Novinky
white label
0
Říkáš "vyšťavenej"..., no jestli si náhodou neměl tu "Hromadnou povwluci" spíš ty! >😁
Přejít do diskuze
To měl být pokus o vtip,ale jsem nějakej unavenej a vyšťavenej ... 😉 a "dneska mi ňák fory mi moc nejdou ... >😒]
Si to bereš zbytečně osobně..., přitom zrovna o tobě jsem vůbec nepsal, takže ani netuším jak si k tomu "došel"...? 😉 >😒]
bydlení už stojí, ale já to jenom platil, takže nic netahám a ani to neplánuji >😒]
ale kecy tipu "Megan není schopen udržet s přívěsem rovnou stopu"... no jo, kdybych to četl na Novinkách, ale prej to tvrdí rakouský automotoklub... Jestli oni s ním nevjeli do nějaké zatáčky a museli korigovat směr tím volantem :-!
ale kecy tipu "Megan není schopen udržet s přívěsem rovnou stopu"... no jo, kdybych to četl na Novinkách, ale prej to tvrdí rakouský automotoklub... Jestli oni s ním nevjeli do nějaké zatáčky a museli korigovat směr tím volantem :-!
si objednáváš 4x4 a zvýšený podvozek když chceš tahat vozík, odborníku 😉 Já myslel, že tobě stačí mít pod kapotou TDI a pak už nic není nemožné :-! >😒]
[odkaz]
Na to, že Golf Plus je jen jednou z variant na téma Golf, jsou jeho čísla v tabulce víc než slušný.
Na to, že Golf Plus je jen jednou z variant na téma Golf, jsou jeho čísla v tabulce víc než slušný.
Ona je zase lepší povedená evoluce, než zpackaná revoluce....
A Golf musí být v prvé řadě stále "Golf", jinak by to už ani nebyl "on"... 😉
A Golf musí být v prvé řadě stále "Golf", jinak by to už ani nebyl "on"... 😉
Pane Láník, tento článek mě donutil se zaregistrovat. Nezlobte se, ale věta "...Golfem Plus (mj. obchodně úspěšným modelem značky VW)." je pro mě favoritem na PR žvást roku. Když Golf Plus potkám v CZ, tak je to svátek a i při mé poslední cestě v DE jsem potkal (pokud se dobře pamatuji) 2ks. A to proti tomu autu nic nemam a podílel jsem se na jeho vývoji (přístrojovka).
Jedině snad v rámci demagogie PR by se dalo napsat, že je s přehledem neprodávanější v kategorii vozů s přídomkem "Plus" ...
Jo, a ještě tohle "a s 1,2 TDI (77 kW), který nahrazuje atmosférický 1,6 MPI.", to mi taky hlava nebere, nejspíš jste chtěl napsat 1,2 TSI... Holt, ne vždy se zadaří.
Jedině snad v rámci demagogie PR by se dalo napsat, že je s přehledem neprodávanější v kategorii vozů s přídomkem "Plus" ...
Jo, a ještě tohle "a s 1,2 TDI (77 kW), který nahrazuje atmosférický 1,6 MPI.", to mi taky hlava nebere, nejspíš jste chtěl napsat 1,2 TSI... Holt, ne vždy se zadaří.
Proč měnit koncepci auta, které je technikou, výbavou a prodeji na špičce třídy ?
Jen kvůli zdejším diskutérům ?
Jen kvůli zdejším diskutérům ?
Ja už chcem nového Golfa, ktorý už nebude odvarom predchádzajúceho, nebude preberať jeho diely ani dizajn, a založí novú éru automobilov Volkswagen. Konečne by mohli prísť s niečím úplne, ale úplne novým, po tých rokoch, patrilo by sa.
Tak vieš, ja keď som behal s vysielačkou okolo pásov zvarovne VW, z liniek schádzal ešte Golf III...roky letia, že človeku ani nepríde, aká je to už doba...
no prave ten volant je dosť nepodareny... podobne ako u GTI, R a inych novych VW je tenký a naviac úplne hladký v miestach kde sa má držať (trištvrte na tri) a naopak nezmyselne rozšírený a u niektorých modelov aj perforovaný v miestach , kde by sa vôbec držať nemal 8-s
Ne ne, teď budu mít novej techničák, co jsem ztratil a ještě za něj dostanu tak bůra + převod! Musím k němu teda nechat i lano 😉 Kdybych ho zprovoznil, tak i víc, ale na to nemám muňky. Na druhou stranu mě přes deset let sloužilo, tak mám takový ty výčitky a dostala ho tenkrát moje manželka k svátku.
To je fakt potom tak neprodejné... >😒]
...jak to tvoje "Uno", co už nikdo nechce ani za odvoz...? >😁
...jak to tvoje "Uno", co už nikdo nechce ani za odvoz...? >😁
Asi si před jízdou meješ pr.de.l od sazí, nebo používáš pouze white velour theplaky od asiatů.
To sa ti také potem stokrát vrátí... při dalším prodeju... >😁
A hlavně celé auto zafóliovať do oranžovéj (k vůliva bezpečnosti) fólie a až to budeš prodávať, tož ti nikdo neuvěří, že ten kočár v tej tmavej metli není funglovka... >😒]
A hlavně celé auto zafóliovať do oranžovéj (k vůliva bezpečnosti) fólie a až to budeš prodávať, tož ti nikdo neuvěří, že ten kočár v tej tmavej metli není funglovka... >😒]
Dost taky zachrání, když si připlatíš za kvalitní potahy a gumový koberečky přes originální velour 😉 >😁
No já jsem staromódní a používám zobrazení do stromu... hlavně že jsme se domluvili. Akorát že teď zase kvůli tomu není o čem diskutovat >😁
Ty mi, ty odborniku ukaz jine auto typu kombi nizsi stredni tridy, ktere ma verzi 4x4 a moznost objednat si jej ve verzi se zvysenym podvozkem... >😒]
No, mam 70 tis km (tedy rok stari) auto se svetlym, bezovym kozenym interierem a ze by se to nejak extra spinilo, tak to tedy ani ne.
Promiň, já myslel, že reaguješ na tu první část...když jsem si dal u tvé reakce "původní příspěvek" objevila se mi jen ta první část příspěvku, stejně jako teď..., klidně to zkus (pro zajímavost) taky...
Jinak souhlas... 😉
Jinak souhlas... 😉
"Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu." na toto reaguju a zásadně s tím nesouhlasím. Naopak marně vzpomínám, který současný kombík by byl "nesourodější" a elkově ze zadu podvnější...
U hatche bych s tím i souhlasil, v kontextu s korejským zadkem Méganu 5dv i bez výhrad >😁
U hatche bych s tím i souhlasil, v kontextu s korejským zadkem Méganu 5dv i bez výhrad >😁
Tuším, že Kuko staví nějaký bydlení, ale rozhodně nevypadá, že by někdy držel cihlu v ruce, takže asi tak... >😁 >😁
Tak já za autem vozík nikdy nevezl, takže mě osobně by to při nákupu auta nijak přímo nevlivnilo..., ale "chalupářů" v ČR potkávám celkem dost...
Chápu, že není nutné brát hodnocení rak. autoklubu jako nějakou normu, ale podobně nechápu, kde bereš jistotu, že je to naopak naprostý nesmysl... ;-\
Chápu, že není nutné brát hodnocení rak. autoklubu jako nějakou normu, ale podobně nechápu, kde bereš jistotu, že je to naopak naprostý nesmysl... ;-\
Ale to bylo myšleno na šestou generaci GOLFU jako takovou, nikoli na tento "mezigenerační" variant.
To že je zadní partie u tohoto Golfu (variant) "poněkud nesourodá" se "zbytkem" vozu, je věc celkem známá a zde mnohokrát diskutovaná...
😉
To že je zadní partie u tohoto Golfu (variant) "poněkud nesourodá" se "zbytkem" vozu, je věc celkem známá a zde mnohokrát diskutovaná...
😉
no jo, rakouský automotoklub, to budou asi odbornící co? Teda jestli skutečně napsali to co píšeš, tak si soudný člověk názor o jejich "názoru" už udělá.... ;-\
Hlavně aspoň kůži. Dneska jsem zrovna očumoval takový malý MG s beige a bylo mi ho líto. Vypadá to možná hezky, ale udržet se to prostě nedá. Taky jak máš trochu špinavý okna, tak se ti tam odráží třeba palubka.Chce to vyzkoušet a podívat se třeba po bazarech, jak to vypadá za pár let.
Tak to bych nesouhlasil - ty zadní světla (asi jako jediný na světě delší než širší) nepasovaly ani ke G5, k tomuto už vůbec. Je to takovej design ve stylu VW do Brazil...
Tak tu světlou klidně zkus..., ale např. pod džíny to chce aspoň třeba kus papíru 8-s 😉
...a na tu alfu už ti pak stačí "jen" trpělivost... :😉 😄
...a na tu alfu už ti pak stačí "jen" trpělivost... :😉 😄
No jo chlapci máte pravdu. Sám mám tmavý interiér. Ale stejně tu světlou jednou zkusím. Mám slabost pro světlý interiér a pro Alfu, ale ani jedno jsem zatím neměl odvahu koupit.
Objedná ho ten, co v tom nikdy nejezdí. Prodejce, aby na něj chytil nějakýho joudu v showroomu.
Slovo "slabost" tady sedí, neznám ale zatím nikoho, kdo by si tu "světlou" (v interiéru) objednal i "příště" zase znovu... 😉
>😁 :yes: Koukal jsem nyní ještě na snímky vnitřku, no to je žrádlo. Fantastické. To je takřka... "prémiovej kokpit", a to včetně volantu.
Dobrá zpráva..., nás potěší a ten "zbytek" tady (jasná většina), zas hezky od srdce..., pěkně n a s e r e... >😁
Kompaktní kombi od VW. Tím je řečeno vše. Kdo to ví, stojí ve frontě.
Mimochodem, v Rakousku provedl tamní autoklub test schopností kompaktů tahat za sebou přívěs. S přehledem byl první, jistě, Golf. Na druhém místě skončila Astra, třetí byl Focus, čtvrtý byl peugeot 308 a na posledním místě skončil... Mégane.
Golf zvítězil (cituji - Jasný vítěz) mj. i proto, že - díky asistentu jízdy a dobře dávkovatelné spojce byly rozjezdy i do kopce hračkou. ESP se stabilizátorem pro přívěsy mu zajistilo jasnou jízdní převahu.
Mégane skončil poslední - vůz nebyl podle testérů schopen udržet s přívěsem rovnou stopu, jízda vyžadovala neustálé korekce volantem. Nízká je i nosnost vozu jako takového, Kufr je prý velký, ovšem v praxi může převážet jen malou zátěž.
Zdroj - Hospodářské noviny 24.9.2009.
BRAVWO GOLF :yes:
Mimochodem, v Rakousku provedl tamní autoklub test schopností kompaktů tahat za sebou přívěs. S přehledem byl první, jistě, Golf. Na druhém místě skončila Astra, třetí byl Focus, čtvrtý byl peugeot 308 a na posledním místě skončil... Mégane.
Golf zvítězil (cituji - Jasný vítěz) mj. i proto, že - díky asistentu jízdy a dobře dávkovatelné spojce byly rozjezdy i do kopce hračkou. ESP se stabilizátorem pro přívěsy mu zajistilo jasnou jízdní převahu.
Mégane skončil poslední - vůz nebyl podle testérů schopen udržet s přívěsem rovnou stopu, jízda vyžadovala neustálé korekce volantem. Nízká je i nosnost vozu jako takového, Kufr je prý velký, ovšem v praxi může převážet jen malou zátěž.
Zdroj - Hospodářské noviny 24.9.2009.
BRAVWO GOLF :yes:
To je pravda, ale taky hlavně ta Klaudiova věta měla začínat: "Aj Golf 4 bol asi iba faceliftom trojky...", zvlášť pokud k tomu argumentoval trojkovým kabriem...
Motás dve veci dohromady.
Vtedajsí Golf Cabrio bol tehnicky stará generácia, z ktorej sa ani neplánoval nástupca. Kedze ale Cabrio prislo az v druhej polovici zivotnosti hatchbacku a zakrátko sa zacal vyrábat nový Golf, capli na kabriolet novú masku a pár features z aktuálneho Golfa, aby sa kabrio trochu podobalo aktuálnej verzii. Uz vtedy ale nik z VW netvrdil, ze je to nová generácia Golfu Cabrio.
Vtedajsí Golf Cabrio bol tehnicky stará generácia, z ktorej sa ani neplánoval nástupca. Kedze ale Cabrio prislo az v druhej polovici zivotnosti hatchbacku a zakrátko sa zacal vyrábat nový Golf, capli na kabriolet novú masku a pár features z aktuálneho Golfa, aby sa kabrio trochu podobalo aktuálnej verzii. Uz vtedy ale nik z VW netvrdil, ze je to nová generácia Golfu Cabrio.
Tenhle Golf variant je... "snad skoro úplně stejnej jak ten původní"... právě proto, že je to jen facelift (viz. nadpis) pouze 2 roky "starého" modelu... 😉
Aj Golf 5 bol asi iba faceliftom štvorky, ako si potom vysvetliť "obojaké" kabrio, ktoré malo prvky obidvoch generácií...
nikdo asi nemuze VW vycitat jak maj spatny marketing a prodeje apod. ale konkretne tenhle golf variant (nehlede na to, ze neni vubec spatnej) je snad skoro uplne stejnej jak ten puvodni >😁 dokonce ten zadek puvodniho byl o tu kapicku hezci 😄
nekomu to nevadi. a tech co jim to nevadi je spousta... nehlede na jeho kvality, ja radsi preferuju neco, co nema kazdej druhej "nemotorista". golfa totiz podle me nemuzete vybrat srdcem. pozor vsak - jeho kvality tim rozhodne nezpochybnuju !
nekomu to nevadi. a tech co jim to nevadi je spousta... nehlede na jeho kvality, ja radsi preferuju neco, co nema kazdej druhej "nemotorista". golfa totiz podle me nemuzete vybrat srdcem. pozor vsak - jeho kvality tim rozhodne nezpochybnuju !
Samozřejmě, že to nic nemění...navíc u variantu se jedná jen o facelift vlastně oficiálně, nebo by někomu připadala generační obměna už po dvou letech (u variantu) jako běžná praxe...?
Je bezpredmetné zaoberat sa PR kecami typu úplne nová generácia, dolezité je, ci je to auto lepsie ako predchodca, co Golf 6(5,5) urcite je.
To musí konkurenci pěkně *, když VW stačí udělat facelift a přesto je Golf s přehledem na špici segmentu. 😄
Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu.
Jinak ty zadní lampy jsou bomba, s přehledem nejhezčí kombík segmentu.
Ja zastávam rovnaký názor, ze súcasný Golf je iba facelift 5. generácie; najokatejsie je to práve na Variante, osobitne tu: [odkaz]
Kazdopádne je to len vec marketingu VW a pár ludí, ktorí sa tu toho vehementne drzia; to vela nemení na skutocnosti, ze tak Golf, ako i golf Variant je ak nie najlepsie, tak jedno z najlepsích áut, co si clovek v tejto triede moze kúpit, osobitne teraz, ked motory z mladsieho paleolitu idú na zaslúzený odpocinok a nastupujú malé TSIcka.
Kazdopádne je to len vec marketingu VW a pár ludí, ktorí sa tu toho vehementne drzia; to vela nemení na skutocnosti, ze tak Golf, ako i golf Variant je ak nie najlepsie, tak jedno z najlepsích áut, co si clovek v tejto triede moze kúpit, osobitne teraz, ked motory z mladsieho paleolitu idú na zaslúzený odpocinok a nastupujú malé TSIcka.
Kdyby to ti "chudáci" jen tušili, že nemají zcela novou generaci Golfu..., jistě by o takovém autě ani na chvíli neuvažovali... :😉 8-s
>😒]
>😒]