Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v květnu 2011: Nejprodávanější automobily vyšší střední třídy

38 komentářů

jasný je to pořád po kusech...ale 9-5ce věřím na 20-25 kusů v roce...po tom co se opět rozběhne výroba..by to nemusel být tak velký problém...trošku marketingu a větší sít by taky mohla být... 😄
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
jj, 9-5 na to má. Obzvlášť na kombík jsou lidi natěšený. Ale všechno závisí na běžící výrobě samozřejmě.
krataxxx
😄 Audi je audi 😄 :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
29 kusů audi A7 je moc pěkný číslo. Pro mě jedno z nejhezčích aut na silnicích vůbec. Takže jsem moc rád že je zase budu potkávat o něco více. :yes:
Vasut74
Stejne je vytecne jak je design zalezitost individualniho nazoru - A7 dle meho jedno z nejotresnejsich aut co se da potkat (ta naprosto disproporcni zad to korunuje) - co je zarazejici je pocet CLS - ze by se v cislech jeste nestacila projevit generacni obmena ?
A7 je hodně nepovedená parodie na CLS...který je opravdu nádherný stroj...to i mnohem levnější passat CC je veskrze krásnější a vyváženější auto...A7 bych si nekoupil: za A) je to audi za B) vedle nového CLS vypadá jako předražený neforemný plagiát... 😄
Avatar - white label
white label
Jaký plagiát? Zajdi si k očnímu. Ty auta mají zcela odlišnou designovou filosofii, jediné co mají společné je třída a fakt, že se jedná o tzv. "vícedveřová" kupé... A7 je designově jasně inspirována někdejší Audi 100 coupé S: [odkaz]
webpaja
Při osobním srovnání mezi A7 a CLS musím změnit názor...M-B je jak v interiéru tak hlavně v exteriéru natolik sošné a vyjímečné oproti Audi až mě to zarazilo.
Jistě každý má svůj styl, ale v tomto případě mi vychází jako jednoznačný vítěz švábský vůz.
tak tak...pod tohle se podepíšu...konečně jsem v Karlových Varech jednoho krasavce ze Stuttgardu potkal(na parkovišti u GH Pupp) a musím říct že vypadá ještě úchvatněji než na fotce...opravdu dokonalé...nemohl jsem se vynadívat...
GTI
Ano, s tím je nutno souhlasit, ani po kotníky. A7 je "nepodarok", tedy především v zádi, to je dílo k nekoukání... Přitom A5 sportback sedí jak prnahr. U A7 je negativem ten lehký náznak liftbackovského hrbu. Příliš dlouhá, těžka záď.
webpaja
Přesně, obrovský rozdíl mezi krásnou A5 a A7. U ní wowww efekt velmi brzo vyprchal.
Avatar - Righ
Righ
Moje dojmy jsou presne opacny - "a sedma" v mych ocich CLS designove suverene prokonava. CLS je prezdobeny a prekombinovany, vidim na nem upornou snahu delat jakysi umelecky dojem, coz se mu podle me prave pro tu okazalou samoucelnost jeho tvaru nedari. Kdyz k tomu pripoctu rozplizly, azijsky "velrybi" zadni svetla, vychazi mi vysledek, ktery zaostava nejen za A7, ale i za predchozi "britskou" generaci. Nemuzu rict, ze by se mne soucasny CLS vyslovene nelibilo, ale takovy zazrak jako vetsina diskuteru v nem rozhodne nevidim.

Naproti tomu A7 je dokonalou esenci sportovne-technickyho audi designu, navic vysperkovanyho nesmirne originalne tvarovanou zadi odkazujici na fastbacky 60. a 70. let. Zadna radoby libiva krivka navic, pouze par fantastickych linek vytvarejicich dojem precizniho a silnyho high-tech stroje. Nejde pritom jenom o fantastickou zad - i prid a celej profil vytvari dojem dokonalyho mixu fukcionalisticky jednoduchosti, agresivity a elegance. Vzdycky me v realu zaskoci, jak je A7 z kazdyho uhlu odlisna od vsech ostatnich modelu Audi (to je velky rozdil proti nekterym dojmum z fotek). Obrys kapoty, celniho skla a nekonecne dlouhy, pozvolna padajici strechy by mohli v Ingolstadtu klidne zaramovat a vystavovat v galerii.

O interieru se ani nema smysl bavit, lip uz to zkratka nejde. Nedavno jsem tu v jiny souvislosti psal, ze jsem v tyhle tride vybral 5-er (nakonec s V6 😄 ), ale nemam problem uznat, ze v interieru je az za A6/A7. Krome vyssi urovne materialu (subjektivne) pro Audi hraje i podstatne vetsi vzdusnost.

Takze palec pro A7, protoze hezci auto se mimo exklusiv segment neprodava. 😉 :yes:
webpaja
Jojo, ceny jsou nízko 😉 525d? S A6 nesouhlasím, materiály na stejné úrovni a vyšší palubka BMW mi nevadí, jinak vzadu srovnatelné.

CLS naživo je úplně jiná káva, A7 působí jako pouhý derivát A6 a to jí škodí.
Avatar - Righ
Righ
Design je zkratka vec subjektivni, nazor na souboj A7 vs. CLS ti samozrejme neberu, lec ja ten svuj taky menit nehodlam. 😄 S tou vzdusnosti interieru je to vsak hotova vec, v A6 ses jak na kapitanskym mustku a mas perfektni prehled, 5-er holt hraje na "sportovni notu" a vice obestaveny misto ridice. Ale nedela to spatne, to si rozhodne nemyslim, posun od E60ky je fantastickej.

PS: Jo, 525d.
webpaja
Ani bych na změnu názoru netlačil 😉

525d je výbornej kompromis a M-B ani Audi na něj nemají řádnou odpověď. E250CDI je rachotář, jinak jede pěkně a po zkušenostech s tramvajozním projevem motoru s Multitronicem není co řešit. I ve smyslu FWD 😉 .

Jediný, kdo může nabídnout adekvátní samet je základní XF a to jen do srpna, nebo skladovky, pak základní 3,0d končí 😉
Avatar - jazva
jazva
A7 na ceste prakticky nevidím a de facto ani A4 Allroad. Ale za to CLS sa objavuje stále častejšie a častejšie. A je to kára čo sa len tak nevidí. Už sa teším na jazdu... :yes:
Avatar - white label
white label
Nevím jak u vás na Slovensku, ale tady potkávám A7 i A4 Allroad nesrovnatelně častěji, než nové CLS, čemuž odpovídají i prodeje nejen v této tabulce...
Avatar - jazva
jazva
No ja som videl novú A7 asi 2x, A4 Allroad 1x(!!!) a CLS stretám skoro denne... Ale je dosť možné že si Audi proste nevšímam. Aj keď ruku do ohňa za to nedám 😉
Avatar - white label
white label
Jaké jsou prodeje těchto vozů na Slovensku taky netuším... 😄
Avatar - jazva
jazva
Máj 2011SR: A4 Allroad + Avant 12ks, A7 5ks, MB CLS 7ks

Celkovo 1-5/2011: A4 All+Avant 50ks, A7 39ks, MB CSL 31ks

Takže si asi tie A7čky proste nevšímam. Ale za A4Allroad si stojím 😉
dederon00
vedie bmw, ale na obrazkoch je dopodrobna rozpitvane audi😊 môze mi tento fakt niekto racionalne vysvetlit? >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tentokrát zaplatilo BMW víc. Jednoduché vysvětlení. To se tady na auto.cz děje často.
Sleeper
Máte pro své tvrzení nějaký důkaz?
Sleeper
Možná je to proto, aby se nám neopakovaly každý měsíc stejné galerie. Já jsem ji ovšem nevybíral 😄
salatos
tiez ma tato nelogickost zaujala... ono je to vobec nestranny a netendencny clanok, ved BMW isto vedie len kvoli tym "korekturam loňských počtů BMW" :-!
Sleeper
Ty korektury se vztahují k loňským počtům a k s nimi souvisejícímu meziročnímu srovnání, které v přehledu uvádím. S letošním rokem nemají mnoho společného, takže určitě aktuální výsledky nijak neovlivňují. Mimochodem, nevymýšlím si je já, ale Sdružení dovozců automobilů. Takže nějaké rýpání do nadržování automobilkám rozhodně není na místě. Děkuji za pochopení.
salatos
O tom ze ide o info z nejakeho zdroja, nepochybujem, ale ako citatel mam z prveho odseku subjektivne pocit, ze sa jedna o nejake upravy (falsovanie?) vysledkov. Laik tomu totiz nerozumie a nevie co tym je myslene>
"Celý trh meziročně mírně získal, a to 5,3 %. Loni bylo nově zaregistrováno 227 vozů vyšší střední třídy, letos 239, tedy o 12 více. Do přehledu byly znovu započteny korektury loňských počtů BMW řady 5"

fotky su ale vlozene Vami 😉 Neviem preco by dole v galerii nemohli byt oba veduce vozy, ci kludne cela prva trojka. Ak niekto videl len nadpis clanku a vedla Audi, mylne si mysli ze A6 predala najviac v triede. A to nie je OK :no:
Sleeper
Salatosi: Už jsem tu v jednom příspěvku psal, že jsem žádné fotky nevkládal a ani nikomu nepsal, co má do galerie dát, takže pláčete bohužel na špatném hrobě. Korektury jsou v případě SDA běžná věc. Stačí se podívat na jejich stránky - www.sda-cia.cz. Doporučuji zejména tuto sekci [odkaz] Doufám, že konečně pochopíte, že používáte možná příliš ostrá slova 😄
Sleeper
Ještě jednou: [odkaz]
salatos
Ano, ja Vam verim a nenamietam. Zverejnene informacie su z sda-cia.cz. To ale nic nemeni na tom, ze priemernemu citatelovi auto.cz nie je z prveho odseku jasne o co sa jedna. Mozno je to bezna prax, ale kto sa nehybe v tejto brandzi, nevie co to presne znamena. Vidi len nejaku infomraciu, ze sa "upravovali" cisla u BMW. V akom smere, s akym dopadom na celkove poradie, ako vyznamne to je, to uz nikto netusi a teda to vytvara mozno zbytocnu pochybnost. To je to, na co som chcel upozornit.

No a k obrazkom: z Vasej reakcie a podpisu pod clankom som pochopil ze ste autor. Mal som dojem ze autor clanku je ten, kto urcuje obrazky ktore sa v nom budu nachadzat. Ak nie, potom sice placem na nespravnom hrobe ako pisete, no malo by byt vo Vasom zaujme mat nad tym kontrolu. V opacnom pripade totiz z pohladu citatela je to Vasa chyba. Mne je jedno ci to tam dal korektor, alebo grafik, podpisany ste pod tym Vy! A ak bude clanok o lepsom predaji A6, nebude hadam na fotkach BMW 5, ci ano?

Takze, ak je to cele sposobene nespravnou internou okmunikaciou, OK, uznavam. Je to ale nieco, co nevrha na Vas ako autora dobre svetlo a mali by ste sa snazit to napravit.... to je aspon moj nazor
Sleeper
Já se nechci o těch úpravách příliš rozepisovat, protože se týkají loňských čísel a nikoli letošních - a popisuji aktuální výsledky. Jen na to upozorňuji, přijde mi to fér. Loni totiž pětka vítězila dosti přesvědčivě - a nakonec přišly v říjnu korektury a bylo po vedení.

Fotogalerie BMW 5 byla pod dubnovým článkem - [odkaz] V březnu jste tam měl nové CLS [odkaz] V únoru byla znovu pětka: [odkaz] a v lednu jabysmet: [odkaz] Doufám, že už chápete, proč je pod tímto článkem galerie Audi A6 - aby se pořád neopakovalo pětkové BMW.
salatos
pravda, ale kto si ma pamatat, co bolo pod clankom pred mesiacom? 😉 Moj nazor je, ze by bolo lepsie mat pod clankom galeriu viacerych automobilov z poradia, nie len jedneho. Rad si tam kuknem ako BMW, tak Audi ci Renault...
Umiestnovat tam vzdy len jeden model a v tak velkej galerii mi pride zvlastne. To je ako keby pod clankom k preteku v LeMans bola galeria druheh👋tretieho v poradi a o prvom nic. Audi nezobrazime, lebo vyhrali v 2010, 2009, 2008...atd, tak aby to bolo zaujimave, pridame tento rok len fotky trebars Mercedesu ;-/ Uznajte, ze to by asi nebolo OK.
No a predaj vozidiel je tiez nieco ako preteky na dlhu trat vyhodnocovane raz mesacne/kvartalne. Preto vitazstvo, ci aspon slusne umiestnenie, je pre kazdeho nieco na co moze byt hrdy.... napr aj taky skokan ako Latitude by si zasluzil fotku.
Sleeper
Vaše srovnání s 24 hodinami Le Mans je hodně přitažené za vlasy, promiňte.
Avatar - Guess
Guess
souhlasím.. CLS je o něco pohlednější, ale A7čka na živo není taky špatná! 😉

a pak je tu další věc k posuzovaní a to je interier vozu.. tady se myslím všichni schodneme.. :yes:
Avatar - Righ
Righ
Je videt, ze nastup v prodejnosti 5-er nebyl obvyklym dusledkem uvedeni novy generace, ale ze je postavenej na jednoduse mimoradnym voze, kterej dlouhobe udrzi mnichovskym vyznamnejsi podil na nasem trhu. Zvlast v nizsich verzich je to doslova terno, verim, ze do nich presedla rada tech, kteri do ted jezdili vyssi konfigurace premiovy stredni tridy.

Je pritom evidentni, ze do cela tabulek prodejnosti se nicmene posune Audi, a to hned jak se rozbehnou prodeje novyho kombiku a jeste nepredstavenyho Allroadu. Audi mimochodem tuhle tridu opanovalo uz dnes, staci si secist A6 s A7 a razem se i bavorak kouka na Audi s poradnym odstupem.

Pozitivne hodnotim treti misto Ecka, ktery se po zasluze belha za konkurenci. Je videt, ze Cesi daj na znacku MB mnohem min nez treba Nemci, jinak by prodeje v Nemecku vypadaly podobne.

Takze bravo BMW a Audi. :yes😒br />
P.S.: Tak Rencek dneska prodava ve vyssi stredni to, co Jaguar, Infiniti a Saab dohromady, kdo by to byl rekl. >😒]
karlitto00
:yes:
Avatar - white label
white label
Jj, shrnul jsi to i za mě... 😉 :yes:
Avatar - asfalt
asfalt
Renault Latitude mě mile překvapil, na silnici ho potkávám stále častěji. Vůbec bych se nedivil, kdyby byl do konce roku v první pětce ve vyšší střední. :yes: Gratulace Renaultu, Latitude je pravděpodobně trefa.