondeo no...
i tak chápu lidi co si ji kupují, české, praktické a slušné auto, na firemní učely ideální, to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, kvalita jízdních vlastností, stylu a individuality...to už je mnohem horší a RS s L&K už cenami zasahují skoro do prémiového segmentu...
stejně si však myslím, že co do velikosti a prostoru octavia prostě nemá konkurenci, prostor liftbacku a zavazedlník 550 litrů by jste u hatchbacku focusu nebo golfu hledali hodně těžko, to by si člověk musel připlatit o třídu větší passat či mondeo(i když ono octávia s lepší výbavou a motorem už cenově mondeu zdatně konkuruje, protože 1.4MPi a 1.6MPi je předpotopní motor pro důchodce...) než octávku s první relativně slušnou výbavou ambiente a se živým motorem 1.4TSi nebo 2.0 TDi tak už raději mondeo no...
i tak chápu lidi co si ji kupují, české, praktické a slušné auto, na firemní učely ideální, to můžu z vlastní zkušenosti potvrdit, kvalita jízdních vlastností, stylu a individuality...to už je mnohem horší a RS s L&K už cenami zasahují skoro do prémiového segmentu...
Pokud potřebuješ 500l kufr, koupíš u většiny konkurence karosářskou verzi kombi. Rozhodně nemusíš chodit do střední třídy, probůh.
Ohledně prostoru konkurenci rozhodně má. A ano, Oktávka je u nás pro nefleetové zákazníky tak drahá, že cenově atakuje střední třídu. Gratuluji, objevil jsi Ameriku 😉
Ohledně prostoru konkurenci rozhodně má. A ano, Oktávka je u nás pro nefleetové zákazníky tak drahá, že cenově atakuje střední třídu. Gratuluji, objevil jsi Ameriku 😉
První tři místa jsou jasná. Octávie-Golf-Focus.Je vidět,že Česko je baštou VW+Škoda.Ale i mezi ostatními lze vybrat solidní vozy.Kupující se orientují na tuto produkci. :-! Jen tak dál . Tá trojice je velmi sympatická.A pro Astru jen slova chvály. :yes:
tak tak...je vidět že opel postavil konkurenceschopné auto nižší střední i střední třídy... 😄
přece jen astra předchozí generace a vectra byla proti konkurenci relativně bezbranná...bohužel...i když mě se design vecter i astry vždy líbil...
přece jen astra předchozí generace a vectra byla proti konkurenci relativně bezbranná...bohužel...i když mě se design vecter i astry vždy líbil...
Logan patří do nižší střední společně s A3, BMW1, Oktávií,...? 8-s
tak velikostně zjevně ano...ja v tom seděl v sedanu a auto je to relativně velké...o konkurenceschopnosti tu mluvit nemužeme...stačí se podívat do interiéru a na ceník no... 😄
Škoda resp. Volkswagen nejspíše začínají (alespoň u těch menších aut) doplácet na nehorázné příplatky za dieselové motory. Octavia mívala podíl "tédéíček" běžně přes 80% a teď ani ne 60. Je vidět, že i spousta firemních zákazníků nakonec raději zvolí některý ze skvělých malých motorů TSI.
takze pekne porade😒br />
1. audi
2. alfa
3. bmw
4. volvo
mercedes v tabulce nevidet, japonce a americany (u tech to ovsem nikoho neprekvapi) taky
zaver: alfa :yes😒br />
PS francouzi uz se prodavaji?
2. alfa
3. bmw
4. volvo
mercedes v tabulce nevidet, japonce a americany (u tech to ovsem nikoho neprekvapi) taky
zaver: alfa :yes😒br />
PS francouzi uz se prodavaji?
Konecne su focus golf a astra tam kde maju byt. Drzim vsetkym trom palce, nemecka technika je nemecka technika.
stejně se bojím že moje další auto bude na elektriku ....