Novinky
Ham.
0
Stávající SLK má normální ruční brzdu (nikoliv ten MB přiblblý vynález). Tento nový model už má elektromechamickou brzdu? Pokud ano tak žádná škoda, jak říkám zadek urvu plynem, nějak Tvé filosofii nerozumím....
Přejít do diskuze
vyrobít coupe-cabrio, které by vypadalo dobře i se střechou nahoře. Podařilo se to třeba Volvu s C70kou. Z4 je řekl bych ještě hezčí se střechou nahoře. Ale třeba takový Lexus IS... Peugeot 307cc... vypadají prostě divně. A SLK taky není nic moc.... předchozí generace se mi tedy líbila víc.
petrumr
Od traktoru,přes autobus po tahač.S vozy USA z 80 let bohužel zkušenost nemám,nebot ručka alá 1203 mně nevyhovuje.
petrumr
kdybys používal ručku,tak ty gumy neodřeš.U mně není problém použít ručku u 420 koní, ale musíš u toho trochu přemýšlet,vidím,žes nepochopil ani psaný text a tak nepochopíš o co přicházíš nepoužíváním ručky.Drift je uplně něco jinýho a narážím na nový plechovky a na ty seladony co mají stejný myšlení při nákupu jak ty-na co ruční brzda 😄
V textu je uvedeno...
"Vidlicový šestiválec je standardně dodáván s šestistupňovým manuálem, sedmistupňová převodovka 7G-TRONIC PLUS je k dispozici za příplatek."
což není podle mě pravda. V6 MB už nějaký rok dělá jen v automatu. Manuál jde objednat pouze k SLK 200 a možná půjde v budoucnu k SLK 250...asi podle zájmu.
"Vidlicový šestiválec je standardně dodáván s šestistupňovým manuálem, sedmistupňová převodovka 7G-TRONIC PLUS je k dispozici za příplatek."
což není podle mě pravda. V6 MB už nějaký rok dělá jen v automatu. Manuál jde objednat pouze k SLK 200 a možná půjde v budoucnu k SLK 250...asi podle zájmu.
To co tady tvrdí pan petrumr vypovídá o tom, že nemá s podobnými vozy žádnou zkušenost. Ale s vozy z USA z 80. let takové věci vyvádět jdou... viz tunning show.
ty chces na zadokolke rucnu brzdu riesit kde mas na zadny nahon radovo 250 a viac koni.. To je cista uchylovina. To ti hovorim ako majitel 530i. Viem ako sa daju gumy zodrat.
petrumr
asi jsme z jiného těsta.Kdybys to aspon zkusil,nemusí to být SLK, aji s unimogem se to dá,stačí vypustit vzduch a jedeš bokem,ale ty raději smajlíky,těmi si nehet nezlomíš 😄
SLK se mi vždycky líbilo, ale bylo trochu moc "ženské". Nové je úplně jiné a když jsem srovnával s TT, Z4 a Boxterem, tak to byla jasná záležitost. Designově se mu blíží pouze Z4 (exteriérem). TT je pro technicistní lidi, nemá asi šmrnc ani tradici. Má čísla. Porsche je pro mě rozšlápnutý brouk...ale nic proti němu. Všechno to jsou zajímavá auta.
Po 2000 km musím říct, že nejlepší jsou klikaté horské cesty, střecha dole a rychlost 50 - 70. A občas vychutnat zvuk V6. Podvozek s Dynamic handling je senzační a má limity daleko za hranicí, kterou jsem ochotný v provozu vyzkoušet.
Po 2000 km musím říct, že nejlepší jsou klikaté horské cesty, střecha dole a rychlost 50 - 70. A občas vychutnat zvuk V6. Podvozek s Dynamic handling je senzační a má limity daleko za hranicí, kterou jsem ochotný v provozu vyzkoušet.
SLK má elektrickou ruční brzdu, která se sama při rozjezdu odjistí, takže podobné blbosti nepřipadají v úvahu.
Jednak nevidím důvod proč by to SLK neumělo a jednak u tohoto typu aut se předpokládá dostatečný výkon a pokud chce někdo utrhnout zadek tak ne ručkou ale výkonem na zadní kola, ručkou je to dobré tak pro olítané plechovky které výkonem zadek neurvou nebo jsou to neohrabané předohraby...
petrumr
S tím bych byl opatrný,jestli je to stroj jen o rychlosti tak je to jen pro seladony.Auto musí umět zatáčet na ruční brzdu :yes: