Ekonomika
Máš pravdu. :yes: Ale být to na mně, zrušil bych americké značky všechny. >😁 Teda snad s výjimkou Fordu.
Byla to uměle vytvořená značka, která měla konkurovat japosnkým autům - nemá žádnou historii, není to žádná tradiční značka a její současné výrobky, sou bud přímo Opely, nebo na podovozkové platformě Opel.
Saturn měli zrušit už dávno, místo něj radši měli zachoval Pontiac či Oldsmobile.
Saturn měli zrušit už dávno, místo něj radši měli zachoval Pontiac či Oldsmobile.
A jeste me napada, ze po Saturnu neskoci "novy Opel" vlastneny Magnou a Ivanem, kdyz jsou to stejne vsechno Oply? Meli by distribucni sit v US za hubku ...
Zajimalo by mne, co za podobnym ucuknutim od tohoto kontraktu ze strany Renault-Nissan je. Ze by chtel Renault definitivne e😜andovat v US sam? Sice se o tom uz nejakou dobu mluvi, ale prijde mi to jako spise sebevrazedny pokus nez cokoliv jineho. Prumerny americky zakaznik je celkem konzervativni, na design zas tolik neda a kdyz uz, tak na trhu uz je par znacek, ktere v mainstreamu krome designu nabidnou i neco navic, treba kvalitu (Scion etc.). Ted k Samovi miri jeste ke vsemu Ital a ten ma aspon na cem stavet (ikdyz Chrysler neni svetvico, tak pocetnou skupinu zakazniku, byt stale se zmensujici, ma).
Ano, ano, je tam viacej Opel modelov..toto robili poslednych par rokov- Opel je pre Anglicko je Vauxhall a pre USA Saturn. Je tam este Aura(Vectra) a Sky(Opel GT) okrem dvoch hore spomenutych..ale aj tak...mna Saturn nikdy neoslovoval..takze mi je to celkom jedno...len nech Chevy pokracuje v symp. ludovych modeloch pre USA a EU. Cadillac je super. A v poslednej dobe aj Buick zacina fakt ukazovat veci hodne konkurencie Lexusom a Mercedesom.
No a zmiňované Vue je zase Daewoo Winstorm MAXX (v Evropě se prodává jako Opel Antara).
Poměr kooperací Saturnu
Saturn-Opel 1:1 (sky jako GT a Astra jako Astra)
Saturn-Chevy 0:2 (Malibu jako Aura a Traverse jako Outlook)
Saturn-Daewoo 1:1 (Sky jako G2X a Windstorm jako Vue)
Saturn-Pontiac 1:0 (Sky jako Solstice)
Saturn 😲statní 3:4 😉