V dobe vzniku to bol najkrajsi europsky truck. Nadcasovy dizajn. Aj dnes je este asi najcharakteristickejsim truckom.
Special-line
0
I dnes je Magnum prostě nádhernej. A hlavně to musela být v té době pecka, tahač s rovnou podlahou kabiny.
italio
0
akorát je to problémové auto... :no:
Special-line
0
Chtěl jsem něco podobného napsat, že si myslím že důvod proč se moc Magnum nerozšířil je i tak trochu to že to je Renault, ale nemá relevantní info o spolehlivost i těchto strojů.
Klaudius
0
Moc sa nerozšíril? Mne sa naopak zdá, že ich stretávam docela dosť. A to jak sedlových ťahačov, tak trojnápravové valníky s prívesmi.
GS
0
Hele, kámo, provozaovla jsem mMagnumy od roku 2005, nevím ,v čem je problémové, ale pokud mu dáš to ,co chce a nespoléháš se, že to, co ti v servise napíšou je O.K. ale sám si to zkontroluješ, tak nevidím problém. Problém jsou české servisy, vyjma sevisu Malec ve Velkém Meziříčí.
A popos, pokud je šofér ho*ado, je problémové každé auto!
italio
0
Tak já si myslím, že jsem se o to auto staral hezky, ale co měsíc jsem neustále musel něco zpravovat...Samozřejmě, že šofér k tomu taky dopomohl, ale dobré auto to nebylo. Je ale třeba uznat, že ten magnum byl dobře řešený jak kabina, taki motorový prostor(asi počítali s častou opravou)
highwaypilot
0
Hlavně Renaultu pomohly motory a převodovky od Volva. Dál se mi líbí o hodně vylepšené jízdní vlastnosti od faceliftu roku 2008. Dneska to jsou kvalitní, bezproblémová auta. Co si nikdy neoblíbím, tak to je nástup do auta a pozice za volantem, která je oproti Scanii nebo Volvu katastrofální.
A popos, pokud je šofér ho*ado, je problémové každé auto!