Ekonomika
Zajimalo by mne, co za podobnym ucuknutim od tohoto kontraktu ze strany Renault-Nissan je. Ze by chtel Renault definitivne e😜andovat v US sam? Sice se o tom uz nejakou dobu mluvi, ale prijde mi to jako spise sebevrazedny pokus nez cokoliv jineho. Prumerny americky zakaznik je celkem konzervativni, na design zas tolik neda a kdyz uz, tak na trhu uz je par znacek, ktere v mainstreamu krome designu nabidnou i neco navic, treba kvalitu (Scion etc.). Ted k Samovi miri jeste ke vsemu Ital a ten ma aspon na cem stavet (ikdyz Chrysler neni svetvico, tak pocetnou skupinu zakazniku, byt stale se zmensujici, ma).
Byla to uměle vytvořená značka, která měla konkurovat japosnkým autům - nemá žádnou historii, není to žádná tradiční značka a její současné výrobky, sou bud přímo Opely, nebo na podovozkové platformě Opel.
Saturn měli zrušit už dávno, místo něj radši měli zachoval Pontiac či Oldsmobile.
Saturn měli zrušit už dávno, místo něj radši měli zachoval Pontiac či Oldsmobile.
Poměr kooperací Saturnu
Saturn-Opel 1:1 (sky jako GT a Astra jako Astra)
Saturn-Chevy 0:2 (Malibu jako Aura a Traverse jako Outlook)
Saturn-Daewoo 1:1 (Sky jako G2X a Windstorm jako Vue)
Saturn-Pontiac 1:0 (Sky jako Solstice)
Saturn 😲statní 3:4 😉