Alfa Romeo pro letní měsíce letošního roku upravila ceník modelu Giulietta. Změny se týkají základní zážehové motorizace 1,4T. Ta je nyní až o 55.000,- Kč levnější.
S touhle cenou měli vstoupit na trh, marketingově je zajímavější, ale 400 papírů za základní model (i když velmi dobrý), je pořád pálka. Nehledě na to, že Megan tu je "už od" 250. Vím, že stejnou cenovou politiku nemůžu čekat od podstatně lepší Alfy, ale tady bude vždy víc lidí, kteří za auto vysypou třeba právě 300, ale 400 už dokupy nedají.
Audi že nemá problém s prodejností A1? Čteš ty vůbec zprávy? Vždyť samotný šéf Audi se vyjádřil, že jsou prodeje podstatně nižší než čekali a i výrobní linka vyrábí nad limit a na skladě je mnoho aut.
Viděl jsem tuhle cenu už před měsícem do Srby. Jako auternativa k BMW 1 nebo jinému bábovkovému autu (rozuměj povoz pro přítelkyni) to není špatné. Bohužel mé drahé se nelíbí :-)
V článku je uvedeno, že ve výbavě Distinctive je i dvojití koncovka výfuku, což ale není pravda. Dvojitá koncovka záleží na volbě motoru a ne výbavy. K 1,4T ji tak nelze získat
tak hlavně Giulietta asi octávce moc konkurovat nebude :-) sice cenově dost podobné ale charakterově naprosto odlišná auta...jinak řečeno kdo uvažuje o koupí octávky ani ve snu ho nenapadne koupit si alfu...a naopak...vyznavač alfy romeo si o škodárnách myslí své... :-)
400 hadrů za takhle stylové auto zvučného jména není moc...naopak je to moc pěkná nabídka...sice kufr a užitkovost octávky to nemá...ale to po tomhle autě asi nikdo chtít nebude...člověk co si tohle auto koupí obvykle jezdí do módních salonů a ne na chatu.. :-) a ten kufr mu na nákup v Pařížské stačit bude...
vzhladom k tomu, ze urcenie tychto vozidiel je uplne ine, tak octavia sa o svoje predaje bat nemusi. Neviem si predstavit, ze by som sa pri kupe rozhodoval medzi touto alfou a zaroven octaviou, resp. naopak ;-)