Ekonomika
1) GM - 215 335 ks
2) Ford - 193 415 ks
3) Chrysler - 118 591 ks
4) Toyota - 110 937 ks
5) Honda - 83 892 ks
Již druhý měsíc za sebou. Krásný pohled, jako za starých časů. >😁 :yes:
2) Ford - 193 415 ks
3) Chrysler - 118 591 ks
4) Toyota - 110 937 ks
5) Honda - 83 892 ks
Již druhý měsíc za sebou. Krásný pohled, jako za starých časů. >😁 :yes:
Tak Toyota, až se dostane z problémů, tak opět pude před Chrysler, ale jinak tentokrát palec nahoru pro vás, hoši americký. 😄 :yes:
v brazílii, kde je dlouhou dobu jedničkou Fiat, ale stále se nám zdejší novináři snaží vnutit, že jedničkou je VW...
Ale na to sme si zvykli...
Ale na to sme si zvykli...
Ale VW tam je jedničkou, sice dlouho nebývalo a v TOP10 má míň modelů než Fiat, ale jinak je už asi nějaký 2 roky před Chevym a Fiatem...
Na tebe "sme" si taky zvykli - velkej bezmocnej vztek, zase tomu Fiatu ubližujou, co?
Jinak fakt, jestli je v Brazílii na trhu jedničkou VW nebo Fiat nechává asi většinu zdejší diskutující populace zcela v klidu. Nicméně ti poradím, jak si zlepšit náladu. Otevři si excel (víš-li ovšem, co to je) a udělej si svoje tabulky prodejů kdekoliv - v Brazílii, Číně, Rusku a třeba i v Tramtárii a všude dej na první místo Fiat, nejlépe Bravo, třeba se ti uleví. 😄
Jinak fakt, jestli je v Brazílii na trhu jedničkou VW nebo Fiat nechává asi většinu zdejší diskutující populace zcela v klidu. Nicméně ti poradím, jak si zlepšit náladu. Otevři si excel (víš-li ovšem, co to je) a udělej si svoje tabulky prodejů kdekoliv - v Brazílii, Číně, Rusku a třeba i v Tramtárii a všude dej na první místo Fiat, nejlépe Bravo, třeba se ti uleví. 😄
Klíčové trhy jsou a především budou na východě, Čína, Indie etc. pro Ameriku a Evropu už je toto jen labutí píseň....
Někoho těší nárůst Audi, mě těší nárůst někoho jinýho.
Co je na tom nepochopitelnýho?