Nikdy som nepochopil zmysel tohto auta. Kto by si kupoval prerastený S-kový Mercedes za prehnané peniaze?
Inak rubrika Neúspešné modely bol fajn nápad :yes: Už sa teším na diskusiu pod Phaetonom >:D
Svym zpusobem opravdu nekterej z high-endovych S-kovych mercedesu udela stejnou praci za zlomek penez..dalsi problem je se znakem na kapote..uz i ta hvezda mercedesu ma luxusnejsi nadech nez Maybach bez jakekoliv (relativne soudobe) historie.A ten design..proste ja bych si asi pripadal zbytek zivota hloupe,koupit si tohle a ne Rollse..
Souhlas... hlavní problém v imagi
a) Spousta lidí ho vůbec od mercedesu nepoznala
b) Ti, kdo ho poznali, ho většinou považovali za přeznačkovaný a trochu předražený MB třídy S (což opravdu je)
c) zbytek odradil svým nepovedeným designem..
Podle mě byl problém akorát v malém povědomí o tom autě. Rolls má mnohem delší tradici a o to mají k němu zákazníci kratší cestu....
Jasně design by mohl být také o chlup vipilovanější. Ale Maybach nikdy nebyl autem na plakát. Tím je Veyron (miliarda koní ale na okruhu ho předjejde kde co) nebo Rolls - okázalost z něj pryští. Tohle jsou zkrátka WOW auta. Maybach WOW autem být nechce
Rolls a Maybach jsou jiná auta. Lidi je srovnávaj akorát skrz cenovku.
Kdo smysl toho auta nechápe tak v něm nikdy nejel ani neseděl a především není zákazníkem Maybachu.
Rolls je okázalý... V podstatě funguje stejně jako tlusté zlaté řetězy na mafiánech a reperech. Vyborně také poslouží celebritá a lidem s aristokratickým původem.
Maybach je naproti tomu první třída letadla na kolech pro businessmana... Je mnohem diskrétnější.
Skvělé auto a ti co si ho pořídili moc dobře vědí proč a za Rollse by jej nevyměnili.....
Ono to bude jeden majbach za 18 a druhej rojce za 20 .... nějak si nevybavuju nikoho z normálních (byť velmi "za vodou) lidí, kdo dal víc než 1,5 milionu za auto .... Princ Paul - což je asi jediný žijící aristokrat v Rumunsku jezdí obyčejným Jaguárem XF :-) ....
Náš velký CEO (chief executive officer) jezdí svojí vlastní obyč 911 a jeho plat určitě není méně než 10 milionů Euro ročně ...
Co ti na to mám asi říct. Když si chce řídit sám at si řídí sám. Asi mu není líto času stráveného za volantem.... Možná si i sám seká zahradu... Jsou tací kteří ten čas věnujou businessu nebo odpočinku.... Pro ně je Maybach...
Nemůžu souhlasit, že při této cenovce jde o pohodlí..jen o pohodlí... tak to prostě není.. lidi jezdící v těchto autech nehltají kilometry po tisících na německé dálnici... na popojíždění po městě a okolí prostě stačí S, 7, A8. úplně vrchovatě.. auto za 12 mega prostě je o vyjádření statusu a koupit Maybach místo Rollsu nb Bentlyho je prostě strašně drahá naivní snaha se odlišit.. bohužel tak jak to vnímám já je to omyl a úspěch/neúspěch značky to potvrzuje. Co se týče designu... Maybach má smůlu že se vrhl do třídy kde Phantom totálně určil pravidla hry naprosto ultimativním okázalým vzhledem, moderní interpretací tradice jaká se povede jednou za milion let... prostě zaparkovat svého Maybacha v centru Londýna, Ženevy, Monaca nb kdekoliv vedle Phantoma.. musíte cítit, že taháte za kratší konec. Nevím jak to jinak vyjádřit.
Tak záleží na člověku, jsou kupující (a těch je většina), kteří chtějí říct svému okolí - "já sem tady ten prachatej, ten, kterej si může dovolit Rollse/Bugatti..." Ale jsou nadruhou stranu i ti, kteří nechtějí být středem pozornosti, nechtějí, aby se za nimi otáčelo 50 hlav denně, a kterým vyhovuje určitá nenápadnost... Pravda, takových lidí je minimum, ale najdou se...
Ja myslim ze na tomhle se proste neshodnem... ja si neumim predstavit cloveka kterej "nechtějí být středem pozornosti, nechtějí, aby se za nimi otáčelo 50 hlav denně, a kterým vyhovuje určitá nenápadnost" a ihned na to utrati pul milionu euro za auto... proste rozdil v prostoru na nohy a v sofistikovanejsi sedacce neni 8 Mega..(rozdil mezi V12 S klasou a Maybachem). To je proste divny... Myslim si ze krasnym voditkem je i tato diskuze... nemyslim ze by majitel Phantomu musel nekomu obhajovat svoji volbu.. zatimco vsichni tu obhajujou proc Maybach a ne Rolls... to mluvi za vse.
BTW muj nazor je ten ze mercedes sam o sobe ma natolik silnou image luxusu, ze pokud se chtel vydat touhle cestou, mohl klidne postavit podobne ultimativni auto pod svoji znackou a proslo by to...minimalne ja si dovedu predstavit uber mercedes za stejnou sumu jako konkurenta Rollse..uplne bez problemu.. SLS je toho prikladem.. chci rict ze prave mercedes je mozna jedina znacka na svete ktera je schopna ustat vyrobu jak dieslove dodavky tak i auta z rise snu...
No, já myslím, že tah vydat se do superluxusního segmentu s jinou značkou než Mercedesem je celkem logický... Na Maybachu je spousta prvků odkazujících k Mercedesům, takže je hned jasné, od koho si auto kupujete, ale zároveň jiná značka odkazuje na jakýsi "vyšší původ modelu.." Navíc chtěl MB zvýšit image modelu pomocí značky, která už kdysi konkurentem Rollsu byla (což se pravda moc nepovedlo)... S SLS je ta situace trochu specifická - tenhle model si silně zakládá na retrodesignu, takže použití jiné značky by bylo v tomhle případě nelogické... Jinak s tebou ohledně Mercedesu souhlasím...
Ještě bych přidal mojí představu ideálního zákazníka Mabychu:
Čerstvý německý důchodce, který právě dostal svůj poslední zlatý padák a rozhodne se ho investovat do auta... Líbí se mu styl Mercedesů, ale Mercedes je pro něj trochu málo, navíc má rád domácí výrobky...
RYTMUS potřebuje dávát své peníze na odiv. Musí mít hodinky s diamanty jak pomeranče a každý musí vidět co má. Proto potřebuuje okázalý Rolls.
Naopak businesman který nepotřebuje nikomu nic dokazavat, akorát se chce překpravovat v dokonalém pohodlí a moderním luxusu za prací i relaxací zvolí Maybach. Zkrátka jeho úspěch nestojí na tom, že je na očích prostého lidu...
Ne neudělá. Já myslím že lidi co koktaj o předraženém mercedesu S v Maybachu neseděli aby ten rozdíl poznali. Nehledě na to že S600 nebo s65 stojí samy o osbě pěkný ranec...
Jsou takoví kteří chtějí ještě víc pohodlí než jim nabídne S-long. Ovšem musí na to mít...
Sedni do eska a pak do Maybachu a poznáš že to nejsou stejné auta...
image neimage je to vec vkusu.
ano trend je mozno trosku progresivnejsi, ale mat tie peniaze, keby som si chcel kupit reprezentativne auto, bol by to maybach... a az potom rolls a vsetko ostatne.
( akokolvek na sukromne ucely by som mal quattroporte :P )