Ekonomika
Teda ten leti jak teple housky na krame a uprimne se ani moc nedivim, v realu je Focus docela povedeny a ty zadni svetla nevypadaji nijak hrozne, je to kus hezkeho auta a designove asi i povedenejsi nez treba sice libiva, ale nudna Astra
design je hodně subjektivní. Mně se třeba líbí mnohem víc starý Focus než nový. Zadek mě ani tak nebere, ale na ten předek jsem si zatím teda nezvykl. Ale předpokládám, že to auto bude zrát jako dobré víno na rozdíl od Astry, která je jak píšeš líbivá, ale za dva tři roky zestárne o deset let..teda alespoň podle mě.
No, novému FoFo bych dal také přednost před Astrou, ale hádám, že větší část prodejů tvoří druhá generace focusu, prodávaná s označením Classic. Ono, za tu cenu a slušnou výbavu, za kterou se prodává se není čemu divit. Focuse mám soukromě, octávkou jezdím služebně a neměnil bych. Fofo má komfortnější podvozek, lépe se ovládá, je zábavnější a má lepší řízení. Octávka má navrch hlavně v kvalitě plastů interiéru, jiné výhody nevidím.
Vyrábí se ještě starý? Ona totiž byla tuším cenovka za nějakých 280 za základ a tak by mě zajímalo, jestli ještě dojíždí starou generaci a nebo jsou ty prodeje u nového, cenově určitě nepodbízivého.
Aha vidis, to me nenapadlo, koukam na stranky Fordu a porad jsou tam oba. A jemnocit kamarade, cenovy jemnocit se tomu rika :-! 😄
Že by měl Peugeot nejstabilnější klientelu? U 207 za první pololetí rozdíl +2 kusy, u 308 za totéž období -2 kusy, to vypadá až podezřele. 😉
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jo kdyz uz nic, tak tohle me aspon pobavilo >😁
Tak to on bude určitě překvapený, že mu (kromě něj samotného) pošle pozitivnío smajlíka i nějdo jiný... >😒]
Někteří braťa Slováci musí být velmi skromní, když jim Škoda Yeti (při své velikosti) připomíná rodinný domek. Nebo možná mají tak malou rodinu... 😄
Někteří braťa Slováci musí být velmi skromní, když jim Škoda Yeti (při své velikosti) připomíná rodinný domek. Nebo možná mají tak malou rodinu... 😄
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jinak mě těší Astra, která je opět v TOP 5. Už poněkolikáté mě zklamal Leon a Lancer, nádherná kvalitní auta, ale nějak není zájem 😒
Mitsubishi celkově patří (krom SUV a pick-upů) pouze k okrajovkám... PS: Je zajímavé, že ač Ceed prodělal větší facelift, tak paradoxně podle mě prospěl více právě i30 (ale jelikož už to jsou 2 roky, tak v tom momentální pokles Ceedu asi vězet nebude)...
Ale za chvíľu ti tu korea fans vysvetlia, že drtia konkurenciu hlava nehlava. A je to úspech "korei", že Škodovke klesá predajnosť. Zatiaľ je matematika jasná Kia/Hyundai pokles. Ten kto najviac ujedá z koláča Octávii v Čechách je v súčasnosti Ford.
Fordu len blahoželať. Nový Focus, Max sa ujal i keď to teraz nie je moja šálka kávy. Výborné jazdné vlastnosti, výborné motory. Spracovanie a kvalita auta na úrovni minulého storočia.
Opel zrejme zapracoval na reklame. Má dostatok akčných modelov, ktoré mu pomáhajú dvíhať predaje.
Na zaplakanie je pozícia talianov. Tak významná automobilka v kategórií od nižšej strednej nemá čo ponúknuť. Dokonca i talianski Carabinieri presedlali z Alfy na Fiat Bravo, zrejme aby čo to odišlo z fabriky a linky nešli na prázdno. Ale už ako môžeme čítať v inom článku Fiat načahuje ruku k Suzuki, takže nejakú "terénnu" platformu pre nové Bravo schrastí.
K pozícii nemcov niet čo dodať. Stále stabilný s miernym reálnym rastom nie len na malých trhoch ale a to hlavne na trhu celoeurópskom.
To samé jízdní vlastnosti - každý pisálek na pokyn shora napíše, že zrovna tvrdý podvozek je ten nejlepší, a pokud někdo udělá pohodlné auto s měkčím, tak je to hned nejhorší svezení, protože se v zatáčkách naklání.
V minulosti i teď vždy má největší úspěch ten, kdo to dokáže nejlépe prodat a natlouct lidem do hlavy. Proto ten žebříček vypadá tak, jak vypadá a nikdo s tím nic neudělá.
Inak niečo pravdy na tom "tvrdom" podvozku asi bude. Prečo by asi francúzi svoje podvozky pritvrdili? A čo je pravda na tom, že mäkký podvozok a mäkké sedačky sú zárukou pohodlného vozenia?
Navštív ortopéda a ten ti vysvetlí kde je pravda. Až ti rupnou plotýnky, vtedy pochopíš, čo je to vstať z makkej a nízkej sedačky.
I kdyby to byly nejlepší auta na světě, tak drzost Hyundai říct, že jsou Česká auta je do nebe volající :no: