... (škoda) VYVINULA se mi MOC líbí :yes::-)
PS: Nemělo by náhodou mít něco společného se slovem VÝVOJ? ;-)
PPS: Ne VÁŽNĚ: Bude to Octavia konečně na "neostudném/odpovídajícím" rozvoru - tahle část je "v pořádku"
(plán vydávat jí "definitivně" za plnohodnotný vůz střední třídy (a Superb stejně definitivně za vůz VYŠŠí střední) mne ale "NEnadchl" ;-\
Pěkný den (já raději s "opravdovým" vozem střední třídy - a nemusí to nutně být jen Citroën C5 V6, i když... :-)
Co ti vadí na Škodovce, že má moderní podvozek, možnost DSG, 4x4, širokou škálu motorů,, přesnou šaltrpáku nebo dobře chodící spojku. Pravdou je, že Superb nemůže stát vedle C5, protože vypadá jak chudý příbuzný.
Ano, myslím že po reálném porovnání třeba s C5 by SUPERBu zákazníků trochu ubylo ;-) ale soupřem (v představách marketingu vw) C5 má být nikoliv Superb, ale tato Octavia! A Superb tak má být vozem VYŠŠí STŘEDNí :-)
Tak TOTO (a jen TOTO) "mi vadí" ;-)
Pěkný den :-)
To rozhodně MŮŽE - já jen že kdyby se VŠICHNi svezli (auto třeba na víkend měli), tak by se poměr prodejů možná maličko ZMĚNIL :-)
PS: Nicméně od příští generace budeme "oficiálně" srovnávat C5 a Octavii (uvidíme jak to bude cenově ;-)
Bylo by to rozhodně poctivější než dnes, kdy Škoda cpe Octavii stejně do střední a se Superbem pak neví co dělat. Dávalo by to i smysl a Škodu by to konečně postavilo na úroveň ostatních zavedených značek.
Myslím že VW potřebuje ochuzené verze Škody postavit vždy pod příbuzné z Vlkohradu: Fabia již je jasně pod Polem, chudobka A-entrymá být jasně pod Golfem, Octavia jasně pod Passatem a Superb nechtějí porovnávat s Passatem ale rádi by s produktem Audi. Celé je to vcelku dobře vymyšlené a mimo Česko to myslím i bude fungovat.
V Česku to bude ještě zajímavé.
Tak z pohledu VW je to logické. Superb se povedl, taky se pěkně prodloužil a jeho popularita je oproti Supu 1 nesrovnatelně větší. Aby toho mohly využít naplno a nekonkurovali si ve vlastních řadách, tak to udělají přesně jak jsi psal. A věřím, že nový S3 bude ještě o něco větší, aby se odlišil více od Passatu. Luxusní audi konkurovat tak úplně nebude, ale zase bude dost atraktivní na to, aby si získal zákazníky.
Spíš si myslím, že to bude fungovat hlavně u nás, než za hranicemi ČR. Tam si lidi nenechají nic namluvit o tom, že auto s rozvorem minivozu je vlastně střední třída. Doufám, že Octavii alespoň posadí na pořádný podvozek, aby tam taky konečně bylo místo.
Podle mě je v oktávce místa dost a v superbu až moooc :-) ..... Zase se potvrzuje, že my Češi jsme prostě nejlepší (šikulové) a čím déle žiju v zahraničí, tím si to více uvědomuju ....
Octavia je na šířku i podélně pro čtyři malá, jelikož musí na zádech vozit půlkubíkový batoh. I mnohá menší auta jsou uvnitř prostorově větší. A Superb? Hm, měl by umět už opravdu odvézt pět lidí, ale pořád to není ono...
Hele podélně není problém ani v O2 ani v S2, ovšem Škodovka se snaží zamaskovat malou šířku přidáním místa na délku. S2 je zoufale úzký auto a to i vpředu, kdo to kdy viděl aby si v autě vyšší třídy řidič neměl kam dát pravý koleno!
Pokud jezdíš ve 4, tak je asi dobré se porozhlédnout jinde, ale v nižší střední to budou rozdíly minimální ..... Pět lidí v autě, to už se moc často nevidí ... O víkendu jsme jeli v 5 z Mladých Buků do Broumova v Superbu a dalo se to :-)
Začal bych tím, že nejsi schopen dvakrát po sobě napsat správně sloveso "vyvíjet".
To, že skončil vývoj neznamená, že se vůz bude okamžitě prodávat. Vzhledem k obchodnímu úspěchu Octavie není ani velký tlak ze strany zákazníků na ukončení produkce stávajícího modelu.
Pokud sleduješ automotive déle, pak budeš velmi dobře vědět, že modelová obměnu přichází obecně u asijských výrobců dříve než u evropských.
To s tím vyvíjením a prodejem se ti nepovedlo. Už jen z toho důvodu, že i když už je auto v prodeji, vyvíjí se stále dál a opravují se chyby, které se nedořešily. Jestli si myslíš, že prodávané auto je bez chyb, tak si na omylu.
Navíc.. stará O II po faceliftu se prodává dál, vynaložené finance se vrací.. takže proč cpát do prodeje nový vůz...
Bude představená příští rok v září.Výroba bude zahájena ve 45KT/12.Bude větší než současná a ve výbavě bude barevnej Maxi-Dot,aut.parkovací assistent a ACC. :-!
Re: A tak jsme tu nevkusni chrastu "zpomalujici sip" drbli n
Hoši, řešíte tu kraviny. Symetricky umístěný světla - design jako A5 - odporný čelní pohled, to je jak když se tu baví partička kluků ze základky. Pro normálního člověka je podstatný kolik to bude žrát, jestli to nebude rezavět, jestli s tím nebudu každejch půl roku kvůli nějaký závadě v servise, jestli to vydrží 10 let fungovat, co stojí náhradní díly apod. Pokud Škodovka začne vyrábět bastly co se po 4 letech rozsypou, tak budu klidně jezdit i v ošklivým autě hlavně když v něm bude všechno fungovat.
Mám rád tyto bláboly z četky >:D:yes: Jako bonus k článku výživná diskuze, kdy nás adoranti korejských křápů přesvědčují, že ten ceed bude v nové generaci dříve než Octavia. >:D
Svatá pravda. Korejci umí, to se musí nechat. Ale místo radosti z toho, že Škoda nedopadla jako Seat, tak je to tu samej chytrolín. Já dokonce myslím, že Octávka bude v nový generaci SUV, protože ti blci ve škodovce si spletli superkrásnej a superskvělej Ceed, a místo něho zkopírovali starou generaci Sportage... >:D
Tak to že bude v nové generaci dříve něž octavia je dost dobře možné a i pravděpodobné. Navíc Octavia II je na trhu od roku 2004 a ceed od roku 2006. Octavia se ale i po té době prodává více než dobře, tak proč by pospíchali s novým modelem.
:-| Vypadá naprosto úžasně již 15 let a dalších 30 bude chrlená jen z malýma úpravama.Bude to takový český bestčájler,něco jako Beatle >:D >:D >:D >:D:yes:
Re: Jo jo kdo si musi jakoze udelat legraci klamstvem
Myslite si, ze "rozum" je tataz osoba jako byl DanielDesign/Look/507 atd.? Ja jsem docela na vahach, v nekterych ohledech jsou si tihle dva (a nebo jeden :-) ) dost podobni, v necem zase celkem odlisni. Ne ze by to bylo nejak zvlast dulezity, ale takhle nevim, jestli uz prosli diskuzi na ACZ dva nebo tri nefalsovany retardi (mineno skutecne jako diagnoza a nikoliv jako nadavka). >:-[]
Pánové! NEříkáte náhodou "oba TOTÉŽ"? ;-)
PS: Jestli má být v 45tém týdnu spuštěna výroba, tak to přece ZNAMENÁ že prodeje začnou v roce 2013, nebo? :-)
Viete prečo je tento portál tak úspešný? Áno, presne tak! Kvôli výživným diskusiám! Mimochodom, to bolo to, prečo som sa pred nejakým časom registroval aj ja. A aj napriek tomu, že som ho už dlhšiu dobu navštevoval. Ale tie diskusie, tie diskusie... No tak tie diskusie majú jednoducho čaro! >:D:yes:
Tobě musí někdo za ty tvoje ubohý kecy platit zlatem, protože jinak to není možný... ikdyž, dementů není nikdy dost. Ovšem málokterý si zaslouží prvenctví ;-)
Já teda nevím, ale myslím, že na psychiatrii se asi stravenky nepoužívají, tam má stravu ústavní. Jinak možná je jeho připuštění k internetu a možnost účastnit se diskuzí součástí nějakého typu léčby, nicméně doktoři by už měli jít do sebe - podle výsledků se efekt nedostavuje, doporučil bych tedy změnu - zákaz internetu, skotské střiky a svěrací kazajku.
Asi se ho občasným pouštěním na diskuze snaží začleňovat do společnosti. Mají ho tam určitě někde v izolaci ve vypolstrovaný bedně 2x2 metry a zkouší jeho reakce na okolní prostředí pomocí diskuzí. Zatím ale očekávám mají výsledky spíše negativní.
Stejně je mi ho líto....dovedeš si představit toho uslintanýho ubožáka v zaprděnejch trenýrkách, jak se potí nad klávesnicí (všimni si, že je částečně negramotnej, jeho věty a slova nedávají smysl) a pořád si myslí, jak se nás dotkne, jak nás urazí, jak nás naštve - no a ono pořád nic. To musí bejt život, kdyby sem hodil jméno a adresu, poslal bych mu složenkou deset euro, aby si něco koupil (třeba placatici rumu) a alepoň trochu si na chvíli rozjasnil tenn nízkej, úzkej a tmavej životní obzor....jsem zvědav, co sem ještě nepíše - mimochodem, Slovák to asi nebude. Že by cikorka v Kanadě? Styl tomu odpovídá......
Tak už ho nechte na pokoji. Vždyť to vypadá, že psaní do diskuze na auto.cz je jeho jediná radost v životě. Co my víme jaké má psychické nebo rodinné problémy? Třeba neměl rodiče, kteří by z něj vychovali emocionálně dospělou bytost. Každý nemůže mít takové štěstí. Pamatujte, i psychicky nevyrovnaní jedinci mají právo na život.
Vždy jak čtu diskuzi na auto.cz tak se trochy stydím, jak se každý do něj naváží. Nechte ho chudáka už na pokoji!
Presne tak, render pod clankem je jenom nepovedeny stylisticky cviceni na tema Vision D. Realnej vuz urcite pojede na podobny designovy vlne, ale nepochybne vyvazenejsim a v detailech propracovanejsim zpusobem. Temer shodna vizualizace se objevila v minulym AutoTIPu (c. 12/2011), kde byla i predstava grafiku o designu zadi, aplikujici prvky prave z Vision D na klasicky liftback. A nutno rict, ze to podle myho vypadalo skvele, jenom skoda, ze nemuzu nikde na netu najit sken prislusnyho obrazku.
ale hoši škodovácký nechtějte mi tvrdit, že to auto budete 2 roky testovat? Podle toho jaký i na první pohled patrný konstruktérský kixy se dostanou do sériový výroby jsem nabyl dojmu, že testování probíhá až na zákazníkovi. Jak jinak mi někdo vysvětlí, že se na O2 olupujou plasty, na 1,2 TSI zadírá regulace turba, na 1,2 HTP přeskakujou rozvoďáky a vaří olej. Krucifix to se přeci při tom testování muselo projevit, tak proč takový protypy pouštíte do sériový výroby, když se to 2 roky testuje?
Pokud tyhle závady platí obecně, tak můžeš být v klidu, protože v tom případě Škodovka logicky za "chvilku" zkrachuje. No řekni sám, kdo by to dál kupoval, zvlášť když si člověk uvědomí, že jiné značky se nekazí prakticky vůbec... ;-)
proč by měla logicky zkrachovat? Spousta lidí nesleduje dění ohledně aut do detailů, takže jim takovýhle informace unikají. Přečtou si jen marketingový letáky jednotlivejch dealerů a na základě toho si jdou auto koupit. Málo kdo se jde poptat po servisech jaký mají s tím autem zkušenosti a co se na nich sype. Ale abych neodbočoval, mě prostě není jasný co v tom vývoji dělaj, když vydaj auto s takovejma závažnejma nedostatkama po 2 letým testování? Vždyť si tím Škodovka akorát kazí dobrý jméno mezi zákazníkama, který si od dob favorita tak těžce budovala, tobě to přijde normální?
Jakože si řidič nevšimne, že se mu zadřelo turbo, přeskočil rozvoďák nebo odloupl lak??? 8-s
Kurňa, ta škodovka je křáp a ještě k tomu si pořídila jó nevšímavý řidiče! Ještěže jsou automobilky, kde si majitelé závad ihned všímají a se všemi se dělí o své zkušenosti... Avanti Fiat!!! >:-[]
To zjistí, ale až po koupi >:D Málokdo se o takové věci zajímá před koupí auta. Rozhodně jsem neřekl, že je Škodovka křáp, sám mám už druhou oktávku a jsem s ní spokojenej, jen mě mrzí, že to s kvalitou Škodovek jde posledních pár let dolu. A celkem zbytečně. Pak se tu píše o 2 letý testovací fázi. Když to testují 2 roky to se jim nestalo, že se jim zadřela na 1,2 TSI regulace turba? Nebo na Fabii nepřeskočil řetěz? Tam je to vůbec jednoduchý. Nemuseli nic upravovat jen dát prostě do povinnýho servisu jeho pravidelnou výměnu. Přijdou mi takový dětský problémy prostě naprosto nepochopitelný.
Zadírání turba je nějaká běžná závada? Nevím, ptám se, slyším to poprvé. Co vím, tak se právě během testování projevily problémy s chlazením, který se pořešily... TSI máme v rodině a zatím maximální spokojenost.
Ne přímo turba, ale regulace turba, nicméně výsledek je že to přestane fungovat, ale ano je to běžná závada u 1,2 TSI. Škodovka teď přemýšlí co s tím. Psalo se o tom dokonce nedávno ve Světě motorů. To je ale jeden z příkladů co mě zrovna napadnul, taky to může být třeba zatékání vody do kufru u S2 skrz Twin door. O problému se vědělo akorát se to pustilo do série a nápravný opatření, který to odstranilo se zavedlo až několik měsíců po startu sériový výroby. Prostě ostuda. Jiný automobilky jsou na tom ovšem bohužel podobně ;-\