Ekonomika
mozgog
0
dokud tady budou prodávat svá auta za 2,5 násobek amerických cen, bude to kusová záležitost pár jedinců, kteří se nechali nachytat, za 4x4 jsem ochoten (a myslím, že většina) připlatit cca 50.000,-, tj. reálná cena Imprezy 2.0 Comfort mně vychází okolo 440.000,- vč. dph
Přejít do diskuze
je to dobre fandim subaru a jejich vozy se mi krom imprezi v hatchbacku libi. To byla asi snaha subaru vic prorazit v evrope. Kde je tato kastle velmi oblibena. Dusledkem byl vsak nelibost a odliv fandu klasicke sti. Dikybohu za to ze je opet sedan. Pojeti interieru neni uplne evropske. Ale po strance funkcnosti se mu neda nic vytknout.. Byl bych rad kdyby se vratili zpet do rally.
Neni to o tom, ze by je nezajimala, ale dnes je kazda firma rizena {akcionari} ziskem a ten v prevazen vecine pripadu je umerny poctu prodanych ks. Tj. chces vydelavat = musis prodavat na velkych trzich a musis toho prodavat hodne.
Subaru je v poslednich letech v CR velmi uspesne, a i kdyz design novych modelu neni vzdy na zacatku uplne pro priznivce nejlepsi, tak si na nej casem zvyknou a hlavne si je nekupuji Subaru kvuli designu, ale technice. Kazdy novy model je po technicke strance jeste lepsi, a musim priznat, ze po osobni zkusenosti s novym naftovym motorem mam pocit, ze benzinove modely nejedou. A jak bude k dispozici jeste silnejsi naftovy motor s automatickou prevodovkou, tak to bude jeste lepsi.
Subaru je v poslednich letech v CR velmi uspesne, a i kdyz design novych modelu neni vzdy na zacatku uplne pro priznivce nejlepsi, tak si na nej casem zvyknou a hlavne si je nekupuji Subaru kvuli designu, ale technice. Kazdy novy model je po technicke strance jeste lepsi, a musim priznat, ze po osobni zkusenosti s novym naftovym motorem mam pocit, ze benzinove modely nejedou. A jak bude k dispozici jeste silnejsi naftovy motor s automatickou prevodovkou, tak to bude jeste lepsi.
No, Evropa je asi příliš nezajímavá, přitom ty auta jsou přímo šitá na české polygony.... tedy silníice :no:
Dle tiskove zpravy bude subaru spokojeno pokud v Evrope proda 60 tis. aut, tim padem dle meho nic nerealneho a je potreba si uvedomit, kolik je to z celosvetovych prodeju. Subaru mam rad, ale ma zakazniky hlavne v USA, Cine, ... Tim padem potrebuje delat auta, tak aby si je kupovali zakaznici v techto zemich.
presne z Tiskove zpravy...
380 tis. v North America; 180 tis. v China; 160 tis. in Japan; 60 thousand in Europe; 50 thousand in Australia; and 70 thousand in other regions
to je plan do roku 2016.
Martin
presne z Tiskove zpravy...
380 tis. v North America; 180 tis. v China; 160 tis. in Japan; 60 thousand in Europe; 50 thousand in Australia; and 70 thousand in other regions
to je plan do roku 2016.
Martin
Musím říct, že jsem poměrně velmi spokojený se Subaru .... možná bych radši Imprezu STI, ale to bych už asi od firmy chtěl moooc 😄 . Asi se nedá předpokládat, že budou cenově konkurovat golfu, astře nebo focusu ....
Tak jednoduchý to nebude. Evropa není pro Subaru primární trh, proto je jeho design pro oko Evropana ne moc lahodící. Ale pokud např. Impreza s 1,5 l motorem začíná na 480 tis., tak prodeje v Evropě nikdy nebudou valné...