Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Toledo: Konec výroby po necelých 5 letech

Ondřej Láník
Diskuze (38)
SEAT v tichosti ukončil výrobu Toleda. Automobil, který měl být novodobým crossoverem mezi sedanem, liftbackem a MPV, nenavázal na předchozí dvě generace. Několik posledních kusů je ve skladech prodejců.

První dvě generace Toleda patřily k populárním SEATům nejen na domácím španělském trhu, ale také v ČR. Jejich nástupce přišel jako derivát Altey a Leonu v roce 2004. V nabídce sice vydržel až do letošního roku, ale počty vyrobených vozů v posledních třech letech naznačovaly, že půjde o jeden z novodobých neúspěšných modelů. Toledo už neabsolvovalo modernizaci, která nedávno aktualizovala modelové řady Leon, Altea a Altea XL.

SEAT v Martorellu vyrobil v roce 2006 jen 7.940 kusů Toleda, v roce 2007 to bylo 4.744 ks a loni 5.484 ks. Výroba skončila letos v létě.

Podle stránek českého dovozce SEATů je u prodejců v tuto chvíli ještě asi 5 skladových Toled s motory 1,6 (75 kW) a 1,9 TDI PD (77 kW).

SEAT Toledo byl liftback s vnějšími rozměry 4458 x 1768 x 1568 mm a rozvorem 2578 mm. Automobil se zavazadlovým prostorem 500 - 601 l (v pětimístném uspořádání interiéru podle polohy zadních sedadel) se ještě letos prodával za ceníkové ceny od 538.900,-Kč (1,6 MPI, 75 kW, Reference) do 755.900,-Kč (2.0 TDI DSG, 103 kW, Style).

Ondřej Láník
Diskuze (38)
Avatar - CountachSV
2. 10. 2009 14:52
ad "úpadek diskusí"
je to jednoduchý. Na začátku byl boom. Tenhle web byl lecčíms nový a nejlepší. Pak přišla stagnace, diskuse zhojna vyživované příspěvky od 10ti lidí, za nimiž tu někteří pohrobci truchlej nechápaje, že to je vývoj. "Legendární" mistr slova, GTI už taky dávno vykradl sám sebe a navíc - všeobecná unifikace, globalizace, říkejme tomu libovolně, smazává rozdíly mezi auty, je méně co chválit, kritizovat polemizovat. Názory se opakují, dogmata se prohlubují. Diskuse se zvrhávají do pochybných sestav vzájemných chytračení a více-méne sprostého napadání jednoho kdo se nevyspal druhým, kdo je zrovna nad věcí. Uzavřít se to dá jedině konstatováním o smutném celkovém dnešním stavu společnosti a myslím, že je nad slunce jasné, proč už nikdy nebude nic, jako dřív.
30. 9. 2009 13:53
Re: Ani pes nestekne
Počuj, kámo, nemyslíš si o sebe trochu moc? Okrem teba a dottoreho tu často chýba viac tvárí - zriedka chodí švihák, Avantime aj jazva, pomenej je vidno kuko aj T613, nestraší 507, často tu už nebýva tu ani pumpkin, da bomb alebo jurajos, či Pekelná Micinka, často tu nestretneš ani Andromedu, alebo gld(a), tak trochu sa stráca Kylie, menej často vidno aj Dinara a Michala Polana...
Takže to vidím trochu čiernejšie ako píšeš, diskusie sa proste vyprázdňujú a sú stále slabšie...
30. 9. 2009 13:49
To je škoda
to auto nemělo chybu, protože jsi ho mohl zaparkovat, nechat klíčky v zapalování a za týden stálo netknuté pořád na stejným místě (teda pokud jsi ho nenechal na zákazu >:D ). To auto bylo tak odporně hnusný, že se od něj každej odvrátil a díky tomu nemělo problém se zlodějema.
Avatar - Pierro
30. 9. 2009 12:11
Re: Ani pes nestekne
Klaudis, klaudius, to je preto, že už sa tu nevyskytujem ja a jeden nemenovaný dottore. Chýbajú tu riadne zhrnovačky. Keď sa toto vráti, bude zase návštennosť ako kedysi... ;-)
30. 9. 2009 12:10
Re: Seat umira
Chci vědět jaký je to druh zákazníků >:D .

P.s.:Ted už můžu s konečnou platností říct, že jsi deb/il.Cpát renault všude může jenom ten slamobyslný * ;-\ >:-[] >:D ...