Novinky
No po odchádzajúcom Tolede nestekne ani pes, je to vskutku nieco, cím sa v historickom bilancovaní Seat chválit nebude. Ohavné zvonku, ohavné zvnútra, kto toto pustil vobec na trh, mal by íst sediet (nehovoriac o nerentabilite auta).
Stačilo se zeptat deseti lidí z ulice a ti by jim hned řekli ať to smetou ze stolu.
Jedinými opravdu spokojenými uživateli jsou barcelonští dročkaři. Jinak tohle auto moc nepotkáš ani ve Španělsku...
Máš pravdu, ale ja osobne som započul na vlastné uši na autosalóne v NR, ako sa šef Seatu p. Ujhely rozplíval nad pracou designérov a ako obyčajní ľudia tie tvary a línie pochopia časom, NEPOCHOPOLI.
Pana Ujhelyho s jeho fuzami je pravy zastupca Salvatore-Daliovskeho dizajnu.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lidé je pochopili a Ibizu snad kupovali. To jen manažeři nepochopili, že se nelze zahledět sám do sebe a aplikovat ho na věechny modely jako na běžícím páse. Útěchou jim budiž, že se to stává i v jiných lepších rodinách, viz. dnešní kynutí manažeři Fordu (na rozdíl od nic to alespoň nijak nepojmenovávali a nevnucovali samostatně v reklamě).
Onti tomu na závěr moc nepomohli ani s Alteou XL. To auto nejen že bylo škaredý a nemělo nic společnýho s předchozím Toledem, ale neměl to jednoduchý ani proto, že Seat má v nižší střední další tři modely.
Hlavne to bolo rovnaké ako sestry o triedu menšie a chudobnejšie, Toledo predsa len nebolo za babku, a ten dizajn tiež nelákal každého - a kto už vzal Seat za svoj spredu, tak dostal druhý šok pri pohľade zozadu. Potom už bola fakt lepšia voľba vziať Alteu XL, technicky na podobnej úrovni, priestorovo tiež a cenovo nižšie...
Walter musí byť smutný, ako jeho nádherný nápad pretavili do prakticky celej modelovej ponuky a totálne pochovali jeho výnimočnosť a urobili z neho škaredú tuctovku...
Mimochodom, nevieš kedy konečne zodpovední priklepnú a zrealizujú možnosť diskusie aj pod článkami v magazíne (testy a pod)..??? Sľúbené bolo už dávno (ako sa vraví, sľúbeného sa veľa zmestí), navyše sú to najzaujímavejšie veci na auto.cz. Konečne by sa vrátili aj ľudia, ktorých to tu už asi nebaví a chodia zriedka. Diskusiu s 200-300 príspevkami som už nevidel ani nepamätám, to nikomu nevadí ten razantný pokles?
Walter musí byť smutný, ako jeho nádherný nápad pretavili do prakticky celej modelovej ponuky a totálne pochovali jeho výnimočnosť a urobili z neho škaredú tuctovku...
Mimochodom, nevieš kedy konečne zodpovední priklepnú a zrealizujú možnosť diskusie aj pod článkami v magazíne (testy a pod)..??? Sľúbené bolo už dávno (ako sa vraví, sľúbeného sa veľa zmestí), navyše sú to najzaujímavejšie veci na auto.cz. Konečne by sa vrátili aj ľudia, ktorých to tu už asi nebaví a chodia zriedka. Diskusiu s 200-300 príspevkami som už nevidel ani nepamätám, to nikomu nevadí ten razantný pokles?
Klaudis, klaudius, to je preto, že už sa tu nevyskytujem ja a jeden nemenovaný dottore. Chýbajú tu riadne zhrnovačky. Keď sa toto vráti, bude zase návštennosť ako kedysi... 😉
Počuj, kámo, nemyslíš si o sebe trochu moc? Okrem teba a dottoreho tu často chýba viac tvárí - zriedka chodí švihák, Avantime aj jazva, pomenej je vidno kuko aj T613, nestraší 507, často tu už nebýva tu ani pumpkin, da bomb alebo jurajos, či Pekelná Micinka, často tu nestretneš ani Andromedu, alebo gld(a), tak trochu sa stráca Kylie, menej často vidno aj Dinara a Michala Polana...
Takže to vidím trochu čiernejšie ako píšeš, diskusie sa proste vyprázdňujú a sú stále slabšie...
Takže to vidím trochu čiernejšie ako píšeš, diskusie sa proste vyprázdňujú a sú stále slabšie...
No právě, to nedokážu pochopit. Jak může automobilka nabízet najednou čtyři hatchbacky nižší střední střídy? Navíc jsou si víc než podobné. Jen Leon se liší, a to jenom zvenku. Ta hnusná a laciná palubka v něm zůstala. Ibiza má pak co dělat, aby celou značku zachraňovala...
no druha generace byla fakt krasna, vzdy se mi libila a libi se mi ( vlastne jako vsechny seaty te doby) doted, ale toto je hrozny...uz jen design stejny jako u altey a leonu me moc nebere, ale toledo je navic bezpochyby nejhnusnejsi z te trojky...nevim co si mysleli, tohle ale rozhodne neni jen problem seatu - kdyby se zaptali par lidi na ulici, hned by vedeli jak toto dopadne...
Zaujimave bolo prve Toledo, potom prišla Octavia ako lift, a Seat musel prejsť na menej praktické riešenie...
Možno to mal nový rad áut s MPV-vizážou napraviť, nuž, nevyšlo to...
Skôr sa divím, že posledné Toledo vydržalo vo výrobe tak dlho...
Možno to mal nový rad áut s MPV-vizážou napraviť, nuž, nevyšlo to...
Skôr sa divím, že posledné Toledo vydržalo vo výrobe tak dlho...
Prosím tě, čím bylo první Toledo zajímavé? To byl už při svém uvedení strašný křáp na starém a krátkém podvozku. Lidé na západě to kupovali jako dneska Dacii, u nás jako západní auto, protože ještě nevěděli, jak má pořádné auto vypadat a jezdit a na jiné neměli.
TOLEDO mohlo navázat na úspěchy svých předchůdců a stát se opět atraktivním vozem ve střední třídě, ale místo toho tento model před pěti lety SEAT odepsal a proto je dnes ve ztrátě - může si za to sám. Otázkou je zda to bylo čistě rozhodnutí SEATU a nebo zasáhl i koncern, aby si mladší OCTAVIA a TOLEDO příliž nekonkurovaly, ale to už se asi nedozvíme. Snad někdy (za pár let) příjde znovu již v zajímavější podobě.
tak vam poviem, ze mne sa toledo 3 celkom paci.mam rad auta ktore idu vlastnou cestou.avsak toledo malo jeden problem,teda skor dva problemy - leon a altea.pretoze ak by som sa uz aj vybral do showroomu SEAT,pevne rozhodnuty kupit si prave Toledo, myslim, ze nakoniec by som aj tak odchadzal na Altey alebo Leone.bohuzial.zakaznici proste neboli u seatu zvyknuty na extravaganciu.napr. u citroena mozno,u seatu nie... ;-\
hnus hnus, kedysi sa mi nepacil predosly megane hatch ale casom sa to uz da ale toto je resp. bolo absolutne nestravitelne
Seat je soucasti VW, ktery tezi z elegance svych modelu s nadcasovym designem. Seat byl vytvoren proto, aby sebral zakazniky firme rendlik a spol s jeho kreaturami. Ale proti kreaturam nelze bojovat jinymi kreaturami - sice kvalitnejsimi, ale drazsimi. Seatu chybi prakticke elegantni vozy. Kreatury oslovuji jen jeden, velmi specificky druh zakazniku...
Tobě ten tvůj nick snad "vytvořili" sami zdejší najitelé vozů "firmy rendlík a syn"...
Když tě čtou, jistě si sami pravidelně povzdechnou: "Ach jo..., Ada je zase tady...! 8-s >😒]
Když tě čtou, jistě si sami pravidelně povzdechnou: "Ach jo..., Ada je zase tady...! 8-s >😒]
Máš pravdu Ado. To co vyplodil Seat za poslední léta ho pomalu posouvá do hrobu. Je to jedna kreatura vedle druhé. Zejména ty kočárové prolisy na bocích všech aut se přímo vysmívají sportovnímu stylu, který měl Seat evokovat. Tfuj tajbl :no:
Zase vedľa...práve Seatom praktickú stránku vytknúť nemôžeš, tobôž nie Toledu...
A mimochodom, prvýkrát si uznal, že tie tvoje "kreatúry", pod ktorými všetci vieme, ktorú značku si predstavuješ, sú silným hráčom na trhu, a nie outsiderom, ako nám to tu často predkladáš... >😁
A mimochodom, prvýkrát si uznal, že tie tvoje "kreatúry", pod ktorými všetci vieme, ktorú značku si predstavuješ, sú silným hráčom na trhu, a nie outsiderom, ako nám to tu často predkladáš... >😁
to auto nemělo chybu, protože jsi ho mohl zaparkovat, nechat klíčky v zapalování a za týden stálo netknuté pořád na stejným místě (teda pokud jsi ho nenechal na zákazu >😁 ). To auto bylo tak odporně hnusný, že se od něj každej odvrátil a díky tomu nemělo problém se zlodějema.
je to jednoduchý. Na začátku byl boom. Tenhle web byl lecčíms nový a nejlepší. Pak přišla stagnace, diskuse zhojna vyživované příspěvky od 10ti lidí, za nimiž tu někteří pohrobci truchlej nechápaje, že to je vývoj. "Legendární" mistr slova, GTI už taky dávno vykradl sám sebe a navíc - všeobecná unifikace, globalizace, říkejme tomu libovolně, smazává rozdíly mezi auty, je méně co chválit, kritizovat polemizovat. Názory se opakují, dogmata se prohlubují. Diskuse se zvrhávají do pochybných sestav vzájemných chytračení a více-méne sprostého napadání jednoho kdo se nevyspal druhým, kdo je zrovna nad věcí. Uzavřít se to dá jedině konstatováním o smutném celkovém dnešním stavu společnosti a myslím, že je nad slunce jasné, proč už nikdy nebude nic, jako dřív.
Vážne, asi by nebolo patričné, keby prevzatému modelu od "sesterskej" automobilky dali meno ich vtedy stále súčasnému (aktuálnemu) modelu, i keď v poslednej generácii už absolútne neúspešnému...to by zvádzalo k tomu, že z vybehnutého Pola sa raz kľudne môže stať Ibiza...takto bude možné Toledo oživiť, keď sa SEAT postaví na nohy...snáď sa mu to podarí, lebo Ibiza je viac než dôstojný zástupca svojej triedy.