Novinky
najprv sa VW nepacilo ze superb vymeta rybnik passatu a teraz ide robit to iste audi.. Zaujimava strategia. Ale tie obrazky vyzeraju dobre :yes:
Zjevně píšeš o tom známém mediálním obrazu, který se VW podařilo (navíc s minimálními náklady) vytvořit na podporu prodejů Superbu v Evropě.
Nebo snad patříš mezi prosťáčky, kteří věří, že si koncern mediálně stěžoval sám na sebe...? 😲 :😉 >😒]
Nebo snad patříš mezi prosťáčky, kteří věří, že si koncern mediálně stěžoval sám na sebe...? 😲 :😉 >😒]
ked nechapes, tak nepis.
Ano, přesně tohle jsem se ti snažil naznačit, jsem rád, žes konečně někdy něco pochopil... 😉
ja ti nic nenaznacujem ale.. >😒] ak nemas co rozumneho napisat k mojmu komentu tak nepis. Ja niesom na to zvedavy a ak ma chces len provokovat tak napis rovno, ja ta budem s kludom ignorovat 😉
To co jsem napsal bylo přesně k téhle části tvého komentu: ",,,najprv sa VW nepacilo ze superb vymeta rybnik passatu...". Pokud nepochopíš ani tohle, pak to není na diskusi, ale jen na tvůj marný boj ze sebou samým... 😉
ked to nie je na diskusiu preco teda na mna reagujes?
inac by ma zaujimalo teraz cisto bez urazok ako si myslel toto a odkial cerpas take info😒br /> "o tom známém mediálním obrazu, který se VW podařilo (navíc s minimálními náklady) vytvořit na podporu prodejů Superbu v Evropě."
lebo VW sa teda superb velmi nepozdaval, preto odsuva skodu hlavne do vychodnej europy. Preto je superb v nemecku menej vyhodny oproti passatu pri kupe a preto napr starsi superb mal pri 1,9 TDI len 5 stupnovu prevodovku naproti passatu.
A skus odpovedat tentoraz bez vyrazov typu prostacek a podobne. Poprosim ta o slusnu diskusiu.
inac by ma zaujimalo teraz cisto bez urazok ako si myslel toto a odkial cerpas take info😒br /> "o tom známém mediálním obrazu, který se VW podařilo (navíc s minimálními náklady) vytvořit na podporu prodejů Superbu v Evropě."
lebo VW sa teda superb velmi nepozdaval, preto odsuva skodu hlavne do vychodnej europy. Preto je superb v nemecku menej vyhodny oproti passatu pri kupe a preto napr starsi superb mal pri 1,9 TDI len 5 stupnovu prevodovku naproti passatu.
A skus odpovedat tentoraz bez vyrazov typu prostacek a podobne. Poprosim ta o slusnu diskusiu.
Reagoval jsem na tebe proto, že jsem předpokládal, že pochopíš na co konkrétně z tvého příspěvku reaguju, což se (podle tvé následné reakce) jaksi nestalo...
Tím, cos teď napsal o Superbu mi vlastně sám dáváš za pravdu. Odpovím ti otázkou, jak si došel k závěru, že se VW zrovna Superb velmi nepozdával?
Byl by někdy nějaký takový Superb vůbec na trhu, nebýt právě VW?
A není snad především v režii VW, jak, kde, s čím a za kolik se Superb prodává? Má snad logiku, aby si někdo, kdo o všech těchto souvislostech s produktem rozhoduje a kdo jej přímo spoluvytváří, "stěžoval" na jeho konkurenceschopnost s jiným vlastním produktem (o kterém také sám rozhoduje), a to dokonce novinářům? Nechtěl spíš někdo logicky to, aby se o konkurenceschopnosti Superbu pro Passat mluvilo hlavně proto, aby lidem došlo, že není horší, než ten tradiční, obecně známý/uznávaný a dobře prodávaný Passat, u kterého jsou (nejen) evropské prodeje ve zcela jiných (podstatně vyšších) číslech, než u Superbu? To, že se zrovna u nás prodává více Superbů, než Passatů je totiž jakási anomálie, způsobená domácím trhem pro značku Škoda...
VW tím vlastně nepřímo poukazoval na to, že koncern má v meinstreamu ne jednoho (známého zástupce), ale dva vyrovnané zástupce a kdo si chce vybírat, nemusí ani chodit ke konkurenci...
Tím, cos teď napsal o Superbu mi vlastně sám dáváš za pravdu. Odpovím ti otázkou, jak si došel k závěru, že se VW zrovna Superb velmi nepozdával?
Byl by někdy nějaký takový Superb vůbec na trhu, nebýt právě VW?
A není snad především v režii VW, jak, kde, s čím a za kolik se Superb prodává? Má snad logiku, aby si někdo, kdo o všech těchto souvislostech s produktem rozhoduje a kdo jej přímo spoluvytváří, "stěžoval" na jeho konkurenceschopnost s jiným vlastním produktem (o kterém také sám rozhoduje), a to dokonce novinářům? Nechtěl spíš někdo logicky to, aby se o konkurenceschopnosti Superbu pro Passat mluvilo hlavně proto, aby lidem došlo, že není horší, než ten tradiční, obecně známý/uznávaný a dobře prodávaný Passat, u kterého jsou (nejen) evropské prodeje ve zcela jiných (podstatně vyšších) číslech, než u Superbu? To, že se zrovna u nás prodává více Superbů, než Passatů je totiž jakási anomálie, způsobená domácím trhem pro značku Škoda...
VW tím vlastně nepřímo poukazoval na to, že koncern má v meinstreamu ne jednoho (známého zástupce), ale dva vyrovnané zástupce a kdo si chce vybírat, nemusí ani chodit ke konkurenci...
Takhle vystižna polopatistika kterou pochopi snad i děti ve školce se musi odměnit vztyčenym palcem. :yes:
obecne vzate ma to logiku. Ale ja mam skor pocit ze koncern dovolil vyrobu superbu lebo predpokladal jeho odbyt hlavne na vychodnych trhoch. No necakal ze to tak zasiahne aj v zapadnej europe. Ano v tejto triede bol v minulej generacii superb a passat na jednej ciare aj ked superb bol trochu zo strany VW povedzme "faulovany" ci uz tym ze nemal kombi alebo oholenejsou vybavou (technickou). No dalsia generacia (rozumej aktualna) uz akosi nekorespondujes tym co zo zaciatku VW presadzoval Bol tu davnejsie clanok prave o tom ze VW sa nepaci ze superb boduje akosi velmi prave na ukor passatu a nie inych znaciek. Tzn. predajne vysledky su rovnake akurat cast zakaznikov passatu sla k superbu, aj ked tu treba zahrnut aj majitelov octaviek, ktorym sa darilo a presli takisto k superbu. Nemam tu teraz ten clanok ale zajtra sa ho pokusim pohladat. Z tohto vychadzala moja veta o vymetani rybniku. Aby sa nestalo to iste aj s audi a VW, ze cast ludi prejde k phaetonu ktory v novej generacii vyzera naozaj dobre a pritom podiel ostatnych premiovych znaciek sa zachova. A nesmieme zabudat ze skodovka chce superb posunut uz medzi 5er ci A6 a octavku medzi passat. (o tom tu bol tiez clanok) V tom pripade by superb akosi usiel. A nehovoriac aj o dalsom clanku zverejnenom tu na auto.cz kde VW uviedol ze skodovka sa bude zameriavat v prvom rade na mensie auta a nizsiu kategoriu ludi a takisto vychodnejsie trhy.
Je to typicky priklad cloveka, ktery chce nadvladu a plnou kontrolu v automobilovem prumyslu v kazdem segmentu. Neco jako u medii Rupert Murdoch.
Nic vic nic min, ani jej nevinim, proste u nekterych lidi s jidlem roste chut.
Nic vic nic min, ani jej nevinim, proste u nekterych lidi s jidlem roste chut.
Už táto slovná kombinácia je dosť smiešna a ak má VW luxusné značky tak je priam komická jeho snaha o luxusný VW ...
To si trošku přestřelil, VW se chce s Phaetonem prosadit "pouze" mezi prémiový značkami, nikoli luxusními.
S takovým Touaregem se mu to povedlo přímo skvěle... 😉
S takovým Touaregem se mu to povedlo přímo skvěle... 😉
Tak či tak je evidentné, že koncern má problémy s delením trhu medzi vlastnými značkami a i keď prípad VW vs. Škoda bol určite novinármi nafúknutý - sú tu problémy v rámci jednotlivých značiek. To isté platí o neistom postavení Seatu ...
Ak ešte zohľadníme snahu získať Suzuky, tak už je z toho poriadny guláš, ktorý sa podľa mňa nedá "vyčistiť" bez jesnejšieho vymedzenia trhov, resp. kategórii vozidiel pre tú ktorú značku ...
V čase, keď sa koncernu darí to nie je nejaký veľký problém, ale rátam pri najbližších problémoch, koncern si to "vyčistí" ... tak ako sa to stalo napr. pri GM
Ak ešte zohľadníme snahu získať Suzuky, tak už je z toho poriadny guláš, ktorý sa podľa mňa nedá "vyčistiť" bez jesnejšieho vymedzenia trhov, resp. kategórii vozidiel pre tú ktorú značku ...
V čase, keď sa koncernu darí to nie je nejaký veľký problém, ale rátam pri najbližších problémoch, koncern si to "vyčistí" ... tak ako sa to stalo napr. pri GM
VW uz davno nie je ludove auto,bez ohladu na to,ci ide o phaeton,alebo nie... :no: takze nevidim dovod,preco by ho vw nemohol/nemal vyrabat....
doménou slabých je brečet po prvním neúspěchu, jak k nim všichni byli nepravedliví a zlí a utápět se ve vlastním bolestínském žalu....... Silní - ať už jsou nám blízcí či ne - tak Ti naberou sílu a zkusí to znovu. A mají-li dostatek vůle k vítězství - dosáhnou ho. A je vidět, že Vlkohrádečtí tu vůli mají. Představenstvu je šumák, že Audi je tahounem vyšších tříd a je jim jedno, že se s tím mohou spokojit a vrnět nad dividendami. Chtějí víc. Chtějí nový Phaeton - a budou ho mít. Když se nechytne v Evropě a Státech - je tu další obrovský trh - Čína........Možná ani Phaeton II. nebude šlágrem prodejů - ale jim to vadit nebude - cestou k vítězství je posouvání vlastních hranic a měřítek - a oni to dělají...... Za to jim patří uznání, přičemž nemusíme tlouct hlavou do prachu a klanět se jim - ale uznat je jako soupeře hodné respektu - nic víc a nic míň..................
Tak jestli je pravda to co se píše v článku, že prodeje v D dosahují cca 50% toho co prodává 7 nebo S (to mě docela překvapilo a sám bych odhadoval nějaké číslo do 5 max. 10😖 tak jenom tato skutečnost stojí za pokračování vývoje modelu bez ohledu na skutečnost zda jsou na Vlkohradu gerojové nebo ne, proč by přenechávalo VW takto lukrativní trh konkurenci, určitě neplatí, že všechno co prodá VW by dokázalo převzít jednoduše Audi, takto místo 100% od audi mají jako koncern 150% a to hned v první generaci proti zavedeným vlčákům tak to bych nazval úspěch nebo snad někdo kdo začíná v této třídě dokáže prodat v D víc?
Ano, aktuálně to úspěch rozhodně je, zvlášť s letitou technikou Phaetonu a např. absencí vynikajícího V8 TDI z Audi A8.
Myslím, že kupci Phaetonu v D nejsou úplně ta skupina která hltá testy a srovnání jednotlivých aut, měří objemy kufru, porovnávají zda ten či onen motor má o 30 KW víc nebo méně nebo jaké je tabulkové zrychlení nebo jaký čas s ním nějaký redaktor zajel na nordschl. ale chtějí určitou nenápadnost ale přesto max. úroveň komfortu kde důraz je kladen na materiály, špičkovou klimatizaci, ortopedická, nejlépe odvětrávaná křeska, max. utlumení všeho z venku a je jim jedno jaký je tam vpředu motor, hlavně když není slyšet a auto má dostatečné zrychlení do řekněme těch obligátních 250 a thats it. Prostě bych je charakterizoval jako velké vyblbnuté kluky kteří vědí, že když se chtějí vyřádit tak si vezmou Porsche a svezou se na okruhu ale když mají cestovat tak v něčem co je především max. komfortní.
V podstatě se s tím dá souhlasit, ale i přesto by právě V8 TDI Phaetonu hodně pomohl. K jeho charakteru a hmotnosti je to ideální motorizace...
Mne se to auto libi asi jen z boku, alespon po dnesnim hodnoceni co stalo na rohu nasi ulice. Ale silne pochybujem, ze s takovym parnikem na silnici se da mluvit o nenapadnosti v jakemkoliv meritku. Na aute v takove delky neni nic nenapadneho. Mozna v USA ale rozhodne ne nikde v Evrope.
no opak je pravdou - tedy nejspíš. Všimneš si ho pokud jsi jako chodec na ulici, nebo když vedle něj nemůžeš zaparkovat na místě v podzemkách. Ale na silnici na první pohled - nenápadný. Párkrát jsem ho potkal a protože mám ve zvyku si VW - pašíků - jaksi více všímat - tak musím říci, že bych ho i přehlédnul či zaměnil. Až na "bližší" pohled a uvědomění si rozměrů zjistím, že to není klasika - ale Phaeton.....alespoň tedy u stávajícího modelu.
Souhlas...
člověče po tomhle článku jsem je na silnici začal "hledat" - viděl jsem už dva - překvapivě oba v modré 😉 a musím říct, že se mi ta jeho nenápadnost dost zamlouvá - je to ale na pohled kus železa......
Takze u pristi generece reknes si paanecku to je ale kus hliniku misto toho zeleza...
V případě velkého zájmu veřejnosti je ale liftback stále ve hře – pak by Phaeton zatápěl nejen Audi A8, ale i Porsche Panamera.
A kdyby udělali křídlové dveře, tak by zatopil i Mercedesu SLS. Vážně si autor věty myslí, že základním atributem Panamery je karoserie liftback? :no:
A kdyby udělali křídlové dveře, tak by zatopil i Mercedesu SLS. Vážně si autor věty myslí, že základním atributem Panamery je karoserie liftback? :no:
S ohraným klišé v podobě jednochuhého překladu značky, bych byl opatrnější, protože u takového Touaregu zákazníkům evidentně nepřekáží znak na masce spojený s prémiovou cenovkou.
Samozřejmě, že skok až do luxusní třídy (s vynecháním vyšší střední) byl hodně odvážný a okázalý, ale Phaeton určitě neměl primárně "vydělávat", ale spíš "reprezentovat" portfolio produktů se značkou VW.
Větší komerční úspěch snad ani nemohl nikdo čekat (zvlášť hned u první generace) a bylo celkem jasné, že to bude chtít nepoměrně delší čas, ale že by se to nemohlo podařit nikdy, bych si až tak jasně tvrdit netroufl...
co by Phaetonu mohlo pomoci by byla prave odlisnost v podobe Liftu, ale myslim ze i mozna vetsi uchylarna by tomu mohla pomoct a to treba jedinej kombik v teto tride, Phaeton kombi, pokud by mel zaklad nejaky benzinovi 6 val jako 3 litr TFSI, tak bych si nechal rict >😁
Audi se liší třeba použitím specifických výrobních postupů, které v koncernu nemají obdobu, třeba hybridní karoserie s velký využitím hliníku, specifické motorové jednotky, vlastní 4x4, atd 😉
Naopak Seat Exeo je právě tím obráceným přikladem a u nástupce Phaetonu to bude nejspíše podobný scénář.
Jaký má tedy smysl vyrábět podobné auto, které už je v koncernu zastoupeno jinou značkou (AUDI), když onen vytvořený "klon" v této třídě automobilů prostě nemá potřebnou prestiž a image ??
Ty mi snad chceš namluvit, že potenciální kupec AUDI raději své peníze utratí za podobně drahý Volkswagen ??? >😁
Celou dobu se tady snažíte spolu s GTi šířit tohle vaše "dogma" ve vztahu k ostatním Evropským značkám a najednou když jde o VW tak popíráte sami sebe. 😉
Proč když se jedná o koncern, má být nový Phaeton právě tou vyjímkou potvrzující pravidlo ? 😉 >😁 >😒] >😁
Není to zas tak dávno, co měl právě Passat shodnou techniku s A4, včetně 4x4. Exeo dostalo (nejen) techniku z (minulé) A4, takže v čem je ten příklad obrácený? Phaeton nemá dostat techniku z vyběhlé generace A8, takže o obdobný scénář jako u Exea nepůjde.
Výroba novodobé Octavie na společném základu s Golfem, který měl/má mnohem lepší prestiž a image, než Octavia, taky (právě proto) podle tebe nemá žádný smysl?
Že si lidi kupují Tourega, i když můžou mít za ty prachy i prémiovou značku, už jsem ti napsal...
Já tu píšu za sebe a doufám, že ty taky, takže nějakou "argumentaci" dalšími/třetími nicky si nechej pro sebe, nebo přímo pro ně.
Phaeton má být svým způsobem vyjímkou (pozvrzující pravidlo) a podobně jako např. Veyron, to není projekt, který má primárně, sám o sobě, vydělat peníze...
jen pro predstavu, nedavno (asi 2 roky nazpet) jsem menil predni napravu na sve Audi A6, a zchvalne jakou myslis ze jsem nechal namontovat, ano tu pro Superba protoze byla o temer 40 tisic levnejsi a jinak je uplne a nachlup stejna >😁