Ekonomika
Sleeper
0
Prosím, který hatchback nižší střední tířdy má na délku přes 4,5 m a rozvor 2,7 m?
Přejít do diskuze
Včera jsem se byl projet s Peugeoty na testujavyhraj. Zkoušel jsem 5008, 508SW (obyč. ne GT) a 308SW. Nejlépe se mi jelo s 508 SW i po docela úzkých a zatáčkovitých silničkách. Je to super auto, škoda jen, že pro rodinu se třemi dětmi je nepoužitelné.
Když já to už jinak asi NEumím (zvýrazňuji při psaní již "odvěků" VŽDY a VŠUDE a "lepší" to se mnou už asi NEbude 😉
[odkaz]
PS: Ano - URČITĚ je "mezi" - nicméně já bych jí přes určité "nadstandardy" ve třídě zařadila stále "jen" do nižší střední (i když... 😉
Pěkný den 😄
[odkaz]
PS: Ano - URČITĚ je "mezi" - nicméně já bych jí přes určité "nadstandardy" ve třídě zařadila stále "jen" do nižší střední (i když... 😉
Pěkný den 😄
Nu JÁ doufám že už moc NEporostou, že jsme tak trochu "na stropě" naznačuje svými novými modely třeba Mazda a doufám že i ostatní "se uklidní" 😉
2850 - 2808 = 42
2850 - 2912 = -62
Odpoved na tvoju kontrolnu otazku znie: rozvor Mondea ma blizsie k A4 (co je stredna trieda), nez k A6 (vyssia stredna).
2850 - 2912 = -62
Odpoved na tvoju kontrolnu otazku znie: rozvor Mondea ma blizsie k A4 (co je stredna trieda), nez k A6 (vyssia stredna).
Ja by som prvu trojicu nenazval "dobry vkus". Skor sa mi na jazyk tlaci vyraz "fleetove vozy".
😉 Opět očekávané výsledky. Je vidět,že lidé mají dobrý vkus a kupují velice dobré auta. Tá trojice je toho důkazem. :-!
Nemůžu říct, že je mi Opel nějak blízký, taky nerad slyším, že alespoň někdo bude konkurovat tomu proradnému koncernu a podobné výlevy, nicméně Opel by si zasloužil za ten pokrok co od doby Vecter a starých Aster prodělal, lepší výsledky... a hlavně tak nějak mě více asi bude těšit růst evropské značky než... asijské 😄
Příští Mondeo (skoro)URČITĚ NEbude mít větší rozvor 😉
Prostě jen v této generaci ho mělo NEJ ve střední třídě a v příští bude "jeden z největších" 😄
Prostě jen v této generaci ho mělo NEJ ve střední třídě a v příští bude "jeden z největších" 😄
Ony "kategorie" jsou dány (stanoveny) DÁÁÁÁVNO a tehdy asi ještě tak "neřádil" marketing 😄
PS: A i dnes NENí až tak problém vůz do "své/správné" kategorie zařadit - ta Lancia je "totální" výjímka 😉
PSS: Prostě stačí trocha "celkového přehledu", rozvor, nádrž, také rozchod, určitě uchycení náprav, samozřejmě motory ... a pak už jen !trochu protřepat/promíchat" a JE TO 😄
PS: A i dnes NENí až tak problém vůz do "své/správné" kategorie zařadit - ta Lancia je "totální" výjímka 😉
PSS: Prostě stačí trocha "celkového přehledu", rozvor, nádrž, také rozchod, určitě uchycení náprav, samozřejmě motory ... a pak už jen !trochu protřepat/promíchat" a JE TO 😄
Možné je, že do těchto prodejů teprve přichází auta objednaná v rámci akce 24 hodin Opel. Ale osobně doufám, že se Opelu bude takhle dařit i nadále :yes:
ne vazne, ja vim ze je, ale k cemu si stanovujeme nejake tridy, kdyz podle nich auta pak nedelime ?
ale no tak, a6 je nova posledniho pulroku, predchozi 4 roky snad tohle srovnani bylo naprosto relevantni a az za dva roky prijde nove mondeo, bude (jak spravne rikas) mit zase vetsi rozvor nez vozy o tridu vys - a to neokecas 😉
S tou Lancií to trochu problémek JE, přesto to na "jednoznačnou" střední třídu NEvidím 😉
Motorová nabídka střední třídě až tak NEodpovídá (já ve střední ráda "s 6ti" - nebo v dnešní době ALESPOŇ něco jako 2.2 HDi 150 kW), výbava je "ála lancia" - to až tak NEní dáno střední třídou (prostě takové DS4) a vnitřní prostor NENí špatný to je tedy pravda, ale ...
UZNÁVÁM že Lancia Delta je kdesi MEZi Lybrou a Kappou, ale NIC víc = vůz střední třídy to NEní (je to "osobitá" a spíše PODceňovaná varianta v nižší střední - tedy dle MNE 😄
Motorová nabídka střední třídě až tak NEodpovídá (já ve střední ráda "s 6ti" - nebo v dnešní době ALESPOŇ něco jako 2.2 HDi 150 kW), výbava je "ála lancia" - to až tak NEní dáno střední třídou (prostě takové DS4) a vnitřní prostor NENí špatný to je tedy pravda, ale ...
UZNÁVÁM že Lancia Delta je kdesi MEZi Lybrou a Kappou, ale NIC víc = vůz střední třídy to NEní (je to "osobitá" a spíše PODceňovaná varianta v nižší střední - tedy dle MNE 😄
Prostě Mondeo je "normální" vůz STŘEDNí třídy. Že? 😄
PS: No a VELKÝ převis = VELKÝ zavazadelník 😉
PS: No a VELKÝ převis = VELKÝ zavazadelník 😉
😄 - ne VÁŽNĚ! Mondeo je "typická" střední - byť nám povyrostlo trochu víc než je běžné. Auta rostou stejně rychle jako populace v pase a byť se občas 2 kategorie překrývají a rozvor je asi nejdůležitějším (nejmarkantnějším) údajem pro rozdělení do tříd, tak Mondeo bylo výrobcem konstruováno (zamýšleno) jako vůz střední třídy a A6 jako vyšší střední - howgh 😉
Trochu "problémek" je s Lancií, ale JÁ bych jí (jednoznačně) zařadila do nižší střední.
PS: A "pohádky" jako třeba že 508 je náhrada za 407 i 607 jsou opravdu JEN MARKETINGové "pohádky" (náhrada za 607 prostě momentálně NEní - bude MOŽNÁ na podvozku DS9 Metropolis, ale to se teprve uvidí, to je opravdu jen MOŽNÁ a 508 je prostě nástupce 407 - konec hlášení 😄
Pěkný den 😉
Trochu "problémek" je s Lancií, ale JÁ bych jí (jednoznačně) zařadila do nižší střední.
PS: A "pohádky" jako třeba že 508 je náhrada za 407 i 607 jsou opravdu JEN MARKETINGové "pohádky" (náhrada za 607 prostě momentálně NEní - bude MOŽNÁ na podvozku DS9 Metropolis, ale to se teprve uvidí, to je opravdu jen MOŽNÁ a 508 je prostě nástupce 407 - konec hlášení 😄
Pěkný den 😉
K nejakym zmenam evidentne muselo dojst, petoze akurat tento tyzden som si pozeral rozpocty na marketingove aktivity za rok 2010 (len za SR) a Opel myslim ako jediny mal medzirocne navysenie rozpoctu. A dost obrovske. (Ostatni dokonca v dozvukoch krizy rozpocty viac alebo menej kratili.)
A vzhladom k tomu, ze v SR, ani v CR neposobi cez standardnu impotersku organizaciu (ma tu len reprezentacne kancelarie), ktora je pre cely stredoeuropsky region v Budapesti, doslo k nejakemu vyznamnejsiemu posunu tam.
Skor si ale myslim, ze vietor fuka hlavne z Russelsheimu a od GM, kde sa snazia sliapnut na plyn. Nezda sa mi totiz, ze zrazu a prave teraz by sa len tak nasli v Budapesti extra peniaze na velku ofenzivu. Naviac to iste s marketingovym rozpoctom sa minuly rok stalo v USA. Takze ten viditelny posun je zrejme sucastou nejakej vacsej strategie "noveho" GM.
A vzhladom k tomu, ze v SR, ani v CR neposobi cez standardnu impotersku organizaciu (ma tu len reprezentacne kancelarie), ktora je pre cely stredoeuropsky region v Budapesti, doslo k nejakemu vyznamnejsiemu posunu tam.
Skor si ale myslim, ze vietor fuka hlavne z Russelsheimu a od GM, kde sa snazia sliapnut na plyn. Nezda sa mi totiz, ze zrazu a prave teraz by sa len tak nasli v Budapesti extra peniaze na velku ofenzivu. Naviac to iste s marketingovym rozpoctom sa minuly rok stalo v USA. Takze ten viditelny posun je zrejme sucastou nejakej vacsej strategie "noveho" GM.
na to jsem se nedávno taky ptal...Passat, Superb, Mondeo, Insignia atd...to vše by mělo být subpremiová vyšší střední 😄 ale ono to je střední...
nevim, proc se treba mondeo porad cpe do stredni, kdyz ma delsi rozvor nez napr. A6, Latitude, 607 ;-\
Nemůžu mluvit konrétně (nevzpomínám si na jména a datum), ale četl jsem nějaký článek, že ke změnám u Opelu opravdu došlo. Nové vedení i mělo za cíl reflektovat a poté vylepšit postavení na trhu.
korejci ještě okolo roku 2004 stavěli celkem nekonkurenceschopný auta...alespon pro evrospé značky...dnes už je to jinak a většina produktů jsou téměř vyrovnané evropskému subpremiovému mainstreamu ale za mnohem přijatelnější cenu, ja už jen čekám na den kdy korejci vyrobí auto lepší než evropa...to pak bude mela... 😄 protože korejci zlevnuji a zároven zlepšují...a evropa musí taky...
Nu Ja jsem zvedav jak do tohoto promluvi do roka a do dne Korejci ...samosebou necekam zazraky, ale jsem hodne zvedavej.
Že by konečně mercedes předběhl BMW v prodejnosti? Třeba se jim ta reklama na mýty a fakta povedla...ale facelift C-klasse se fakt povedl! :yes:
to nevím, ale je dobře že se tu objevuje další stabilně silná značka která bude kokurovat skoromonopolu koncernu VW u nás... 😄 ford a frantíci s korejci na to zjevně zatím nestačí
Pánové, nevíte někdo, jestli management Opelu ČR doznal nějakých změn? Neb poslední měsíce se nám Opel rozjíždí čím dál, tím více, jakoby se o něm u nás opět začalo mluvit 😄
doufejme...zatím je z premiové trojice průběžně nejhorší...tak snad se to změní... 😄 3ka se mi taky líbí...ale prodejnost A4 nechápu...
inovovane Cecko je velmi pekne a medak pekne ozil snad pojde cez nudne BMW aj v cechach
to je asi redakcny vtip, len nemame 1 april >😁 tak neviem co tym sleduju :no😒br />
inak insignia aj napriek tomu ze je 4ta za maj tak jej celkove pocty tvoria tretinu toho co mondeo, stvrtinu toho co passat a desatinu toho co superb
cize insignia je skor v predajnosti konkurent laguny a P508 ako mondea a passatu
inak P508 zatial pekne sa rozbieha :yes:
inak insignia aj napriek tomu ze je 4ta za maj tak jej celkove pocty tvoria tretinu toho co mondeo, stvrtinu toho co passat a desatinu toho co superb
cize insignia je skor v predajnosti konkurent laguny a P508 ako mondea a passatu
inak P508 zatial pekne sa rozbieha :yes: