Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Crash-test ADAC: Zadní místa jsou méně bezpečná než ta přední

Cestující na zadních sedadlech nejsou v případě čelní srážky s jiným vozidlem tak dobře chráněni, jako ti vepředu.
Zpět na článek
25. 7. 2011 19:42
25. 7. 2011 22:30
25. 7. 2011 22:34
26. 7. 2011 14:05
26. 7. 2011 09:23
27. 7. 2011 07:40
neregistrovaný "flks"
25. 7. 2011 19:42
???
V akom súčasnom aute je dnes v strede len dvojbodový pás???
Rozbalit vlákno
5
25. 7. 2011 22:30
Re: ???
prostřední cestující vzadu má u drtivé většiny vozů jen 2 body uchycení
25. 7. 2011 22:34
Re: ???
Konkrétne? Asi dávam pod drobnohľad nesprávne autá, dvojbodový pás vzadu v strede som naposledy registroval v bazáre v Renaulte Avantime...
V nových autách v predajniach si pamätám zásadne trojbodové.
26. 7. 2011 14:05
Re: ???
Asi máte pravdu... :*) Přišlo mi to nějak normální, že uprostřed je mrzácké sedadlo. Teď tak přemýšlim, že sám nevim co tam vzadu v autě mám :-)
Avatar - Katikakus
26. 7. 2011 09:23
Re: ???
Bud konkretni, za poslednich 5 let jsem se s autem s dvoubodovym pasem vzadu uprostred nesetkal.
neregistrovaný "flks"
27. 7. 2011 07:40
Re: ???
Dvoubodový pás jsem vzadu neviděl ani nepamatuju. Nicméně zažil jsem i perličku s VW Passat rv.01, kdy měl vzadu pouze dva pásy a v papírech byl psaný jako vozidlo pro 4 osoby >:D Jestli je pravda, co píší, je to smutné ...

Nyní jezdím jiným vozem z rv.04, což už zdaleka není současné vozidlo, vzadu má všechny 3 pásy tříbodové s předpínači, omezením tahu ... prostě stejně řešené jako vpředu. Pravda, hlavová opěrka uprostřed je menší, než ty krajní a zdaleka ne tak ergonomická, jako přední integrované. Hlavně ono celkově prostřední místo vzadu je u velmi málo vozů plnohodnotně využitelné (integrované vyklápěcí loketní opěrky, užší sedák - pokud jsou vzadu sedadla tvarovaná a ne jen lavice, je většinou prostředek vyšší oproti oblastem vybraným pro pozadí cestujících vpravo a vlevo.