Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulietta: V červnu od 399.000,- Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Alfa Romeo pro letní měsíce letošního roku upravila ceník modelu Giulietta. Změny se týkají základní zážehové motorizace 1,4T. Ta je nyní až o 55.000,- Kč levnější.

Akční ceník Alfy Romeo Giulietta přináší snížení cen základní zážehové motorizace 1,4T (88 kW). Cena tohoto motoru ve spojení s prvním stupněm výbavy Progression se snížila ze 454.000,- Kč na 399.000,- Kč, což představuje slevu 55.000,- Kč.

K snížení ceny došlo i v případě kombinace motoru 1,4T (88 kW) s druhým stupněm výbavy Distinctive. Toto provedení Giulietty stálo podle standardního ceníku 499.000,- Kč. Nyní je nabízeno za 479.000,- Kč.

V případě ostatních zážehových i vznětových motorizací se ceny Alfy Romeo Giulietta nemění. Beze změn jsou i ceny příplatkové výbavy a paketů. Zákazníci na českém trhu tak mohou volit jeden ze tří zážehovým motorů s výkony od 88 kW (120 k) do 173 kW (235 k) nebo ze stejného počtu turbodieselů s výkony od 77 kW (105 k) do 125 kW (170 k).

Alfa Romeo Giulietta ve všech verzích spoléhá na šestistupňovou manuální převodovku. Později se ale dočká i dvouspojkové převodovky TCT (nejprve s motorem 1,4T MultiAir), která se od loňského roku dodává do menšího MiTa.

Základní výbava Progression představuje slušný standard. Nechybí šestice airbagů, stabilizační systém VDC včetně elektronického systému Q2 (náhrada samosvorného diferenciálu) a asistenta pro rozjezdy do kopce, aktivní opěrky hlavy vpředu, manuální klimatizace, rádio s CD přehrávačem, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, palubní počítač nebo systém Start&Stop.

Připlácet je ovšem potřeba za prvky jako kůží potažený volant (2.800,- Kč), tempomat (7.500,- Kč) nebo litá 16palcová kola (13.000,- Kč).

Nic z výše uvedeného nechybí ve verzi Distinctive. Ta dále přidává dvouzónovou klimatizaci s výdechy pro zadní sedadla, elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky a ovládání rádia na volantu. Estetickou stránku vylepšují chromované lišty kolem oken, bílé podsvícení budíků, dekor interiéru v hořčíkově šedé barvě a dvojitá koncovka výfuku.

Alfa Romeo Giulietta - ceny vznětových motorů na českém trhu
Motor1,6 JTDM 1052,0 JTDM 1402,0 JTDM 170
Převodovka6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]159819561956
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/4000103/3750125/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]280(320)/1750320 (350)/1500320(350)/1750
Max. rychlost [km/h]185205218
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,39,08,0
Komb. spotřeba [l/100 km]4,44,54,7
Pohotovostní hmotnost [kg]131013201320
Cena Progression [Kč]501.000,-554.000,--
Cena Distinctive [Kč]546.000,-599.000,-652.000,-

Nejvyšší verze Quadrifoglio Verde je určena výhradně pro motor 1750 TBi. Má navíc větší kotouče a červeně lakované brzdové třmeny, šedé kryty zpětných zrcátek se saténovým dekorem, nástavce prahů, sportovní snížený podvozek, kouřová skla zadních světel, zatmavená zadní okna, 17palcová kola, sportovní pedály a dekor palubní desky z kartáčovaného hliníku.

Bluetooth je společně s USB konektorem a hlasovým ovládáním součástí systému Blue&Me (+6.500,- Kč), společně s SD navigací tvoří paket Infotainment (+40.000,- Kč). Paket Premium 1 se skládá z natáčecích bi-xenonových světlometů, zadních parkovacích senzorů, samozatmívacího vnitřního zrcátka a elektricky sklopných vnějších zrcátek, stojí 23.000,- Kč. Premium 2 přidává ještě Blue&Me, dohromady za 26.000,- Kč.

Paket Sport 1 (+38.000,- Kč) změní vzhled verze Distinctive po vzoru Quadrifoglio Verde, dražší verze Sport 2 (+43.000,- Kč) pak vymění 17palcová kola za 18palcová.

Kromě toho lze jednotlivě připlácet za celou řadu komfortních a funkčních prvků výbavy i za luxusní výbavu jako je čalounění sedadel kůží (+30.000,- Kč), hi-fi systém Bose se subwooferem (+20.000,- Kč) nebo speciální lak 8C Competizione (+50.000,- Kč, běžný metalický lak +10.000,- Kč).

Alfa Romeo Giulietta - ceny zážehových motorů na českém trhu
Motor1,4T1,4T MultiAir1,4T MultiAir TCT1750 TBi
Převodovka6M6M6DS6M
Zdvihový objem [cm3]1368136813681742
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/5000125/5500125/5500173/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]206/1750230(250)/2500230(250)/2500300(340)/1900
Max. rychlost [km/h]195218218242
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,47,87,76,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,45,85,27,6
Pohotovostní hmotnost [kg]1280129013101320
Cena Progression [Kč]399.000,----
Cena Distinctive [Kč]479.000,-586.000,---
Cena Quadrifoglio [Kč]---716.000,-

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (16)
Avatar - Katikakus
25. 6. 2011 22:35
Re: Dobré, ale pořád málo
To vis, Josallitto narozdil od sefa Audi vidi v A1 "prodejni bestseller" - viz diskusi pod 100 000 ks vyrobenych (nikoliv prodanych) A1...
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 21:47
Re: Dobré, ale pořád málo
Audi že nemá problém s prodejností A1? Čteš ty vůbec zprávy? Vždyť samotný šéf Audi se vyjádřil, že jsou prodeje podstatně nižší než čekali a i výrobní linka vyrábí nad limit a na skladě je mnoho aut.
25. 6. 2011 21:42
Re: To je maso a octavka v Piici
vzhladom k tomu, ze urcenie tychto vozidiel je uplne ine, tak octavia sa o svoje predaje bat nemusi. Neviem si predstavit, ze by som sa pri kupe rozhodoval medzi touto alfou a zaroven octaviou, resp. naopak ;-)
25. 6. 2011 21:40
Re: To je maso a octavka v Piici
pripadne este o nieco lacnejsie
24. 6. 2011 15:34
Re: To je maso a octavka v Piici
Octavka tam bude až tehdy, kdy se začne prodávat "Giulietta Tour za 280 tis." ;-)