Novinky
MazdaGE
0
Taky si myslím že Lexus už neví co-by. Jezdím RX z roku 2005, to tehdy byly ještě zajmavá auta. Tento " projekt " byl před pár lety prezentován jako nové RX, což se bohužel nestalo. Škoda, byly to hodně " exotická auta ".
Přejít do diskuze
Redaktor asi myslel spíše konkurenci Q3 a X1, nebo článek špatně opsal.
jinak to nevypadá zle, ale prodejnost u nás bude spíše okrajová ;-\
jinak to nevypadá zle, ale prodejnost u nás bude spíše okrajová ;-\
Podla mna je v tomto pripade Toyota priam neuveritelna a unikatna. A to z dovodu, ze Europu v podstate ignoruje. Svoj design prisposobuje JP trhu a to tlaci dalej. Rovnako je to aj s jej motorizaciou. Toyota na Europu kasle a zatial nic nenasvedcuje o opaku. Aj ked... Novy Yaris vyzera na pomery Toyoty az prilis odvazne 😄 Tak uvidime, ci je to novy trend, alebo len designovy ulet.
I já to cítím už dlouho a myslím, že Lexus stahuje i Toyotu, která začala trošku lexusovatět, snad jako zvýšení exkluzivity Toyot, které jsou brány ještě lidověji než samotný lidový VW. Podle mě potřebují extrémní proměnu v designu, žádné evoluce, protože jsou ve slepé uličce...
To asi ano. V USA, na domacej pode, sa etablovali relativne fajn a tam ani ta velka litraz nevadi a v podstate zapadne 😄 Ak to porovnam s Lexusom, tak ano, Infiniti vyzera/je sportovejsi.
Infiniti sa snazi prerazit aj mimo domaci trh a bez umiernenejsej motorizacie nema velmi sancu. Mam par znamych a vsetci do jedneho maju diesel. Inak, som zvedavy, kam sa to pohne... Celkovo, aj ked som majitelom a fanusikom Lexusu, Infiniti fandim a drzim palce.
Tiez som zvedavy, ktora technologia prerazi (a zvitazi) a ako to cele dopadne. Osobne mam trochu nedoveru ku kombinacii diesel-hybrid. Nemozem si pomoct, ale podla mna to tak jednoduche a bezproblemove nebude. Uz len z principu fungovania samotneho dieselu, ktory je nachylnejsi k problemom, nez benzin. Zatial idu vsetci viac menej cestou, ktoru vyticil Lexus/Toyota. Do dieselu sa nehrnu. Mozem sa vsak mylit, cas ukaze.
Infiniti sa snazi prerazit aj mimo domaci trh a bez umiernenejsej motorizacie nema velmi sancu. Mam par znamych a vsetci do jedneho maju diesel. Inak, som zvedavy, kam sa to pohne... Celkovo, aj ked som majitelom a fanusikom Lexusu, Infiniti fandim a drzim palce.
Tiez som zvedavy, ktora technologia prerazi (a zvitazi) a ako to cele dopadne. Osobne mam trochu nedoveru ku kombinacii diesel-hybrid. Nemozem si pomoct, ale podla mna to tak jednoduche a bezproblemove nebude. Uz len z principu fungovania samotneho dieselu, ktory je nachylnejsi k problemom, nez benzin. Zatial idu vsetci viac menej cestou, ktoru vyticil Lexus/Toyota. Do dieselu sa nehrnu. Mozem sa vsak mylit, cas ukaze.
Zacne velmi tezka doba pro nektere vyrobce, jelikoz pokud se povede, jez pevne verim, u Mazdy novy designovy smer pod nazvem KODO tak hodne se zmeni, prinejmensim v to pevne verim.
Lexus by a je porad spicka co se tyce interieru, a at treba novy Lexus CT 200h se z venci moc nepovedl, tak uvnitr je velmi povedeny.
Novy smer u interieru budouciho GS na rekne zda ma Lexus jasno, ci zase tape.
Lexus by a je porad spicka co se tyce interieru, a at treba novy Lexus CT 200h se z venci moc nepovedl, tak uvnitr je velmi povedeny.
Novy smer u interieru budouciho GS na rekne zda ma Lexus jasno, ci zase tape.
K te litrazi....
Podle rozhovoru s Infiniti European vice president Jim Wright z roku ja vim, 2010 litraz vzdy byla k tomu aby se Infinity "udajne" etablovala behem let jako sportovni prestizni znacka.
Samosebou verim, ze pokud tam nafoukaji diesel a pozdeji s nizsi litrazi, tak ten kdo chce image Japonskeho vozu na 80% v Evrope vezme diesel.
Z jineho soudku😒br />
Svet se technicky zene tak vpred, a bude zajimave sledovat po motorove strance kam koncepce diesel-hybrid u Peugeotu a nasledny pad ci vzestup teto kombinace znepokoji ostatni vyrobce...
Podle rozhovoru s Infiniti European vice president Jim Wright z roku ja vim, 2010 litraz vzdy byla k tomu aby se Infinity "udajne" etablovala behem let jako sportovni prestizni znacka.
Samosebou verim, ze pokud tam nafoukaji diesel a pozdeji s nizsi litrazi, tak ten kdo chce image Japonskeho vozu na 80% v Evrope vezme diesel.
Z jineho soudku😒br />
Svet se technicky zene tak vpred, a bude zajimave sledovat po motorove strance kam koncepce diesel-hybrid u Peugeotu a nasledny pad ci vzestup teto kombinace znepokoji ostatni vyrobce...
Suhlas 😄
Co som cital rozhovor s nejakou vyssou sarzou na Lexus Enthusiast, tak v mene Lexusu potvrdil, ze z hladiska designu tahaju za kratsi koniec a ze si to uvedomuju. Ohlasil zaroven nove smerovanie designu. Vraj ma byt sportovejsi. Co som zaregistroval, tak od jesene minuleho roka vymenovali noveho sefa designu. Tak uvidime 😄
Co som cital rozhovor s nejakou vyssou sarzou na Lexus Enthusiast, tak v mene Lexusu potvrdil, ze z hladiska designu tahaju za kratsi koniec a ze si to uvedomuju. Ohlasil zaroven nove smerovanie designu. Vraj ma byt sportovejsi. Co som zaregistroval, tak od jesene minuleho roka vymenovali noveho sefa designu. Tak uvidime 😄
V podstate s Tebou suhlasim, az na to Infiniti. Uznavam, ze design je vazne skvely, ale kvoli motorizaciam sa mu Lexus nepodari porazit. Ma prilis velku litraz a jedine, co stoji za kupu je diesel. Tu si vsak Infiniti s Lexusom nemozu konkurovat, pretoze Lexus ziadne diesle v podstate nema 😄
Taky se bojím.
Navíc..když si ještě přičtu tápání v designu (nebo jsem já jediný, kdo pozoruje úpadek v designu lexusu?), tak mi připadá, že Lexus začíná pomalu tuctovatět.
I když škoda ješt před pár lety byla pro mě RX ikona třídy (v pohonu je asi i ještě dnes, čekám co přinese FL) a IS byl taky hodně povedený.
Navíc..když si ještě přičtu tápání v designu (nebo jsem já jediný, kdo pozoruje úpadek v designu lexusu?), tak mi připadá, že Lexus začíná pomalu tuctovatět.
I když škoda ješt před pár lety byla pro mě RX ikona třídy (v pohonu je asi i ještě dnes, čekám co přinese FL) a IS byl taky hodně povedený.