Novinky
Xawier
0
Letos není rok 2012!!! 😉 Letos se začne prodávat jen minivůz z koncernové rodiny new small family... Ideový nástupce Octávie Tour opravdu až příští rok 😄
Popular nebude vycházet z Pola Sedan, ale z Roomsteru. Ten má delší rozvor a kauzu Roomster RS si jistě pozorní pamatují... Jezdily takto verze Škoda i Seat. Ale není vyloučeno, že bude velmi brzo představeno i to Polo Sedan s ksichtem Fabie 😄
Kua jaká mezera?? Mezera mezi nižší třídů a nižší střední??? To je jako hledat mezeru mezi dvojků a dvaapůlků.
HŮŘ - my teď budeme "dělat", že Octavia je "plnohodnotná" STŘEDNí třída a tohle bude zástupce škodovky v nižší střední ;-\
PS: A Superb je tím pádem VYŠŠí střední třída (to jen abyste VĚDĚL 😄
PS: A Superb je tím pádem VYŠŠí střední třída (to jen abyste VĚDĚL 😄
A-entry nebude urcena k zaplneni nejaky tridni mezery - oktavka samozrejme dal zustane tam co vzdycky (tj. nizsi stredni), stejne tak jako Superb (stredni). A-entry je podle vseho nizkonakladovej model urcenej predevsim na vyplneni cenovy diry, kterou obsazujou auta jako Logan nebo Thalie. Zaroven je vysoce pravdepodobny, ze rozmerove na tom bude podobne jako vyse zmineny konkurenti, tj. nekde na spodnim okraji dnesni nizsi stredni.
MÝLÍTE se! Ona už současná Octavia (a vlastně i Superb) jsou trochu "tlačeny" výš, ale s příchodem příštích generací to tak bude už ZCELA. Octavia bude mít sice stále stejnou techniku, ale díky o něco delšímu rozvoru bude OPRAVDU presentována jako plnohodnotná střední třída (a Superb jako vyšší střední) - ohne legrace! ;-\
Tlaceny - netlaceny, oktavka je zkratka nizsi stredni, neb je stavena na platforme pro nizsi stredni a vzdycky byla. Tecka. Az VW najede na plne modularni system a platformy de facto prestanou existovat, bude ta kategorizace tezsi, neb se skoro vsechny tridy budou navzajem prolinat. Pak se muzem ridit treba rozvorem, delkou, tradici a nebo taky vubec nicim, coz by bylo vubec nejlepsi, neb v realu se jednotlivymi izolovanymi tridami zabyva malokdo a kazdy spis napric tridami kouka, jakou nejlepsi nabidku dostane za svoje penize.
Neco jinyho je skutecnost, ze Skodovka v podelnym smeru svoje auta protahuje o neco vic, nez je bezny, coz je u oktavky ve srovnani s tridni konkurenci jeste zdurazneny tim, ze temer jako jedina ma stupnovitou zad. Jako takova pak v zaplave hatchbacku pusobi dospeleji a reprezentativneji, coz u nekoho muze vyvolat mylnej dojem, ze je to nejaka podvyzivena stredni trida.
Osobne mimochodem nemam se skodovackou strategii "pul cisla navic" problem a nepovazuju ji za tlaceni se nekam, kam dotycny vozy nepatri. Navic v pripade Superbu naopak snahy o razeni do vyssi stredni, ktery byly slyset hlavne pri uvedeni prvni generace, zcela utichly (nakonec dneska jsou tihle strednetridni mastodonti v podstate normou - viz Mondeo nebo Insignie).
Neco jinyho je skutecnost, ze Skodovka v podelnym smeru svoje auta protahuje o neco vic, nez je bezny, coz je u oktavky ve srovnani s tridni konkurenci jeste zdurazneny tim, ze temer jako jedina ma stupnovitou zad. Jako takova pak v zaplave hatchbacku pusobi dospeleji a reprezentativneji, coz u nekoho muze vyvolat mylnej dojem, ze je to nejaka podvyzivena stredni trida.
Osobne mimochodem nemam se skodovackou strategii "pul cisla navic" problem a nepovazuju ji za tlaceni se nekam, kam dotycny vozy nepatri. Navic v pripade Superbu naopak snahy o razeni do vyssi stredni, ktery byly slyset hlavne pri uvedeni prvni generace, zcela utichly (nakonec dneska jsou tihle strednetridni mastodonti v podstate normou - viz Mondeo nebo Insignie).
Tak jsem na tu novou Skudku zvedav... pokud to bude mit slusnou cenu (a budeme doufat v bezpecnostni vybavu ve standardu soucasnosti) , tak myslim, ze by to u nas mohlo vypadat jako v turecku 😄 samej sedan 😄