Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Citroën C-Zero koupil první privátní zákazník, majitel vodní elektrárny

11 komentářů

Avatar - igor77
igor77
použil na nákup dotaci z EU?
Wartburg 353W
Cetl jste clanek?
Avatar - igor77
igor77
teď už jo 😄
takže chtěl použít, ale "nešlo to"
a na tu svou elektrárnu ? tam to jistě podojil 😉
tuntija
Minuly tyden jsem ho videl do kopce pred skolkou. Delalo to celkem dost rachot, na to co znam od Priuse. A vypadalo to tak uzke ze v tom lidi snad musi sedet za sebou a ne vedle sebe ...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jeho diagnóza se jmenuje: "Mám elektřinu ("palivo") ZADARMO" 😉
PS: A za pár let tu nebude jezdit jen tohle autíčko, ale spousty FISKERů a určitě nějaké TESLA a vůbec, za chvíli vám to příjde "docela normální" (tohle je jen takový "náskok díky technice" v PRAXI 😄
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ani do Tesla nebo Fisker (a takových bude brzy mnoho a Mnoho a MNOHO dalších... 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
shark11
O "úspechu" elektomobilov jasne svedčí tento článok ....

Nik kompletný jednoducho nekúpi takúto hlúposť za takéto peniaze ...

Ujo je nadšenec, lebo i pri "tankovaní" zadarmo je ekonomika tohoto vozidla nulová .... resp. človek oproti benzínu prerobí ....
IPace
elektromobil je uspesnej a to velice, to ze v nejakym zapadakove zvanem Ceska republika a naprosto bezviznamnem celosvetove se prodal prvni soukromej kus elektro auta jedne znacky vpodstate nic neznamena

vzhledem k ne-rozsirenosti moznosti dobijeni a dojezdum elektromobilu jdou tyhle auta celosvetove nadracku a budou mit mnohem vetsi nastup, nez jaky zazil automobil v dobe svich zacatku

takze tvuj nadpis by se dal prelozit i jako, v dobach kdy se zacali prodavat auta se nasel prvni blazen a nasledne ho dodneska nasledovalo nekolik miliard dalsich blaznu