Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
eLzyx
0
S klasse se čtyřválcem je nový smysl? No, já nevím, jestli to autor článku spíš nepřipravil na smeč v diskuzi - myslím, že nejen podle mě je to nový nesmysl.
praptak
0
Hlavně v této třídě automobilů je nesmysl diesel, patří sem kultivovanost a charakter.
nick.name
0
jj další nesmysl je o těch dobových předsuscích...naopak, dnešní móda je mít co nejmenší motůrky s třema turbama - viz třeba absurdní plány nový M5 od bmw, ale nebudeme to tady zašpiňovat mnichovskejma výmyslama...
dicky
Milí dobovy predsudku Vaverko
A do deseti let tam dat do S trivalec >😁 nebo dvou snad??
Test ve zkusene režii zdejsiho reklamniho oddeleni kdyby delali do Ska trivalec samozrejme ho pochvali a uzasle zdeli ze to neni absolutne zadny problem ho mit pod kapotou ..
Mili Vaverko az si nekdy pujdes pro MB -S za 2 miliony s jistotou budes resit o 1 liter mensi spotrebu a kultura chodu projev motoru a zrychleni budou druhorade..Zrejme asi ano hm
Ale to se ti asi nestane takze muzes teoretizovat o tom jak je to uzasna motorizace do zblbnuti..Lide co si ho kupuji vedi sve.
Takze 4valec?
Snad pro taxikare u hotelu..a reklampromo testery viz výše uzasna zalezitost.
pan posuzovatel Dobovych predsudku tak to jsem se fakt zasmal
>😒] jejejejej
A do deseti let tam dat do S trivalec >😁 nebo dvou snad??
Test ve zkusene režii zdejsiho reklamniho oddeleni kdyby delali do Ska trivalec samozrejme ho pochvali a uzasle zdeli ze to neni absolutne zadny problem ho mit pod kapotou ..
Mili Vaverko az si nekdy pujdes pro MB -S za 2 miliony s jistotou budes resit o 1 liter mensi spotrebu a kultura chodu projev motoru a zrychleni budou druhorade..Zrejme asi ano hm
Ale to se ti asi nestane takze muzes teoretizovat o tom jak je to uzasna motorizace do zblbnuti..Lide co si ho kupuji vedi sve.
Takze 4valec?
Snad pro taxikare u hotelu..a reklampromo testery viz výše uzasna zalezitost.
pan posuzovatel Dobovych predsudku tak to jsem se fakt zasmal
>😒] jejejejej
Před 10-15 lety byly stejné reakce na šestiválcové diesely v takových autech. A dnes? Tři čtvrtiny zákazníků volí právě takový pohon
Autor zapoměl dodat že se první nafta v Sklasse v Evropě oběvila až u mamuta taže u W140, ty předešly byly jedině a pouze pro trh USA.
Do S, ale i ostatně do všech Mercedesů (myslim mercedesů, A, B nebo vito mercedes prostě není) patří Benzín od 6válce nahoru, jinak to nemá smysl 😄
Do S, ale i ostatně do všech Mercedesů (myslim mercedesů, A, B nebo vito mercedes prostě není) patří Benzín od 6válce nahoru, jinak to nemá smysl 😄
No nevim, většina lidí dneska za nejklasičtější mercedes považuje W124 a tam byly diesely jako doma. Mercedes byl navíc průkopníkem naftových motorů v osobních autech, dával je tam dávno před ostatními výrobci (už ve 30. letech). Takže se mi nezdá, že by do Mercedesu nafta nepatřila 😉
Mercedes jako každá automobilka musí vyrábět hlavně to, co se prodává. Pro budování image je lepší V12 než V6. A pro šetrnou jízdu je zase vhodný turbodiesel - zejména díky Mercedesu se to naučili i zákazníci v tomto segmentu.
Jestli se vám existence S 250 CDI nelíbí, existuje jediné řešení - nekupte si ji a místo toho si kupte nové benzinové S. Jedině tak pomůžete zvrátit poměr zastoupení motorizaci a na to jediné, společně s feedbackem od majitelů aut, automobilka opravdu slyší.
Jestli se vám existence S 250 CDI nelíbí, existuje jediné řešení - nekupte si ji a místo toho si kupte nové benzinové S. Jedině tak pomůžete zvrátit poměr zastoupení motorizaci a na to jediné, společně s feedbackem od majitelů aut, automobilka opravdu slyší.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vyloučit to nelze a pokud bude takové auto nesleví v klíčových parametrech, nezatracoval bych ho předem.
Ale ne, S 250 CDI je především produkt ekologických regulací CO2. Bez nich resp. z nich odvozených daní a poplatků by něco takového sotva kdy vzniklo...
Kolik jsi si jich koupil Kubassi? 😄
člověk, který nesloží čitelnou větu, asi mnoho ne, leda by mu adhezi na zadní nápravě pernamentně vylepšovaly části těl naložené v kufru.... >😁
já jsem spíš na klasiky, jinak mercedes mám už 3tí...
Jistě a všechny nové, začal jsi na C-Klasse a ted´ máš eSko 😉
Nepíše, že je spíš na klasiky? Kubasss je dost známá osoba na mercedes-classic a pokud se nepletu, v současnosti vlastní jednoho z nejklasičtějších medvědů s benzinovým šestiválcem :yes: Rýpání je tedy zbytečné. My bazaroví kovbojové to samozřejmě řešíme z toho důvodu, že za 10-20 let bude těhle eSek v bazáčích narváno po tunách, zatímco slušná S500ka bude pomalu vzácnost 😢
Ano, pane Vaverko, ale je to k pláči 😢 Prémiové auto - prémiový projev.
Je potřeba se na to dívat pragmaticky. I movití lidé si hlídají výdaje a pokud přímo a takto důsledně ne, tak alespoň často hledí na dojezd. Samozřejmě, kdo chce V8 nebo V12, stále má u třídy S hned čtyři možnosti výběru. A sám v testu píši, že pro vyznavače rychlé jízdy je až V8 tou optimální volbou.
Tohle je ale perverzní přístup... bavíme se tady o nejvyšší konvenční třídě aut.. chci nižší emise, spotřebu..ekologii...ať už z jakýchkoliv důvodů.. fajn.. ale cestou invence.. lexus a hybridy.. nb já nevím .. a ne že tam prostě dáme menší motor a vyřízeno..odškrtnuto.... strašně prvoplánovitý a strašně smutný.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hybrid S 400 je o 138 tisíc dražší než šestiválec S 350, základní diesel je naopak o 228 tisíc levnější než šestiválec S 350 Bluetec. Takže ano - je to jednoduché, ale fungující a pro výrobce i zákazníka výhodné. Jestli se takové řešení prosadí a na jak dlouho bude dostatečně pokrokové, to teprve uvidíme.
Přesně tak. Je na výběr buď S 250, nebo i S65. Tak co nadáváte všeci? Tak si kupte V12, když na máte jak na nákup, tak i provoz. Jakože nemáte.
Mig_35
...to celé za 2 české na stole...svět se pos.ral 😉
Dobře pro Tvé ploché názory, upaluj do bazaru pro oktávku za stopade a v hospode vypínej ramena, že máš auto v hodnotě Mercedesu za dva míče...
Adamantium
IMHO LOL
Úplně vím že se to prodávat bude..a úplně je mi z toho smutno......když se zeptám jakej je důvod koupit si "S" se čtyřválcem, umlátí mě tady argumentama typu... někdo chce prostě velký pohodlný kvalitní vůz a čtyřválec úplně stačí. Stačí.Racionálně vzato..Jsem tu ale jedinej kdo v "S" vidí něco jinýho než velký auto??? F segment a S klassa speciálně je přece víc a vždy víc byla než jen velký prostorný auto.. je to symbol, symbol úspěchu, technickýho pokroku, výkladní skříň automobilky i budoucího majitele....je to luxusní limuzína na vrcholu potravního automobilovýho řetězce a relativně vysoký náklady na provoz prostě patří k téhle hře......vlastně tu hru i definují.......to auto je exkluzivní protože je drahý a je drahý s ním jezdit, prostě musíš na něj mít jinak si ho nekupuj....... asi to zní strašně pokrytecky, materialisticky, ne-enviromentalisticky.. odjakživa znamenalo "S" ko jedoucí na 4 válce fatální poruchu motoru..teď to bude tahoun prodejů😒 BTW... tak nějak v tichosti se z nabídky, alespon u SL vytratil 12ti válec.....je asi naivní myslet, že se čeká na novou generaci...prostě co se aut týče.."líp už bylo" bohužel.
Prosímtě... Exkluzivitu hledej u Rollse, Bentley, Maserati... ne u sice drahé a prémiové, ale pořád jen velkosériové značky Mercedes-Benz. Ano, pro tu je možná vrcholem nabídky (pomíjím sporný Maybach), ale jinak je ještě o pořádný kus pod tím nejlepším.
Třídu prémiových aut dělají dálniční cestovatelé, vrcholní manažeři, lidé, kteří najezdí tisíce kilometrů. Je fajn, že auto jede po dálnici 250 km/h v kuse, ale k čemu to je, když o trošku pomalejší diesel ujede dvojnásobnou vzdálenost na jedno natankování?
Zase z třídy S nedělejte kdovíco... tím taky není.
Třídu prémiových aut dělají dálniční cestovatelé, vrcholní manažeři, lidé, kteří najezdí tisíce kilometrů. Je fajn, že auto jede po dálnici 250 km/h v kuse, ale k čemu to je, když o trošku pomalejší diesel ujede dvojnásobnou vzdálenost na jedno natankování?
Zase z třídy S nedělejte kdovíco... tím taky není.
Bentley, Maserati a i Rolls (jakkoliv ho uznávám ze spousty důvodů) jsou jen takový jakýsi prázdný skořápky, vyhnaný marketingem penězi a technologiemi..těch opravdu úspěšných automobilek... Je skvělý že tyhle značky existujou..o tom žádná..ale říct že mercedes je pořádný kus pod tím nejlepším?? O spoustě vychytávek který jsou v F segmentu běžný si Takovej Bentley může nechat zdát.. a jestli je má tak jen proto že pochází právě z příbuznejch modelů "velkoseriových" výrobců... Prostě pro mě není exklusivita o tom že vemu starodávnou už dávno v komatu značku.. postavím auto z dílů posbíraných z aut ostatních .. dám tam brutální cenovku a je to. Mercedes a BMW například... jsou na špici pomalu celou svoji existenci... za velkou spoustu technologii ktery jsou dnes bezny u vsech vdecime jejich invenci a odvaze..a konkretne to co dela rozdil mezi velkoseriovym a maloseriovym.. v tomhle pripade je fakt ze ti "maloseriový" proste nejsou schopni ty auta prodavat..(maybach) ne proto ze by chteli byt az tak exklusivni.
Omlouvám se ti, ale napsat "Bentley, Maserati a i Rolls (jakkoliv ho uznávám ze spousty důvodů) jsou jen takový jakýsi prázdný skořápky, vyhnaný marketingem penězi a technologiemi..." je TAKOVÁ **VINA, až to bolí. Vidíš někde tak často propagaci těch tří "skořápek" jako MB? Ty jsi fakt mimo chlape...
tak se nad tim jeste jednou zamysli...
Nějak to nedávám. Prosím o vysvětlení, a najdi si pádné argumenty. Nebo ať mi to někdo jiné osvětlí, protože jsem opravdu v pasti...
Nechci se pouštět do nějakých osobních útoků, ale jednoduše si myslím, že nelze řict že by mercedes jako značka nb firma jak chceš byla hluboko pod Bentley Rollsem atd... jsou to v podstatě uměle vytvořený, znovu vytvořený značky, zavedenýma automobilkama který sebou nesou veškerý know how, technologie, peníze i marketingovou sílu. v případě Bentley je to dokonce možno chápat jen jako jakejsi cool obal na koncernovou techniku... Tím nijak neshazuju tyhle značky.. jen si myslím že síla Mercedesu technologicky i ekonomicky je proste jinde... v reálným světě by sama o sobě ani jedna nepřežila...nebýt zminovaného zázemí... jinak řečeno.. a to už jsem tu psal... konkrétně Mercedes má dost potenciálu a to i co se týče image postavit konkurenta pro cokoliv z téhle trojky... viz SLS vs. Continental... to že se nepouští do boje s Rollsem prostřednictvím své vlastní značky (Mercedesu) je spíš dle mého názoru volba, než nemožnost, nb neschopnost. (Jak jsem psal, podle mě možná lepší volbou než stavět Maybach by bylo postavit uber mercedes... o třídu výš než Esko a klidně by to prošlo)
Skoro si troufám tvrdit že to tu i kdysi již jednou bylo
[odkaz]
Skoro si troufám tvrdit že to tu i kdysi již jednou bylo
[odkaz]
Dá se říct, že píšeš pravdu. Ovšem jedna věc je si uvědomit, že kdyby třeba Rolls měl místo sošky vrtuli, asi by to nešlo. Tak samé jako by to bylo s "VW Continental Flying Spur - viz Phaeton jak dopadl" atd atd.
To jistě, ale ja chci rict ze kdyby Maybach mel na kapote hvezdu slo by to... jako jedna pani povidala, co by kdyby atd.. jen proste jestli mam pravdu a mercedes ma tu image o ktere pisu tak ji ma i diky tomu ze ma 12 ti valcovej highend skoro v kazdym druhym modelu (skoro je s nadsazkou... chapej vzhledem k VW nb BMW kde to byly spis jen tezce okrajovy vyjimky)... jak jsem jiz psal.. nejsem si uplne jistej co tady obhajuju... proste mam strach ze ten svet jakej mam rad pomalu konci..😒
On ten Mercedes pořád existuje, byť verze odvozená z W221 (současná generace S) se dělá pouze ve verzi Guard. Fakticky je ještě nad Maybachem 62S s cenou začínající snad na milionu €. Maybachy stojí mezi prodlouženou S klasse a S600 Pullman Guard. Oficiálně se toho tolik nedočteš, protože MB nemá zájem sdílet informace a spíš objednávky odmítá, než aby se snažil tohle auto co nejvíc prodávat. Je to ta nejvyšší forma luxusu, kterou značka nabízí. Nemůže mu jen tak něco konkurovat a je vyhrazen pro pár vyvolených na světě. Jeden z mála konkurentů je například Cadillac One. A po pravdě, další mě nenapadají.
No právě dálniční cestovatelé, čím více a dále cestujete, tak jste vděčný za příjemný zvukový projev a chování.
Velké, pohodlné, luxusně vybavené, komfortní, dobře sladěné... to všechno sedí i na S 250 CDI. Téměř veškerou dostupnou nejmodernější techniku má také, prostě je to S-Klasse, jak má být. Nižší výkon taky ničemu nevadí, v tomto segmentu existovaly vždy i opravdu slabé motorizace. Takže jde jen o počet válců, a jestli to je jediný relevantní protiargument, pak mercedes odvedl skvělou práci.
K SL - příští rok bude nová generace, takže jsme se nejspíš už dostali do přechodové fáze, kdy postupně ubývá nabízených variant. Jak to bude s V12 v té příští, to zatím nevíme. Ale i kdyby Mercedes takový motor standardně nenabízel, není nad čím zoufat. Stále bude dost možností, ať už u tunerů nebo formou individuální zakázky u M-B/AMG nechat takové auto postavit. Problém je stejný jako vždy u silných motorů - každý o tom sní, ale málokdo ve skutečnosti vydá horentní sumu za technický klenot.
K SL - příští rok bude nová generace, takže jsme se nejspíš už dostali do přechodové fáze, kdy postupně ubývá nabízených variant. Jak to bude s V12 v té příští, to zatím nevíme. Ale i kdyby Mercedes takový motor standardně nenabízel, není nad čím zoufat. Stále bude dost možností, ať už u tunerů nebo formou individuální zakázky u M-B/AMG nechat takové auto postavit. Problém je stejný jako vždy u silných motorů - každý o tom sní, ale málokdo ve skutečnosti vydá horentní sumu za technický klenot.
Se vším souhlasím, ale obávám se, že ti ušel pravej důvod, proč tento model uvedl Mercedes na trh. A to je snížení flotilového průměru vypouštěného CO2 na km. Kdyby Mercedes ignoroval (stupidní) zákony EU, mohlo by se časem stát, že by vlivem pokut dopadl podobně jako třeba SAAB... Porsche také nevyvíjí 7° manuální převodovku pro 911 a nemontuje diesel do Cayenne a Panamery jenom proto, že by mu to zvyšovalo v očích zákazníků image 😉 ;-\
Diesel Cayenne je tu jednak pro to snížení flotilových emisí, a také kvůli prodejům. Kdyby nebylo Cayenne, tak nemáme ty 911 GT3 RS 4.0 apod. 😄
4hill
mám důvod se usmívat.Proč taky ne když mám v autě víc naftovejch válců než král všech vozidel S klasse..Praktické? možná..Nutné?určitě ne.. :no:
Ja uz bych pomalu ty oznaceni motorizaci zrusil. maximalne tak hodit dozadu, kolik fouka turbo😊
K 250CDI: verim, ze se najdou lidi, co zvoli prave tento motor. jako zaklad postaci, 220 to taky jede, ale o tom tohle auto nebude. Bude o tom, co je kolem toho motoru a jak to cele poslouzi klidnemu movitemu cloveku, co si nemusi nic na silnici dokazovat. A naklady polovicni oprotti jinym motorum- to se taky pocita. Bohati jsou ti posledni, co maji radi rozhazovani penez- proto je maji porad. Mercedes vi, do ceho jde.
K 250CDI: verim, ze se najdou lidi, co zvoli prave tento motor. jako zaklad postaci, 220 to taky jede, ale o tom tohle auto nebude. Bude o tom, co je kolem toho motoru a jak to cele poslouzi klidnemu movitemu cloveku, co si nemusi nic na silnici dokazovat. A naklady polovicni oprotti jinym motorum- to se taky pocita. Bohati jsou ti posledni, co maji radi rozhazovani penez- proto je maji porad. Mercedes vi, do ceho jde.
Johny.Rico
Jako (zatím ještě stále) příznivce BMW musím s lítostí konstatovat, že je to A8. Její V8 TDI nemá konkurenci a vsadím boty, že ani příští generace neopustí V8 TDI.
Já bych proti tomuto nic neměl, opravdu ne, ale Merc tam měl nechat ten skvělý 450 CDI a pak klidně narvat 250 CDI. Nechat totiž jako vrchol nafty jen V6, to je poněkud smutné. No, ale doba si to žádá, musíme se přizpůsobit.
Sám jsem s tím nejel, ale co se mi tak doneslo, tak opravdu jediný problem toho motoru je zvuk. Jinak... nic. A já tomu věřím. Čísla přece nemohou lhát, no ne?
Upřímně - zatím stále bych sáhl po V6 nebo V8. V přímém srovnání bych teda raději zvolil V6 diesel, než V8 benzin. Provoz je provoz.
Jinak bych v této cenové kategorii bych opravdu nerozmýšlel. Stále platí, že ten, kdo si jde koupit takové auto, musí mít na víc než jen čtyřválec (to zní srandovně, co? >😁 ). Doufám, že to stále platí pro 95% lidí.
Taky si myslím, že BMW nastoupí s R4 a Audi jako jediné nechá i v příští generaci V8 (protože čtyřválec TDI prostě tak dobrý jako ostatní konkurenční čtyřválce není, to uznejme), a to právě díky silnému VW. A to je ještě dobře. Užijme si to, dokud je čas.
Přejmě mnoho úspěchů 250 CDI, je to průkopník. A až odstraní ten odporný zvuk na tuto třídu, tak pak proti němu už nic mít nebudu.
Já bych proti tomuto nic neměl, opravdu ne, ale Merc tam měl nechat ten skvělý 450 CDI a pak klidně narvat 250 CDI. Nechat totiž jako vrchol nafty jen V6, to je poněkud smutné. No, ale doba si to žádá, musíme se přizpůsobit.
Sám jsem s tím nejel, ale co se mi tak doneslo, tak opravdu jediný problem toho motoru je zvuk. Jinak... nic. A já tomu věřím. Čísla přece nemohou lhát, no ne?
Upřímně - zatím stále bych sáhl po V6 nebo V8. V přímém srovnání bych teda raději zvolil V6 diesel, než V8 benzin. Provoz je provoz.
Jinak bych v této cenové kategorii bych opravdu nerozmýšlel. Stále platí, že ten, kdo si jde koupit takové auto, musí mít na víc než jen čtyřválec (to zní srandovně, co? >😁 ). Doufám, že to stále platí pro 95% lidí.
Taky si myslím, že BMW nastoupí s R4 a Audi jako jediné nechá i v příští generaci V8 (protože čtyřválec TDI prostě tak dobrý jako ostatní konkurenční čtyřválce není, to uznejme), a to právě díky silnému VW. A to je ještě dobře. Užijme si to, dokud je čas.
Přejmě mnoho úspěchů 250 CDI, je to průkopník. A až odstraní ten odporný zvuk na tuto třídu, tak pak proti němu už nic mít nebudu.
Moderní 4 válce odporný zvuk nemají ani v nižších třídách. TDI-PD se již nedělají, víme? 😄 A onehdy jsem testoval Fabii Greenline 1,2 TDI a na volnoběh zvenku bys pomalu nepoznal že je to diesel, ale co kecám, u Subaru diesel boxera to nepoznáš ani tak.
No, nevím jak dlouho tě baví auta nebo se o ně zajímáš, ale jestli nepoznáš dehet od benzínu, jakýkoliv, tak potom jsi tady asi špatně...
vecernicek2
Pomalý to rozhodně není. Stačí si vzpomenout, že W116 450 SEL 165kW zrychlil z nuly na stovku za 9,9 s. Pokud člověk nejezdí jak Trpišovský, tak mu 8,2 s bohatě stačí. Pružnost motoru taktéž v pořádku. Nejsem tuner abych řešil zvuk motoru. V limuzíně dobrý zvuk = žádný zvuk. Pokud je to slušně utlumené, je to v pořádku. Já chci v autě poslouchat dobrou muziku a ne ryk šestiválce. Že legislativci a výrobci řeší spotřebu, je úplně v pořádku. Naopak to řešej málo důkladně, protože například metodika měření normované spotřeby je v současné podobě úplně debilní. Nevím, jestli spalování ropy v autech způsobuje globální oteplování, ale ropa je dobrá výrobní surovina na kde co a propálit ji v autech kvůli ryku šestiválce je blbost.
Ano, stačí zapnout rádio a není slyšet nic. Ani ten dobře utlumený motory, ani ty náznaky aerodynamického hluku
tohle je přesně ten druh demagogie kterej jednou udělá z života jen dokonale optimalizovaný přežívání..promiň... podle stejné logiky je zlý zamilovat se do svýho protějšku ve Španělsku, protože návštevy Ryanairem 6 krát za rok zlikvidujou tolik fosilních zdrojů, že by to mělo být prostě zakázaný. Taky si na tohle vzpomeň pokaždé když si koupíš něco co nebylo vyrobeno v okruhu pár kilometrů od tvýho domova.a že toho asi bude...nb když pojedeš radši autem než městskou hromadnou... mám začít mluvit o Číně..nebo to už je moc patetický?? co tím chci říct... podíl "S" mercedesů na ničení planety je tak minimální, že je zanedbatelnej...a smysl výroby high endových aut..a technologii je krom jiste subjektivní radosti nás požitkářů i v tom, že se tyhle technologie zaplatí prosadí se i do levnějších menších.. (milionkrát víc prodávajících se) aut..
:no:
Abys za pár let měl vůbec na co jezdit, ty "požitkáři"...
K pláči, takováhle argumentace stylem "já chci a chci a chci a vy mě nemůžete nijak omezovat"...
Abys za pár let měl vůbec na co jezdit, ty "požitkáři"...
K pláči, takováhle argumentace stylem "já chci a chci a chci a vy mě nemůžete nijak omezovat"...
No a? Kdo chce čtyřválec kvůli svému zelenému svědomí, ať si ho koupí. Jen ať to nevnucuje ostatním a nechá je si připlatit za V6 nebo V8 nebo V12 nebo třeba letadlo. Společnosti (jestli se vůbec o něčem takovém dá mluvit, IMHO vlastně ani ne) se to více než dost vrátí na daních za auto i za palivo a životnímu prostřebí je to dokonale jedno.
norday :yes: :yes: :yes:
norday :yes: :yes: :yes:
Jestli za pár let budu mít na co jezdit tak to stoprocentně bude díky downsizingu v luxusní třídě. :yes:
Tak asi takhle: hlavni hraci USA S JIZNI AMERIKOU,RUSKO,A CINA.
Zde se jezdi na benzin a naftovou S abys pohledal.
Z hlediska obratu a prodeju hlavni urcujici trhy.
Ze jste se zde v EU rozhodli davat do mercedesu tridy S 4 valec je vase vec..
Jestli je majitel zde na tom tak bidne ze resi u nejlux mercedesu spotrebu o 1.5 vyšší a zvoli horsi motor tak hm co k tomu rici.
Taxikare naopak chapu.
Ale k veci deli to produkci na dva proudy : pro evropu typu EU (NEW RVHP)
a pro ostatni svet (snad zatim svobodny)
Kdyz si tu budete chtit osadit nejluxusnejsi tridu 4 valci prosim..
Ale netvrdte ze to je NOVY SMYSL tridy S a majitel SE NEMA TRAPIT DOBOVYMI PREDSUDKY..
Mozna zde jinde by bylo vase mineni pro smich a to vcetne vychvalovani toho 4 valcove diesl skvostu pod kapotou tohoto vozu a uzasny postreh ze je spotreba o pribl.1 litr nizsi nez 6 valcu pri 130km ..
Fakt opravdu uz mi pripadate nekdy tady jak nejaka nova sovetska vlastne ehm evropska RVHP..
Vzdy si ty vymyslene blbosti napr. 4 valec umite nejak oduvodnit a lidi se snazite nejak obalamutit recmi typu : novy smysl a dobove predsudky minulosti..
Pro ostatni: ZA HRANICEMI EU JE NORMALNI AUTOMOBILOVY SVET..
S normalnimi mercedesem tridy S bez zmensovani valcu motoru a s cenami benzinu normalne oproti eu nizko..
Co je to spravne to uz necham na kazdem
Zde se jezdi na benzin a naftovou S abys pohledal.
Z hlediska obratu a prodeju hlavni urcujici trhy.
Ze jste se zde v EU rozhodli davat do mercedesu tridy S 4 valec je vase vec..
Jestli je majitel zde na tom tak bidne ze resi u nejlux mercedesu spotrebu o 1.5 vyšší a zvoli horsi motor tak hm co k tomu rici.
Taxikare naopak chapu.
Ale k veci deli to produkci na dva proudy : pro evropu typu EU (NEW RVHP)
a pro ostatni svet (snad zatim svobodny)
Kdyz si tu budete chtit osadit nejluxusnejsi tridu 4 valci prosim..
Ale netvrdte ze to je NOVY SMYSL tridy S a majitel SE NEMA TRAPIT DOBOVYMI PREDSUDKY..
Mozna zde jinde by bylo vase mineni pro smich a to vcetne vychvalovani toho 4 valcove diesl skvostu pod kapotou tohoto vozu a uzasny postreh ze je spotreba o pribl.1 litr nizsi nez 6 valcu pri 130km ..
Fakt opravdu uz mi pripadate nekdy tady jak nejaka nova sovetska vlastne ehm evropska RVHP..
Vzdy si ty vymyslene blbosti napr. 4 valec umite nejak oduvodnit a lidi se snazite nejak obalamutit recmi typu : novy smysl a dobove predsudky minulosti..
Pro ostatni: ZA HRANICEMI EU JE NORMALNI AUTOMOBILOVY SVET..
S normalnimi mercedesem tridy S bez zmensovani valcu motoru a s cenami benzinu normalne oproti eu nizko..
Co je to spravne to uz necham na kazdem
Až bude S500 (S550 pro vás) jezdit za stejnou spotřebu, jako S350 Bluetec, a ceny benzinu daleko menší, tak si to budou lidi kupovat. Teď se nad touto větou zamyslete a snad přijdete k závěru, že nadávat Evropanům za čtyřválcové diesely je kravina. Kupci dieselových tříd S za to nemůžou, strýčku Same. I bohatí lidé, kteří mají na koupi eSka, tak řeší provozní náklady. Je rozdíl, jestli 6,5l nebo 12 v případě V8.
"Zde se jezdi na benzin a naftovou S abys pohledal" Tak tu ve Státech nenajdeš, se tam neprodává. Novinka!
"Zde se jezdi na benzin a naftovou S abys pohledal" Tak tu ve Státech nenajdeš, se tam neprodává. Novinka!
Jen pro zajímavost - prodeje aut za rok 2010. EU 12,96 milionu, USA 11,55, Čína 9,41, Rusko 1,91, Brazílie 2,69... Vždycky mě pobaví, když nějaký borec prohlásí, že EU není významný hráč na automobilovém trhu a že pro EU se nevyplatí nic dělat, že hlavní je Rusko apod.. 😄 Milý Dicky, rozhodně netvrdím, že EU je nějaký pupek světa, ale úplně špatné to její umístění taky není... 😄 Takže minimálně mezi ty trošku významnější hráče bych Evropu přece jen počítal... Ale co ti budu povídat, ty to víš líp...
Já se považuju za poměrně dost hedonickýho člověka, fakt netrpím asketismem. Ale to neznamená, že bych neměl nebo nechtěl mít základní povědomí o tom, kolik toho společnosti/přírodě dávám a kolik beru. To se nevylučuje. Mno a myslím, že parametry tohoto vozu na požitkářský způsob života bohatě stačí, vzhledem k tomu, že požitkářům v době w116 stačily podstatně horší parametry. Proč bychom měli chtít pořád jen maximum možného? To pak není požitkářství, ale honění ega, mindráků, atp. S 250 CDI na požitkářské hltání krajiny a jízdu do oblíbené požitkářské restaurace úplně stačí 😉
Jo a ne.. 😄 asi tak jako k reprodukci populace nepotřebuješ podvazky, korzety.. jehlový podpadky... ale je to větší sranda ne?😉 Ale zpět k autu.. mě prostě vadí že těžko vydrží v portfoliu S třídy na jedné straně 4 válec a na druhé 12 ti.. jedna z těchto dvou externalit půjde do háje a hádejme která.. a to mě štve.. prostě dokud se ještě budou vyrábět V12 v relativně dostupných autech tak dává automobil jako objekt fascinace, vášně....doplňte si co chcete...smysl. Na V12 je kouzelny to že je zbytečná a racionálně neobhajitelná... a to dělá auto něčím víc než spotřebním zbožím... a 4 válec v Esku je už strašně blízko filozofii ledničky...mikrovlnky, tousťáku.... "úplně stačí"..😒
No jo, když s těmi podvazky a korzety je to větší sranda jednou, dvakrát... a pak je to stejný stereotyp jako předtím... Tedy pak to samé hrozí i u aut. Neznám moc kupců S500 a podobných velkovozů, ale z těch pár, které znám, jde všem především o pohodlnou jízdu.
Nikdy se asi neshodnem, kazdej mame jinej pohled na svět.. a ja nerikam ze ten muj je spravnej.. dokonce si myslim ze ze spousty duvodu je spatnej... ale tak nejak jsou pro me v zivote momenty kdy si reknes ze stoji za to se kazdej den budit hruzou co se zas v praci, ve spolecnosti atd.. po*ere, jednim z tech momentu je zapad/vychod slunce. jinym je to kdyz prejedes zapadni hranice, mines znacku "konec všech zákazů" zašlápneš plyn do podlahy..zasviští turba, uplně můžes skoro slyšet ty hektolitry benzínu co proletí tou hromadou železa a pak se "zatřese země"... jo.. je to dětinský, politicky nekorektní, neekologický.. ne.. ne.. ne... cokoliv. Ale je to sakra nádherný... Třeba lítat na měsíc je taky úplně zbytečný, za ten jeden výlet bys nasytil celou afriku i bangladéšem dohromady... a přesto se to prostě muselo udělat..a lidem to stálo za to...sny jsou strašně důležitý... a 4 válce v Esku je takovej náznak konce jednoho automobilovýho snu.. pro mě. A tím bych to uzavřel, protože chápu že tu obhajuju něco neobhajitelnýho..
Což o to, já chápu tvůj pohled, je-li takhle podaný. Předchozí příspěvky byly mnohem útočnější a více odsuzující, tohle je víceméně už jen o osobním pohledu.
Za sebe na rovinu říkám, že já se už na silnicích vyzávodil v pětadvaceti a od té doby jsem praktik, který chce především v pořádku dojet do svého cíle. Nemůžu opět mluvit za všechny majitele S tříd a podobných aut, ale hodně jich bude patřit ke stejně smýšlející skupině - měli by totiž riskováním hodně co ztratit. I pro takové je dnešní testované CDI...
Lety na Měsíc... no jo, na jednu stranu zbytečné, na druhou vlastně ani ne. Naučily nás hodně o samotné naší planetě, daly vzniknout tolika technologiím, které jsou pro nás dnes samozřejmé, posunuly vývoj dost kupředu...
Za sebe na rovinu říkám, že já se už na silnicích vyzávodil v pětadvaceti a od té doby jsem praktik, který chce především v pořádku dojet do svého cíle. Nemůžu opět mluvit za všechny majitele S tříd a podobných aut, ale hodně jich bude patřit ke stejně smýšlející skupině - měli by totiž riskováním hodně co ztratit. I pro takové je dnešní testované CDI...
Lety na Měsíc... no jo, na jednu stranu zbytečné, na druhou vlastně ani ne. Naučily nás hodně o samotné naší planetě, daly vzniknout tolika technologiím, které jsou pro nás dnes samozřejmé, posunuly vývoj dost kupředu...
"daly vzniknout tolika technologiím, které jsou pro nás dnes samozřejmé, posunuly vývoj dost kupředu..." děkuju😁 tohodle jsem chtěl dosáhnout. Ta paralela je totiž zřejmá...Speciálně u mercedesu...
Magistr
Co je to luxus? Já bych ho definoval jako situaci, kdy se člověk musí co nejméně nebo nejlépe vůbec omezovat ve svých přáních a potřebách. Čili od luxusního auta jako je třída S očekávám mimo jiné (!) to, že bude vždy schopné jet tak rychle, jak já budu chtít resp. jak dovolí okolní podmínky.
Každý kupující by si pak měl odpovědět na otázku, bude - li chtít jezdit tak rychle, že by na to naftový čtyřválec nestačil. Moje odpověď by určitě zněla Ano a tudíž bych si S 250 CDI na 100% nekoupil. Ale chápu, že u jisté části zákazníků může odpověď znít Ne, zejména v zemích s velmi tvrdě vyžadovaným dodržováním předpisů (Švýcarsko, Holandsko...). Dalším možným uživatelem jsou třeba hotely, kde jsou "eSka" oblíbené jako shuttle, nebo luxusní taxislužby - ve městě určitě S250 CDI nebude brzda provozu.
Každý kupující by si pak měl odpovědět na otázku, bude - li chtít jezdit tak rychle, že by na to naftový čtyřválec nestačil. Moje odpověď by určitě zněla Ano a tudíž bych si S 250 CDI na 100% nekoupil. Ale chápu, že u jisté části zákazníků může odpověď znít Ne, zejména v zemích s velmi tvrdě vyžadovaným dodržováním předpisů (Švýcarsko, Holandsko...). Dalším možným uživatelem jsou třeba hotely, kde jsou "eSka" oblíbené jako shuttle, nebo luxusní taxislužby - ve městě určitě S250 CDI nebude brzda provozu.
Mercedes-Benz S 600 L - plná výbava standardem, 380 kW, 0-100 km/h za 4,6 sekundy. Jediný problém je, že tento luxus je opravdu drahý: 3,996 milionu Kč pořizovací cena, udávaná spotřeba 14,2 l/100 km. Já sám jsem ještě u nás nenarazil na člověka, který bere takové výdaje jako samozřejmost pro vlastní pocit luxusu.
Ja jich znám dokonce několik..(nebavím se vyloženě jen o S600 ale schéma je stejný) jsou to rodiny jejichž majetek se blíží té magické miliardě.. a nikdy jsem nezažil takhle šetrný lidi, kažou korunu otočí skoro doslova dvakrát.. prostě halíře dělají talíře.. a oni ty peníze mají právě proto že je nevyhazujou komínem.... do té chvíle jen podporuji Vaši teorii... jenže i tihle lidi si dřív nebo později musí ujasnit proč to všechno dělají... proč ta všechna námaha..stress... starosti.. právě proto aby si nakonec mohli splnit nějakej ten sen.a zatraceně si ho užít.. a to není o tom co stačí nb nestačí...je to prostě o tom pocitu že mám SL600, SLS, CL v AMG.. prostě proto že můžu a protože mi to dělá radost..tečka.
Ovšem SL 600 nebo SLS jsou hlavně auta pro radost (CL se zase nedělá s naftovým motorem), třída S je přece jen dopravní prostředek - sice jeden z nejlepších, co se dá pořídit, ale hlavní smysl je stále sloužit k běžným přepravním potřebám.
Lukáš Veverka: otázka výběru vozu budoucnosti😒br />
Mám GLK 320 CDI - zvukový projev a vůbec všechno perfektní, ale zvažuji výměnu za 4 válec s hybridem (až bude v nabídce). ML a GL jsou na mne veliké, na benzín bych měl ale nerad tankuji a 65 litrová nádrž není nic moc. Opravdu bych uvítal 80 litrovou nádrž a spotřebu 4válce kvůli dojezdu. Za určitých okolností bych se smířil i se 4 válcem a určitě bych se smířil s dieselhybridem - výkony lepší než 320CDI a spotřeba nižší než u "obyčejného 4válce".
Správně bych měl jezdit S třídou, ale jsem ujetý na hrany a SUV - a s GLkáčkem se jezdí fakt dobře a mě se hrozně líbí, lituji že přijde o hrany.
Mimochodem, právě jsem se vrátil z dovolené v Itálii a ty ceny nafty a benzínu člověka až vystraší (i když já to nějak moc řešit nemusím, kdysi jsem taky jezdil nějakou dobu Š125...).
Správně bych měl jezdit S třídou, ale jsem ujetý na hrany a SUV - a s GLkáčkem se jezdí fakt dobře a mě se hrozně líbí, lituji že přijde o hrany.
Mimochodem, právě jsem se vrátil z dovolené v Itálii a ty ceny nafty a benzínu člověka až vystraší (i když já to nějak moc řešit nemusím, kdysi jsem taky jezdil nějakou dobu Š125...).
tak se nekdy zajet podivat do USA, nebo do RUSKA jsou jich tam zastupy...... 8-s
A priste si naloz 4 stokilove chlapy do auta a pak ta dynamika 4 valce bude vypadat trochu uplne jinak :-!
chlapče chlapče snazis se snazis obhajovat ten 4 valcovej kram pod kapotou ale ver ze mimo EU by se tomu kazdy vysmal..
A mozna i tady mimo taxikaru vetsina..
Je to proste pod uroven tridy a znacky a odvolavat se na dobove predsudky je dost ubohy a trapny argument...
Neoblbujte lidi nebo vas casem prestanou cist ,zas tak hloupy nejsou.
A delat promoreklamu 4valci motoru a srovnanavat se 6 valcem je fakt sranda.
Nebo vsichni majitele 6-8 valcu skočili na DOBOVE PŘEDSUDKY ? A ted jim ukažete NOVY SMYSL 4 valcu v S tride?
Nadšení pro toho žebraka pod kapotou z nich bude přímo čišet
A priste si naloz 4 stokilove chlapy do auta a pak ta dynamika 4 valce bude vypadat trochu uplne jinak :-!
chlapče chlapče snazis se snazis obhajovat ten 4 valcovej kram pod kapotou ale ver ze mimo EU by se tomu kazdy vysmal..
A mozna i tady mimo taxikaru vetsina..
Je to proste pod uroven tridy a znacky a odvolavat se na dobove predsudky je dost ubohy a trapny argument...
Neoblbujte lidi nebo vas casem prestanou cist ,zas tak hloupy nejsou.
A delat promoreklamu 4valci motoru a srovnanavat se 6 valcem je fakt sranda.
Nebo vsichni majitele 6-8 valcu skočili na DOBOVE PŘEDSUDKY ? A ted jim ukažete NOVY SMYSL 4 valcu v S tride?
Nadšení pro toho žebraka pod kapotou z nich bude přímo čišet
Tak MB nedela 4-valec proto, ze by chtel alep roto, ze bohuzel musi - EU predpisy, ostatne podrizujou se jim vsichni. No a hlavne neni 4-valec jako 4-valec, tenhle ma 2 turba, coz mu ke srovnani s V6 dost dopomaha. Jaka je spolehlivost, a kolik motor najede, to je druha vec, ale o tu ted nejde.
No a v USA se se zvysujici se cenou benzinu a s omezovanim zavislosti na rope odjinud nad temi V8 taky smraka. A samotni lide brzo prijdou na to, ze na 20 mil kazdy den je 4-valec dostacujici
No a v USA se se zvysujici se cenou benzinu a s omezovanim zavislosti na rope odjinud nad temi V8 taky smraka. A samotni lide brzo prijdou na to, ze na 20 mil kazdy den je 4-valec dostacujici
Jo jo, proto mimo Evropu tolik frčí hybridy a elektrovozy, že? Ale každý se tam vysmívá čtyřválcům ve velkých autech. Nevidíš si na špičku nosu, což, na druhé straně, u čechoameričánků není nic divného.
Jen jestli si vidíš na špičku nosu ty. Podíl dieselů v USA stoupá rychleji než podíl hybridů a v Číně brzy zjistí, že s diesely mohou mít výrazně nižší spotřebu ropy. Výroba benzínových motorů je něco, co Číňané zvládnou, diesely jsou na výrobu obtížné, tak daleko ještě nejsou. Absolutní většina motorů v autech čínské provenience je licenčního původu, většinou převzaté postarší japonské motory, v emisních normách jsou o 2 až 3 pozadu.
Naproti tomu v Indii to již zjistili a mají 55% osobních vozů v dieselu. Tata, Mahindra, Sonalika a další indické koncerny vyrábějí své vlastní diesely, mají jich celou škálu od 1,3 do 3 litrů. Ani s Latinskou Amerikou nemáš pravdu, prodeje dieselů tam v průměru stouply na cca 30%.
Než začneš něco tvrdit, ověř si informace, jsou vcelku dobře dostupné.
Naproti tomu v Indii to již zjistili a mají 55% osobních vozů v dieselu. Tata, Mahindra, Sonalika a další indické koncerny vyrábějí své vlastní diesely, mají jich celou škálu od 1,3 do 3 litrů. Ani s Latinskou Amerikou nemáš pravdu, prodeje dieselů tam v průměru stouply na cca 30%.
Než začneš něco tvrdit, ověř si informace, jsou vcelku dobře dostupné.
Článek o voze, ty o koze... Ale jinak fajn příspěvek.
Byla to prostá reakce na Tvůj příspěvek, nic víc. Na to frčení hybridů v USA (což je úplně jednoduché, Evropa má odjakživa alternativu v dieselech, USA ještě nedávno žádnou alternativu neměly). A rošíření dieselů v USA ještě nedávno nebylo možné ne díky neoblibě (všeobecně rozšířený omyl) ale diesely nebylo možné ve většině států USA provozovat kvůli nekvalitě nafty.
Můj příspěvek byl na úplně jiné téma, než tvůj. Já poukazuju na nesmyslnost tvrzení o vysmívání se malým motorům, zejména v zemi, kde ty menší motory začaly svou pouť, aby pak dobývaly svět a naftově zabržděnou Evropu...
Obávám se že diesely pouze brzdí spotřebu ropy (nejenom v Evropě) a za těch 30 let co se intenzivněji používají, se to dá vyčíslit docela v obrovských číslech.
Myslím že někteří z diskutujících by měli míň kecat a jít to auto otestovat, potom by možná byli dost překvapeni.
Hlavně se mi líbí diskutéři, kteří na takové auto nemají nebo kteří kupují jiné značky a mocně tady do toho kafrají.
Právo žádat něco od Mercedesu mají jen ti, kteří produkt této značky kupují nebo koupili, případně mají opravdu seriózní zájem vůz koupit. Ostatní si ústa na špacír pouštějí zcela zbytečně a svaly napínají zbytečně.
Hlavně se mi líbí diskutéři, kteří na takové auto nemají nebo kteří kupují jiné značky a mocně tady do toho kafrají.
Právo žádat něco od Mercedesu mají jen ti, kteří produkt této značky kupují nebo koupili, případně mají opravdu seriózní zájem vůz koupit. Ostatní si ústa na špacír pouštějí zcela zbytečně a svaly napínají zbytečně.
S250CDI nebude brzda provozu nikde...
Když někoho vezeš, tak ten si spíš chce vzádu číst noviny či tak nějak, nebo diskutuje s ostatními. Pak je na řidiči, aby jel co nejměkčeji a nejplynuleji. Raketové zrychlení a nadzvuková rychlost jsou v tuhle chvíli k ničemu. Měl jsem služebně E500, 250 kmh na německé dálnici jsem si zkusil. "Pohodlné cestování" znamená něco jiného, i v běžné dálniční zatáčce se musíte dooost držet, jak vás to tlačí do strany. Pokud odhlédneme od toho, že při této rychlosti furt někdo překáží před čumákem...
Když někoho vezeš, tak ten si spíš chce vzádu číst noviny či tak nějak, nebo diskutuje s ostatními. Pak je na řidiči, aby jel co nejměkčeji a nejplynuleji. Raketové zrychlení a nadzvuková rychlost jsou v tuhle chvíli k ničemu. Měl jsem služebně E500, 250 kmh na německé dálnici jsem si zkusil. "Pohodlné cestování" znamená něco jiného, i v běžné dálniční zatáčce se musíte dooost držet, jak vás to tlačí do strany. Pokud odhlédneme od toho, že při této rychlosti furt někdo překáží před čumákem...
Dobře situovanému panu doktorovi v Německu bohatě postačí tato motorizace, dobrý dojem vzbudí již se samotným S-klasse. Možná že rozdíl v ceně motorů vymění za výbavu. Naproti tomu, v ČR stále panuje přesvědčení, že s Medvědem vyšších tříd prostě musí mít 6válec, jinak by se snad znemožnili. Docela dobře je to tady vidět i v diskuzi v příspěvcích některých rozumbradů.
Já sám to dobře vím, protože mne partneři přesvědčili na 320CDI, původně bych si vystačil s 220CDI. Kdyby v době, kdy jsem kupoval GLK, měli u dealera v nabídce 250CDI (přišlo na trh až o rok později spolu s 7automatem), byla by to jasná volba. Pro mne je velmi důležitý dojezd, 6válec si užívám, ale o 1/4 nižší spotřeba (o 1/4 vyšší dojezd) by mne z dlouhodobého hlediska uspokojovaly více.
Já sám to dobře vím, protože mne partneři přesvědčili na 320CDI, původně bych si vystačil s 220CDI. Kdyby v době, kdy jsem kupoval GLK, měli u dealera v nabídce 250CDI (přišlo na trh až o rok později spolu s 7automatem), byla by to jasná volba. Pro mne je velmi důležitý dojezd, 6válec si užívám, ale o 1/4 nižší spotřeba (o 1/4 vyšší dojezd) by mne z dlouhodobého hlediska uspokojovaly více.
Ne, v česku pamatuje názor, že medvěd musí mít osmiválec. Šestiválec stačí tak do éčka.
Jo vidím že ty patříš mezi ty paka, dle svých příspěvků. A v garáži máš co? Š125? Takový maj ty nejsvalnatější řeči.
ba ne, už 2 roky pucuje Favorita. Teď záleží, jestli kolo, nebo auto.
v čem já jezdím o tom ty sníš
No o Š125 ani o Favoritu tedy nesním a silně se obávám že ty máš jen své sny a svalnaté řeči v diskuzi. Tak se pochlub (ale nelži).
650i, Z4, Touarega - ten šel před měsícem pryč...
Víc toho nemáš? A raketoplán, ten taky máš? Concorda? A jachtu, kam dáváš pane ukecaný?
Pche... Já jezdim skoro každej den novou Škodou 15T. Nezávislý náhon 16x16, 980 koní, regulace prokluzu a smyku, tempomat s omezovačem rychlosti, nulové emise, rekuperace energie, internet zdarma... 😉
GTI
Nezapomínejme, že tak jako není homogenní složení těch, co jezdí kategorii euroceedník, není ani homogenní skupina s názvem - platinový kovboj. Princip života, a to jak těch méně majetných, tak těch majetkově natučnělých je stejná - mít co nejvíce za co... nejméně. Pravdou ovšem je, že cena jednoho lowendového garážového snu vydá u tohoto meďáka tak na jednu pneumatiku, ale tyhle počty se raději nesnaž absolutizovat, nebo skončíš na jednotce intenzivní garážové péče...
Svět aut se láme. Ještě donedávna to všechno sto let jen gradovalo. Poslední (česká) dekáda pak představuje zlom, byla totiž ve znamení nástupu amatérů za volanty - na silnicích převážil počet jezdců z A do Bé, nad šoféry, kteří jezdí s láskou, kteří mají motorismus v krvi. To je realita, kterou už nelze změnit, silnice patří povětšinou amatérům.
Nové desetiletí též přineslo nejen ty amatéry, ale ve vztahu k technice i akcent na jiná "paliva", hybridária a... úsporné režimy. Ábéčkáři jásají, fandové motorismu skřípou protézou. Jak jdou na úspory v low-třídách, to se tu jistě také dočítáme, dnes však máme možnost se dočíst, jak na to jdou ti nejlepší.
Beru si z (potřebného a výborného) článku především to, co jsme jistě všichni tušili už na začátku, ale není od věci to najít ještě v garáži pěkně černé na bílém. Pokud tedy patříš ke zlaté mladeži počátku devadesátých let a tvojí aktuální současností jsou notorická peefka od kapitánů bankovního sektoru, pak je vše stále na svém místě, jezdíš v postavení klasického platinového kovboje šesti či dvanáctiválce v lux-lize a tvoříš silniční elitu vašeho okresu.
Je tu, jak čteme, však jedna další, poměrně nová varianta - umírněný platinový kovboj. Druh na vymření? Nikoliv. Naopak. S rostoucí zahuštěností silnic, s narůstajícím silničním dirigismem, s rostoucí cenou paliv a života vůbec bude těchto kovbojů stále více. Popravdě píši, že jsou mi právě tito kovbojové sympatičtí, neboť jsou to oni, kteří i přes těžkosti doby stále zachovávají silniční důstojnost, silniční komfort a silniční klasu.
Na závěr bychom si měli napsat ještě jednu podstatnou věc, jestliže redaktor napíše, že vnímá u horního modelu jistou zvukovou naunci na rozdíl od klasického šestiválce, berme tuto informaci v intencích třídy o níž se píše. eSko nebyl, není a nikdy ani nebude hrubozrnný kombajn rozměrů tvé aktuální garáže, a tedy na danou informaci nahlížej optikou kvalit Mercedesu, dokážeš-li to. Neboť, kdo někdy osedlal auto této třídy, ausgerechnet od Mercedesu, dá mi jistě za pravdu, že prvních sto metrů se jen němě držel volantu a během těch deseti vteřin mu proběhlo před očima předvším drama jeho vlastní dosavadní garáže, na zvukové nuance nezbylo prostoru...
Doba je globálně špatná, nikoliv počiny automobilek, ty jen dělají všechno pro to, aby sis nemusel už příští rok pověsit na skobu do garáže náhradní opratě od jednoho nadupaného čtyřnohého... oslíka.
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Svět aut se láme. Ještě donedávna to všechno sto let jen gradovalo. Poslední (česká) dekáda pak představuje zlom, byla totiž ve znamení nástupu amatérů za volanty - na silnicích převážil počet jezdců z A do Bé, nad šoféry, kteří jezdí s láskou, kteří mají motorismus v krvi. To je realita, kterou už nelze změnit, silnice patří povětšinou amatérům.
Nové desetiletí též přineslo nejen ty amatéry, ale ve vztahu k technice i akcent na jiná "paliva", hybridária a... úsporné režimy. Ábéčkáři jásají, fandové motorismu skřípou protézou. Jak jdou na úspory v low-třídách, to se tu jistě také dočítáme, dnes však máme možnost se dočíst, jak na to jdou ti nejlepší.
Beru si z (potřebného a výborného) článku především to, co jsme jistě všichni tušili už na začátku, ale není od věci to najít ještě v garáži pěkně černé na bílém. Pokud tedy patříš ke zlaté mladeži počátku devadesátých let a tvojí aktuální současností jsou notorická peefka od kapitánů bankovního sektoru, pak je vše stále na svém místě, jezdíš v postavení klasického platinového kovboje šesti či dvanáctiválce v lux-lize a tvoříš silniční elitu vašeho okresu.
Je tu, jak čteme, však jedna další, poměrně nová varianta - umírněný platinový kovboj. Druh na vymření? Nikoliv. Naopak. S rostoucí zahuštěností silnic, s narůstajícím silničním dirigismem, s rostoucí cenou paliv a života vůbec bude těchto kovbojů stále více. Popravdě píši, že jsou mi právě tito kovbojové sympatičtí, neboť jsou to oni, kteří i přes těžkosti doby stále zachovávají silniční důstojnost, silniční komfort a silniční klasu.
Na závěr bychom si měli napsat ještě jednu podstatnou věc, jestliže redaktor napíše, že vnímá u horního modelu jistou zvukovou naunci na rozdíl od klasického šestiválce, berme tuto informaci v intencích třídy o níž se píše. eSko nebyl, není a nikdy ani nebude hrubozrnný kombajn rozměrů tvé aktuální garáže, a tedy na danou informaci nahlížej optikou kvalit Mercedesu, dokážeš-li to. Neboť, kdo někdy osedlal auto této třídy, ausgerechnet od Mercedesu, dá mi jistě za pravdu, že prvních sto metrů se jen němě držel volantu a během těch deseti vteřin mu proběhlo před očima předvším drama jeho vlastní dosavadní garáže, na zvukové nuance nezbylo prostoru...
Doba je globálně špatná, nikoliv počiny automobilek, ty jen dělají všechno pro to, aby sis nemusel už příští rok pověsit na skobu do garáže náhradní opratě od jednoho nadupaného čtyřnohého... oslíka.
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
S tímto příspěvkem se dá souhlasit. Myslím že ti, kteří by do S-klasse s 250CDI vlezli a vyzkoušeli jej, by byli docela v těžkém šoku.
Zrychlení z nula na sto za 8,2 sekund - z toho bych měl být v šoku? nebo z chrochtání na volnoběh? Já jsem v šoku z naftového čtyřválce v autě za 2 milióny. Schválně bych chtěl vidět, kolik z nových majitelů si nechá na svojí S-klasse označení 250 CDI. Myslím, že jich moc nebude😄 dyť je to hanba do nebes volající... koupit si krále mezi limuzínama a dát si do něho chrochtající čtyřválec....
Zajímalo by mne, co máš při těch svých svalnatých řečech za auto, není to náhodou Kia Ceed?
90% běžných lidí neví, že 250 CDI je naftový čtyřválec. Maximálně ještě tak poznají nafťák, ale jinak vědí kulové. Dojem udělá už samo auto...
Chrochtání na volnoběh? Uvnitř auta skoro žádné a zvenku "chrochtá" i ten šestiválec...
V šoku? A to z čeho? Zase z toho auta nedělejme nic nadpozemského, jakkoliv je skvělé. Kdo je zvyklý nebo alespoň zkusil nějako střední třídu s dobře odladěným komfortním podvozkem a odhlučněním (třeba Citroën C5, Peugeot 508...), tak rozdíl ve třídě S samozřejmě pozná (a snad i ocení), ale brada mu z toho určitě nespadne. A kdyby tu střední třídu (C5...) znal se šestiválcem a třída S měla čtyřválec, tak už teprve ne.
Já osobně třídu S neznám (jel jsem jen v C a E), ale zkusil jsem BMW 7 a Jaguara XJ (6 i 8 válců) a ano, bylo to velmi příjemné, ale oproti běžným autům střední třídy je to daleko menší rozdíl než když někdo přesedne (např.) z Felicie do Mondea.
Já osobně třídu S neznám (jel jsem jen v C a E), ale zkusil jsem BMW 7 a Jaguara XJ (6 i 8 válců) a ano, bylo to velmi příjemné, ale oproti běžným autům střední třídy je to daleko menší rozdíl než když někdo přesedne (např.) z Felicie do Mondea.
>😁 Tou příbuznou souvislostí mezi cepětkou a eSkem jsi tradičně pobavil... >😁 Jak tě tak čtu, tak co se týká zážitků, na tebe to přesednutí do Mondea teprve čeká...
Snad jen pro objektivitu, jedna věta z reálu - Rozdíl mezi C5 a S-klasse v pocitech za volantem je asi jako rozdíl mezi dovolenou v prémiovém hotelu a živořením na Lipně ve stanu u jedný májky, ty jeden diskusní šestiválče... >😒]
Snad jen pro objektivitu, jedna věta z reálu - Rozdíl mezi C5 a S-klasse v pocitech za volantem je asi jako rozdíl mezi dovolenou v prémiovém hotelu a živořením na Lipně ve stanu u jedný májky, ty jeden diskusní šestiválče... >😒]
tak na Lipně (a na dovolené) bys mu mohl virtuálně dopřát stylově plnotučné Lipno >😁
Alespoň nepadám do mdlob, když se projedu v pořádném autě, zřejmě narozdíl od tebe, pane vwrátný. Pokud ty ses "prvních sto metrů jen němě držel volantu a během těch deseti vteřin ti proběhlo před očima předvším drama tvé vlastní dosavadní garáže" (citace tvého příspěvku), tak u mě a jiných se nic takového nedostavuje.
Já chápu, že pokud jezdíš v některém z levnějších produktů koncernu VW, tak je pro tebe třída S naprosté zjevení, o kterém se ti zdá po nocích, ale pořád je to jen auto - sice skvělé, ale zase nijak zázračné a dokonce ani ne bezchybné.
Mimochodem, kultivovanost není samozřejmě jenom o hlučnosti, ale přesto přidám zajímavý odkaz na hodnoty vnitřní hlučnosti naměřené německým Autobildem😒br /> [odkaz]
Vybírám😒br /> Mercedes S 250 CDI (čtyřválec diesel): 65 dB (při 130 km/h)
Citroën C5 2.0 HDI (čtyřválec diesel): 66 dB
Audi A8 4.2 FSI V8 (benzín): 67 dB
Ford Galaxy 2.0 TDCi (čtyřválec diesel): 67 dB
Já chápu, že pokud jezdíš v některém z levnějších produktů koncernu VW, tak je pro tebe třída S naprosté zjevení, o kterém se ti zdá po nocích, ale pořád je to jen auto - sice skvělé, ale zase nijak zázračné a dokonce ani ne bezchybné.
Mimochodem, kultivovanost není samozřejmě jenom o hlučnosti, ale přesto přidám zajímavý odkaz na hodnoty vnitřní hlučnosti naměřené německým Autobildem😒br /> [odkaz]
Vybírám😒br /> Mercedes S 250 CDI (čtyřválec diesel): 65 dB (při 130 km/h)
Citroën C5 2.0 HDI (čtyřválec diesel): 66 dB
Audi A8 4.2 FSI V8 (benzín): 67 dB
Ford Galaxy 2.0 TDCi (čtyřválec diesel): 67 dB
Teď ti nerozumím. Oba diesely jsou tišší než benzíny a S-klasse je o 1 decibel tišší než C5.... Co jsi tím chtěl říci? Mimochodem, 1 dB je docela hodně, víme? Opravdu hodně. V každém případě jsou to zajímavé hodnoty říkající, že v cestovní rychlosti jsou diesely tišší než 8 válcový benzín.....
Ten V8 benzín jsem tam dal jen pro zajímavost a pro srovnání, ostatně u něj asi konstruktérům nešlo o absolutní odhlučnění, možná ho schválně chtěli nechat trochu zaznít (proč taky ne).
Ano, vím že vnímání hluku je nelineární, ale v tom odkazu je 40 nejtišších aut, jaká kdy AutoBild testoval a mezi 1. (BMW 730d) a 40.(BMW X3 28i) je rozdíl 6 dB. Čili 1 dB není žádné drama, navíc neznáme citlivost měřící aparatury atd. Ostaně, myslíš že v té A8 nebo v benzínové X3 (68 dB) je nějaký nepříjemný hluk? To sotva.
Dávám to sem jako důkaz pro můj názor, že mezi Citroënem C5 a Mercedesem S 250 CDI nemusí být z hlediska odhlučnění nijak velký rozdíl a že pokud je někdo zvyklý na dobrou pohodlnou střední třídu (třeba tu C5), tak mu svezení ve čtyřválcové třídě S asi žádný šok nezpůsobí, jak tvrdí místní vwrátný. Ano, eSko bude lepší (tišší, kultivovanější...) než C5, ale nikoliv propastně. A to ještě v tom srovnání v mém odkazu je C5 se čtyřválcem, předpokládám že V6 HDI by byla ještě lepší, možná i tišší než ta S 250 CDI.
Ano, vím že vnímání hluku je nelineární, ale v tom odkazu je 40 nejtišších aut, jaká kdy AutoBild testoval a mezi 1. (BMW 730d) a 40.(BMW X3 28i) je rozdíl 6 dB. Čili 1 dB není žádné drama, navíc neznáme citlivost měřící aparatury atd. Ostaně, myslíš že v té A8 nebo v benzínové X3 (68 dB) je nějaký nepříjemný hluk? To sotva.
Dávám to sem jako důkaz pro můj názor, že mezi Citroënem C5 a Mercedesem S 250 CDI nemusí být z hlediska odhlučnění nijak velký rozdíl a že pokud je někdo zvyklý na dobrou pohodlnou střední třídu (třeba tu C5), tak mu svezení ve čtyřválcové třídě S asi žádný šok nezpůsobí, jak tvrdí místní vwrátný. Ano, eSko bude lepší (tišší, kultivovanější...) než C5, ale nikoliv propastně. A to ještě v tom srovnání v mém odkazu je C5 se čtyřválcem, předpokládám že V6 HDI by byla ještě lepší, možná i tišší než ta S 250 CDI.
Myslím že je nesmysl, že by Audi schválně nechávalo 8válec V KABINĚ zaznít.
Tak v čem je podle tebe ten důvod? V8 benzín by přece z podstaty věci měl být tišší než jakýkoliv diesel... Jedině že by na té hlučnosti v kabině měla větší podíl nějaká jiná složka (třeba hluk valení od pneumatik?)
Popros o mokrý hadry. Porovnáváš-li hluk ve 130, a dovozuješ-li z toho že jízda v C5 a S-klasse je porovnatelná, tak si zatím trajdal jen na koloběžce kolem baráku. V podstatě nejsměšnější argumentace za posledních pět let. Větší hloupost tu nenajdeš.
Mohl bys tu třeba rozehrát i to, že A1 je v podstatě v jízdě to samý, co A8, tedy s odkazem na hluk... >😁
Mohl bys tu třeba rozehrát i to, že A1 je v podstatě v jízdě to samý, co A8, tedy s odkazem na hluk... >😁
Ty fakt buď neumíš číst, nebo myslet, nebo obojí. Výše píšu hned NĚKOLIKRÁT, že rozdíl tam JISTĚ BUDE, jen to pro většinu řidičů nebude žádný šok ani nic takového, rozhodně ne aby se "prvních sto metrů se jen němě držel volantu". Pro tebe asi ano, ale ty jsi exot a zřejmě znáš auta jen z prospektů.
>😁 Nezlob se, ale pro mne jsi tu jen ten příslovečný... garážový oslík :-!
Jasně, argumenty 0, urážek dost. Nic jiného neumíš, (ex-)kádrováku, když už nemáš svoje milované razítko.
>😁 Nedělal jsem nikdy kádrováka, nehledej ve mně tak hloupě svého nepřítele, zde přece nejde o argument, zde jde výhradně jen o tvojí doslovnou hloupost, když tvrdíš, že jízdně je C5 a S porovnatelná produkce... >😒]
Na úroveň tvého psaní, tvých znalostí a vědomostí o autech platí jen jeden dokonalý argument (na tvé úrovni) - stačí napsat kouzelné slůvko - INE... >😁
Na úroveň tvého psaní, tvých znalostí a vědomostí o autech platí jen jeden dokonalý argument (na tvé úrovni) - stačí napsat kouzelné slůvko - INE... >😁
Nejezdím v produkci VW, ostatně pro tuto diskusi to není ani rozhodné, zde se diskutuje (tvojí zásluhou) o té (nezlob se) pitomosti, že podle tebe jsou dojmy z jízdy v C5 a S porovnatelné. Pravděpodobně je to nesmysl kvartálu, za sebe píši, že větší hloupost jsem tu nečetl snad rok. Tabulku si strč do zadní kapsy u kalhot, a vykroč odhodlaně do světa, jestli tě pustí do citroenu, svez se v C5, a pak popros někoho, aby tě propašoval do S-klasse. Až se probudíš z mrákot, tak pak tu o tom můžeš napsat. Do té doby doporučuji jen abys setrval u své zdejší praktiky, to jest občasnou výměnu nicku, aby sis nemusel zase za čas vedle vyplakávat splíny o krutém světě, BAUGISTRÁTE :-!
Tak ještě jednou - v C5 jsem jel, jel jsem v Mecedesu E, v BMW 7, v Jagu XJ a v lecčems dalším. No a žádný "šok" se nedostavil. Ano, ta luxusní auta jsou z hlediska odhlučnění a kultivovanosti o kus lepší, ale nic propastného.
Pokud tebe někdo poprvé v životě svezl v pořádném autě a ty se z toho nemůžeš vzpamatovat, tak budiž ti přáno, klidně nám o tom napiš, ale nepočítej s tím, že ostatní co už pár aut projeli (myslím tím ŘÍDILI), padnou na zadek.
O tom tvém výmyslu s výměnou nicku už se nehodlám bavit, soudruhu (ex-)kádrováku. Jako obvykle nemáš žádné argumenty k věci (tím myslím třeba nějaká čísla, měření, víš...?) a tak začínáš útočit na osobu a vzpomínat na časy, kdys na srdci nosil knížku rudou. Tvůj ubohý standard.
Pokud tebe někdo poprvé v životě svezl v pořádném autě a ty se z toho nemůžeš vzpamatovat, tak budiž ti přáno, klidně nám o tom napiš, ale nepočítej s tím, že ostatní co už pár aut projeli (myslím tím ŘÍDILI), padnou na zadek.
O tom tvém výmyslu s výměnou nicku už se nehodlám bavit, soudruhu (ex-)kádrováku. Jako obvykle nemáš žádné argumenty k věci (tím myslím třeba nějaká čísla, měření, víš...?) a tak začínáš útočit na osobu a vzpomínat na časy, kdys na srdci nosil knížku rudou. Tvůj ubohý standard.
Rudou knížku jsem nevlastnil, nicky si jako ty neměním, na rozdíl od tebe znám jízdní rozdíly mezi C5 a S-klasse, a poprvé v životě mě někdo v pořádném autě svezl někdy před dvaceti roky, co to však má společného s tím jak jezdí dnešní C5 a S-klasse? Jde jenom o to si zajezdit v C5 a S-klasse, a to se ti evidentně zatím ani v jednom případě nepodařilo, neb bys tu nepsal pitomosti o tom, že ta auta jsou v jízdě porovnatelná.
Ano, měníš nick - včera Beaumont, dnes Magistrát. Pamatuj, člověk, který je schopen si vetknout do nicku akademický titul, s tím je v životě špatně úplně všechno. A tajná výměna nicku? Pro mne jsi než diskusní bezcharakterní ňouma.
Ano, měníš nick - včera Beaumont, dnes Magistrát. Pamatuj, člověk, který je schopen si vetknout do nicku akademický titul, s tím je v životě špatně úplně všechno. A tajná výměna nicku? Pro mne jsi než diskusní bezcharakterní ňouma.
No nic, soudrhu (ex-)kádrováku, klidně si tu ty svoje nesmysly a výmsly piš a vzpomínej na dobu, kdy jsi mohl škrtem pera nebo razítkem ničit lidem život. Vím, že se ti to moc líbilo.
O smysluplnou debatu o autech ses tentokrát ani nepokusil, škoda. Dřív se ti to párkrát už skoro povedlo, ale dnes nemáš den. Já končím.
O smysluplnou debatu o autech ses tentokrát ani nepokusil, škoda. Dřív se ti to párkrát už skoro povedlo, ale dnes nemáš den. Já končím.
Velmi chválím tvé rozhodnutí. Tak pamatuj - jsi měnič nicků, diskusní bezcharakter. A v tom to tvé trápení vězí...
:yes: :yes:
a to má být jako dobrá zpráva, že to je o decibel tišší než citroen C5? 😄
Je to JEN o decibel tišší než ČTYŘVÁLCOVÝ naftový Citroën C5.
To je odpověď místnímu vwrátnému, který tady popisoval, jak ho omráčilo, když ho někdo svezl v Mercedesu, jak se zastyděl za to co má sám v garáži a jak je takový Mercedes v úplně jiné dimenzi.
Tak já jen konstatuji, že proti GTI-ho garáži možná ano, ale že oproti špičkovým autům střední třídy (třeba C5) ten rozdíl v odhlučnění bude sice pořád patrný, ale zase nijak gigantický. Zejména pak v situaci, kdy by proti čtyřválcové třídě S stál šestiválec, třeba V6 HDI.
To je odpověď místnímu vwrátnému, který tady popisoval, jak ho omráčilo, když ho někdo svezl v Mercedesu, jak se zastyděl za to co má sám v garáži a jak je takový Mercedes v úplně jiné dimenzi.
Tak já jen konstatuji, že proti GTI-ho garáži možná ano, ale že oproti špičkovým autům střední třídy (třeba C5) ten rozdíl v odhlučnění bude sice pořád patrný, ale zase nijak gigantický. Zejména pak v situaci, kdy by proti čtyřválcové třídě S stál šestiválec, třeba V6 HDI.
Hihi, 4válcový diesel S CDI250 je tišší než 8válcový benzín v Audi........ 😄 😄 😄 Myslíš že jsi schopný to pobrat?
No, hluk je ale jenom jeden parametr. Garantuju ti, že když ti bude moje V8 řvát v otáčkách, určitě ti to bude příjemnější než když ten S250CDI bude chrochtat na světlech na volnoběh😄
Potřebnou korekci - Copak střední třída, ale doslova fatální rozdíl je i mezi vyšší střední a lux třídou, a to nemám nyní na mysli nefér srovnání s Latitůdou... Přestup z E do S je přestup do jiné dimenze. Je to dokonce (logicky) větší razance, než přestup z C do E. Já vím, že při svých možnostech tohle vědět nemůžeš. Ale vědět bys měl, že se tu těmi svými amaterskými citromagoriemi jen dokonale trapníš. Mezi C5 a S je asi takový rozdíl, jako mezi jízdou v drezíně na ruční pohon a pendolinem... >😁
Stručně: nesmysl. Jako 99% toho, co ty tady píšeš.
Já jen za sebe. Dřív jsem jezdil střední třídou (4 vál nafta) nyní vyšší stř.(6 vál. nafta biturbo) a musím potvrdit slova , že rozdíl třídy je dost patrný. Čas od času se svezu v Lexovi LS 600 H L a ten je ještě o velký kus dál. Na druhou stranu bych neodsuzoval MB ,že do S -ka dal takový motor. Trh sám ukáže zda - li to byla volba správná či nikoliv. Já osobně bych tuto motorizaci do S nechtěl.Snad do E , ale S je přece jen segment kde instalace tohoto motoru trochu zabolí. Stejně jako instalace 2,2 nafty do Jaguaru XF . Tam to také není moc šťastné. :no:
Pak jsi velmi rozumně spolu s přechodem do vyšší třídy zvolil i adekvátní postup v motorizaci :yes: Není sporu o tom, že 6 válců vs. 4 je velký rozdíl, o osmi ani nemluvě.
Ale umělé dýchání jsi nepotřeboval ani po tom svezení v Lexusu, ne? 😉
Ale umělé dýchání jsi nepotřeboval ani po tom svezení v Lexusu, ne? 😉
Věta roku, tvá věta roku - C5 je v jízdě to samé, co S-klasse... >😒] 8-s >😒] Mokrý hadry málo... >😒]
A kdepak jsem něco takového napsal? To by samozřejmě nesmysl byl, jenže nic takového tu napsáno není. Nebo mi tu snad něco takového ode mě ocituješ? Klidně stačí, když napíšeš čas příspěvku, kecálku...
jardeur
Hele já tě úplně chápu,,,,ale potom si kup Sportovní auto,,,a ne průměrný velký vůz jako Sko.....je to fakt jen největší mercedes,,,,není to zajímavý auto a nikdy nebude...ke mě přijet někdo na jednání s Skem W12...tak ho mu dám takový školení že se z toho posere,,,páč utrácí za nesmysl,,,ale když přijede v Astonu, nebo Jauaru,,Lotusu , tak vím že je to zajímavý člověk)))
S classe a Mercedes už není to co společensky bývalo. V kraji vezdejším zde v tom jezdí především kolotočáři, majitelé super zaručených bazarů, pasáci a starší modely okupují Kofoly)))
A k podvazkam,,zkus si někdy najít holku co je tak pěkná sama o sobě , že výše zmíněné nepořebuje a rozmnožíš se i bez toho.)))))
S classe a Mercedes už není to co společensky bývalo. V kraji vezdejším zde v tom jezdí především kolotočáři, majitelé super zaručených bazarů, pasáci a starší modely okupují Kofoly)))
A k podvazkam,,zkus si někdy najít holku co je tak pěkná sama o sobě , že výše zmíněné nepořebuje a rozmnožíš se i bez toho.)))))
To jezdili vzdycky😃) ja jsem tim svym zpusobem mozna i odkojenej.. timhle kolotočářským stylem..stary mercedesy, spicaty boty.😁DDD (btw nikdo nepochopi o čem je Merc dokud nesedne do 30 let starýho medvěda...a nezjistí že to je pořád ješte Mercedes jak má být...některý ty generace jsou nesmrtelný auta jaký se už nedělají a asi nikdy dělat nebudou...trochu sentiment) a proto me to porad fascinuje... a s tema holkama .. je to krasna paralela.. stejne i ten mercedes tohle "navic" nepotrebuje... a o tom to je... ja chci jeste chvili zit ve svete kde se porizujou i nepotrebny veci.. jen proto ze to proste jde a udela ti to radost... sem tam me to chytne a na mobil.de koukam na starý dvanactiválcový žehličky.. SLka... za ty prachy už to stojí za tu srandu.. přestože to je pak už absolutně neprodejný..A 49 lidí z 50 začne volat Chocholouškovi když se jen zmíníš že bys to koupil...ale vždycky ze srandy říkám že až se mě vnuci zeptají jaký to bylo když motory měly 12 válců žraly ekvivalent energetické spotřeby Kanady během zimy / 100km....nechci jim říct.. promiň , nevím, ja měl dvoulitrovej diesl..jestli víš co myslim.😁
Ano, S600 je zbytečný auto. Stačí S500 >😁
No jo, ale v Lotusu neujedeš 1500km v úplné pohodě a odpočatý. V Astonu Rapide budiž.
A říkat, že ve třídě S jezdí pochybné existence....zahoď předsudky. Tyhle řeči, že mercedes si kupují mafiáni, pasáci atp, jsou dost ohraný. To by ses divil, v jakých autech jezdí tyhle pochybné existence: ve všech, ať je to starší benz, nebo BMW. Ano, třeba v tom jezdí, ale to auto za to nemůže!
No jo, ale v Lotusu neujedeš 1500km v úplné pohodě a odpočatý. V Astonu Rapide budiž.
A říkat, že ve třídě S jezdí pochybné existence....zahoď předsudky. Tyhle řeči, že mercedes si kupují mafiáni, pasáci atp, jsou dost ohraný. To by ses divil, v jakých autech jezdí tyhle pochybné existence: ve všech, ať je to starší benz, nebo BMW. Ano, třeba v tom jezdí, ale to auto za to nemůže!
Zajímavý člověk podle klíčku/karty od vozu? 😲 A ostatním dáváš školení? A nejsi ty náhodou Hušák? >😁 Nehoň si tu triko, vůbec netušíš, kdo jezdí v nových(!) S klasse. S výrazy jako "Kofoly" a "posere" Tě tipuju na zaměstnance toho autobazaru, jehož nenáviděný majitel a Tvůj šéf si pořídil ojeté esko. 😄
Pasáci si kupujou auta za 2-5 mega? Kde prosím tě? A co si kupujou podnikatelé? Vrtulníky, ne? Proboha to jsou názory.
dle me jedině blb co má názory 20 let starý)))
svět už je kapičku někde jinde.
staci s e podivat kd e jsou nejvetsi prodeje S klady....rusko,,,lepe receno moskva
arabsky svet )) to doklada vse))
to auto neumi nic co by neumelo Ecko ve 4matiku kdyz uz to musi byt MB...
je seriove, nikd y nebude zajimave (sedany obecne)
a za usetreny peniz muzes jezdit 2 roky zadara kazdej den na spickovou veceri..
Vzdy sem musim chechtat kdyz vidim novou S kladu stat ve fronte u MC Drive..
svět už je kapičku někde jinde.
staci s e podivat kd e jsou nejvetsi prodeje S klady....rusko,,,lepe receno moskva
arabsky svet )) to doklada vse))
to auto neumi nic co by neumelo Ecko ve 4matiku kdyz uz to musi byt MB...
je seriove, nikd y nebude zajimave (sedany obecne)
a za usetreny peniz muzes jezdit 2 roky zadara kazdej den na spickovou veceri..
Vzdy sem musim chechtat kdyz vidim novou S kladu stat ve fronte u MC Drive..
kyklop
mercedes nam tento stvorvalcovy naftak nenuti. Mozete siahnut po inych motoroch spalujucich benzin, alebo naftu
No, ačkoliv mně to rozčiluje, máš pravdu - skutečně mi to nikdo nenutí. Ale až to vedle mně zastaví na světlech, budu se smát, až se budu za břicho popadat.
Jak vedle sebe poznáš CDI, až tam zastaví? Na záď mu neuvidíš a podle zvuku to opravdu nerozlišíš. Jsi směšný.
Ty nepoznáš chrochtání dieselového čtyřválce? Jdi se léčit 😄
Hele nic ve zlém. Ale mám 4.4 benzín biturbo a 350CDI od Mercedesu. Podle zvuku nepoznám a ani ty to nepoznáš že je pod kapotou CDI. Chrochtání a klapání typické pro diesel se prostě nekoná. Patrně si dlouho dieselem nejel a nebo si nejel moderním top dieselem. Tvůj přístup se mi zdá primitivní a potřeba někomu se smát pro to co má v autě zavání velkým komplexem. :no:
a až se budeš za to břicho popadat, třeba se ti ten majitel s-klasse bude tlemit tvému střepu....
nevíš čím jezdíš blbe 😉
Léčit se budeš muset ty, už jsem ti zavolal Chocholouška. A když nemáš argumenty, nenadávej, zoufalče.
nejezdím ničím, je mi patnáct. Ale v tom svém věku aspoň vím to, že se nebudu tlemit někomu, kdo má limuzínu za 2 miliony. Nehledě na to, co v tom má za motor 😉
:yes: na 15 vyzrálý postoj k realitě
Na 15 let dost zvláštní. V tom věku bych spíš očekával, že ho bude brát Ferrari, Porsche, prostě sporťáky, ne limuzína pro důchodce s co nejmenší spotřebou.
Z nabídky Ferrari se mi líbí jen starší modely. Porsche můžu, byl jsem i v muzeu, super zážitek. Jinak mám velkou slabost pro Mercedes. Akorát třída A a B se mi teda nelíbí, to považuju za auto pro důchodce :-!
Take care everybody
Take care everybody
positivemind
Např. pro hotelové flotily. Nebo pro ty, kteří nelpí extra na výkonu a raději si za ušetřené peníze oproti 350CDI koupí nějakou tu výbavu.
Tohle je prostě logický krok, navíc ten motor není zase takový lenoch. Čtyřválcová limuzína za 8s na stovce? To je paráda 😉
Tohle je prostě logický krok, navíc ten motor není zase takový lenoch. Čtyřválcová limuzína za 8s na stovce? To je paráda 😉
Přesně tak. Tady není vůbec co řešit. 250 CDI je skvělý motor a jeho nástup v S Klasse naprosto očekávatelný. Pro každou firmu i hotel je to lepší. A kdo nechce ďábla tak z 0-100 za 8s v pohodě patří a pořád to natře většině jiných aut, co po našich cestách jezdí.
V12, V6 a V8 zní dobře,ale V4 je pragmatický tah a reakce na zvyšující se ceny pohonných hmot.
V12, V6 a V8 zní dobře,ale V4 je pragmatický tah a reakce na zvyšující se ceny pohonných hmot.
strýček BOB
To je radost to tady číst, jak místní top manageři a hrdí majitelé korejských vozíků drtí a odsuzují novou S-classe za nedůstojnou čtyřválcovou motorizaci. ;-\ Kdyby se, nedej bože, stalo, že vám tahle kára se čtyřválcem zítra přistane v garáži, tak budete ještě půl roku koktat blahem. Trošku soudnosti, hoši.
Věřte tomu, že s dieslem opravdu ne.
Zase ty svalnaté řeči hrdého majitele olítané benzínové plečky.
Myslíte nové auto s benzínovým motorem v záruce.
Kia Ceed 1,4 benzín? To by sedělo.
Hele, ty nesmíš o žádné ženské říct, že se ti nelíbí, pokud je hezčí než tvoje manželka? Ty nesmíš mluvit o atletice, když nezaběhneš stovku pod deset? Ty nemluvíš do politiky, protože nejsi poslanec? Nepřijde ti to uhozený?
Mluvit můžeš o všem ale neměl by to být blábol, ale jak vidíš, mnozí tady z Tvými názory nesouhlasí ale nikdo ti nic nezakazuje. Jestli sis tedy nevšiml.
Tak potom nechápu ty připomínky o tom v čem jezdí kdokoliv, kdo nesouhlasí s tvým názorem... Tobě se to nelíbí? A v čem jezdíš? Tak drž hubu. Velmi demokratické😄
:yes: Pravda, pravda
Chtělo by to trochu pokory, moc lidí, kteří by hrdě odmítli darovanou S-třídu s CDI250 opravdu budeme hledat těžko a ty mezi nimi opravdu nebudeš. Ti, co mají nejsvalnatější řeči, skutky neoplývají.
Jop zatimco snaha furt nekoho stirat je lepsi... nikdo by asi neodmitl i darovanyho logana... tohle jsou bezpredmetny keci.. ale ja si treba neumim predstavit koupit si S s timhle motorem... to je cely...S klasa byla postavena na urcitym zaklade, a ten nevybudovali ani obavam se dieslovy sestivalce... tohle je muj osobni nazor..nikomu ho uz po dnesku nenutim, ale koupit si top mercedesa protoze chci setrit par litru na nafte a pojistce.. to je proste divny.. tak si koupim cecko, ecko dejme tomu, cokoliv jinyho... jsou to skvely auta.. ale utratit 2,2 za auto a pak pocitat drobny na benzince...pardon ale tohle je póza... to je jak jit do luxusni francouzske restaurace a dat si tam mineralku a cesnecku... jo vychutnal jsem si atmosferu a zahral si na to jaky by to bylo kdyby... ok kazdej to nekdy udelal..ale kazdej citi ze to nebylo tak uplne ono..ne?
Již tady bylo vícekrát řečeno že Tě nikdo nenutí to kupovat, ale lidi jako Ty stejně nic nekoupí, jenom o tom kafrají a vedou nikam nevedoucí diskuze. Mercedes se tak rozhodl a teď budou rozhodovat počty prodaných verzí a tak je to i správně. Každé rozšíření nabídky je z hlediska zájemců o nákup vozu správné.
Bristol
v téhle třídě už nakupuji jen dobře situovaní lidé...kteří asi nešetří když jsou schopny vyhodit za auto cenu slušného bytu... 😄
a přece když chodím do snobské společnosti tak určo nebudu jezdit jak taxikář na naftu a je ještě se čtyrválcem...to už opravdu zavání uchylkou...jinak proti tomu motoru nemám nic, určitě bude špičkový...ale do céčka, případně do éčka bych ho ještě přežil, ale v esku je to trapárna a hlavně jak se píše už jen tak tak dostačující...a koukat jak si mě na semaforu zblajzne octávka v RS nebo GTI to by se mě nechtělo...
MB mám rád...ale stímto souhlasím asi tak jako se 3-válci v BMW :no:
a přece když chodím do snobské společnosti tak určo nebudu jezdit jak taxikář na naftu a je ještě se čtyrválcem...to už opravdu zavání uchylkou...jinak proti tomu motoru nemám nic, určitě bude špičkový...ale do céčka, případně do éčka bych ho ještě přežil, ale v esku je to trapárna a hlavně jak se píše už jen tak tak dostačující...a koukat jak si mě na semaforu zblajzne octávka v RS nebo GTI to by se mě nechtělo...
MB mám rád...ale stímto souhlasím asi tak jako se 3-válci v BMW :no:
No jo, nekdo ma dvanactivalec v krvi a nekdo zase S250 v garazi. Kdo je na tom lip je jasne...
Není nic špatného na snění o 12válcích, já sním o Astonu Martin a zatím na něj nemám ale usilovně šetřím >😁 Ale jinak by to chtělo žít v realitě. A realita říká že je mnohem blíže k S250CDI než k Astonu Martin a že Aston martin je pro denní využívání jaksi nepoužitelný... Moje představa je jasná - v garáži 2 auta - reprezentativní diesel na práci (najezdím 50 000 km ročně) a sporťák na víkend, nejlépe Aston Martin.
No roztrideny to mas hezky, o tom zadna, ale pointa meho prispevku byla trochu jinde 😉 Na sneni o astonu neni nic spatneho, ale na sneni o astonu (nebo S600, to se ted neresi) a soucasnem odsuzovani S 250 CDI uz neco nahnileho bude. Tudiz majitel 250ky na tom bude o neco lepe, nez jeji opovrhovatel, ktery miri rovnou na dvanactivalec, ale nikdy na nej nedosahne.
Je vidět, žes nepochopil, ale vůbec. Proč je to trapárna? Já nevím, mě teda auto za 2 miliony Kč (viděls někdy ty peníze na jedné kupě?) trapný nepřijde.
Lidem co si koupí tohle auto nejde o to kdo je "zblajzne" na semaforech. Souhlasím s tím jak někdo psal nahoře, na hltání krajiny při výletu do oblíbené restaurace :yes: 😄 .
Pro starší manželský pár na pohodlnou jízdu ideální :yes:
Lidem co si koupí tohle auto nejde o to kdo je "zblajzne" na semaforech. Souhlasím s tím jak někdo psal nahoře, na hltání krajiny při výletu do oblíbené restaurace :yes: 😄 .
Pro starší manželský pár na pohodlnou jízdu ideální :yes:
Protože je to trapárna, jako bílé ponožky ke smokingu, jako tiramisu uplácaný z lučiny nebo tvarohu, jako kaviár z pstruha nebo jako kapota tuningovýho auta polepená karbonovou fólií...
Trapárna je o tom kecat a nemít na to. Pozvi nás, ať si můžeme prohlédnout ten Tvůj dream car, jehož vlastnictví Tě opravňuje k vedení siláckých řečí na téma 4válec diesel v S-třídě.
no hele jo, tiramisú z lučiny není tak špatný, jo. Jinak to nejde, když není jak sehnat ty správné ingredience. Sice trochu Babica-styl (když nemáme tohle, tak tam dáme náhražku, to nevadí) >😁
Na S-klasse rozhodně mám ale moji volbu rozhodně neovlivní mé okolí a snobská společnost mne tedy rozhodně neláká. 😄
Ty to nechápeš. Když si koupím luxusní pozemek v krásné čtvrti a postavím tam dřevostavbu, asi si taky budeš klepat na čelo. A zrovna tak do luxusní limuzíny patří prémiový motor, polykající benzín, ne naftu.
No jo, ale když budeš jezdit v S500 za 12l a přijdou časy, kdy tolik peněz na ten provoz nemůžeš (nebo nechceš) dávat tolik peněz a budeš se stále chtít vozit v S-klasse? Já bych šel rozhodně do dieselu, sice ne tak krásný zvuk, menší dynamika, ale poloviční spotřeba....
Ty vole myslíš, že někdo kdo má auto za 2 miliony řeší rozdíl ve spotřebě vyjádřený částkou 1-2 koruny za km? Pořízením toho auta se upisuješ k tomu, že každý rok odepíšeš z jeho ceny 400 tisíc korun... kdo by tu řešil nějaké drobné za benzín...
Tak vy to asi neřešíte, když máte 650i... někdo je takový, že chce mít V8 a je jedno, kolik to žere. A jiný boháč si řekne, aha za ty prachy, co jsem propálil, bych mohl mít něco užitečnějšího. Ano, já bych také někdy chtěl mít na provoz S500/S63, protože to žádný jiný diesel nenahradí. Třeba někdo má peníze na nákup ojetého auta tohohle typu, ale třeba staví barák a ten je pro něj důležitější, než ten V8-feeling. Je to tak těžký?
Klidně mi tykej.Ale samozřejmě, že to řeším. Předtím jsem jezdil s A6 3.0 TDI a ta žrala 9,5 litru nafty. Pak mi kamarád pořád říkal "kup si pořádný motor, ten rozdíl ve spotřebě nebude nijak velký, ale zážitky nesrovnatelné". No a dneska jezdím za 12 a dávám mu za pravdu. Mohl jsem si koupit M6 a jezdit za 20, ale to by mně bolelo, protože bych ten potenciál auta stejně nevyužil, a jezdit za 20 - to jsou pro mně vyhozené peníze.
Takových lidí, kteří to řeší, je... Například Ingvar Kamprad, zakladatel firmy Ikea, jezdí v tak 20 let starém Volvu 240, létá 3. třídou a radši všechny ušetřené peníze investuje. A to se bavíme o člověku, který má soukromý majetek v hodnotě 6 miliard dolarů a kontrolu nad společností v hodnotě zhruba 36 miliard dolarů. Mezi dolarovými miliardáři je celá řada dalších lidí, kteří žijí podobně.
Třeba Arabové žijí odlišně. Ti typicky utratí vše, co vydělají. Takový Al-Waleed bin Talal (20 miliard dolarů) si koupil soukromý Airbus A380. Tomu říkám stylové cestování.
Třeba Arabové žijí odlišně. Ti typicky utratí vše, co vydělají. Takový Al-Waleed bin Talal (20 miliard dolarů) si koupil soukromý Airbus A380. Tomu říkám stylové cestování.
Člověče, možná že ty auta opravdu máš, možná máš i prachy, ale lidem jako si ty, se na hony vyhýbám. Tak zoufalé názory jako máš ty už má myslím jen pár jedinců, např. pan Hušák.
A opravdu se divím, že se tady s námi smrtelníky bavíš. Běž, zalez si do svého snobského (nebo virtuálního?) světa a nám dej pokoj.
A opravdu se divím, že se tady s námi smrtelníky bavíš. Běž, zalez si do svého snobského (nebo virtuálního?) světa a nám dej pokoj.
Pozor, Hušák utrácel peníze nás všech, já utrácím jenom svoje... a myslím, že je moje věc, jakým způsobem a za co...
Samozřejmě že to lidé řeší...podívej se na prodejní tabulky. Nemá smysl se dále dohadovat. Základ je, že každý má odlišné potřeby a přání. Takže víc tolerance a přestaně tě toto rozčilovat.
Ne, já to nechápu a chápat to nechci. Dělám si věci po svém a názory ostatních mne neovlivní. A nepůjdu do žídného extrému - ani do vytuněný Octavie 1,9 TDI, ani se nebudu naparovat nějakou ultrakárou. pokud si pořídím Astona, pořídím si jej jen pro pocit mít nádhernou hračku (nic jiného to není) a pro senzační pocit z jízdy....... a ano, pro pocit, že se něčím odlišuji od okolí. Nikomu se nebudu přizpůsobovat a s nikým nebudu soutěžit o hlavní cenu v soutěži snobárna roku.
A Aston není ultrakára? 😉 Auto za pět mega není ultrakára? Co si to nalháváš😄 jsi stejný snob jako všichni ostatní, okřikuješ tady lidi co chtějí říct svůj názor a vykládáš jim, že mají škodovky, zatímco ty jezdíš - ani nevím v čem - v GLK? Možná že jsi ještě daleko větší snob, protože se tady nad ostatní povyšuješ, protože máš lepší auto... Koupíš si Astona a budeš machrovat a budeš ještě namyšlenější než jsi teď.... jenom to teď hraješ, protože sis naběhl, myslels, že jezdím MHD a tady dělám ramena...
blowiik
to se nám tu zase sešla banda virtuálních milionářů... chlapi věřte mi, že skutečnej kupec S-klásy se rozhodně týhle motorizaci smát nebude, maximálně ji v ceníku přeskočí (stejně jako třeba s320 CDI...
ale pozor, až vedle jednoho S250 CDI zastavíš na semaforech se svojí Vectrou '98 2,5 V6 a budeš se mu smát, budeš za vola akorát ty... :no:
ale pozor, až vedle jednoho S250 CDI zastavíš na semaforech se svojí Vectrou '98 2,5 V6 a budeš se mu smát, budeš za vola akorát ty... :no:
Od lidí co si pohoršují nad tím kdo si co dá do auta za motor radši dál. Možná kdyby se lidi víc staraly o sebe a méně řešili okolí tak by se tu žilo lépe. Já samozřejmě zcea beru že někdo řekne že by si to nikdy nekoupil...na to mnení nic špatného. Ale číst tu kecy o tom jak jsou majitelé podobného motoru směšní atd. je ubohé.