Ekonomika
než VW+S, mají totiž stejnou filosofii: vyrábět praktická auta co nic nepředstírají
To je sice pravda, VW a Suzuki pracují ale v rozdílných třídách - Suzuki většinou svých modelů útočí v dolních segmentech (kde má VW jen Polo) a dále v kategorii SUV se zaměřením na terénní schopnosti, kde nemůže VW konkurovat prakticky ničím... Jediným modelem, který vybočuje je Kizaschi, ale to se do Evropy dováží pouze jako okrajovka (což dokazují i použité motory..) Navíc, obě značky jsou od sebe vzdáleny jak kvalitou, tak cenou...
To máš naprostou pravdu, Suzuki si FIATem konkuruje daleko víc, než s VW. Já si furt myslím, že je to buď
a) letní okurková senzace na úrovni loňského "deštníku" pro Superba
b) mezi VW a Suzuki se jedná o užším propojení a tohle je součástí "stanovení" váhy a hodnoty
A nebo je to všechno úplně jinak, ale to se nedozvíme ani my ani redaktoři. Připomíná mi to opakovaná tvrzení Forda, že proedje J+RR není aktuální a Volvo si nechá.....
a) letní okurková senzace na úrovni loňského "deštníku" pro Superba
b) mezi VW a Suzuki se jedná o užším propojení a tohle je součástí "stanovení" váhy a hodnoty
A nebo je to všechno úplně jinak, ale to se nedozvíme ani my ani redaktoři. Připomíná mi to opakovaná tvrzení Forda, že proedje J+RR není aktuální a Volvo si nechá.....
BTW, vies preco vlastne skoncilo partnerstvo Fiat-Seat? Pretoze zaciatkom 80tych rokov majoritny vlastnik Seatu (v tom case spanielska vlada) ziadala aby Fiat do Seatu nalial velky balik penazi. Pochopitelne ze sa im to nechcelo, najma ked buducnost Seatu uz vtedy bola dost neista. A len tak na okraj, ak niekto Seat zachranil, tak prave Fiat. Prvych 20 rokov po vojne Seat vyrabal prave modely od Fiatu v licencii. Bez toho by ziaden Seat neexistoval...