Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche chce do roku 2018 zdvojnásobit prodej

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 24. 7. 2011 • 18:10
68
34
Zobrazit náhledy (68)
Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche Porsche
Porsche chce podle Müllera tohoto cíle dosáhnout díky růstu poptávky po automobilech, a to zejména v Asii, uvedení nových modelů na trh a posílení marketingových aktivit.

Německý výrobce sportovních a cestovních automobilů Porsche hodlá do roku 2018 více než zdvojnásobit prodej na zhruba 200.000 vozů ročně. Uvedl to šéf společnosti Matthias Müller v rozhovoru pro švýcarský list Neue Zürcher Zeitung.

Porsche chce podle Müllera tohoto cíle dosáhnout díky růstu poptávky po automobilech, a to zejména v Asii, uvedení nových modelů na trh a posílení marketingových aktivit.

V letošním prvním pololetí zvýšila automobilka dodávky o 37 procent na rekordních 60.659 vozů. Šéf prodeje automobilky Bernhard Maier již dříve v rozhovoru pro agenturu DPA předpověděl, že v celém letošním roce Porsche poprvé pokoří hranici 100.000 vozů.

Porsche by se mělo letos stát desátou značkou německé automobilové skupiny Volkswagen. Automobilka však před časem uvedla, že její začlenění do Volkswagenu se zřejmě zdrží kvůli vyšetřování jejích dvou bývalých čelných představitelů.

V České republice loni automobilka Porsche prodala rekordních 220 vozů. Letos hodlá tento rekord překonat.

Témata
Avatar - Dylan McKay
25. 7. 2011 21:13
uz se ta masovka zacala projevovat na kvalite servisu
Mohl bych vypravet... ;-\

Proto zadne mensi SUV, zadne mensi Panamery, takhle to uz staci. Navic nova 911 se bude prodavat dobre.
25. 7. 2011 12:21
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Naprostej souhlas-hlavně s nadpisem Tvého příspěvku! Bohužel se to netýká jen Porsche... Stejnou chybu dělá třeba i BMW... Odklon od tradic směrem k masovosti a vyšším ziskům. Jakmile vše dojde do stádia, že image těchto automobilek začne být srovnatelná s mainstreamem, prodeje půjdou raketově dolů a horko,těžško se budou dostávat na svoji dávnou pověst... Pokud to vůbec přežijí... :-(
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 10:19
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
Když tohle bohužel NEní BULVÁRní zpráva - to je ofic. rozhovor pro Neue Zürcher Zeitung ;-\
PS: Kdyby vyhlásili že zvýší prodeje ... třeba SEATu, bude to pro značku znamenat jasné PLUS, když totéž vyhlásí u Porsche, je to skoro jistá "devalvace" značky (razantně zvýšit prodeje v "současném porfoliu" značky /a i to je dle "purističtějších" fandů už příliš široké/ prostě NEjde = přibudou nové modely/motory směrem "dolů" v lepším případě "do stran", tedy další menší SUV atp.)
JÁ z toho "nadšením věru NEšílím" - z mého pohledu je to plán (skorojisté) "devalvace" vynikající zaběhnuté (skoro)jen vynikající modely vyrábějící značky...
25. 7. 2011 08:30
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
>:D >:D Co to má být za článek. Od tebe bych čekal, že se nad tímto autobulvárním škvárem jen zasměješ.
Avatar - Hammunasakra
25. 7. 2011 01:18
Re: více aut méně image....ale poslouchej žízeň
V C6 býval (že prý NEJkultivovanější diesel vůbec) 2.7 HDi a teď rok (?) se tam dává jeho novější verze 3.0 HDi... (C5 je sice "víceméně" na podvozku C6, ale je přece jen menší/lehčí ŽIVĚJŠí - se stejným motorem 3.0 HDi který "umí" až 202 kW/600 Nm, ale tady je DOST "oříznutý" - nicméně i tak "brzdou provozu" spíše NEjste, na německé dálnici ani na výjezdu ze zatáčky na okresce.. ;-)
Je pravda že motor "má na víc", je limitován jinak docela příjemnou ale "nedieslovou" japonskou automatickou převodovkou Aisin - a navíc 530d je věru "mocný" soupeř :-)
PS: Právě točivý moment je (kvůli převodovce) až "drsně" omezen (je stejný jako u "obyč. 4válec 2.2 HDi, tedy 450 Nm), na druhou stranu "plošší" křivku točivého momentu asi hned tak NEnajdete :yes: ;-)
Vpodstatě "vždy", tedy od nějakých 1250-1300 ot. zabírá vůz/motor vpodstatě "stále naplno" - NEpůsobí to možná "dramaticky" (ale naměřené časy VŮBEC NEjsou špatné, resp. jsou "dost dobré"), plný nástup točivého momentu je VŽDY a STÁLE vlastně "okamžitý" , což je VELMi "příjemné" pro předjíždění... :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku