Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche chce do roku 2018 zdvojnásobit prodej

Porsche chce podle Müllera tohoto cíle dosáhnout díky růstu poptávky po automobilech, a to zejména v Asii, uvedení nových modelů na trh a posílení marketingových aktivit.
Zpět na článek
24. 7. 2011 21:54
24. 7. 2011 21:58
24. 7. 2011 22:04
24. 7. 2011 22:30
24. 7. 2011 22:55
24. 7. 2011 23:01
24. 7. 2011 23:02
24. 7. 2011 23:05
24. 7. 2011 23:06
24. 7. 2011 23:28
25. 7. 2011 09:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2011 21:54
Ach ...
... vlivw majitele se začíná projevwovat ... :-|
Rozbalit vlákno
14
24. 7. 2011 21:58
Re: Ach ...
ZOBER LIEKY A CHOJ DO PI*E
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2011 22:02
Re: Ach ...
Nebude vy "koncernovwý fanoušek"? ;-)
24. 7. 2011 22:04
Re: Ach ...
nie fanusik niesom... ale furt rypat do koncernu a vynasat do nebe citroen to tiez nie je v poradku ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2011 22:10
Re: Ach ...
Ok - "vynáším" jen KONKRÉTNí modely/motorizace (které jsou současně kladně hodnoceny i v evropském odborném tisku).
A co se týče Porsche, je to značka kterou (roky) MÁM (moc) ráda a (snad se pletu, ale...) domnívám se že její vlastnictvwí koncernem jí NEbude ku prospěchu (a jestli se pletu, budu JEN ráda ;-)
PS: A ze tří či kolika vašich místích příspěvků jste mi jednou napsal "si pri*ebana" a jednou "choj do pi*e" - v obou případech jste se "stavěl za koncern vw" - tak PĚKNÝ DEN "koncernovwý fanoušku AVIROPe" :-)
24. 7. 2011 22:30
Re: Ach ...
to bolo prve co ma napadlo
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2011 22:47
Re: Ach ...
Nu a mne napadlo že když 3 ze 3 vašich příspěvků se týkají koncernu a jsou "prokoncernovwé", tak ... tak možná (trošičku) fanda "praktik a přístupu" pana PIËCHa (i přes to "zapírání") budete ;-)
24. 7. 2011 22:55
Re: Ach ...
opakujem niesom fanusik ani nevlastnim konecernove auto (bmw) iba na nich "dozeram" ako sa im dari a niektore modely sa mi páčia. Tak isto s porsche urobia dobre predavajucu automobilku. ;-)
24. 7. 2011 23:01
Re: Ach ...
ak ty mas BMW (alebo v podstate akekolvek auto) tak je nieco velmi zle...
24. 7. 2011 23:05
Re: Ach ...
lebo naivne dufam, ze clovek majuci 18 a viac rokov nemoze mat prejav ako mas ty
24. 7. 2011 23:06
Re: Ach ...
tak to si asi naivny :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2011 23:19
Re: Ach ...
To bych NEčekala že napíšete.. :yes: :-)
Avatar - beibej
24. 7. 2011 23:34
více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Jo auto s technikou a velikostí Golfu by mohlo pomoct. A hlavně s motory 2,0 TDI :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:02
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Na to snad (hned tak) NEdojde, ale na "sdílení" (nejprve dílů, poté platforem) jistě ano.. :-|
Avatar - white label
25. 7. 2011 00:07
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Ano, ano... VW Porsche postupně úplně "zničí", podobně jako to udělalo třeba s Lambem..., viz třeba "ultrakoncernový" Aventador. >:-[]
25. 7. 2011 00:12
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
:yes:
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:27
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Takže to máme ze 4 příspěvků "k autům" 4 "pro" koncern ;-)
25. 7. 2011 00:32
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Vy mate pre citroen nebo protikoncern 4500 tak to mam co dohanat ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:34
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Ale já se (narozdíl od vás, co své "koncernovwství"popírá ) k tomu že "doporučuji" a "chválím" některé modely/motory Citroën "hlásím" ;-)
25. 7. 2011 00:39
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
vy doporucujete a chvalite len modely citroenu (hlavne DS a nekolikrat omielanu 295k ds4) ale od koncernu nechvalite vobec nic
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:47
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Ó neee! Svého času jsem tu třeba "silně" PROPAGOVALA (koncernovwý) VYNIKAJÍCí dvoulitrový benzín oproti průměrnému 2.0 TDi.. ;-)
A řada DS se "prostě povedla" (+ chválím vozy s hydropneumatickým odpružením, u C5 tedy jen "vyšší" verze s motory 2.2 (150 kW) a 3.0 V6 HDi - "oslavovat" C1 spíše NEbudu :-)
PS: Ale jinak se svým názorem na p. PIËCHa NEtajím ;-)
PPS: A koncernovwé vozy v česku "propagaci" věru NEpotřebují, jejich popularita, obliba a prodejnost je (čistě FAKTicky řečeno) VYŠŠí než jejich reálná kvalita :-)
25. 7. 2011 00:51
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
tu v6HDI som skusal je to nejake mdle.
PS: no predajnost a o tu ide najviac :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:55
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
ad PS: Panu PIËCHovi? To JISTĚ! (to je právě ono :-)
Já si ani hudbu nekupuji tu "nejprodávanější" vy ano? ;-)
PS: "Mdlé" říkáte? To tak jen díky vrstveným sklům a odhlučnění a kultivovanosti vůbec působí :-)
(víte že v elasticitě C5 V6 HDi "rozdrtí" i docela svižný Golf GTi? ;-)
25. 7. 2011 01:05
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
tu V6 som jadzil v C6 (nevim ci je to ten isty co v C5) ale oproti 530d to bolo o neco pomalsie a hlavne pocitovo.
PS : s tim GTI sa ani nedivim v6 ma vacsi krutak ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 01:18
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
V C6 býval (že prý NEJkultivovanější diesel vůbec) 2.7 HDi a teď rok (?) se tam dává jeho novější verze 3.0 HDi... (C5 je sice "víceméně" na podvozku C6, ale je přece jen menší/lehčí ŽIVĚJŠí - se stejným motorem 3.0 HDi který "umí" až 202 kW/600 Nm, ale tady je DOST "oříznutý" - nicméně i tak "brzdou provozu" spíše NEjste, na německé dálnici ani na výjezdu ze zatáčky na okresce.. ;-)
Je pravda že motor "má na víc", je limitován jinak docela příjemnou ale "nedieslovou" japonskou automatickou převodovkou Aisin - a navíc 530d je věru "mocný" soupeř :-)
PS: Právě točivý moment je (kvůli převodovce) až "drsně" omezen (je stejný jako u "obyč. 4válec 2.2 HDi, tedy 450 Nm), na druhou stranu "plošší" křivku točivého momentu asi hned tak NEnajdete :yes: ;-)
Vpodstatě "vždy", tedy od nějakých 1250-1300 ot. zabírá vůz/motor vpodstatě "stále naplno" - NEpůsobí to možná "dramaticky" (ale naměřené časy VŮBEC NEjsou špatné, resp. jsou "dost dobré"), plný nástup točivého momentu je VŽDY a STÁLE vlastně "okamžitý" , což je VELMi "příjemné" pro předjíždění... :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 00:26
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Tady mne asi "neukecáte", myslím že Porsche se dařilo VÝTEČNĚ a spojení s vw mu NIJAK NEmůže prospět (když tak "uškodí") ;-)
PS: Mně PIËCHovský "přístup" a praktiky prostě NE"chutnají"

[odkaz]
25. 7. 2011 08:30
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
>:D >:D Co to má být za článek. Od tebe bych čekal, že se nad tímto autobulvárním škvárem jen zasměješ.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 10:19
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Když tohle bohužel NEní BULVÁRní zpráva - to je ofic. rozhovor pro Neue Zürcher Zeitung ;-\
PS: Kdyby vyhlásili že zvýší prodeje ... třeba SEATu, bude to pro značku znamenat jasné PLUS, když totéž vyhlásí u Porsche, je to skoro jistá "devalvace" značky (razantně zvýšit prodeje v "současném porfoliu" značky /a i to je dle "purističtějších" fandů už příliš široké/ prostě NEjde = přibudou nové modely/motory směrem "dolů" v lepším případě "do stran", tedy další menší SUV atp.)
JÁ z toho "nadšením věru NEšílím" - z mého pohledu je to plán (skorojisté) "devalvace" vynikající zaběhnuté (skoro)jen vynikající modely vyrábějící značky...
25. 7. 2011 12:21
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Naprostej souhlas-hlavně s nadpisem Tvého příspěvku! Bohužel se to netýká jen Porsche... Stejnou chybu dělá třeba i BMW... Odklon od tradic směrem k masovosti a vyšším ziskům. Jakmile vše dojde do stádia, že image těchto automobilek začne být srovnatelná s mainstreamem, prodeje půjdou raketově dolů a horko,těžško se budou dostávat na svoji dávnou pověst... Pokud to vůbec přežijí... :-(
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
25. 7. 2011 09:12
Smerovkove packy z Fabie...
...coskoro vo vasom Porsche
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
25. 7. 2011 21:13
uz se ta masovka zacala projevovat na kvalite servisu
Mohl bych vypravet... ;-\

Proto zadne mensi SUV, zadne mensi Panamery, takhle to uz staci. Navic nova 911 se bude prodavat dobre.
Rozbalit vlákno
0