Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vývoj?
| 30. 6. 2011 13:56
Nevyvíjeli tu káru v Rüsselsheimu? >:D
Vývoj?
| 30. 6. 2011 14:12
Tak on tusim Buick Regal je akorat preznackovana Insignie.... takze dily tu sou asi hodne podobny >:D
Avatar - Barrichello
Vývoj?
| 30. 6. 2011 16:08
Jenže tohle není Regal. To bylo vyvíjeno v USA pro potřeby amerického a čínského trhu...

Každopádně vylepšený motor, to je pozitivní zpráva...
Ještě nástupce Lucerne to chce...
Vývoj?
| 30. 6. 2011 16:37
Tak umim cist abych vedel ze to neni regal..... a tvar je taky uplne jinej...
Ale v interieru je pouzitejch dost veci z Opelu :)precejen GM je GM...
Vývoj?
| 30. 6. 2011 16:59
Lucerne si už o nástupce pomalu řiká, ale jinak musim souhlasit spíš s Vencatorem...Buick už je v dnešní době propojenej s Oplem víc, než jakákoliv značka z GM (což neni vůbec špatně). Její podvozky, interiéry atd. (dá se říct všechno krom motorů) jsou s Oplem téměř identický. Nj, zkrátka globalizace, globalizace, globalizace... :-)
Avatar - Barrichello
Vývoj?
| 1. 7. 2011 08:11
ono už to bylo dávno celý propojený, stačí si vzpomenou na takovej Cadillac Cimarron, později Catera nebo na světové vozítko Chevy Cheveta a na Saturyn, co byly vlastně taky jen překarosovaný Oply.
Vývoj?
| 1. 7. 2011 13:12
Jj, úspory dneska hrajou čím dál větší roli (zvlášť v GM)... Z Chevroletu je dneska globální značka, GMC jsou defakto jenom luxusnější SUVéčka od Chevroletu. Buick je teď hodně spjatej s Oplem. Jenom Cadillac má momentálně celkem svébytný modely.... Otázkou je, jestli je tahle míra globalizace optimální nebo už překročila svojí mez rozdílnosti trhů atd... Jinak díky za to info kolem toho Chevyho. Ohledně automobilový historie nejsem až tak znalej a docela mě ta informace o světovém vozítku překvapila.. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku