Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser: Velký facelift pro menší Land Cruiser

Toyota Land Cruiser našla za téměř 60 let po celém světě pět milionů zákazníků. Nejnovější vydání dostane novou o 11 % tužší karoserii a pod ní známou techniku s motorem 3,0 D-4D.
Zpět na článek
28. 9. 2009 08:50
28. 9. 2009 11:34
neregistrovaný "Stillborn"
28. 9. 2009 12:41
28. 9. 2009 15:02
28. 9. 2009 17:28
28. 9. 2009 09:51
28. 9. 2009 10:47
28. 9. 2009 13:11
28. 9. 2009 15:53
28. 9. 2009 16:12
28. 9. 2009 16:41
28. 9. 2009 17:58
28. 9. 2009 18:06
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2009 08:50
no...
ze by to byl nejakej krasavec, to bych ani nerekl....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Stillborn"
28. 9. 2009 11:34
Re: no...
tak jako souhlasím, no... design mi přijde tak trochu počínštěný... ;-\
28. 9. 2009 15:02
Re: no...
V realu je to mnohem lepsi.
28. 9. 2009 09:51
hmm
no facelift ... podle mě to je spíše nová generace, nevim proč by u faceliftu měnili číslo generace z 120 na 150 . k motorům ještě třeba jen to že na některých trzích bude k dispozivci i s motorem benzín 2.7 2TR-FE. [odkaz]
jinak v frankfurtu jsem si jí okouknul a moc se mi líbí :yes:
Rozbalit vlákno
7
28. 9. 2009 10:47
Re: hmm
holt nekdo udela facelift a predstavi ho jako novou generaci a nekdo udela novou generaci a nazve ji faceliftem.
Taky jsem kolem Land Cruiseru ve Frankfurtu docela dlouho poskakoval. Vypada vyborne. :yes:
Avatar - euro89
28. 9. 2009 13:11
Re: hmm
Ať je to facelift, nebo nová generace (já se přiklánim k faceliftu), nemění to nic na tom, že tenhle LC se mi nikdy nelíbil a nelíbí se mi ani teď po modernizaci... Jeho větší bráška je designově úplně jiná liga. ;-)
Avatar - kolmar
28. 9. 2009 15:53
Re: hmm
Bol si vo Frankfurte?! hmm ja dufal, ze ju uvidim v Nitre, no Toyota nebude... V showroome mi mila slecna oznamila, ze az v novembri sa idu skolit a prve kusy budu az pod stromcek... skor ne... cize skor ho ani neuvidim nazivo :-( No facelift/new generation... to tazko... vzdy je to v ich rukach... Ved napr. motor je ten isty, no to iste spravili aj s 90 vs. 120...

Inac daj dojmy! Ako sedadla? lepsie ako v 120? miesto vzadu? prevodovka presnejsia?? neskusal si aspon torchu?
28. 9. 2009 16:12
Re: hmm
koukni sem : [odkaz] ... dával jsem tam moje fotky z výstaviště ... oproti mojí 90tce mega skok, oproti 120tce zase o kus dál - proběhl jsem to jen v kuse a dojmy jsem shrnul na odkazu ... :yes: :yes: :yes:
Avatar - kolmar
28. 9. 2009 16:41
Re: hmm
Diky Cruisine!!!! :yes: Foto pekne, napravy som este na autosalone nefotil >:D , paci sa mi vcelku, no na zadok si nemozem zvyknut...uvidime nazivo. Sedadla som sa tam snazil najst no len "kusok" z nich si odfotil, no vyzeraju ze podrzia telo lepsie ako v 120...

Aky motor mas v 90tke??? lebo si z toho "vytrepal" dost ak je ta foto na off road fore pravdiva!! Kolko mas km a spokojnost? Bracho zacal pozerat Disco 2 no radim mu skor 90tku...
28. 9. 2009 17:58
Re: hmm
zadek nové 150tky vypadá naživo o dost lépe než na fotkách - alespoň pro mě.
Mám rok 2000, motor 3.0TD, výkon 92 kW - ještě před faceliftové provedení.
KOupil jsem jí s tachometrovými 168t km, teď mám 174t km. Dělal jsem rozvody který mi prodejce tvrdil že dělaný byly ale nebyly. Jinak spokojenost, jen mám provedení bez zadní závěrky tak v terénu to cítím a všem říkám ať si koupí auto s zadní špérou.
Pokud myslíš kolik kolik jsem z toho vyklepal podle ikonky tak foto pravdivý je, ale není to foto mojeho auta :*)
Ohledně té Disco 2 - vždycky jsou po LR Discovery koukal, ale nakonec zvítezila Toyka a jsem s ní moc spokojen. U té Disco 2 bych viděl několik slabých míst - motor TD5 není oproti starým 200TDi a 300Tdi vzor spolehlivosti a konstrukční jednoduchosti. A pak odpružení zadní nápravy na vzduchu dost rádo zlobí a spousta lidí jej předělává na klasické pružiny - toho se bojim u spousty nových aut z hlediska dlouhodobé spolehlivosti. Jinak ale Disco má ohromnou osobnost a kouzlo. trochu sipohrávám s myšlenkou obohatit dvorek o první generaci - její ceny jsou velmi příznivé nyní. Narozdíl od Toyot, které si drží cenu až nechutně a vč. cen náhradních dílů.
Avatar - kolmar
28. 9. 2009 18:06
Re: hmm
No tak vela toho najazdene nemas...je to druhe auto do dvora? Pred f/l ci po...tam hlavne islo o 120 kW... inac tie auta su perfektne spolahlive tak drzim palce nech sluzi bez problemov.

Kamos ma Pajero V20 long, 2,5 TD a tiez bez zadnej uzavierky, cize prakticky to iste co ty tak viem ako to ide...ale aj tak sme toho v terene presli uz dost... len velke nerovnosty=STOP!
Rozvody sme menili doma(aj turbo, stabilizatory a podobne), masaker robota no a teraz bude treba vybrat cerpadlo tak zase rozovody dole :'-(

Prvu generaciu Disco?? do terenu a na robotu OK? no bol by som opatrny s velkou poruchovostou skoro vsetkeho...zalezi ako to pouzivali a podla veku najst spolahlivy kus bude asi problem... ale lacnejsie ako toyota to urcite bude...Skor by som mozno pockal a kupil 70-tku... to je uz ina kava do terenu!

Dik za info!
Avatar - kolmar
28. 9. 2009 15:36
173 kW - kež by!!!!!!
V texte je chyba ako hrom... motor ma 173 kW !!!! no kiez by to bola pravda tak to by bolo super... motor dava vykon 127 kW - co ste si mohli vsimnut v tabulke - tam je to spravne!!!
Rozbalit vlákno
0