Ekonomika
opel insignia a mercedes c... 😄 😄 😄 za percentuální pokles superbu taky :yes:
inovovane Cecko je velmi pekne a medak pekne ozil snad pojde cez nudne BMW aj v cechach
Pánové, nevíte někdo, jestli management Opelu ČR doznal nějakých změn? Neb poslední měsíce se nám Opel rozjíždí čím dál, tím více, jakoby se o něm u nás opět začalo mluvit 😄
to nevím, ale je dobře že se tu objevuje další stabilně silná značka která bude kokurovat skoromonopolu koncernu VW u nás... 😄 ford a frantíci s korejci na to zjevně zatím nestačí
Nu Ja jsem zvedav jak do tohoto promluvi do roka a do dne Korejci ...samosebou necekam zazraky, ale jsem hodne zvedavej.
korejci ještě okolo roku 2004 stavěli celkem nekonkurenceschopný auta...alespon pro evrospé značky...dnes už je to jinak a většina produktů jsou téměř vyrovnané evropskému subpremiovému mainstreamu ale za mnohem přijatelnější cenu, ja už jen čekám na den kdy korejci vyrobí auto lepší než evropa...to pak bude mela... 😄 protože korejci zlevnuji a zároven zlepšují...a evropa musí taky...
Nemůžu mluvit konrétně (nevzpomínám si na jména a datum), ale četl jsem nějaký článek, že ke změnám u Opelu opravdu došlo. Nové vedení i mělo za cíl reflektovat a poté vylepšit postavení na trhu.
K nejakym zmenam evidentne muselo dojst, petoze akurat tento tyzden som si pozeral rozpocty na marketingove aktivity za rok 2010 (len za SR) a Opel myslim ako jediny mal medzirocne navysenie rozpoctu. A dost obrovske. (Ostatni dokonca v dozvukoch krizy rozpocty viac alebo menej kratili.)
A vzhladom k tomu, ze v SR, ani v CR neposobi cez standardnu impotersku organizaciu (ma tu len reprezentacne kancelarie), ktora je pre cely stredoeuropsky region v Budapesti, doslo k nejakemu vyznamnejsiemu posunu tam.
Skor si ale myslim, ze vietor fuka hlavne z Russelsheimu a od GM, kde sa snazia sliapnut na plyn. Nezda sa mi totiz, ze zrazu a prave teraz by sa len tak nasli v Budapesti extra peniaze na velku ofenzivu. Naviac to iste s marketingovym rozpoctom sa minuly rok stalo v USA. Takze ten viditelny posun je zrejme sucastou nejakej vacsej strategie "noveho" GM.
A vzhladom k tomu, ze v SR, ani v CR neposobi cez standardnu impotersku organizaciu (ma tu len reprezentacne kancelarie), ktora je pre cely stredoeuropsky region v Budapesti, doslo k nejakemu vyznamnejsiemu posunu tam.
Skor si ale myslim, ze vietor fuka hlavne z Russelsheimu a od GM, kde sa snazia sliapnut na plyn. Nezda sa mi totiz, ze zrazu a prave teraz by sa len tak nasli v Budapesti extra peniaze na velku ofenzivu. Naviac to iste s marketingovym rozpoctom sa minuly rok stalo v USA. Takze ten viditelny posun je zrejme sucastou nejakej vacsej strategie "noveho" GM.
Možné je, že do těchto prodejů teprve přichází auta objednaná v rámci akce 24 hodin Opel. Ale osobně doufám, že se Opelu bude takhle dařit i nadále :yes:
Nemůžu říct, že je mi Opel nějak blízký, taky nerad slyším, že alespoň někdo bude konkurovat tomu proradnému koncernu a podobné výlevy, nicméně Opel by si zasloužil za ten pokrok co od doby Vecter a starých Aster prodělal, lepší výsledky... a hlavně tak nějak mě více asi bude těšit růst evropské značky než... asijské 😄
nevim, proc se treba mondeo porad cpe do stredni, kdyz ma delsi rozvor nez napr. A6, Latitude, 607 ;-\
na to jsem se nedávno taky ptal...Passat, Superb, Mondeo, Insignia atd...to vše by mělo být subpremiová vyšší střední 😄 ale ono to je střední...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
2843
tak nevím, co myslíš ?
2843
tak nevím, co myslíš ?
😄 - ne VÁŽNĚ! Mondeo je "typická" střední - byť nám povyrostlo trochu víc než je běžné. Auta rostou stejně rychle jako populace v pase a byť se občas 2 kategorie překrývají a rozvor je asi nejdůležitějším (nejmarkantnějším) údajem pro rozdělení do tříd, tak Mondeo bylo výrobcem konstruováno (zamýšleno) jako vůz střední třídy a A6 jako vyšší střední - howgh 😉
Trochu "problémek" je s Lancií, ale JÁ bych jí (jednoznačně) zařadila do nižší střední.
PS: A "pohádky" jako třeba že 508 je náhrada za 407 i 607 jsou opravdu JEN MARKETINGové "pohádky" (náhrada za 607 prostě momentálně NEní - bude MOŽNÁ na podvozku DS9 Metropolis, ale to se teprve uvidí, to je opravdu jen MOŽNÁ a 508 je prostě nástupce 407 - konec hlášení 😄
Pěkný den 😉
Trochu "problémek" je s Lancií, ale JÁ bych jí (jednoznačně) zařadila do nižší střední.
PS: A "pohádky" jako třeba že 508 je náhrada za 407 i 607 jsou opravdu JEN MARKETINGové "pohádky" (náhrada za 607 prostě momentálně NEní - bude MOŽNÁ na podvozku DS9 Metropolis, ale to se teprve uvidí, to je opravdu jen MOŽNÁ a 508 je prostě nástupce 407 - konec hlášení 😄
Pěkný den 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
S tou Lancií to trochu problémek JE, přesto to na "jednoznačnou" střední třídu NEvidím 😉
Motorová nabídka střední třídě až tak NEodpovídá (já ve střední ráda "s 6ti" - nebo v dnešní době ALESPOŇ něco jako 2.2 HDi 150 kW), výbava je "ála lancia" - to až tak NEní dáno střední třídou (prostě takové DS4) a vnitřní prostor NENí špatný to je tedy pravda, ale ...
UZNÁVÁM že Lancia Delta je kdesi MEZi Lybrou a Kappou, ale NIC víc = vůz střední třídy to NEní (je to "osobitá" a spíše PODceňovaná varianta v nižší střední - tedy dle MNE 😄
Motorová nabídka střední třídě až tak NEodpovídá (já ve střední ráda "s 6ti" - nebo v dnešní době ALESPOŇ něco jako 2.2 HDi 150 kW), výbava je "ála lancia" - to až tak NEní dáno střední třídou (prostě takové DS4) a vnitřní prostor NENí špatný to je tedy pravda, ale ...
UZNÁVÁM že Lancia Delta je kdesi MEZi Lybrou a Kappou, ale NIC víc = vůz střední třídy to NEní (je to "osobitá" a spíše PODceňovaná varianta v nižší střední - tedy dle MNE 😄
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ne vazne, ja vim ze je, ale k cemu si stanovujeme nejake tridy, kdyz podle nich auta pak nedelime ?
Ony "kategorie" jsou dány (stanoveny) DÁÁÁÁVNO a tehdy asi ještě tak "neřádil" marketing 😄
PS: A i dnes NENí až tak problém vůz do "své/správné" kategorie zařadit - ta Lancia je "totální" výjímka 😉
PSS: Prostě stačí trocha "celkového přehledu", rozvor, nádrž, také rozchod, určitě uchycení náprav, samozřejmě motory ... a pak už jen !trochu protřepat/promíchat" a JE TO 😄
PS: A i dnes NENí až tak problém vůz do "své/správné" kategorie zařadit - ta Lancia je "totální" výjímka 😉
PSS: Prostě stačí trocha "celkového přehledu", rozvor, nádrž, také rozchod, určitě uchycení náprav, samozřejmě motory ... a pak už jen !trochu protřepat/promíchat" a JE TO 😄
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prostě Mondeo je "normální" vůz STŘEDNí třídy. Že? 😄
PS: No a VELKÝ převis = VELKÝ zavazadelník 😉
PS: No a VELKÝ převis = VELKÝ zavazadelník 😉
ale no tak, a6 je nova posledniho pulroku, predchozi 4 roky snad tohle srovnani bylo naprosto relevantni a az za dva roky prijde nove mondeo, bude (jak spravne rikas) mit zase vetsi rozvor nez vozy o tridu vys - a to neokecas 😉
Příští Mondeo (skoro)URČITĚ NEbude mít větší rozvor 😉
Prostě jen v této generaci ho mělo NEJ ve střední třídě a v příští bude "jeden z největších" 😄
Prostě jen v této generaci ho mělo NEJ ve střední třídě a v příští bude "jeden z největších" 😄
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
😉 Opět očekávané výsledky. Je vidět,že lidé mají dobrý vkus a kupují velice dobré auta. Tá trojice je toho důkazem. :-!
inak insignia aj napriek tomu ze je 4ta za maj tak jej celkove pocty tvoria tretinu toho co mondeo, stvrtinu toho co passat a desatinu toho co superb
cize insignia je skor v predajnosti konkurent laguny a P508 ako mondea a passatu
inak P508 zatial pekne sa rozbieha :yes: