"První" bylo asi Discovery, ale bylo to vždy jedno světlo, ne dvě. Ono je jedno, kdo takový prvek vymyslel. Jako celek si to podobné není, hezké to je, tak o co jde? ;-)
discovery to ma trošička inak ,to svetlo je priamo v hlavnom svetlomete na rozdiel od yetiho ktory ma,hlavny svetlomet tvarovany podla toho gulateho svetla
Mně to přijde, jak kdyby u Renaultu nakoupili nějaký designéry Škodovky, nejdřív Roomster v koceptu Zoe a teď Yeti v předku faceliftovaného Twinga... Každopádně, novému Twingu to sluší (i když bych asi zvolil jinou barvu)... :-)
Moc pěkný facelift. Dosud Twingo v základu vypadalo hodně lacině, teď je to o mnoho lepší. Nikdy jsem nepřišel na chuť světlům orientovaným na výšku...
Podľa mňa urobili najväčšiu chybu v tom, že opustili hravý štýl Twinga I, že ho nevyvíjali ďalej. Svojou jednopriestorovou koncepciou bol v mini-segmente dosť jedinečný a ženy ho obľubovali pre jeho milý výraz a pekné očká...
Twingo II získalo faceliftom na výraze, ale milota a hravosť malého autíčka mu naďalej chýbajú. Tie okrúhle svetlá na mňa pôsobia trochu násilne, mali by byť menšie, takto akoby sa hádali o dominanciu s hlavnými svetlometmi...
Zadné svetlá sú lepšie, tam niet čo vytknúť.
Ešte by ma zaujímali zmeny v interiéri, bolo by divné, keby ostal v pôvodnom stave.
Čo by mohli vymeniť, to sú kľučky dverí, tento štýl je už prežitkom a funkčne je to tiež slabšie.
...bylo geniálně vyřešené auto a kdyby netrvala má drahá polovice na pěti dveřích, určitě bych se poohlédl po slušné ojetině... Líbilo se mi už v době, kdy jsem ještě neměl vůdčí list. Aspoň je vidět, že se "dvojka" designérům moc nepovedla, když jí upravují už po čtyřech letech. Facelift ovšem vypadá na prvních "umělých" firemních fotkách dobře. Počkám si ovšem na reálné seznámení.
S Twingem I souhlas... i když je škoda, že se trošku potýkalo se spolehlivostí a ani nabídka motoru nebyla nejširší ;-).
Čtyři roky pro facelift jsou celkem standardní, pokud uvažuješ generační obměnu po nějakých 6-7 letech. Že se první generace prodávala dvakrát tak dlouho je věc jiná.
Jde to, ale ne v západní a střední Evropě. Např. v Číně se dosud nejvíce prodává původní VW Jetta. Musím dodat, že ve zhýčkané Evropě, zhýčkaných a reklamou, médii a úřednictvem zblblých Evropanů. Možná taky proto nejsme schopni to dále takto táhnout a padáme stále více na hubu.
Súhlas. Twingo jednotka bolo výnimočné. Mini s maxi priestorom, lôžková úprava sedadiel a dvojica mladých ľudí na výlete, milý výraz myšacími uškami - to ťahalo zraky aj záujem. Druhé Twingo bolo pre mňa dosť sklamaním, opustilo svoje pozície a stalo sa klasikou. Že potrebuje facelift ako hocaký iný model je známkou toho, že prechod ku klasike asi nebol tým najlepším, čo Renault mohol spraviť. Tento facelift je správnym oživením a je celkom sympatický. Dúfam, že tretia generácia Twinga bude bližšie k pôvodnej myšlienke.
První Twingo byla stylovka v době, kdy ještě stylovky nebyly. Renault nevyužil jeho obrovského potenciálu. Zkuste zavzpomínat, jaká auta tehdy společně s Twingem jezdila. Např. Škodovka měla jen Felicii. Twingo se tehdy prodávalo za cca 320 000,-, deska je za to pomalu Laguna.
hmm nový design mi příde celkem povedený, ale že tam nechali tu blbou kliku na dveřích. No teda nevim. Se divim, že jim to ještě nikdo neřekl, že je to uplně blbě vymyšlený systém.
Tak prvně musím napsat, že se mi facelift Twinga líbí. Už se těším na další fotografie a hlavně na to, jak bude vypadat Twingo RS po tomto faceliftu, už tato „základní“ verze vypadá dost dobře a sportovně. :-)
Nechápu, proč někdo pořád vidí v designu aut nějaké napodobování, v Asii je to běžné, že tam kopírují design aut cizích značek, ale u nás v Evropě se to snad neděje. A když už Twingo musím přirovnat k nějakému autu, tak mě jako první napadla 500 od Fiatu a ne žádné Yeti.
Facelift už byl potřeba, v dnešní době už se nevydrží vyrábět model auta 15 let bez velkých změn jako dřív, lidé pořád žádají neustálé zlepšování a novinky. Myslím si, že nynější generace je důstojným nástupcem nesmrtelné první generace. Je to pořád zvenku malý vůz, ale prostorný a variabilní uvnitř, tedy pokud nepočítám základní model s nedělenou a neposuvnou zadní lavicí. Je to zkrátka povedený malý automobil, jediná slabá stránka pro někoho může být chybějící 5 dvéřová verze.
Máš nějakou dlouhodobou zkušenost s tímto Twingem nebo ti nějaký majitel Renaultu "masíruje" starou? Vzhledem k tomu že to Twingo ještě nestojí v shwroomech tak první možnost padá viď? :-)