Porsche chce podle Müllera tohoto cíle dosáhnout díky růstu poptávky po automobilech, a to zejména v Asii, uvedení nových modelů na trh a posílení marketingových aktivit.
Ok - "vynáším" jen KONKRÉTNí modely/motorizace (které jsou současně kladně hodnoceny i v evropském odborném tisku).
A co se týče Porsche, je to značka kterou (roky) MÁM (moc) ráda a (snad se pletu, ale...) domnívám se že její vlastnictvwí koncernem jí NEbude ku prospěchu (a jestli se pletu, budu JEN ráda ;-)
PS: A ze tří či kolika vašich místích příspěvků jste mi jednou napsal "si pri*ebana" a jednou "choj do pi*e" - v obou případech jste se "stavěl za koncern vw" - tak PĚKNÝ DEN "koncernovwý fanoušku AVIROPe" :-)
Nu a mne napadlo že když 3 ze 3 vašich příspěvků se týkají koncernu a jsou "prokoncernovwé", tak ... tak možná (trošičku) fanda "praktik a přístupu" pana PIËCHa (i přes to "zapírání") budete ;-)
opakujem niesom fanusik ani nevlastnim konecernove auto (bmw) iba na nich "dozeram" ako sa im dari a niektore modely sa mi páčia. Tak isto s porsche urobia dobre predavajucu automobilku. ;-)
Ó neee! Svého času jsem tu třeba "silně" PROPAGOVALA (koncernovwý) VYNIKAJÍCí dvoulitrový benzín oproti průměrnému 2.0 TDi.. ;-)
A řada DS se "prostě povedla" (+ chválím vozy s hydropneumatickým odpružením, u C5 tedy jen "vyšší" verze s motory 2.2 (150 kW) a 3.0 V6 HDi - "oslavovat" C1 spíše NEbudu :-)
PS: Ale jinak se svým názorem na p. PIËCHa NEtajím ;-)
PPS: A koncernovwé vozy v česku "propagaci" věru NEpotřebují, jejich popularita, obliba a prodejnost je (čistě FAKTicky řečeno) VYŠŠí než jejich reálná kvalita :-)
ad PS: Panu PIËCHovi? To JISTĚ! (to je právě ono :-)
Já si ani hudbu nekupuji tu "nejprodávanější" vy ano? ;-)
PS: "Mdlé" říkáte? To tak jen díky vrstveným sklům a odhlučnění a kultivovanosti vůbec působí :-)
(víte že v elasticitě C5 V6 HDi "rozdrtí" i docela svižný Golf GTi? ;-)
tu V6 som jadzil v C6 (nevim ci je to ten isty co v C5) ale oproti 530d to bolo o neco pomalsie a hlavne pocitovo.
PS : s tim GTI sa ani nedivim v6 ma vacsi krutak ;-)
V C6 býval (že prý NEJkultivovanější diesel vůbec) 2.7 HDi a teď rok (?) se tam dává jeho novější verze 3.0 HDi... (C5 je sice "víceméně" na podvozku C6, ale je přece jen menší/lehčí ŽIVĚJŠí - se stejným motorem 3.0 HDi který "umí" až 202 kW/600 Nm, ale tady je DOST "oříznutý" - nicméně i tak "brzdou provozu" spíše NEjste, na německé dálnici ani na výjezdu ze zatáčky na okresce.. ;-)
Je pravda že motor "má na víc", je limitován jinak docela příjemnou ale "nedieslovou" japonskou automatickou převodovkou Aisin - a navíc 530d je věru "mocný" soupeř :-)
PS: Právě točivý moment je (kvůli převodovce) až "drsně" omezen (je stejný jako u "obyč. 4válec 2.2 HDi, tedy 450 Nm), na druhou stranu "plošší" křivku točivého momentu asi hned tak NEnajdete :yes:;-)
Vpodstatě "vždy", tedy od nějakých 1250-1300 ot. zabírá vůz/motor vpodstatě "stále naplno" - NEpůsobí to možná "dramaticky" (ale naměřené časy VŮBEC NEjsou špatné, resp. jsou "dost dobré"), plný nástup točivého momentu je VŽDY a STÁLE vlastně "okamžitý" , což je VELMi "příjemné" pro předjíždění... :-)
Tady mne asi "neukecáte", myslím že Porsche se dařilo VÝTEČNĚ a spojení s vw mu NIJAK NEmůže prospět (když tak "uškodí") ;-)
PS: Mně PIËCHovský "přístup" a praktiky prostě NE"chutnají"
Když tohle bohužel NEní BULVÁRní zpráva - to je ofic. rozhovor pro Neue Zürcher Zeitung ;-\
PS: Kdyby vyhlásili že zvýší prodeje ... třeba SEATu, bude to pro značku znamenat jasné PLUS, když totéž vyhlásí u Porsche, je to skoro jistá "devalvace" značky (razantně zvýšit prodeje v "současném porfoliu" značky /a i to je dle "purističtějších" fandů už příliš široké/ prostě NEjde = přibudou nové modely/motory směrem "dolů" v lepším případě "do stran", tedy další menší SUV atp.)
JÁ z toho "nadšením věru NEšílím" - z mého pohledu je to plán (skorojisté) "devalvace" vynikající zaběhnuté (skoro)jen vynikající modely vyrábějící značky...
Naprostej souhlas-hlavně s nadpisem Tvého příspěvku! Bohužel se to netýká jen Porsche... Stejnou chybu dělá třeba i BMW... Odklon od tradic směrem k masovosti a vyšším ziskům. Jakmile vše dojde do stádia, že image těchto automobilek začne být srovnatelná s mainstreamem, prodeje půjdou raketově dolů a horko,těžško se budou dostávat na svoji dávnou pověst... Pokud to vůbec přežijí... :-(