Novinky
Jinoch123
0
Jj, úspory dneska hrajou čím dál větší roli (zvlášť v GM)... Z Chevroletu je dneska globální značka, GMC jsou defakto jenom luxusnější SUVéčka od Chevroletu. Buick je teď hodně spjatej s Oplem. Jenom Cadillac má momentálně celkem svébytný modely.... Otázkou je, jestli je tahle míra globalizace optimální nebo už překročila svojí mez rozdílnosti trhů atd... Jinak díky za to info kolem toho Chevyho. Ohledně automobilový historie nejsem až tak znalej a docela mě ta informace o světovém vozítku překvapila.. 😄
Přejít do diskuze
Anonym
ono už to bylo dávno celý propojený, stačí si vzpomenou na takovej Cadillac Cimarron, později Catera nebo na světové vozítko Chevy Cheveta a na Saturyn, co byly vlastně taky jen překarosovaný Oply.
Jinoch123
Lucerne si už o nástupce pomalu řiká, ale jinak musim souhlasit spíš s Vencatorem...Buick už je v dnešní době propojenej s Oplem víc, než jakákoliv značka z GM (což neni vůbec špatně). Její podvozky, interiéry atd. (dá se říct všechno krom motorů) jsou s Oplem téměř identický. Nj, zkrátka globalizace, globalizace, globalizace... 😄
Vencator
Tak umim cist abych vedel ze to neni regal..... a tvar je taky uplne jinej...
Ale v interieru je pouzitejch dost veci z Opelu 😊precejen GM je GM...
Ale v interieru je pouzitejch dost veci z Opelu 😊precejen GM je GM...
Anonym
Jenže tohle není Regal. To bylo vyvíjeno v USA pro potřeby amerického a čínského trhu...
Každopádně vylepšený motor, to je pozitivní zpráva...
Ještě nástupce Lucerne to chce...
Každopádně vylepšený motor, to je pozitivní zpráva...
Ještě nástupce Lucerne to chce...
Vencator
Tak on tusim Buick Regal je akorat preznackovana Insignie.... takze dily tu sou asi hodne podobny >😁